»» قیمت جدید هیوندای ولوستر و اکسنت

هیوندای به تدریج قیمت محصولات خود را افزایش می دهد. اینبار نوبت اکسنت بود که 2000 دلار گران شود. قیمت پایه مدل 2013 اکسنت GLS با دو هزار دلار افزایش به 14 هزار و 545 دلار می رسد. مدلهای پایه از تجهیزاتی مثل تهویه مطبوع، سیستم صوتی با شش بلندگو، آینه های گرمکن دار، دستگیره های همرنگ بدنه و نگهدارنده عینک بهره می برند.

2013 hyundai accent

2013 Hyundai accent

مدلهای SE با گیربکس اتوماتیک 17,870 دلار قیمت خواهند داشت. با این قیمت، هیوندای اکسنت از رقبایی مثل فورد فیستا 2013 و نیسان ورسا گرانتر خواهد شد. هیوندای اعلام کرده که فروش اکسنت نسبت به سال گذشته 51 درصد رشد داشته است. افزایش تجهیزات و در پی آن افزایش قیمت ممکن است یکی از برگ برنده های اکسنت را در برابر رقبا بسوزاند.

2013 Hyundai Veloster Turbo

2013 Hyundai Veloster Turbo

همچنین هیوندای ولوستر توربو هم قیمت گذاری شده و 22,725 دلار برچسب خورد. این قیمت نسبت به مدلهای غیر توربو 4,500 دلار گرانتر است. موتور 1.6 لیتری توربوی ولوستر201 اسب بخار نیرو و 195 پوند-فوت گشتاور تولید می کند. اگر بخواهید از گیربکس شش سرعته خودکار استفاده کنید باید 1000 دلار دیگر هم پیاده شوید. با اینحال یک هاچ بک اسپرت  زیبا را صاحب خواهید شد.

20
خرداد
1391

هیوندای    



20٫957 بازدید کننده

۱۴ دیدگاه

  1. این چیه ما هم داریم از این مذل ها
    1 – پژو 405 با سرعت 185 کیلومتر بر ساعت 17 میلیون
    2- پژو پارس با سرعت 195 کیلومتر بر ساعت 22 میلیون
    3- سمند موتور پژو عادی و پارس 190 کیلومتر بر ساعت 19 میلیون
    4- انواع پراید هم جهت را ههای رسیدن به خدا 170 کیلومتر برساعت 10 الی 13 میلیون

  2. هرچه قدر هم افزابش زباد باشه به اندازه خودرو های ایرانی افزایش تجربه نکرده که به یکباره خودروی 14 سال پیش 206+ طی 3 مرحله گرانی میشه 27 ملیون و sd v9 قیمتش تا 25 ملیون بالا میره , و همین خودروی mvm 315 که ما دلمون رو خوش کرده بودیم تحویلش بگیریم امروز شد 23 ملیون و فقط سفید رنگ حالا”اکسنت” از خودرو های خوب و از کار در اومده هست که هم تو اروپا و جاهای دیگه داره ازش استفاده میشه اما این خودرو های بی کیفیت وطنی چی؟ اگه یه مشتری از کیفیت و کمیت هیوندا و یا کیا راضی نباشه شرکت هر طور شده باید باهاش کنار بیاد اینجا مردم بی چاره و در مونده با سیاست های جاه طلبانه و انحصاری شرکت ها ی به ظاهر خودرو ساز باید کنار بیان 3:(

    • در جهت افزایش اطلاعاتتون میگم که به قول شما +۲۰۶!!! مدل ۲۰۰۹ هست، اگر هم خواستید می تونید توی اینترنت تحقیق کنید. در ضمن می خواستم یه مطلبی رو درباره ی اسم این ماشین بگم. این ماشین در اروپا با نام +۲۰۶، در برزیل و آرژانتین و مالزی با نام ۲۰۷ و در ایران با نام ۲۰۷ آی به فروش میرسه. علت اینکه اسم این ماشین توی ایران +۲۰۶ نیست اینه که این مدل فقط مخصوص بازار ایران هست، یعنی +۲۰۶ موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۱۱۰ اسبی نداره و قویترین موتورش ۷۵ اسب قدرت داره، ولی توی کشورهایی که موتور ۱۱۰ اسبی داره اسمش ۲۰۷ هست مثل همون برزیل و … در ضمن مدل صندوقدار این ماشین توسط خود پژو ۲۰۷ سدان نامگذاری شده، باور نداری بفرما: http://www.peugeot.com/en/products/cars/peugeot-207-sedan.aspx
      پس می بینید که ایرانخودرو نه می خواسته خودشو خر فرض کنه نه می خواسته منو شما رو گول بزنه، چون هر ابلهی با یه نگاه میفهمه که ۲۰۷ آی فیس لیفت ۲۰۶ هست و خودروی کاملا جدیدی نیست. دیگه هم نگید +۲۰۶، چون نه +۲۰۶ نه ۲۰۷ هیچ کدوم توی ایران وجود ندارن بلکه فقط ۲۰۷ آی در ایران موجود هست.

  3. نوش جونش گرون کنه بزار پول تکنولوژیش رو بخوره آخه مگه کمه از1600cc موتور 201اسب قدرت گرفته.کره ای ها تولید خودرو را چند سال بعد از ایران شروع کردن حالا اونا کجان ما کجاییم.

  4. این ولستر ٍ چرا آسان موتو نمیاره؟هشتاد نود میلیون بزاره برا فروش ٍ حال کنن دیگه .
    جنسیس کوپه ک ملخ خوردتش!

  5. من دوهفتست مدل جنسیس کوپه 2012روگرفتم انصافاماشین نرموپرشتابیه ازماشین قبلیم هم راضیم ماکسیما-ولی در مقایسه باجنسیس سدان 2012ارز اندام نمیتونن بکنن هم ماکسیما هم جنسیس کوپه-

  6. آخه انصافه یه ماشینی که تو اروپا ۳۰ میلیون تومانه اینجا باشه ۸۰,۹۰ تومان یا بیشتر

  7. من اکسنت 2012 دارم خیلی عالیه تو بازار الان اگر لازم باشه کسی 36 میلیون برای ال 90 که ایرانی ها دستکاریش کردن پول بده خوب یه اکسنت 2012 بگیره که از همه نظر عالیه دیگه

  8. هیوندای همزمان باایرانخودروشروع به فعالیت کرد.الان هیوندای کجاهستوایرانخودروکجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ما تو ایران خودروسازی نداریم آخه شمام دلتون خوشه ما جز 2-3 تاش که مونتاژ می کنند اونم خودروهای عهد عتیق بقیشون نمایندگی فروش و خدماتند که بیشتر همون نمایندگی فروشند جالبه خودشونم خودروساز معرفی می کنند تو ایران هنوز تکنولوژی طراحی پلتفرم و قطعه ندارند نهایت یک سپر و چراغی عوض می کنند

  9. من سال نود206خریدم صفرکیلومتر از نمایندگی که بیرون اومدم باسرعت 50کیلومتر یه ماشین پیچید جلوم ماشینم صفرکیلو متر من ترمز نگرفت بلاخره بااون ماشینه تصادف کردم پلیس اومد وگفتم من مقصرم دلیلش هم اینه که ماشینم ترمز نگرفت از پلیسه خواهش کردم پشت ماشینم بشینه وامتحان کنه ایا واقعا راست میگم یا نه واین کارروکردبهم گفت تازه خریدی گفتم الان از نمایندگی تحویل گرفتم وبااتفاق رفتیم نمایندگی گفتم من این ماشین نمیخوام چون ترمز نداره بهم گفتن می خواستی نخری اگه نمیخوای فقط میتونیم بزاریم واسع فروش حالا شما قاضی باشید اگه تو کشورهای خارجی بود چنین جوابی میدادن خدایش ارزش ماشین خارجی که ایرانی توش دست نداشته باشه صدشرف بهترین ماشین ایرانی هستش چون ارامش داری دلهره نداری سه ماه یک بار باطریش عوض نمیکنی اکزوزش خراب نمیشه موش توماشین نمیادترمزش درجا می گیره ایربکاش باخودبخود بازنمیشه لامپ های چراغ جلو نمیسوزه رنگش نمی پره اگه خدای ناکرده تصادف کنی امکان نمردنت خیلی بیشتره پمپ بنزینش بعداز یک سال خراب نمیشه گرما یا سرما توماشین نمیاد حالا خودتان قضاوت کنید کدام بهتره

  10. بدون اغراق خیلی دلم میخواست از طراحان خودرو ساز کشورمان بودم تا به دنیا نشون بدم هنر نزد ایرانیان است وبس . مهم طراحی آیرودینامیک بیرونی و فضای دلنشین داخل خودرو است متاسفانه خودروسازان ما تمایلی به تغییر پلتفرم ندارند ویا شاید طراح درستی ندارند فقط هر چندسال یکبار سر گلگیرها ویا فرم چراغها را تغییر میدهند واقعا متاسفم برای کسانی که فقط حقوق و پاداش میگیرند و خودشان سوار اتوموبیلهایی میشوند که با چند هفته تفکر میتوانند خودشان سازنده بهتر از آنها باشند در خاتمه اگر خودروسازان تمایل دارند من میتوانم برایشان پلتفرمهای جدید طراحی خودم را بصورت دوبعدی ارسال تا در صورت تمایل پلان کامل سه بعدی ارائه دهم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن بصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیر اخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند. برای تفییر آواتار خود می توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.


تورهای لحظه آخری