هیوندای

برنامه‌های هیوندای برای آینده

هیوندای برنامه‌های بزرگی برای آینده مدل‌ها و کلاس‌های خودرویی جدید در سر دارد. این موضوع در مرکز فنی این کمپانی در «ان آربور» میشیگان بیشتر نمایان است. در ادامه، گوشه‌ای از برنامه‌های هیوندای را برای آینده مرور می‌کنیم.

2016 Hyundai Tucson
۲۰۱۶ Hyundai Tucson
آماده برای کراس‌اور ساب‌کامپکت هیوندای
در حالی که مدل جدید هیوندای کرتا سر و صدای زیادی در آن سوی آب‌ها ایجاد کرده، برنامه‌ریزان هیوندای در امریکا هنوز برای فروش این مدل در داخل ایالات متحده قانع نشده‌اند. با این حال، مسئولان هیوندای می‌گویند که به جای ارائه مدل کرتا، برنامه دارند تا یک مدل کراس‌اور کوچک کاملاً جدید را در آینده به بازار امریکا وارد کنند.

Hyundai Creta
Hyundai Creta
البته اگر انتظار دارید که این کراس‌اور جدید ظاهری همانند دیگر مدل‌های هیوندای داشته باشد، بهتر اندکی در آن تجدید نظر کنید. دیو زوچوسکی (Dave Zuchowski)، رئیس و مدیرعامل هیوندای موتورز در امریکا می‌گوید:

اگر به این کلاس خودرویی فکر کنیم، استفاده از یک طراحی متفاوت، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. این مدل قرار است یک وسیله نقلیه مخصوص هزاره جدید باشد؛ یعنی چیزی مثلاً در حد {نیسان} جوک یا چیزی شبیه به آن با اندکی طراحی مدرن‌تر.

هیوندای سانتاکروز هنوز هم شانس دارد.
وقتی هیوندای در ماه ژانویه سال جاری میلادی از کانسپت «سانتا کروز» رونمایی کرد، بسیار خبرساز شد. با این حال، احتمال اینکه این کمپانی بخواهد نسخه‌ای تولیدی از آن را بفروشد، اندک است. این تراک کوچک به نظر می‌رسد می‌تواند بخشی از بازار را که پس از حضور کوتاه‌مدت سوبارو باجا در نمایندگی‌ها، خالی و بی‌استفاده مانده است، از آنِ خود کند. سانتا کروز با اینکه برای مسئولین رده بالای هیوندای، مدلی با شرایط سخت در هنگام فروش به نظر می‌رسد، ولی هنگامی که در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۵ معرفی شد، توانست خود را به عنوان ابزاری برای جلب توجه جامعه و رسانه‌ها نشان دهد. اکنون با توجه به بازخوردهای مثبتی که نسبت به این کانسپت مشاهده شده، هیوندای قرار است که در ماه نوامبر سال جاری میلادی، هنگامی که می‌خواهد تمام برنامه‌های آینده تولید خود را ارزیابی کند، بار دیگر این کانسپت را بررسی کند.

Hyundai Santa Cruz Crossover Truck Concept
Hyundai Santa Cruz Crossover Truck Concept
موتور پایه هیوندای توسان ۲۰۱۶
پیشرانه استاندارد در هیوندای توسان، یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر است که تنها در سطح نخست تریم SE ارائه می‌شود. این موتور قدرتی به اندازه ۱۶۴ اسب‌بخار تولید می‌کند و گشتاور حداکثر آن نیز ۲۰۵ نیوتن‌متر است. این در حالی است که خروجی موتور توربوی ۱/۶ لیتری چهار سیلندر برابر ۱۷۵ اسب‌بخار و ۲۶۴ نیوتن‌متر است. در موتور ۲ لیتری، پیک گشتاور در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس است و در حالی که دور موتور افزایش می‌یابد، حداکثر قدرت در ۶۲۰۰ دور بر دقیقه در دسترس قرار می‌گیرد.

2016 Hyundai Tucson
۲۰۱۶ Hyundai Tucson
در حالی که موتور ۲ لیتری توسان به اندازه موتور توربوی ۱/۶ لیتری، از حالت نرم و بهینه برخوردار نیست، ولی این موتور پایه برای کراس‌اوری با وزن ۱۵۰۸ تا ۱۶۳۴ کیلوگرم تناسب بیشتری دارد؛ چه رانندگی در سرعت‌های بالا در بزرگراه باشد یا در سرعت‌های پایین در حومه شهر.

بالاخره، اپل «کار پلی» می‌آید
در حالی که محصولات کنونی هیوندای از قابلیت اتصال گوشی‌های هوشمند «اندروید اتو» پشتیبانی می‌کنند، هیوندای اعلام کرده که در انتهای سال جاری میلادی، اپل کار پلی نیز به خودروهای هیوندای وارد خواهد شد. در مورد دلیل این تأخیر، هیوندای می‌گوید که اپل مشغول تغییرات در برنامه‌های خود برای تکنولوژی‌های درون‌خودرویی است. در هر صورت، اگر یک آیفون دارید و به ‌تازگی یک هیوندای خریده‌اید که تنها با اندروید اتو کار می‌کند، نباید نگران باشید. وقتی کارهای نرم‌افزاری خاتمه یابد، سیستم اطلاعات و سرگرمی هیوندای به‌راحتی می‌تواند بین «اندروید اتو» و «کار پلی» سوئیچ کند.

hyundai-audio-display-infotainment-screen-apple
هیوندای به دنبال تولید بیشتر در امریکا
هیوندای هنوز هم به دنبال توسعه خط تولید خود در ایالات متحده است. البته هیچ‌ اعلام رسمی در رابطه با این موضوع صورت نگرفته، ولی «تولید» یکی از عوامل اصلی محدود کننده رشد پیوسته هیوندای است. همچنان که «زوچوسکی» می‌گوید:

ما هر مدل هیوندای را که می‌فروشیم، خودمان ساخته‌ایم.

بنابراین تولید بیشتر، به معنای افزایش فروش خواهد بود. مدل‌های سونانا و النترا در حال حاضر در کارخانه هیوندای واقع در «مونتگمری» آلاباما ساخته می‌شوند؛ کارخانه‌ای که دارای ظرفیت تولید ۳۹۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال است. در سال ۲۰۱۴، هیوندای در مجموع ۴۳۸ هزار و ۹۵۹ دستگاه النترا و سوناتا در امریکا به فروش رسانده است. برای این منظور، برخی خودروها از کره جنوبی به امریکا وارد شده‌اند. بنابر این آمار فروش، افزایش تولید در امریکا منطقی به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. ZIPPO

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    واقعا جز تحسین چیزی نمیشه گفت
    با این سابقه کم داره یکی یکی قله های صعود رو طی میکنه
    خیلی دوست دارم بیشتر تعریف کنم
    اما امان از کنایه و کم لطفی دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      تو تعریف کن کسی کاری نداره ولی یاد بگیر و از دوران طفولیت بیا بیرون و به غول های خودروسازی جهان توهین نکن تا شب هم تعریف کنی هیشکی چیزی نمیگه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کیان

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      سلام دوست خودم ، خوبی ؟!
      برادر zippo مردونه وجدانا ماشین چی داری ؟!
      تا حالا هم پشت چه ماشینایی نشستی ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ZIPPO

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (248 ديدگاه)

        سلام کیان ممنون
        من پراید سفید مدل 78 دارم
        خودم ماشین زیاد نداشتم اما سوار خیلی ماشین هاشدم
        از کمری و اریون بگیر تا ازرا و کادنزا و بنز کلاس ,

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیان

          ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1433 ديدگاه)

          خیلیم خوب و عالی ، ببین همین پراید 78 بینهایت اصالته ، میرزه به کلی از ماشین صفرهای جدید
          بنا به خیلی از دلایل ماشینهای کره ای ماشینهای خوبی هستن ولی بنا به 10000 دلیل بیشتر ماشینهای آلمانی و ژاپنی و آمریکا … بهتر هستن .

          ببین فرانسه تو تکنولوژی خیلی حرفا برای گفتن داره یا انگلیس یا …
          آیا اینها تونستن به پای آلمان برسن ؟!
          روسیه تو صنعت هوا و فضا خیلی گندس خیلی ، ماشینسازی داره ؟!
          ژاپن و آمریکا خیلی خوب ماشین میسازن آیا به المان رسیدن ؟!
          تو کل دنیا ماشینهای خاص و طراحی ناب و … مخصوص ایتالیاس .

          کلی زیرساخت اقتصادی و تکنولوژیک لازمه تا کره جلوی بزرگها قد علم کنه که مطمین باش همون بزرگها نمیذارن
          شاید اگه بگی چین آینده خوبی داره قابل قبول باشه چون پتانسیلش خیلی بالاس و …

          من خودم پشت خیلی ماشینها نشستم ، ترمز یه ای 240 تولیدی 1985 آلمان دیسکی بدون خیلی چیزای الکترونیکی به کل ترمز جنسیس بهترین سدان بازار میرزه
          ماشین و باید نشست داشت و تجربه طولانی میتونه معیار قابل قبولی باشه
          واقع بینانه نگاه کنیم میبینیم دنیا کدومها پرفروش هستن و بازار دارن همیشه ، مثه تویوتا بنز بی ام و و …
          امیدوارم یه ماشین خوب که دوس داری بخری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        نشد دیگه کیان جان.
        حداقل میخوای توضیح بدی دیگه چیزی که مدرک معتبری نداره رو وارد بحث نکن.
        کی گفته ژاپن و آمریکا به پای آلمان نرسیدن؟
        پس کوروت و کامارو و ماستنگ و چلنجر و کادیلاک اسکالید و تراک های F150 و سیلورادو و رام و کلرادو و نیسان GTR و لکسس LFA و LX570 و مورانو و…
        کجای کارند که در بسیاری از جهات برتر از رقبای آلمانی خود هم هستن؟
        هیچ منبع موثقی هم نیست بگه آلمانی ها برترن هر کدوم مزایای خودشون رو دارن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیان

          ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1433 ديدگاه)

          آلمانها سالانه در حدود 250 میلیارد دلار صادرات خودرو دارن ، از نظر تعداد تقریبی با ژاپن و آمریکا برابری میکنن در کلیه وسایل نقلیه از خودرو تا کشنده و … . در حالیکه ارزش صادراتش برابر مجموع صادرات آمریکا و ژاپن هستش یه نگاه ساده بندازی تو همین سایتم هستش.
          این ماشنایی که شما گفتی مخصوصا ژاپنیها و تراکها اره واقعا خوبن بحثی توش نیس ، ما داریم میکانگین کل و بررسی میکنیم نه یه مدل خاص.

          شما یکم صنعت آلمانها رو از زمان جنگ جهانی اول تا اینجا نگاه کن میبینی که دنیا جز تعظیم جلوشون هیچ حرفی برای گفتن نداره.

          خیلی از پیشترفتهای آمریکا رو مدیون شکست آلمان باید دونست و اطلاعاتی که بعد از جنگ از دانشمندانشون بدس اودن و صنعت خودشون و جلو بردن .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ALL CARS

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (467 ديدگاه)

      دوستانی که میخوان دوچرخه های طراحی شده توسط خودروسازان برترو ببینن به پیج
      http://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%88-%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87/
      سری بزنید توقسمت نظرات ، در پاسخ به نظر جناب zippo کلی آدرس بدرد بخور براتون گذاشتم

      وسپاس از مسعود انیس حسینی برای همین مقاله (برنامه‌های هیوندای برای آینده)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. عباس

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (154 ديدگاه)

      در درخواستی عاجلانه از سایت پدال خواهش داریم دوستان کارشناس(متعصبین)به کشورهای دیگه فرستین تا مردم رو به روشنایی دعوت کنن!!!به نظرتون چند درصد مردم توانایی خرید بنز و بی ام دبلیو رو دارن؟؟؟بعضی پیام هارو میخونی خنده ات میگیره!این ماشین ها فقط جنبه اشرافی داره!بنز های نیروی انتظامی مثالش به ۵ سال نکشید به دلیل اصطحلاک بالا و هزینه نگهداری بالا از سیستم خارج کردن،در کنارش ماشین های تویوتای هنگ مرزی رو ببینید که مرگ ندارن!!!هر خودروسازی ماشین شو براساس شعاری تولید میکنه!حالا بنز جنبه لوکس بودن رو در نظر میگیره،تویوتا دوام،کره زیبایی آپشن و…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (244 ديدگاه)

    اگر هیوندایی و کیا با وسواس بیشتری روی طراحی های خودروهاشون کار کنن و بتونن توی لذت رانندگی و دینامیک رانندگی پیشرفت کنن، با توجه به بیماری مسری طراحی های بی هویت خودروهای ژاپنی به زودی به ژاپنی ها خواهند رسید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      این بیماری مسری از کجا بود؟؟؟
      بی هویت؟؟؟؟؟
      نمیدونم طرفدار کدوم کشوری که اینقدر دلت از ژاپن خونه ولی میتونم حدس بزنم طرف دار کدوم کشوری.
      شما راحت باش همونطور که همیشه به قضایا نگاه میکنی نگاه کن عدم پیشرفت طراحی رو برای خودت بزار اصالت برای دیگران بزار بیماری مسری.
      دقیقا 5 روز پیش جدول بیهترین و بدترین کانسبت های جهان در همین سایت لکسوسو رو به عنوان بی پروا ترین برند در طراحی خطاب کرد ولی الان بیماره فکر کنم اینفینیتی هفته پیش هم که تشویق اکثر عزیزان رو جلب کرد مسری داره تویوتا هم کهثل خیلی خودرو ساز های به نام که احتمالا شما طرف دارش هستی طرح های محتاطانه میزنه مسری داری کلا هرچی شما خوشت نیاد مسری داره.حالا کلا چرا کره به ژاپن برسه؟؟؟؟؟؟؟؟
      مثلا الان بین این چندبن کشور خودروساز جهان کره اخره ژاپن یکی مونده به اخر؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        Automotive industry in را برای هر کشوری که میخوای سرچ کن
        المان شروع 1885
        امریکا شروع 1890
        ژاپن شروع 1905
        کره شروع 1955
        و خیلی کشور های دیگه
        حالا صاف کره باید بیاد برسه به ژاپن
        اخه بقیه کشورها با خدا در ارتباطن و از کهکشان های دیگه قطعه براشون میاد
        این وسط ژاپن دیوار کوتاهه هست
        کره در پیشرفته هیچ شکی توش نیست شاید سالیان دیگه ژاپن المان امریکا و همه کشورهارو بگیره که از الان قابل پیش بینی نیست ولی این جور تخریب ژاپن ریشه در مسائل دیگه داره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (244 ديدگاه)

          نمی دونستم طرفدارای ژاپنی بر نمیتابن این حرفو و گرنه قطعا نمی گفتم، البته حق با شماست من معذرت می خوام
          بیشتر منظورم خودروهای اقتصادی بود بیشتر منظورم روی طراحی بود که خب انصافا توی این قضیه ژاپنی ها خیلی بد کار کردن تقریبا بدون استثناء، از اون طرف هم حدس و البته پیش بینیم اینه که سردمدار خودروهای ژاپنی یعنی تویوتا از نظر فروش با این طراحی هایی که داره قطعا فروشش افت خیلی زیادی خواهد داشت، از اون طرف هیوندایی با برنامه ای که داره قطعا فروشش روز به روز بیشتر میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد

          ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (244 ديدگاه)

          البته اینها نظر شخصیه و باور کنید مثالم از ژاپن بدون هیچگونه قصد و غرضی هست، اصلا به سن و سال من باور کنید که این جور کارهای بچگانه نمیاد، باز هم از ژاپنی دوستان معذرت می خوام

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. آرماااالن

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      کدوم برند ژاپنی طراحی بی هویت داره دکتر؟
      آهان منظورت جی تی ار یا لکسس ال اف آ
      عجب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. دکتر داریوش

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    تعریف کن بابا!!تعریف کن…..
    فقط مثه بعضیها نگو از همه بهتره و ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sunmartin

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    کیا هیوندای پنجمین خودروساز جهان با طراحی های مفهومی شگفت انگیز این برند نه چندان با سابقه در طی سال های 2013 تا 2015 با خودروهای کیا ریو کیا سراتو کیا اپتیما و نیز هیوندای النترا وi40 و سانتافه 2015 و توسان جدید بیشتر جوایز درو کردند تا جاییکه در هر تست و محفل خودرویی و آزمایش فنی و مجلات معتبر این بدند در بین برندهای نامی خودنمایی میکند طراحی های زیبای هیوندای و بخصوص کیا بنظر من در بین خودروهای امروزی جایگاه ویژه ای دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. متین

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (183 ديدگاه)

      البته sunmartin جان! کیا سی آپاستروف دی رو جا انداختی ! اون یه هاچ بکه بینظیره و مثه بقیه محصولات خوب کیا جایزه های زیادی برده …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Lambo

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (57 ديدگاه)

    با این که کیا رو خیلی بیشتر دوس دارم ولی واقعا نمیشه ایرادی به توسان جدید گرفت.نامردا پشتشو از اسپرتیج اسکی رفتن ولی خیلی خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. متین

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    متاسفانه بعضی ها فک میکنن که چون یه خودروساز نسبت به بقیه تو جهان دیر تر کارشو شروع کرده پس هیچی از خودرو سازی بلد نیست و فقط بقیه هستن که خوبن … من نه طرفدار هیوندام نه طرفدار ژاپنی ها فقط میگم نباید یه خودروسازی اون هم مثله هیوندا رو تخریب کنیم … همین هیوندای که بعضی ها میگن هیچی بارش نیست توی تستی که مجله ماشین انجام داده بود نسبت به تویوتا کرولا بهتر بود … البته قبول دارم که تویوتا بزرگترین غول خودروسازی جهانه اما هیوندای هم طی این چند سال اخیر فوق العاده عمل کرده …
    روز خوش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. متین

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (183 ديدگاه)

      منظورم هیوندای الانترا بود!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. افشین

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خداییش کل ماشینای هیوندا یه ور….سانتافه هم یه ور
    عجیب خوشگله این ماشین…اما فنی هنوز راه داره تا به ژاپن برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. samurai

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (543 ديدگاه)

    حیف پول بدی به اشغالای کره ای کپی طراحی فوردو انجام میدن یکم کج و کوله تر
    بی شخصیت ترین ماشینا مال همین هیوندا هست
    در کل اگه کره میبینین میتونه ماشین درست کنه امریکاییها این صنعتو بهشون دادن و الا مثل هم نژادای شمالیشون (کره شمالی) اینا هم هیچی نبودن بعد بعضیا میان با ژاپن مقایسه میکنن ژاپن صنعتشو خودش ساخته و کلا از کشورای دور و برش جداست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. HILUX

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (251 ديدگاه)

      ضرب المثلی معروف هست که شامل حال شما(samurai ) و جناب(ZIPPO)میشه:
      ((نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی))
      خودروهای کره ای اونجور که زیپو میگه فوق العاده و بینظیر نیستند ولی به هیچ عنوان حرف شما هم درست نیست.در دنیای رقابتی هر شرکتی بیشتر تلاش کنه ثمره ی تلاشش رو خواهد دید. خواه هیوندای باشد خواه فولکس…
      زمانی را مرور کنید که خودروهای هیوندای حتی ارزش بررسی کردن را هم نداشت ولی همین کمپانی با تلاش و پشت کار به جایی رسیده که در کلاسهای مختلف خودرویی برای بزرگان شاخ و شونه میکشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. بهرام

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سامورایی شما این بی هویتهای کره ایو نخر از همین اصیل های ایرانی بخر که پولت حیف نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. AHMADREZA

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    عقب این توسان خیلی زشت شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Сvm

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (544 ديدگاه)

      شما که کلا برات هر ماشینی یا جلو یا عقبش زشته :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AHMADREZA

        ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        شما الکی نظر نده اصلا نظراتم رو خوندی
        برو عمو برو

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. MjM

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (720 ديدگاه)

    دوستان زیادی هستن که هنوزم میگن..کره ایها بدرد نمیخورن و این چیزا….کره ایهای بدرد نمیخورن در مقابل بنز ..بی ام و..آئودی و…. ما که اینارو باهم مقایسه نمیکنیم!!
    ما داریم از پیشرفت کره ایها میگیم…از میزان فروششون تو اروپا و آمریکا…از شاخو شونه کشیدنشون….از پیشرفت فوق العاده تو طراحیاشون و اینکه دارن راهیو میرن که ژاپن چندین سال پیش طی کرده….حالا بازم بیاید بگید کره ایها بدرد نمیخورن!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ALiHidden

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    این سانتاکروز بیشتر ماشین لوکسه تا وانت :|

    به نظرم روش سقف بکشن یه دستی به سرو گوشش بکشن ماشین خوبی بشه

    آقای Zippo ما منکر پیشرفت خوب کره و طراحی های زیبای ماشین های اونا نیستیم ما فقط میگیم این دلیل نمیشه ک هیچ برندی به پای هیوندای و کیا نرسه

    هیوندای یه سری رقیب(یا هر چیز دیگه)که چندین سال نوری با اون فاصله دارن جلوش داره واسه همین باید بهترین کیفیت رو بده تا بشه با اونا مقایسه کرد.

    امیدوارم اینو قبول کنی….

    ربطی به این نداره ولی : خداییش نسل قبلی سانتافه رو خیلی بیشتر دوسش دارم تا این نسل فعلیشو نسل قبل یه جذابیت خاصی داشت البته اینم خوبه ولی قیافه نسل قبلشو بیشتر دوست دارم.
    ===========================
    پاورقی:الان یه عده میان میگن این علی هیدن تا دیروز داش از آلمان و آمریکا تعریف میکرد الان اینم شد کره ولی اینطور نیس فعلا حال ندارم ولی بعدا اگه نیاز باشه توضیح میدم…

    با تشکر از آقای مسعود انیس حسینی(لطفا منبع مطلب رو هم زیر پست بنویسید)

    بازم ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. adel

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    نظر همه محترمه….
    ولی بنظرم اگه کسی اطلاعات زیادی در مورد ماشین ها و سازنده های اونها نداره بهتره نظر فنی نده….خود من تا از یه چیز مطمئن نشم بیخودی پست نمیذارم…
    قربون همه شماها که اینقدر مثل خودم اخبار خودروها رو دنبال میکنین دمتون گرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رامتین

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    باربد جان حرفات جالبه. صنعت آلمان را با کادیلاک یا مورانو مقایسه میکنی؟؟؟
    کادیلاک میتونه فرمول1 بسازه؟ همین BMW M5 با افزایش توان 800 اسبی تونست تاپ اسپید 374 را بزنه اما آوانتادور 780 اسبی با اون همه ادعا و سوپراسپرت بودن (بر خلاف سدان بودن BMW) حداکثر 370 را زده. ساخت اتومبیلی مثه بوگاتی یا لافراری برای آلمانها مثه آب خوردنه. اما لزومی نداره وارد شه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ZR1

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (544 ديدگاه)

      راست میگی.باید قبول کرد که آلمان قطب صنعت خودروسازیه توش شکی نیست.فعلا هم کسی رقیبش نیست.آدم از این همه کار درستیو پشتکارشون لذت میبره.حقشونه بهترین باشن و هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      اولا رامتین جان بنده صنعت خودروسازی یک کشور رو با یک برند مقایسه نکردم و گفتم هر کدوم مزایای خودشون رو دارن حالا درسته اسمی از ب ام و و بنز و فولکس و … نبردم.
      ثانیاً گسترده کار کردن ب ام و یا بنز ربطی به برتری اون بر کادیلاک نداره.بله کادیلاک تو این حوزه اگرم فعالیتی نداشته باشه مدلی به اسم اسکالید داره که در مجموع امتیازات بالاتری نسبت به رقبای آلمانیش میگیره.
      این قدر مثال هست بزنم :
      جنرال موتورز گیربکس 8L90 اتومات خودش رو معرفی میکنه و در جایگاه بالاتر از گیربکس PDK پورشه قرار میگیره.
      کامارو Z28 با قیمتی به مراتب کمتر هندلینگ و هدایت پذیری بهتری رو نسبت به پورشه 911 ارائه میده و بهترین خودروی رانندگی در Motortrend شناخته میشه.(میتونید به سایتش سر بزنید)
      کوروت با پیشرانه ی 6.2 لیتری خود 8.2 لیتر در بزرگراه میسوزونه و این پیشرانه جزو برترین موتور ها هم شناخته میشه.با این قیمت عملکرد بسیار عالی رو در مقام مقایسه با رقیب آلمانیش در اختیار میذاره. عنوان خودروی سال با کابین برگزیده رو از آن خودش میکنه.
      داج پیشرانه ی هلکت رو برای چارجر و چلنجر معرفی میکنه که میتونه باقی کمپانی ها رو به چالش بکشه.
      فورد با ارائه ی موتور اکو بوست برگزیده ی چندین سال پیاپی میشه.
      تراک های آمریکایی به جرات میشه گفت در دنیا رقیب ندارن .(حتی در رده ی میان سایز کلرادو بهتر از فولکس آماروک عمل کرده و تو Motor Trend برگزیده شد)
      اتفاقاً حرف شما برای بنده جالب بود “آلمان نمیخواد وارد حوزه ی ساخت رقیب برای لافراری و بوگاتی بشه”
      این حرف شما چیزی جز تصور شما نیست و هیچ پشتوانه ی علمی نداره.
      در ضمن M5 به طور استاندارد با قدرت 800 اسبی ارائه نمیشه پس لطفاً بحثش رو وسط نکش.چرا که خودروی ارتقا داده شده ربطی به بحث ما نداره.
      آلمان هم بسیاری مزایا داره و ژاپن هم همین طور.بنده هیچ خودروسازی رو برتر بر صنعت خودروی کشوری معرفی نکردم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. تحریم خودروی ایرانی جهاد درراه خداست

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    آقا قبول دارین ماشینای کره ای رو همین ایرانیای خودمون خراب جلوه دادند ؟به کسی برنخوره ولی مخصوصا تو شهرای کوچیک ***.خب مسلما هر چیزی که مد میشه بعد یه مدت دمده یا بهتر بگم خز میشه .حالا من فقط از جنبه روانی گفتم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. دانیال

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (92 ديدگاه)

    به عقیده ی من کره از نظر طراحیی و آپشن سر تر از تویوتا هستش اما از نظر دوام ماشین های تویوتا در سطح جهانی حرف برای گفتن دارن البته اون روز دور نیست که کره به ژاپن برسه از لحاض کیفیت یا ازش پیش بیفته …. تا اون زمان ما هم پراید اسپایدر 897 تولید کردیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. AUDI R8

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درود
    به نظر من تو بحث طراحی کیا خیلی بهتر از هیوندای عملر کرده و میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. solat

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (143 ديدگاه)

    دوستانی که از zipoo ایراد میگیرن مثه اینکه چندان نرمال نیستن چون ایشون منظورش چیز دیگه ای هست و داره میگه کمپانی هیوندا پیشرفت داشته و داره رو به جلو گام برمیداره و حقیقت هم همینه / بنده خدا نگفته که ماشینای بی ام و / بنز / لامبو / فراری و غیره بد هستن یا از ماشینای هیوندا پایین تر هستن که / خب مسلما ماشینای هیوندای در مقابل غول های خودرو سازی دنیا از کیفیت پایین تری برخوردار هس ولی خب تونسته نبض بازارهای ایران و کشورهای دیگه رو به دست بگیره و محکم رو به جلو گام برداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      اتفاقا دقیقا همین نظراتیو که گفتین داره
      برین کامنتاشو بخونین میگه بنز و بی ام و برن از کیا یاد بگیرن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. solat

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (143 ديدگاه)

    اگه zippo گفته که بی ام و و بنز باید برن از کیا و هیوندای یاد بگیرن که خیلی ضایعست / من قبول دارم صعنت خودرو سازی کره خیلی عقب تر از المان هس ولی با این حال هیوندای پشرفت رو به جلویی داشته لااقل مثه ایرانخودرو و سایپا نیس که تو پسرفت نامبر وان باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. جاوید

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلا م .طراحی و اپشن کره بسیار شکیل تر از ماشین جاپونی است اما کیفییت به نظرم انها سر ترند. Face lift 2016 راو 4 و توسان 2016 را مقایسه کنید.[خدایی کدومش زیباتره؟؟)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا