هوندا

آشکار شدن فیس‌لیفت هوندا CR-V جدید

کمپانی هوندا فیس لیفت CR-V جدید را در قالب تصاویری رسمی آشکار کرده است. این خودرو همانند نسخه‌های نسل چهارم خود که در سال ۲۰۱۲ معرفی شدند، به صورت چهار چرخ متحرک خواهد بود با این تفاوت که نسل فعلی با پیشرانه قدرتمندتر ۱.۶ لیتری i-DTEC چهار سیلندر دیزلی عرضه می‌شود و از تکنولوژی رؤیاهای زمین (Earth Dreams) هوندا بهره‌مند است. این پیشرانه جایگزین انجین ۲.۲ لیتری i-DTEC دیزلی قبلی شده است.

2015 Honda CR-V facelift
۲۰۱۵ Honda CR-V facelift

این موتور جدید قادر به تولید ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور می‌باشد و کمتر از ۱۳۰ گرم بر کیلومتر CO2 تولید می‌کند. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده‌ی شش سرعته دستی مرتبط می‌شود که این مسئله نشان دهنده بهبود ۱۱ درصدی واحد خروجی خودرو است. البته هم اکنون جعبه‌دنده نه سرعته اتوماتیک نیز برای این خودرو موجود است که جایگزین جعبه‌دنده پنج سرعته اتوماتیک نسل قبل می‌شود. گازهای گلخانه ای تولیدی CO2 برای این نسخه ۱۳۵ گرم بر کیلومتر خواهد بود. بنابراین این خودرو از لحاظ تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدوداً” ۲۰ درصد بهتر از گذشته عمل کرده است.

2015 Honda CR-V facelift
۲۰۱۵ Honda CR-V facelift

نسخه دو دیفرانسیل CR-V که با جعبه دنده شش سرعته دستی همراه می‌شود، از همان موتور ضعیف تر ۱.۶ لیتری i-DTEC دیزلی بهره می‌برد که قادر به تولید قدرت ۱۱۸ اسب بخار می‌باشد و ۱۱۷ گرم بر کیلومتر CO2 تولید می‌کند و در حال حاضر مقرون به صرفه‌ترین ورژن CR-V از لحاظ مصرف سوخت است. نسخه دیگری نیز از این خودرو وجود دارد که دارای پیشرانه ۲.۰ لیتری بنزینی است و به دو صورت دو دیفرانسیل و چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد و دارای جعبه‌دنده پنج سرعته اتوماتیک و دستی خواهد بود. با این حال هنوز اخبار و ارقام رسمی و دقیقی در مورد عملکرد این خودرو منتشر نشده است.

2015 Honda CR-V facelift
۲۰۱۵ Honda CR-V facelift
2015 Honda CR-V facelift
۲۰۱۵ Honda CR-V facelift

مهم‌ترین رویکرد هوندا در زمینه تغییرات این خودرو در بخش جلوی آن بوده است که از جمله این تغییرات می‌توان به جلوپنجره مشبک، چراغ‌های اصلی و مه شکن، سینی زیرین جدید و سپر آن اشاره کرد. تغییرات در عقب خودرو نیز شامل ترکیبی از لامپ‌های LED، سپر جدید و طراحی درب عقب خودرو بوده است. طبق گفته کمپانی هوندا، CR-V جدید مخصوص بازار خودروهای انگلستان و اروپا است. به همین علت طراحی آن توسعه یافته است. ادامه تولیدات این خودرو در کارخانه هوندا در شهر سوئیندون انگلستان صورت می‌گیرد.

2015 Honda CR-V facelift Interior
۲۰۱۵ Honda CR-V facelift Interior
2015 Honda CR-V facelift Interior

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. M Power///

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    Honda crv ماشین خوبی هست. ولی من هوندا سیوک که تقریبا تو همین رده قیمتی است رو بیشتر از crv می پسندم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۱۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      به هیبریدی ها حس خوبی ندارم :|
      دارن لذت صدای های عصبانی رو میگیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علي اقا

        ۱۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (81 ديدگاه)

        کم شدن ذخایر نفتی و گرون شدنش. تغییرات جوی در اثر گرمایش جهانی باعث میشن همه به سمت هیبریدی ها و به زودی برقی ها برن. ما باید تغییر رو بپذیریم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. majid

      ۱۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      اونوقت این دوتا چه ربطی به هم دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      این کراس اوور اون سدان وکوپه
      اهان شاید چون جفتشون هوندا هستن مقایسشون کردی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. انزو

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    پشتش شبیه ولوو هست و خیلی هم پشتش زشت هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۱۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      AGREE

      موافقم 0
      مخالفم 0
        1. majid

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (6 ديدگاه)

          اول و اخرشو عالی اووومدی توی اسمت اما وسطشو…..
          نظرتو 100 در100 قبول دارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          دنیای خودرو بدن مرسدس بنز…
          دنیای الکترونیک بدون اپل…
          دنیای فوتبال بدون رئال مادرید…

          سه چیز غیر ممکن!!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          چن نفری هم بهم گفتن شاید عوضش کردم…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. e36

      ۱۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. وحید

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    جلوش خیلی بهتر شده. گازهای گلخانه ایشم 20% کم شده.. البته از شرکتی که لقبش رویاهای زمینه انتظار همچین چیزی هم میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. انزو

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    ماشین به این بزرگی فقط 118 اسب؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۱۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (62 ديدگاه)

      118 اسب بخار خیلی کمه ، لیفان ایکس60 بهتره که ، از هوندا بعید بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. tadano

        ۱۰ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        دوستان لطفا توجه کنید موتورهای دیزلی گشتاور بسیار بالاتری به نسبت اسب بخارشان دارند که در این مدل هوندا بالای 300 است که رقم بسیار خوبی است .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          پرفروش ترین cuv بازار امریکا
          لقب کمی نیست
          بی علت نیست این همه محبوبیت و اعتماد

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ASTON MARTin

        ۱۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        این ماشین فقط جلوش یه اوخده غرور امیزه وگرنه کلا حرفی برا گفتن نداره!
        داخلش هم بد به نظر نمیرسه اما بطور کلی محصولات هوندا اصلا به دلم نمیشینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. خاوری

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    داشبوردش اندکی شبیه به راوفور طراحی شده… سواری محصولات هوندا رو باید تجربه کرد تا فهمید چقد باکیفیتن…
    در کل استایل ماشین زیباست گرچه به عقبش خیلی گیر میدن اما به شخصه عاشق چراغای عقب این مدلم..مث موج جاری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۰ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      منم موافقم خاوری جان . من بر عکس همه عاشق طراحیه قسمت عقب این هوندا و

      ولوو ها هستم . به نظر من که واقعا زیباست . مهم اینه که شبیه بقیه نیست .

      این خیلی خوبه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرید

        ۱۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        آقا انصافا عالی زده…همه چیش خوبه…دیگه واقعا داره انتخاب میان تویوتا و هیوندا سخت میشه…هیچیش نقص نداره من خیلی خوشم اومد ازش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mahdi

        ۱۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        درود میلاد جان
        کجایی داداش ؟؟؟؟؟؟؟
        اوضاع احوالت روال هست ؟؟؟؟؟؟؟؟
        بهت پیامک ندادم به کربنادو گفتم اینجا پیام میذارم بیاد بخونه جواب بده
        یه دونه ای ///////// واسه نمونه ای
        سپاسگزارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود مهدی جان دیشب با میلاد حرف میزدم بیشتر وقتشو تو مغازست سرش هم خیلی شلوغه اینترنتش هم هنوز درست نشده…
          .
          .
          .
          .
          راستی میلاد جان اگه خواستی من تو تهران فامیل دارم خوره این چیز ها هرچی مشکل با کامپیوترم دارم میدم اون درست کنه اگه خواستی مشکلتو بهش گم شاید کمکی کرد….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahdi

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          درود رضا جان
          ارادت دارم خدمت حضورتون
          تو جریان خرابی اینترنت مغازه میلاد هستم
          امیدوارم هرچه زودتر راه بیفته
          چاکرتم داش رضا
          سپاسگزارم
          مهدی (فرزند کوروش)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ahmad..F12

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          رضا جان اینترنت میلاد دست منه، داریم حلش می‌کنیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          من نوکرتم داش مهدی . ما کوچیکتیم . شما همیشه مارو خیلی

          گنده میکنی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . ممنون رضا جان . شما لطف داری . من هر روز با

          احمد در تماسم تا این نت رو درست کنم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          زحمت ما فعلا گردن احمده . بیچارش کردم با مزاحمتام .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. mahdi

          ۱۲ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (623 ديدگاه)

          درود میلاد جان
          هلاکتم داداش
          شما بزرگوار هستی
          نیازی به گفتن من حقیر نیست
          ارادت
          سپاسگزارم
          مهدی (فرزندکوروش)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Hooman

      ۱۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      طرح داشبوردش هیچ ربطی به رَو فور نداره نه قبلی و نه جدیدش
      من سی آر وی مدل زیر ٢٠١١ رو دوست دارم که ردیف جلو برای حرکت بین صندلی راننده و کمک کاملاً آزاده و کنسول وسط بعد دنده رو نداره و داشبورد سمت کمک دو تا کمد داره و کاملاً کاربردیه
      یه لینک عالی از یه سایت فوق العاده رو برات میذارم تا بهتر ببینی
      http://www.edmunds.com/honda/cr-v/2011/?sub=suv&ps=used

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. SuperVeloce

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    پشتش شبیه ولووه که جالبش نکرده.ولی جلوش خیلی قشنگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حامد

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    پشتش رو میبینم یاد مینی بوس می افتم صد رحمت به طراحی های ماشینای چینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. datsun

    ۱۰ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    کابینش زیباست
    قدرتش واسه کراس اوور مناسبه
    طراحی خوبی داره تو نسلهای قبلی هم چراغ های عقبش به همین شکل بوده پس اصالتش رو حفظ کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. tadano

    ۱۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    اگه از من بپرسن بین تمام خودرو سازای دنیا دوست داری کدومشون تو ایران فعالیت داشته باشه پاسخ من هونداست دلیلش هم اینه که هوندا هم به نوآوری توجه داره هم به ایمنی و هم به محیط زیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۱۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      به قیمت هم توجه داره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. tadano

        ۱۱ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        اگه شرایط ورود هوندا به ایران فراهم میشد به قول ظریف برد برد میشد با تیراژ بالا در منطقه خاور میانه قیمتهاش هم میشکست در ضمن از قدیم گفتن هرچقدر پول بدی آش میخوری . به نظر من شرکت هایی مثل هوندا ایسوزو سوزوکی بیشتر به درد ایران میخورند تا شرکتهای فرانسوی که دلایل زیادی هم دارم که وقتتو میگیره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط اپل ... فقط رئال »

          ۱۱ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          بگو داداش اینجا چیزی که زیاده وقته!!!ما هم یه چیزی یاد میگیریم :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. یه پسر

    ۱۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    اقااینکه حجم موتور رو اوردن پایین خیلی کار عالی هست

    فرض کنید یه اس یو وی با موتور 1.6

    متاسفانه ما تو ایران بجای توجه به قدرت موتور حجم موتور رو ملاک قرار می دیم

    دستی دستی نه تنها خودمون و اینده مون رو خراب می کنیم

    جهان هم متضرر میشه

    در ضمن علاوه بر اتاق بی نظیر طراحی عقب خیلی قشنگی داره الخصوص چراغ هاش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. 4MATIC

    ۱۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    پشتش شبیه ولووهستش وفکرکنم ازولووxc60کپی کرده وبه نظرم نسل قبلیش بهتربود درکل تومدلای هوندا اکوردفول رودوست دارم
    درضمن جلوش هم شبیه سورنتوی2014هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Ahmad..F12

    ۱۱ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    خیلی ردیفه

    اگه موتورش دیزل نبود میگفتم قدرتش کمه

    ولی در مجموع هم خیلی زیباست هم سابقۀ درخشانی داره

    ظاهرش هم داره به سمت طراحی های اروپایی میره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا