هیوندای

فیس‌لیفت هیوندای i40 با رویکردی اروپایی

هیوندای برای مدل ۲۰۱۵ سدان و استیشن i40 خود، فیس‌لیفت نسبتاً مفصلی را تدارک دیده که شامل طراحی نونوار شده و ویژگی‌های فنی جدید است. از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۴ نزدیک ۱۰۰ هزار مدل i40 تنها در اروپا به فروش رسیده‌اند.

2015 Hyundai i40 facelift
۲۰۱۵ Hyundai i40 facelift
در نگاه نخست، سپر و جلوپنجره باهم ادغام شده‌اند. طراحی جلوپنجره بزرگ و چراغ‌ها، ترکیبی کاملاً متفاوت با سوناتا ایجاد کرده‌اند و بیشتر نمایی از جنسیس جدید را تداعی می‌کنند. با این وجود نمی‌توان منکر شباهت‌های بسیار زیاد جلوپنجره شش‌ضلعی این مدل با انواع فورد و آئودی شد. مه شکن‌های LED جلو نیز با چراغ‌ها ترکیب شده‌اند. چراغ‌های عقب نیز از گرافیک جدیدی برخوردارند. چرخهای آلیاژی با طراحی جدید در اندازه‌های ۱۶ تا ۱۸ اینچی نیز برای مدل‌های مختلف هیوندای i40 انتخاب شده‌اند.

هیوندای i40 واگن قبل از فیس‌لیفت
هیوندای i40 واگن قبل از فیس‌لیفت
در زیر پوسته هم موتور چهار سیلندر توربو دیزل ارتقا یافته ۱.۷ CRDi به‌عنوان پرفروش‌ترین مدل این خودرو قابل انتخاب است که با وجود بهینه‌سازی، نیرو و گشتاور بیشتری تولید می‌کند. قوای تولیدی این موتور به ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور آن به ۳۴۰ نیوتن متر می‌رسد. حداکثر گشتاور این موتور اینک در دور موتور ۱۷۵۰ حاصل می‌گردد. موتور بنزینی ۲.۰ GDI هم در کمال تعجب با کاهش قدرت به جای ۱۷۸ اسب بخار، ۱۶۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. گشتاور این موتور هم از ۲۱۳ به ۲۰۴ نیوتن متر کاهش یافته است که هیوندای هدف از چنین کاری را بهبود بهره‌وری مخصوصاً در کاربرهای روزمره شهری عنوان کرده است. پیشرانه‌های دیگر ازجمله موتور ۱.۶ لیتری بنزینی که در مدل پایه قرار دارد و با گیربکس شش سرعته دستی جفت می‌شود، همچنان سر جای خود قرار دارند.

2015 Hyundai i40 facelift
۲۰۱۵ Hyundai i40 facelift
اما بهینه‌سازی اصلی در انتقال نیرو رخ داده که به جای گیربکس شش سرعته خودکار قبلی، از یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه DCT و امکان شیفت دستی استفاده شده است. البته برای اروپا همچنان گیربکس شش سرعته دستی نیز قابل انتخاب خواهد بود. سیستم شروع-توقف نیز به صورت استاندارد برای کاهش مصرف سوخت و گازهای گلخانه ای روی این خودرو فعال است.

2015 Hyundai i40 facelift
۲۰۱۵ Hyundai i40 facelift
گیربکس DCT از سرعت عمل خوبی در تعویض دنده برخوردار است و راحت‌تر و بدون وقفه نیروی کشش لازم را منتقل می‌نماید. امکان تعویض از روی فرمان نیز لذت‌بخش می‌باشد. در عین حال سیستم کنترل کشش ATCC عملکردی چابک در پیچ‌های جاده‌ها به ارمغان می‌آورد.

2015 Hyundai i40 facelift
۲۰۱۵ Hyundai i40 facelift
سیستم‌های مدرنی نظیر سیستم کنترل میرایی الکترونیکی سیستم تعلیق که اجازه تنظیم حالت‌های مختلف برای تعلیق عقب و همچنین تنظیمات فرمان و دریچه گاز و تعویض دنده‌ها، سیستم پیشرفته کنترل کشش که به صورت الکترونیکی رفتار دیفرانسیل با لغزش محدود را تقلید می‌کند، سیستم چراغ‌های خودکار جلو و سیستم تشخیص تابلوهای سرعت جاده در i40 به خدمت گرفته شده‌اند. سیستم ناوبری خودرو نیز به‌روزرسانی شده و قابلیت رادیوی دیجیتال را نیز بدان افزوده‌اند.

2015 Hyundai i40 facelift
۲۰۱۵ Hyundai i40 facelift
درون کابین هم یک سیستم صوتی با نمایشگر ۴.۳ اینچی برای نمایش اطلاعات رادیوی دیجیتال یا نمای تصویری دوربین عقب به کار گرفته شده است. اگر سیستم ناوبری را سفارش دهید، این صفحه با نمایشگری ۷ اینچی و لمسی تعویض می‌شود. درب صندوق عقب با قابلیت لیفت گیت به‌صورت الکتریکی و بدون نیاز به لمس دست‌ها، باز می‌شود.

2015 Hyundai i40 facelift
۲۰۱۵ Hyundai i40 facelift
2015 Hyundai i40 facelift
۲۰۱۵ Hyundai i40 facelift
2015 Hyundai i40 Engine
۲۰۱۵ Hyundai i40 Engine
هیوندای i40 با وجود شباهت‌های زیربنایی با سوناتا، تفاوتهای ظاهری و تکنیکی بیشتری با آن پیدا کرده است. با این وجود هنوز باید این خودرو را یک خودروی ویژه برای سلایق اروپایی دانست.

[jwplayer mediaid=”102282″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. AliZeus

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    کره ای ها از لحاظ طراحی، آپشن ها و قیمت از ژاپنی ها پیش هستن…
    مونده از لحاط کیفیت و اعتبار به ژاپنی ها برسن..که بنظرم توی ده سال میسر خواهد شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mostafa&S

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      درود
      کدوم ماشین کره ای طراحی مزدا و لکسوس و اینفینیتی رو داره…

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. AliZeus

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (420 ديدگاه)

        گمونم اطلاع دارین که لکسوس، اینفینتی و آکورا ژاپنی های لوکس هستند و هیوندا و کیا تو رده لوکس نیستند بجز یکی دوتا از محصولاشون..بیشتر منظورم تویوتا و هوندا بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mostafa&S

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (318 ديدگاه)

          درسته داداش
          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. shahryar

          ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (237 ديدگاه)

          شما میگی ژاپنی (ها) یعنی تمام ماشینای ژاپنی،چه لوکس چه غیر لوکس،،،نه داداش حالا حالاها کره ای جماعت کار دارن تا از هر نظر به ژاپنی برسن،بماند طراحی شاهکار اینفینیتی با لکسوس، شما ی نگا به طراحی های جدید نیسان با مزدا بندازی،بد نیس

          موافقم 0
          مخالفم 1
      2. آرمان

        ۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        من i40 دارم استیشن و دیزل آپشن هاش کامله و بین مزدا و هیوندا و هوندا و خیلى ماشین هاى دیگر این را انتخاب کردم مزدا که اصلا آپشن نداشت البته همه را براى امتحانخرید تست چند ساعته کردیم و راضى نبودم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. E 36

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      پیشرفت کره ای ها خیلی عجیب شده دیگه ، کم کم دارن به جایی میرسن که واسه بقیه کمپانیهای خودروساز بزرگ الگو بشن !

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. amin

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (99 ديدگاه)

      عزیزم نسبت آپشن به قیمت آره جلو هستن…اما در مجموع تکنولوژی و آپشن نسبت به لکسس یا آکورا یا اینفینیتی حرفی برای گفتن ندارن :/ طراحی هم یک بحث سلیقه ای و شخصی به نظر من یک طراحی با وقار خیلی بهتر از طراحی فشن و جلف !!!
      هر موقع کیفیت ماشین های ژاپنی رو پیدا کردن بعد میشه در مورد قیمتش هم صحبت کرد…ارزون تر ولی بی کیفیت تر و خیلی پر خرج تر هستن از نظر استهلاک اینا هم که دیگه واضح همه چی :) با این دید شما ماشین های چینی از همه بهتر هم قیمتش ارزونتر هم آپشن هاش خیلی بیشتر مثلا Mg350 نصف I40 قیمتش صفحه مانیتور لمسی داره :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. MPS

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      شما دوتا کمپانی کره ای رو داری با چنتا کمپانی ژاپنی مقایسه میکنی؟!بعدش شما قیمت ها رو دوباره یه نگاه بنداز..بعدش مهندس این پیشبینی متخصصانه شما رو خود کره ای ها نکردن!..پیروز باشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. احمدرضا ب ام و

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      دداش توی آپشن ژاپنی ها بهترن الان جنسیس با لکسسgs مقایسه میشه و از اون میخوره حالا این هیچ
      ماشین من لکسوس es هست و دوستم جنسیس 2015 داره خردو فول هستن ولی باز آپشن های کامپیونر ماشین من بیشتر از اونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. محمدرضا

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (804 ديدگاه)

      توی منطقه آزاد هستیم باشخصی صحبت میکردم که یه جنسیس 2015 سدان ویک بنز s500 برای برادرش آورده بود میگفت امکاناتش وآپشن هاش ازs500(البته بگم گفت هم راننده در بنز نوع دیگر وبهتری از هندلینگ رو تجربه میکنه هم سرنشین حس بهتر وراحت تری روتجربه میکنه که همون داستان اصالته حالااینو گفتم گیر ندین گلفت هیونای از بنز بهتره )بیشتره منظورم آپشن هایی مثل ماساژور نیست اونو پارس elx مدل 86 داره منظورم سیستم های پیشرفته تعلیق وکمک رانندس مثلا حتی اگر خط هتی جاده باچشم ما قابل رویت نباشه اون تشخیص میده کجان یا اگر نداشتته باشه بازممشخص میکنه نمیخوام با کشورای دیگه کره رو مقایسه کنم ولی خودروهای خیلی پیشرفته ای داره که قابل مقایسه با لوکس های ژاپنی هست قیمت جنسیس فول تو دبی به ریال هم 135 میلون تومنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. 4MATIC

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    جلو داشبوردش یک کم شبیه ix55شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. 4MATIC

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    تنوع گیر بکس هاش واقعا خوب نیست حتی تو مدل2لیتری هم قدرتش کمه165 اسب بخار

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. محمدرضا

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (804 ديدگاه)

      دلیل منفی دادنتون نمیدونم چیه ولی حتی مدل 2400cc سونات هم جون نداره اگر پشت سونا تا یا اپتیما بشینید مشخصه
      ولی مدل توربو سوناتا یا اپتیما که فقط تو منتطق آزاد موجوده مشکلی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. حجت

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (69 ديدگاه)

    ده سال بعد کره میره جای ژاپن چین میاد جای کره باز میگن چین از کره از لحاظ آپشن و طراحی جلو رفته ولی این جلو رفتن کره ظاهری هست چون خودروهای کره ای از لحاظ هند لینک و ترمز و لذت راننده گی 10 سال موندن تا به اروپا یی ها برسن .و اونها هم بیکار نیستن بابا جون یک النترای 2015 با یک مگان انقراض یافته در فرانسه از لحاظ ترکیب مهندسی هندلینک با نرمی وراحتی و ترمز و حس لذت راننده گی 10 سال عقبه ولی از لحاظ اپشن و طراحی جلوست این واقعیته.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. سام سامی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    چیزی که برای همیشه تو محصولات هیوندایی و کیا جای سوال بوده تنوع بیش از حد محصولاتشون هست که خود این مورد باعث میشه محصولاتشون اونطوری که باید پرستیز لازم رو پیدا نکنن!!
    مثلا هیوندایی تو مدل های سدان بیش از حد تنوع داره:
    هیوندایی اکسنت، هیوندایی الانترا، هیوندایی آی40!! ، هیوندایی سونوتا، هیوندایی آزرا یا گرنجور، هیوندایی جنسیس، هیوندایی سنتنیال!!! یعنی به نوعی خارج از سی سگمت( c segment) سدان خانوادگی جمع و جوور، دی سگمنت ( d segment) سدان خانوادگی بزرگ، ای سگمنت (e segment) سدان بزرگ لوکس، و اف سگمن (f segment) سدان مجلل!!! چند تا ماشین دارند که واقعا معلوم نیست در کدوم رده قرار می گیره!!
    اگه سونوتادر رده D class و جنسیس در رده E clas , سنتنسال در رده f class و البته الانترا در رده c class قرار میگیرند، الان تکلیف آزرا و i40 چیه!! این در حایله که خودرو سازان بزرگ دنیا ( که البته هیوندایی و کیا الان خودشون جزو بزرگان هستند) تعریف مشخص تری از کلاس های ماشین دارند. درود بر عاشقان خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      درود سام عزیز

      لزوماً همیشه نمیشه یک خودرو رو در سگمنت های A,B,C,D,…. قرار داد.

      به عنوان مثال اکسنت و الانترا و امثالهم معروف به کامپکت سدان هستند.

      اکسنت در سنگمنت B و C Compact قرار داره.

      النترا در سگمنت C compact قرار داره.

      i40 که فرمودی چیه، سگمنت D هستش.

      i45 یا همون سوناتا، معروف میشه به مید-سایز سدان.

      از اینجا به بعد به فول سایز لاکچری معروف میشن….

      آزرا در سگمنت E قرار داره و به فول سایز سدان لاکچری معروفه.

      جنسیس هم در سگمنت E قرار داره و به فول سایز لاکچری معروف هستش.

      سنتنیال در سگمنت F قرار داره و به فول سایز لاکچری یا پریمیوم معروفه و به نوعی پادشاه خودروهای سواری هیوندای میشه، مانند تویوتا کراون، یا کیا K900.

      ارادت ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سام سامی

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (74 ديدگاه)

        درود احمد جان، فرمایشات شما درسته، من هم میدونم که مثلا i40 سگمنت D هستش، منظورم این بود که تنوع محصولاتشوم بیش از حد هستش، همین تازگی ها یه خبر دیگه خونده بودم که کیا داره یه محصول میده که بین سراتو و اپتیما قرار میگیره، که به نظر خودم واقعا بی معنی هستش!
        به هر حال ممنون از توضیحاتتون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          قربونت سام جان

          والا چی بگم

          حالا نمیشه گفت چون اتاقشون کلاس خاصی رو پیروی نمیکنه اون خودرو بی معنی هستش

          بالاخره تفاوت و متفاوت بودن همینطوری آغاز میشه دیگه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. sunmartin

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    خیلی زیاد جالب نشده طراحیش طراحی کیا موتورز خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احسان

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    40 سال پیش کره ای ها اومدن کارخانه ایران خودرو گفتن یعنی میشه 1روز ما مثل شما خودرو تولید کنیم؟! حالا اونا کجا و ما کجا!!! دهه فجر مبارک

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. محمدرضا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    درود بر همه دوستان..
    به نظر من بیشتر شبیه یه فیس لیفت از سوناتاست تا یه مدل جدید …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. amin

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    طراحی داخلیش شبیه سوناتا 2014 دقیقا…جلو پنجرش هم که احساس میکنی جلو پنجره IX35 یا همون توسان گذاشتن روش :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. farzad

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    جلو پنجره کپ ائودی!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Ahmad..F12

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    من i40 رو بین تمام مدل های هیوندای واقعاً دوس دارم

    واقعاً زیباست، خصوص و مخصوص داخل کابین.

    فقط منم موندم چرا به جای افزایش قدرت کاهش قدرت تولیدی داشته!!!!!!!!!!

    معمولاً اینطور نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بنده خدا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.یکی از دوستان گفتن کره ای ها تا10 سال دیگه به ژاپن میرسه.تا ده سال دیگه ژاپن عقب گرد نداره…داره؟؟؟الان صحبت اژدهای زرده….تا 10 سال دیگه مدینه فاضله خودرو سازی ما میشه….راستی یه خبر ام وی ام110جدید با کیفیت بهتر و قیافه زیباتر تا قبل عید وارد بازار میشه…راستی به نظر بنده خودرو استیشن از سدان بهتره…ولی تو کشور ما این بر عکسه…همه یاد پیکان استیشن می افتن….دلیلش نسبت تعادل وزن به کل ماشینه….این تو خارج که فروش استیشن از سدان بیشتره عینیت میابه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      بنده خدا جان، حرف دوستمون همچین دور از واقعیت هم نیست، اشتباه هم نگفه

      شما سرعت پیشروی رو نگاه کن….

      نگاه نکن الان ژاپن کجاست

      منظور دوستمون این بود، سرعت پیشرفت کره و حتی چین، سرسام آوره

      در عرض از 40 سال ببین پا به پای 100 ساله ها داره میتازه

      بحث سرعت پیشرفته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. احسان(احسان سابق)

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ظاهرش با جلوپنجره بزرگ خیلی بهتر شده.اما این مدل جلوپنجره خیلی شبیه ماشین های ائودی هست.همین عکس رو با ائودی A4 مقایسه کنید انگار که جلو پنجره ائودی رو دراوردن گذاشتن واسه این ماشین.چراغ های LED پایین سپر هم ظاهر قدرتمندی بهش داده.واقعا کره ای ها زحمت کشیدن تا به اینجا رسیدن.مثل ما دنبال تنبلی و دلالی نبودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. پیکان جوانان

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    آئودی در لباس هیوندای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    تنها محصولی که از هیوندای است و خوشم میاد ، همین i40 هست . اونم به خاطر

    استیشن بودنشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      میلاد جان عاشق استیشن هستی ها!!! ;)
      یادمه گفته بودی شورولت کپریس استیشن رو خیلی دوست داری!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    طراحی خودرو های هیوندای و کیا داره کم کم رنگ و بوی اروپایی میگیره و هر روز بیشتر شبیه اروپایی ها میشه.پیشرفتشون با سرعت سرسام آوری صورت میگیره و واقعاً قابل تحسین.حتی شرکت های صد ساله و یا قدیمی تر هم این قدر سرعت پیشرفتشون زیاد نبوده.برند مورد علاقه ی خودم شورولت رو مثال میزنم؛هرجا جنرال موتورز ضرر کرد در طی این سال ها شورولت و دیگر زیرمجموعه های این کمپانی هم ضرر کردن الان بیشتر سرمایه ی جنرال موتورز صرف کادیلاک میشه و این در حالی است که برندی مثل شورولت اکثر مدل هاش مثل کامارو و کوروت و ایمپالا و تاهو و سابربن بیشتر تحت حمایت جنرال هستند و خود شورولت به تنهایی غولیه برای خودش اما چون جنرال موتورز سرمایش محدوده روی مدلهایی مثل شورولت اسپارک و سونیک و ترکس هزینه ی زیادی صرف نمیکنه و همین مسئله باعث میشه که این مدل ها از رقبای هم کلاس خودشون در کره عقب بمونن گرچه اگر تلاش بیشتری برای این خودرو ها توسط جنرال موتورز صورت میگرفت از خیلی از همین کره ای ها سرتر بودن و خیلی برند های دیگه.
    الان من به عنوان یک طرفدار جنرال موتورز عرض میکنم مدل هایی مثل اسپارک و سونیک برای شورولت نسبتاً ضعیف عمل کردن و کارایی شون چندان رضایت بخش نیست و جدا از این ها به نظرم ارزش داره جنرال سرمایه ی بیشتری رو بر روی کوروت و کامارو صرف کنه حتی اگه این قضیه با گرون شدنشون همراه باشه.با خودم فکر میکنم الان اگر کامارو با قیمت کمی بیشتر عرضه میشد الان چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ امکانات کابین بهتر از خیلی از اروپایی ها عمل میکرد.
    شرمنده حرفام به سمت جنرال موتورز کشیده شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      کره ای ها بازار اروپا رو می خوان مخصوصا انگلیس
      ژاپنی ها هم بازار امریکا رو می خوان مخصوصا ایالات متحده
      ولی هیوندای در امریکا و کانادا هم طرفدار داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ghost

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (168 ديدگاه)

        آره رضا , مخصوصا سوناتا خیلی پرطرفداره اونجا !

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. REZA

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    قشنگ تر شده ولی جلوپنجرشو از روی ایودی برداشته
    طراحی های هیوندای همینطور داره بهتر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. REZA

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    به نظر من مدل واگنش خوشکل تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Arash66

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    دیگه قشنگ جلو پنجره رو کرده امضا آئودی !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. edris

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    من مونودم چرا یک خودرو سازی را با یک خودرو ساز دیگه ای مقایسه مکنند تنها خودرو سازی نه توی هر کاری تلاش پشتکار و صداقت باشه پیشرفت میکن هیچ کس منکر این نیست که هیوندا پیشرفت نکرده پیشرفت به مدت زمانی نیست به برنامه و هدف برای رقابت در بازار جهانی و سرمایه گذاری هستش و در این زمینه برند های ژاپنی جلوترنند مثال بارز تویوتاست شما ببینید در هر زمینه کاری و رفاهی ودر پلیس ارتش جنگل داری تحقیقاتی رسانه ای خودروهایش تویوتاست پس اینجا نتیجه میگیریم این خودروساز موفقی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. رامتین

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    alizeus و دوستان واقعا چرا فکر میکنید اتومبیلهای کره ای مثلا 10 سال دیگه از نظر کیفی به درجه1 دنیا میرسه؟؟
    کره از نظر علمی در سطح پایینی هست. دانشگاههای برتر دنیا همه در آمریکا هستند و بعدش در اروپا از جمله آلمان در مهندسی مکانیک. دانشگاه توکیو ژاپن هم برترین دانشگاه آسیا با اختلاف نسبت به بقیه است.
    بنابراین علیرغم اینکه فناوری به کار رفته در اتومبیل چیز پیچیده نیست (به نسبت هواپیما، شاتل و …) بنابراین در بهترین حالت، رشد تکنولوژی در کره بتونه با ژاپن برابر بشه ولی این gap و شکاف کیفی در نتیجه همیشه وجود خواهد داشت.
    بنابراین محصولات آلمانی و ژاپنی (و اروپایی) همیشه برترین از دید کیفی خواهند بود.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  22. genius

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    این هیوندای I40 یه جورایی ورژن اروپاییزه شده سوناتاست و الحق و الانصافم خیلی خوب از آب دراومده فقط یه اشکالی پیش میاد که شباهتش با نسل جدید سوناتا یعنی مدل 2015 یه ذره زیاده البته تو مدل سدان ولی SWاش جالب شده.
    دوستان عزیز فکر میکنم یه بخش عمده ای از گارد گرفتن برخی از ما جلوی محصولات کره ای بیشتر بر میگرده بنوعی حس حسادت به اونها,چرا,چون اونها با ما استارت کار رو زدن و امروز سری تو سرا دارن ولی ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم!!والا مهندسین اونها تو مطرح ترین انستیتوهای اروپا و آمریکا آموزش می بینن و حتی مراکز تحقیقات اونها در اروپا و آمریکا واقع شده و مسلما از علم روز بهره مند اند.قرار نیست کره ایها یک شبه ره صد ساله کمپانیهای معظم جهان اتوموبیل رو طی کنن اما در سید رقابتی خودشون بلاشک حرفهایی زیادی برای گفتن دارن.این یک حقیقته غیرقابل انکاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ali

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    جلو پنجره اش رو که شدیدا از آئودی هست اسکی رفتن… سوناتا رو به نسخه سدانش ترجیه میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. سعید

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    به نظر من تو محصولات جدید هیوندای،سانتافه قشنگتر از همشونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. arash

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    کره ای ها مثل مووبایلشون میمونن مثل سامسونگ ال جی اما هیچیی اپل نمیشه خوشکلن اما به پای زاپنی ها نمیرسن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. حسام

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان.
    من نمیدونم این دوستانی که خیلی به ماشینای ژاپنی ارادت دارن ماشینای جدیدشونو سوار شدن. من خودم تحت تاثیر همین حرفا که کیفیت ماشینای ژاپنی بالاست قرار گرفتم و کرولا 2015 خریدم. این ماشین مونتاژ تایلند یا تایوان(دقیقشو یادم نیست) هست و باید بگم ظرف چند روز از خریدش پشیمون میشین. ما نمونه وارداتیشو خریدیم. عموما کیفیت مواد به کار رفته و به خصوص داخل کابین پایین هست. اکثر آپشن هایی که رو این ماشین میبینید آپش های دستی و بی کیفیت هست که اینا رو تو امارات رو ماشین های کم آپشن اضافه میکنن تا سود بیشتری کنند. حتی با وجود این آپشن های دستی هنوز هم با آپشن های ماشین های کره ای فاصله زیادی داره.نمونه ش اینکه دو ایربگه ست… صندلی ها دستی و بدون گرمکن یا سردکن هستند.
    صدای موتور تو کابین به نسبت زیاده. هندلینگ اونطوری که از ماشینی به این ابعاد انتظار دارین نیست. بسیار خشک هست و کوچکترین ناهمواری های جاده را نشان میده. به دلیل طراحی بد سپرش جلوی ماشین راحت به ناهمواری های بلند میگیره.
    اما نکات مثبتش:
    موتور و آیرو دینامیک و گیربکش هست که این ترکیب باعث شده ماشین خیلی راحت شتاب بگیره و در جاده های کفی خیلی راحت سرعتش میره بالا. من تا 180 امتحان کردم ماشین خیلی راحت سرعت گرفت.
    ولی وقتی شما اینقدر پول میدید در همه زمینه ها حداقل کیفیتی انتظار دارین که کرولا این رو برآورده نمیکه. در مورد راو4 هم همینو شنیدم. ولی نمیدونم در مورد کمری چطوری عمل کردن.

    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. پیام

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من یدونه i40 مدل sw دارم خیلی ماشینه خوبیه
    اما بخاطر فضای کم پارکینگ می خوام بفروشمش
    هر کی خواست تماس بگیره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  28. TSHDN

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    فامیلمون یکیشو داره مدل قبل از فیس لیفت
    در کل ماشین خوبیه تقریبا میشه گفت بی صدا و راحت با هندلینگ خوب

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا