هوندا

نخستین ملاقات با هوندا آکورد 2016

هوندا آکورد مدت‌هاست که در کلاس سدان های خانوادگی یک خودروی معیار محسوب می‌شود. آکورد در این کلاس نسبتاً خسته‌کننده با خودروهایی مثل تویوتا کمری، نیسان آلتیما، فورد فیوژن و هیوندای سوناتا رقابت می‌کند و هوندا می‌داند که کم‌کاری در این کلاس، این شرکت را از گردونه‌ی رقابت خارج می‌کند. هوندا آکورد ۲۰۱۶ برای کسب موفقیت و فروش بالا در این کلاس خودرویی پرفروش و رقابتی، تغییرات جدیدی داشته است و حالا این سری از آکورد در بخش تکنولوژی پیشرفته‌ترین آکورد تولیدشده تا به امروز است. هوندا در این خودرو بر روی ایمنی تمرکز کرده است اما این امر باعث نشده که هوندا از دینامیک رانندگی غافل شود.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
در بخش فروش آکورد معمولاً پایین‌تر از تویوتا کمری قرار می‌گیرد، بااین‌حال آکورد جدید با پکیج تکنولوژی کاملی وارد بازار می‌شود که در این کلاس و در کمری محبوب دیده نمی‌شود. یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در آکورد اصلاح‌شده دیده می‌شود بخش سیستم همگام‌سازی خودرو است به طوری که آکورد اولین خودروی شرکت هوندا است که مجهز به سیستم اپل کارپلی و آندروید آتو شده است. در این بخش تویوتا با همکاری فورد در حال توسعه یک سیستم متفاوت برای همگام‌سازی خودرو با گوشی‌های هوشمند است و به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک سیستم‌های هوشمند آندروید و اپل را روی این خودرو ببینیم.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
یکی دیگر از برتری‌های آکورد بر کمری سیستم منحصربه‌فرد کنترل مسیر (LaneWatch) هونداست. این سیستم هنگام گردش و روشن کردن راهنمای سمت راست با استفاده از یک دوربین کوچک در سمت آینه‌ی بغل شاگرد به‌صورت زنده تصویر نقاط کور را بر روی کنسول وسط به نمایش درمی‌آورد. به نظر می‌رسد که این سیستم یک اختراع فوق‌العاده باشد چرا که بسیار کاربردی است و هوندا تنها خودروسازی است که چنین سیستمی را بر روی خودروی خود قرار داده است. این دوربین‌ها هم به‌صورت استاندارد روی تمام تریم های آکورد نصب شده است.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
حقایق خودرو
موتور:

  1. چهار سیلندر ۲.۴ لیتری با ۱۸۵ اسب بخار نیرو و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور
  2. شش سیلندر ۳.۵ لیتری با ۲۷۸ اسب بخار نیرو و ۳۵۶ نیوتن متر گشتاور

گیربکس: شش سرعته دستی/اتوماتیک، CVT
مصرف سوخت برای چهار سیلندر CVT به‌صورت ترکیبی/جاده‌ای/ شهری به ترتیب ۸.۷/۶.۴/۷.۶
قیمت در آمریکا: از ۲۲۱۰۵ دلار تا ۳۴۵۸۰ دلار

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
تجهیزات ایمنی جدید
هوندا برای این خودرو پکیج ایمنی فعالی در نظر گرفته است که هوندا سنسینگ نام دارد. این پکیج به‌صورت استاندارد بر روی تریم تورینگ قرار گرفته است. البته امکان سفارش این پکیج در تمامی مدل‌ها وجود دارد. در ادامه ویژگی‌های این پکیج ایمنی را معرفی می‌کنیم.
ترمزهای پیش برخورد و هشدار برخورد از جلو: این سیستم با بهره‌گیری از رادار (با مکانیسم تشخیص نزدیک شدن با سرعت بیش‌ازحد به خودروی جلویی) از برخورد با خودروی جلویی جلوگیری می‌کند. در این مواقع ابتدا خودرو با هشدار صوتی و تصویری راننده را از این امر مطلع می‌کند. در وهله‌ی بعد و در صورت اعتنا نکردن به این هشدار، خودرو با ترمز گرفتن و کاهش سرعت مانع برخورد می‌شود. هوندا اعلام کرده است که این سیستم برای خودرو و عابر پیاده تفاوت قائل می‌شود و عملکرد مطلوب را مطابق با آن تنظیم می‌کند. رانندگان همچنین می‌توانند مشخص کنند که خودرو در چه فاصله‌ای به راننده هشدار دهد.
سیستم کمکی ماندن در مسیر: این سیستم که بین سرعت‌های ۷۲ تا ۱۴۴ کیلومتر بر ساعت کار می‌کند با استفاده از دوربین و تشخیص خطوط جاده به راننده کمک می‌کند که بین خطوط جاده بماند. در صورتی که راننده بدون روشن کردن راهنمای گردش در حال انحراف از مسیر باشد، خودرو به راننده هشدار می‌دهد و اگر راننده به این اعلان اعتنا نکند، خودرو برای ماندن در لاین، خودش فرمان را به‌آرامی به حالت قبل برمی‌گرداند.
سیستم هشدار خروج از جاده یا لاین: این سیستم هم مانند سیستم کمکی ماندن در مسیر از سنسور و دوربین‌ها کمک می‌گیرد و در حالت خروج از لاین بدون روشن کردن چراغ ‌راهنما، به راننده هشدار می‌دهد و به همان ترتیب در صورتی که راننده اقدامات لازم را انجام ندهد خودرو فرمان را به حالت قبل برمی‌گرداند و در صورت لزوم ترمز می‌گیرد.
کروز کنترل تطبیقی: این سیستم با استفاده از رادار، فاصله‌ی بین آکورد و خودروی جلویی را حفظ می‌کند. راننده‌ی آکورد می‌تواند دقیقاً مشخص کند که می‌خواهد در جه فاصله‌ای از خودروی جلویی قرار گیرد. بعد از تنظیم کردن سیستم آکورد برای حفظ فاصله ترمز می‌گیرد و یا سرعت را افزایش می‌دهد.
در بررسی این خودرو این سیستم‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند اما این بررسی در یک روز آفتابی انجام شد. همان‌طور که هوندا هم اعلام کرده است این سیستم‌ها به‌شدت به آب‌وهوا وابسته هستند و تحت شرایط آب و هوایی مختلف عملکرد متفاوتی دارند. تویوتا کمری رقیب مستقیم هوندا آکورد هم از چنین سیستم‌های ایمنی هشدار/ترمز بهره می‌گیرد اما کمری قادر نیست در شرایط تصادف بین خطوط فرمان را کنترل کند. این نقطه تمایز در سیستم‌های ایمنی، طرفداران ایمنی خودرو را به سمت آکورد سوق می‌دهد.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
ظاهر اصلاح‌شده
آکورد ۲۰۱۶ تغییرات ظاهری مختلفی داشته است. این تغییرات با کروم بیشتر در سپرهای جلو آغاز می‌شود و با رینگ‌های جدید، چراغ‌های جلو و عقب جدید دنبال می‌شود. گلگیرهای جلو و عقب بهینه شده‌اند و LED-های بیشتری در خودرو بکار گرفته شده است. آکورد با تغییرات به وجود آمده جمع و جورتر و شیک‌تر از قبل به نظر می‌رسد، بااین‌حال هنوز هویت خود را حفظ کرده است. به کار بردن طراحی تهاجمی در عرصه طراحی سدان های خانوادگی همیشه اغراق‌آمیز است، هوندا با علم بر این موضوع از طرح‌های غلو شده‌ی تهاجمی (مثل لکسس) فاصله گرفت و طراحی درخوری برای این کلاس در نظر گرفت.
جدا از کروم استفاده‌شده در سپرهای جلو، وجهه‌ی آکورد حالا واقعاً خوب شده است. کروم به‌کاررفته در آکورد کوپه به حداقل رسیده است و همین جلوه‌ی خودرو را بهتر کرده است و هوندا بهتر است این دستور عمل را در مدل سدان هم به کار ببرد. حتی اگر هوندا این کار را هم نکند طراحی هوشمند و اسپرت آکورد حرفه‌ای باقی می‌ماند.

کابین
متأسفانه هوندا همچنان همان صفحه‌نمایش دوتایی بدون کلید قبلی را بر روی سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو قرار داده است. یکی از بزرگ‌ترین معضلات آزاردهنده هم نبود کلید مناسب برای حجم صدا است. جدا از این رویه خاص آکورد، کابین راحت، آرام و خوش‌ساخت است و تمام قسمت‌های کابین قابل‌توجه و هدفمند طراحی شده است.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
این خودرو به‌صورت استاندار مجهز به بلوتوث و صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی شده است (استاندارد بر روی مدل‌های EX و بالاتر). صفحه‌نمایش لمسی جدید این خودرو هم حالا میانبرهای اشاره‌ای گوشی‌های هوشمند مثل زوم، سوایپ و انتخاب را درک می‌کند. کار با رابط کاربری سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو چندان راحت نیست اما آن‌قدرها هم بد نیست که قید آن را بزنیم. با کمی کار کردن با این سیستم، قلق آن را یاد می‌گیریم و از آن به بعد دیگر در کار کردن با این سیستم به مشکل برنمی‌خوریم. وقتی‌که فهمیدیم هوندا برای تریم های LX سطح پایین این خودرو صفحه‌نمایش لمسی در نظر نگرفته واقعاً افسوس خوردیم چرا که امروزه صفحه‌نمایش لمسی بر روی خودروهای ارزان‌تر هم قرار می‌گیرد؛ اما یک نکته‌ی مثبت! می‌توانید در این تریم از شستی کنترل حجم صدا استفاده کنید. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، خودروسازان باید صفحه‌نمایش لمسی را به‌صورت استاندارد برای خودرو در نظر بگیرند.

صندوق این خودرو با ۳۱.۱ لیتر افزایش حجم حالا ۴۴۷.۴ لیتر فضا برای بار مهیا می‌کند. هوندا آپشن جدید گرم‌کن صندلی عقب و صندلی‌های عقب ۶۰/۴۰ جدا/جمع شونده را اضافه کرده است اما تریم LX و آکورد کوپه همچنان صندلی‌های عقب یک‌تکه‌ای دارند. مدل سدان برای راننده و سرنشین بسیار راحت و جادار است و با دید خوب هیچ مشکل ارگونومیکی در خودرو دیده نمی‌شود.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
پیشرانه‌ی بدون تغییر
زیر کاپوت بدنه‌ی دوباره طراحی‌شده‌ی این خودرو، همان پیشرانه پیشین دیده می‌شود که تغییرات کمی به خود دیده است. آکورد که همچنان از همان موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری بهره می‌گیرد می‌تواند ۱۸۵ اسب بخار نیرو و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته در بحث پیشرانه یک گزینه‌ی دیگر پیش رویتان وجود دارد. موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری که ۲۷۸ اسب بخار نیرو و ۳۵۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو موتور آکورد کمی قدرتمندتر از دو موتور تویوتا کمری هستند. هوندا برای آکورد تریم هیبریدی هم در نظر گرفته است. البته این مدل با تأخیر معرفی می‌شود.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
از آنجایی که تغییرات چندانی در پیشرانه به وجود نیامده است مصرف سوخت خودرو چهار سیلندر با گیربکس CVT روی اعداد ۸.۷/۶.۴/۷.۶ لیتر در صد کیلومتر باقی‌مانده که این اعداد به ترتیب مصرف سوخت ترکیبی/جاده‌ای/شهری را نشان می‌دهند. مصرف سوخت موتور شش سیلندر با گیربکس شش سرعته اتوماتیک این خودرو هم به‌صورت ترکیبی/جاده‌ای/ شهری به ترتیب ۱۱.۲/۶.۹/۹.۰ لیتر در صد کیلومتر است.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
هوندا برای آکورد گیربکس‌های متنوعی در نظر گرفته که شامل گیربکس نیمه اتوماتیک CVT، شش سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک (در تریم های سطح بالا) می‌شود. هوندا هنوز هم آکورد سدان خانوادگی را با گیربکس دستی عرضه می‌کند. تقاضا برای گیربکس دستی پایین آمده و هوندا باید این نکته را هم در نظر بگیرد. بااین‌حال گیربکس دستی آکورد یکی از نرم‌ترین و بی‌اشکال‌ترین گیربکس‌های دستی تولیدشده تا به امروز است و حذف این گیربکس توسط هوندا پایان یک دوره زمانی مهم را نشان می‌دهد. تویوتا کمری در این بخش هم کمی از آکورد عقب‌تر است چرا که تویوتا این خودرو را تنها با گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه کرده است؛ اما باز هم یک وجه تمایز دیگر هوندا با دیگر خودروسازان: هوندا مدل کوپه‌ی آکورد را هنوز تولید می‌کند کاری که هیچ خودروسازی دیگر آن را انجام نمی‌دهد!

سواری
رانندگی با آکورد دیفرانسیل جلو درست مثل سابق است یعنی همان نرمی، اطمینان و راحتی. هوندا ادعا کرده است که هندلینگ این خودرو هیجان‌انگیز است. در عمل شاید این تعریف کمی اغراق‌آمیز باشد ولی بااین‌حال هندلینگ اسپرت این خودرو کاملاً مناسب است و هرکسی را راضی می‌کند.
موتور چهار سیلندر این خودرو نیازهای رانندگی بیشتر مردم را برطرف می‌کند اما نهایت قدرت در دور موتور بالاتر به دست می‌آید بنابراین کمی باید صبور باشید. اگر صبر پایینی دارید بهتر است برای رانندگی هیجان‌انگیز موتور شش سیلندر را انتخاب کنید.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
هوندا گیربکس CVT این خودرو را هم دست‌کاری کرد. گیربکس این خودرو حالا بهینه شده است و پاسخ مناسب و درستی به تعویض دنده می‌دهد و قدرت را به‌خوبی منتقل می‌کند. بدنه‌ی خودرو مستحکم‌تر از قبل است. این بدنه با هندلینگ بهتر و فرمانپذیری الکتریکی دوباره تنظیم‌شده مثل سابق در جاده سبک و شناور نیست. ترکیب این بهبودها مطمئناً احساس تسلط بر خودرو را بیشتر به شما القا می‌کند.
رانندگی با آکورد در جاده‌های باریک و پرپیچ‌وخم جنوب کالیفرنیا به طرز قابل‌توجهی مطمئن بود. در ابتدا فکر می‌کردیم که هوندا نمی‌تواند این مسیر را به‌خوبی ب ام و M3، مزدا میاتا و موتورسیکلت‌ها طی کند اما آکورد در اقدامی بلندپروازانه بسیار درخشان ظاهر شد. این عملکرد نشان می‌دهد که هوندا فراموش نکرده است که دینامیک رانندگی تا چه حد مهم است.

2016 Honda Accord
۲۰۱۶ Honda Accord
نتیجه‌ی نهایی بررسی هوندا آکورد ۲۰۱۶
هوندا آکورد به‌روزرسانی شده در مسیر درستی قدم برداشته است. تجهیز به پیشروترین تکنولوژی‌های ایمنی و پویایی رانندگی بسیار مناسب، این خودرو را به سطح جدیدی رسانده است.
هوندا پیش‌بینی کرده است که آکورد از سوی دستگاه‌های دولتی در صدر ایمن‌ترین خودروها قرار می‌گیرد. ترکیب کردن این ویژگی با شهرت هوندا در ماهیت اسپرت و مورداطمینان بودن خودروهایش، این سدان خانوادگی را بدون شک تبدیل به یک خودروی پرفروش در کلاسی رقابتی می‌کند.
هوندا آکورد ۲۰۱۶ سدان در ۱۹ آگوست و مدل کوپه در ۲۶ آگوست وارد نمایشگاه‌ها می‌شود. قیمت مدل سدان در آمریکا از ۲۲۱۰۵ دلار آغاز می‌شود و این قیمت تا ۳۴۵۸۰ دلار در بالاترین تریم بالا می‌رود. مدل پایه کوپه‌ی آکورد هم ۲۳۷۷۵ دلار قیمت‌گذاری شده است که این قیمت هم در بالاترین تریم تا ۳۴۱۲۵ دلار گران می‌شود. (هزینه جابه‌جایی برای این خودروها هم ۸۲۰ دلار اعلام شده است.)

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. HamidGh

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (81 ديدگاه)

    کسی نمیتونه از این خودرو عیب به خصوصی بگیره واقعا خوب طراحی شده هم داخل هم بیرون. موتورم که حرف نداره. ایمنی و امکاناتم که فوله. فقط استفاده از صفحه دوتایی فک نکنم زیاد کاربردی باشه همون یه صفحه لمسی و کلید کافیه. درکل ینی میشه خدا یه روزی سوار یکی از اینا شیم؟!!!!

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (158 ديدگاه)

      دوستان کسی می دونه نسل جدید آکورد چه سالی میاد؟آکورد فکر کنم از ۲۰۱۳ نسل فعلیش اومده.یعنی این خودرو آخرین یا یکی مونده به آخرین مدل نسل فعلیه؟لطفا جواب بدین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسن

      ۲۱ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (49 ديدگاه)

      کسی نمی تونه؟
      از ظاهرش خوش نیومد!
      داشبوردش می تونست بهتر باشه!
      شش سیلندر 3.5 لیتری با 278 اسب بخار !!!!
      و…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. yas

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    نام کارخانه : هوندا
    نوع محصولات : انواع خودرو ها
    ارزش های کارخانه : مشتری مداری. خدمت به خریدارانش. پیشرفت و رقابت با دیگر خودرو ساز ها در سطح جهانی و افزایش نمایندگی ها و تعمیر گاه هایش تا مشتری ها در هر کجا بتوانند مشکل خودروشونو رفع کنند(البته اگه لازم بشه)
    امید : ساختن خودرو های عالی که باعث بشود مردم با انتخواب خودشون اون ها رو بخرن

    نام کارخانه : سایپا
    نوع محصولات : انواع خودرو ها
    ارزش های کارخانه : سر کیسه کردن مردم و خریدارن. توهین به مردم و گفتن دروغ برای جذب مشتری
    امید : توهین به مردم و دروغ گفتن تا مردم بیان و ازشون ماشین بخرن و در نهایت متوسل شدن به دولت که به خریدارن برای خرید ماشین هاشون وام بده و میدونن که مردم بخوان و نخوان مجبورن از اون ها ماشین بخرن و وقتی از مشکلات بیرون اومدن به جای فکر کردن برای راهی که دوباره اخرش به همیچین چیزی ختم نشه به همکاری با خودرو ساز های چینی فکر میکنند و اینکه از کجای ماشین هاشون بزنن تا بتونن سود بیشتری بکنن

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. yas

      ۲۱ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (68 ديدگاه)

      در ضمن این ماشین ها که الان ما داریم هر روز خبره پیشرفتشونو میخونیم (چه ژاپنی چه المانی و چه کره ای ) همشون از یه همچین جا هایی که خودروساز های ما قرار دارن شروع کردن و دولتی هم نبود کمکون کنه و با پشت سر گذاشتن کلی مشکلات(مثل جنگ جهانی دوم که به شدت به المان و ژاپن صدمه زد) و رکود ها در بازار های جهانی و افزایش قیمت بنزین در جهان که یک دفعه فروش خودرو هاشونو کاهش داد به اینجا رسیدن و واقعا پیشرفت همشون قابل تحسینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. shahab

      ۲۱ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      همه اینا تقصیر خودمونه
      دولت وام میده و از این لگن سازها حمایت میکنه اما مردم چرا میخرند؟؟
      وقتی چند ماه نخریدن خودرو سازها دست به دامن دولت شدن اما اگر مردم باز هم نمی خریدند مجبور به تغییر میشدند اما…
      خلاصه خلایق هرچه لایق
      بعضیا لیاقتشونه که ماشینی سوارشن که با4سیلندر و 1761سی سی حجم به زور(روی کاغذ نه در عمل)100 اسب بخار نیرو تولید میکنه(موتور405)و 13لیتر بنزین میسوزونه سوارشن حالا اینا ماشین میسازن 6سیلندر 3.5لیتری با 278اسب نیرو ولی با سوزوندن11.2 لیتر بنزین

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. میثم

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (50 ديدگاه)

    حالا که خوب دقت میکنم ، میبینم نعمت زاده همچین بدم نگفته …. واقعا فقط خوشگلیش بیشتر از ماشینای با کیفیت و به روز داخلی خودمون و کیفیت و امکاناتش دقیقا در حد خودروهای ایرانی فقط قیمتش یکم بالاست که اونم میشه ماشین ایرانی خرید خیلی هم بهتر از این :)))))))

    موافقم 0
    مخالفم 2
  4. Archi KHAN

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    واقعا در این رده ی قیمتی چه جهانی و چه داخل ایران ، بی نظیره بی نظیییر
    کسی که سوار شده میدونه طعم اش را ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این خودرو عالیه. زیبا، جادار، مطمئن، حال میده برای یک سفر خانوادگی دلپذیر. ای کاش ما هم داشتیم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. ارمان

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    این ماشین تو این کلاس پیشرو و کمتر کسی اون رو زیر سوال میبره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. امین

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    عجیب ترین بخش کابین وجود دو تا مانیتور بالای سر همه !!!
    خیلی جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali ayat

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    خداییش عالیه بهترینه
    هوندا آکورد لایک
    کیا اپتیما دیس لایک

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. بابک

      ۲۲ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (186 ديدگاه)

      حالا چرا اپتیما؟
      ماشین خوبیه ولی خواهشا با آکورد و کمری مقایسه ش نکنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali ayat

        ۲۲ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        درست و دقیقا هم دره هست و بروز ترین و مناسب ترین گزینه پس با چی مقایسه بشه؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. ali a.j

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (634 ديدگاه)

    تشکر ویژه از آقای نیک سیرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. titan

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (91 ديدگاه)

    نمیدونم حس کردین یا نه نویسنده اصلی این متن یه جوری با حس ترس قیمت 34000 دلاری رو میگه نمیدونم میترسه خیلی بالا گفته یا چیز دیگه ای ..با این قیمت تو ایران با ماکسیما پیر مدل 90 هم قیمت هستش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمدرضا

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    رینگاش!! ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. shahab

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    با تشکر از آقای نیک سیرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیرحسین

    ۲۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    اولین بار که سوار آکورد شدم یک سوال درگیرم کرد،اینکه چطور میشه با وجود هوندا آکورد رفت و پول برای سوناتا یا اپتیما داد؟؟؟بنظر من که نمره آکورد 18 و نمره کمری 15 هست
    دوستی که از قدرت پایین موتور 6 سیلندر ایراد گرفتی،آکورد ماشین خانواده هست و موتورهای پربازده دارای استهلاک بالا هستن و مناسب خانواده نیستن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. Noorollah

    ۲۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    سلام، من بتازگی عضو این سایت شدم هرچند نزدیک 2سال هست پیگیر مطالب هستم.بمدت 2سال عضو حراست یکی از خودروسازان بودم، اگر سوالی داشتید بپرسید اگر در حد تعالیم و تجربیاتم باشد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3686 ديدگاه)

      به جمع بچه ها خوش اومدید.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  15. نوید

    ۲۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    حیف که نمایندگی درست نداره و اگه هم بیاد ایران بالای 200 میلیون قیمت میخوره..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۱۸ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان این خودرو کی وارد بازار های جهانی و ایران میشه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. فرشاد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بواسطه حضور در منطقه ازاد اروند این ماشین رو روندم و میتونم بگم بکی از بهترین تجربیات رانندگی بود برام،شتاب گیری معرکه آپشن های کافی کیفیت فوق العاده سیستم صوتی ظاهر بسیار زیبا و اتاق بسیار جادار بطوری که کیفیت و طراحی دقیق رو در تمام اجزا حتی دستگیره های داخل ماشین میشه حس کرد چرم بسیار با کیفیت رو دری ها و بسیاری دیگه از جزئیات که تا سوار نشید متوجه نمیشید واقعا فکر نمیکردم هوندا انقد با کیفیت باشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Hossin

    ۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودروی بی نقص یا به عبارتی وحشی ژاپنی من 2016 دارم عالیه وقتی دنده رو روی s میذاری زمین رو میکنه 240 تا مثل اب خوردن باهاش میری بدون لرزش فرمان واقعا جاتون خالی

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا