هیوندای

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

هیوندای تلاش داشته تا هیجان بیشتری را به نسل بعدی آزرا (گرنجور در کره) تزریق کند. تیزری از اسکچ های این خودرو به تازگی دیده شده است. آزرای جدید ماه آینده در کره جنوبی و سپس در سراسر دنیا معرفی خواهد شد.

2017-hyundai-azera_grandeur-1
هم‌اکنون تیزرهای کلی این خودرو نشان‌دهنده‌ی فرم کلی و طراحی خارجی آزرای جدید هستند و اسکچ های هیوندای از حقیقت خیلی به دور نیستند چراکه در تصاویر جاسوسی قبلی منتشر شده انتظار چنین طراحی‌ای را داشته‌ایم.

2017-hyundai-azera_grandeur-7
و این چیز خوبی است زیرا به نظر می‌رسد که هیوندای پویایی و اسپورت بودن بیشتری را به بدنه تزریق کرده و آن را به جنسیس G80 شبیه کرده است. هرچند شاید این مسئله منجر به مشکل در شناسایی برند لوکس تازه‌ی هیوندای شود.

2017-hyundai-azera_grandeur-4
طبق گفته‌های هیوندای، طراحی راضی‌کننده‌ی آزرای جدید نشان دهنده‌ی تغییر جهتی کامل از استایل نسل قبلی خود است هرچند مواردی را نیز از آزرای قبلی به همراه دارد تا این خودرو هنوز هم از نظر ساختاری به عنوان نسل جدیدی از یک خودرو قابل شناسایی باشد. شاید معنی گفته‌ها این باشد که هیوندای در بازار داخلی تغییرات کمتری را در آزرای جدید اعمال کرده باشد اما در سایر بازارها احتمالاً این خودرو نقشی خاص را خواهد داشت و متفاوت‌تر خواهد بود.

2017-hyundai-azera_grandeur-5
هیوندای اضافه کرده که آزرای جدید پیشگام عصر جدیدی برای طراحی هیوندای خواهد بود و جلوپنجره‌ی آبشاری آن تنها یکی از هزاران ویژگی‌های استایل ممتاز آن خواهد بود.

2017-hyundai-azera_grandeur-3
هنوز خبری رسمی درباره‌ی قوای محرکه و سایر مشخصات این خودرو منتشر نشده اما انتظار می‌رود آزرای جدید از جدیدترین پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر هیوندای به همراه گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سود ببرد. همچنین حداقل در کره جنوبی نسخه‌ای هیبرید عرضه خواهد شد.

2017-hyundai-azera_grandeur-2
علیرغم فروش رو به پایین این خودرو در کلاس سدان های میدسایز، هیوندای به احتمال زیاد مدلی جدید را در آمریکا عرضه خواهد کرد که تا الآن اطلاعی نداریم که نسخه‌ی خاص آمریکای شمالی در کدام نمایشگاه خودرویی به نمایش درخواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    ماشین جذابیه
    یکم ارتفاعشو بلندتر کنن تو مایه های X4 می شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Morteza

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (123 ديدگاه)

    اومدم اینجا فقط بنویسم بی صبرانه منتظر پست وانت مرسدس هستم ولی وقتی این ازرا رو دیدم واقعا خوشم اومد حیفم اومد نگم چقد خوبه ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. تمدن عرب

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    من بی صبرانه منتظر رونمایی ازرا هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ...::: فقط لمبورگینی :::...

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    واقعا باید گروه هیوندای و خودروسازی کره ی جنوبی رو تحسین کرد.
    این ماشین هم زیبا و هم باکیفیت خواهد بود. مثل سایر محصولات هیوندای و کیا.
    گروه هیوندای از ساخت تجهیزات لجستیک مثل بالگرد ، موشک کروز ، جنگنده سبک ، تجهیزات سنگین ،حتی قطعات ایستگاه فضایی ،امور بازار یابی ، پژوهش های علمی و تحقیقاتی ، پل ، خط آهن ، آسانسور ، وسایل ساخت و ساز‌ مثل لودر ، جرثقیل ، بولدوزر ، بیل مکانیکی ، فعالیت میکنه.
    خودروسازی بخش کوچک ولی مهمی از کار این هولدینگ عظیم هست
    گروه هیوندای دومین هولدینگ بزذگ کره ی جنوبی هست و تا جایی که یادمه 5 امین هولدینگ آسیا[؟].
    .
    این ماشین واقعا زیباست.
    در کشور های دیگه ماشین قشر متوسط حساب میشه.
    اینجا ماشین لوکس !??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    هر چی هیوندا خوب کار کنه و محصولات جدید بده بیرون بطور محسوسی رو سبد فروش ماشینهای ژاپنی تاثیر بد میذاره از جمله (((میتسوپیشی ، سوبارو ، هوندا،سوزوکی و دایهاتسو))) اینو به راحتی میتونید از آمار فروش سالانه و جمعشون محاسبه کنید.

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امیر

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (392 ديدگاه)

    یعنی طراحیش همین باشه خیلی طراحی بینظیریه همونطور که برند جنسیس داره محصولات عالیی میزنه واقعا دمشون گرم ظاهرماشین واقعا مهمه هر روز میبینیش باهاش سروکار داری خب ظاهر زیبا ملاکه هیوندا واقعا زیباست رشد فروش خوبیم درآمریکااروپا دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. نيما

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این پیشرفت در طراحی ها و ثابت موندن تقریبی قیمت ها در مقایسه با نسل های قبلیشون باعث رقابت بیشتر بین شرکت ها و به نفع مشتری میشه..این خیلی خوبه
    حیف که ما کلا از دنیا عقبیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sunmartin

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    واقعا طراحی گرنجور دوست دارم هیوندای آزرا از بهترین های ساخته شده توسط هیوندای است که امکانات و کیفیت خوبی داره کاش نمایندگی های اصلی کیا هیوندا بدون واسطه وارد کشور میشدند تا شاهد فروش به قیمت عادلانه و شرایط متفاوت اقساطی بودیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. MehdiTurbo

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    توی ماشینای هیوندای واقعن ازرا رو قبول دارم حتی ۲۰۰۸ ک الان میبینم سالمو سرحالند واقعن خودرویی بود ک اون زمان با توجه به امکاناتش به ژاپنیا میرزید ما هر کیو دیدیم تا حالا داردشو سالم سالم هست.اولین ماشینی ک دیدگاهمو نسبت به ماشینای کره ای عوض کرد همین ازرا بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. نت

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    ازرا گرانجور قبلی نیاز به طراحی جدید نداشت چون گرانجور قبلی در حال حاضر زیباترین ماشین دنیاست.این ازرا جدید جلو پنجره و چراغ جلو زیبایی نداره و نمیتونه مثل گرانجور قبلی موفق بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. sunmartin

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    درود به طراح آلمانی شرکت بی ام دبلیو که واقعا با طراحی آزرا نشون داد که حرف اول و آخر و وسط در طراحی آلمانی های اصیل میزنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (128 ديدگاه)

      طراح آلمانی کیه و چه سالی به هیوندا پیوسته ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. m4

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (294 ديدگاه)

    ترکیب بنز و بی ام دبلیو !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. نت

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    طراح گرانجور قبلی کسی بود که هیوندای ملیاردها دلار هزینه کرد تا از شرکت بی ام و اوردش به استخدام هیوندای برای طراحی گرانجور و نتیجش هم شد طراحی زیباترین ماشین جهان یعنی گرانجور

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا