چشم انداز

بهترین کراس‌اورهای جمع‌و‌جور و لوکس (قسمت اول)

شاسی‌بلند-کراس‌اورها رفته‌رفته بخش عمده‌ای از خودروهایی هستند که در جاده‌ها وخیابان‌ها تردد می‌کنند و به نظر می‌رسد که این روند ادامه داشته باشد.  بخشی از بازار که قبلاً‌به سدان‌های لوکس جمع‌وجور اختصاص داشته، اینکه تحت نفوذ کراس‌اورها قرار گرفته است. هر مشتری در بازار خودرو، فارغ از بودجه و ذائقه‌ای که برای خرید دارد، می‌خواهد یکی از این شاسی‌بلندهای کاربردی و احتمالاً عضلانی را داشته باشد. انتخاب‌های متنوع پیش‌روی این مشتریان در بازار، کم نیستند.

Compact-Luxury-Crossovers
در ادامه، بهترین مدل‌های ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ از کراس‌اورهای لوکس کامپکت را که هم‌اکنون در بازار خودرو در دسترس هستند، مرور می‌کنیم.

۱۵) کادیلاک SRX

>کادیلاک SRX یک گزینه پیشرو در کلاس خودرویی‌ای است که قبلاً توسط مدل محافظه‌کارانه لکسس RX پایه‌گذاری شده است. خریداران می‌توانند از بین دو نوع سیستم دیفرانسیل جلو و تمام‌چرخ متحرک، و همین‌طور دو آپشن مختلف سیستم تعلیق با درجه صلبیت متفاوت، انتخاب خود را داشته باشند.

Cadillac SRX Crossover
Cadillac SRX Crossover

تعویض دنده‌ها در گیربکس‌ ۶ دنده اتوماتیک، گاهی اوقات آن‌چنان نرم نیست و موتور ۳/۶ لیتری V6 سر و صدای زیادی در هنگام شتاب‌گیری ایجاد می‌کند. این در حالی است که در سرعت‌های معمول، کابین SRX از شرایط آرام و ساکتی برخوردار است.

Cadillac SRX Interior
Cadillac SRX Interior

SRX علی‌رغم سطح عملکرد پایین‌تر نسبت به سایر رقبا، به عنوان گزینه محبوب در بین مشتریان کراس‌اورها مطرح است. با این حال، رابط کاربری اعصاب‌خردکن در نمایشگر لمسی و تجربه رانندگی ناامید کننده، موضوعاتی نیستند که بتوان به‌سادگی از کنار آنها گذشت. مدل ۲۰۱۶، آخرین نسخه از کادیلاک SRX خواهد بود و قرار است که با مدل جدید XT5 جایگزین گردد. بنابراین، احتمالاً نمایندگی‌های کادیلاک ظرفیت مذاکره بیشتری را در هنگام معامله داشته باشند.

۱۴) ولوو XC70

XC70 چیزی بین یک شاسی‌بلند و یک استیشن‌واگن است، امّا ولوو علاقه دارد که آن را با عنوان یک «شاسی‌بلند» ارائه کند؛ هر چند که این مدل قرابت بیشتری با یک «استیشن‌واگن» دارد. گزینه‌های پیشرانه از یک موتور توربوی چهار سیلندر با حجم ۲ لیتر و قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار شروع می‌شود که با استفاده از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، قدرت خود را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. اگر بخواهید یک مدل دو دیفرانسیل داشته باشید، یک موتور توربوی پنج سیلندر دریافت می‌کنید که قدرتی برابر ۲۵۰ اسب‌بخار تولید می‌کند و با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه است.

Volvo XC70 2016
Volvo XC70 2016
Volvo XC70 2016, interior
Volvo XC70 2016, interior

فاصله خودرو از سطح زمین به میزان مناسب ۲۱۱ میلی‌متر است. امّا این حقیقت که XC70 یک نسخه «قدبلندتر» از V70 واگن است، به این معناست که ارتفاع رانندگی در این مدل به اندازه رقیبانش نیست. به سبک سایر محصولات ولوو، مجموعه‌ای از امکانات ایمنی در دسترس قرار می‌گیرند؛ از جمله سیستم ترمز اضطراری که می‌توان از بسیاری از برخوردها با وسایل نقلیه دیگر و عابران پیاده جلوگیری کند.

۱۳) ولوو XC60

XC60 به عنوان یک گزینه جذاب برای آلمانی‌های حاضر در این کلاس، یک خودروی اسپورت محسوب نمی‌شود، ولی از یک سواری راحت، یک کابین هوشمند و مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های ایمنی برخوردار است. نسخه‌های دیفرانسیل جلو از این مدل، یک متور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار دریافت می‌کنند و این در حالی است که یک موتور توربوی ۲/۵ لیتری پنج سیلندر به همراه سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک عرضه می‌شود.

Volvo XC60 2016
Volvo XC60 2016

همچنین خریداران مدل‌های دو دیفرانسیل می‌توانند از یک موتور با توربوشارژر و سوپرشارژر  ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۳۰۲ اسب‌بخار نیز استفاده کنند. هر دو نوع موتور چهار سیلندر در کنار یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و موتور پنچ سیلندر در کنار یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس قرار می‌گیرند.

Volvo XC60 2016, interior
Volvo XC60 2016, interior

سبک اسکاندیناوی و مجموعه‌ گسترده‌ای از تجهیزات ایمنی باعث می‌شود که مالکان XC60 احساس راحتی و امنیت مناسبی داشته باشند. شاید یکی از نقاط ضعف پیشرانه محجوب XC60، سیستم استاپ‌-استارت اتوماتیک باشد که برای کاهش مصرف سوخت استفاده می‌شود؛ سیستمی که عملکرد آن کاملاً قابل‌لمس است و البته، خوشبختانه می‌توان ‌آن را از کار انداخت. قرار گرفتن این مدل از ولوو در نزدیکی‌های پایین‌ترین رده کلاس خودرویی، احتمالاً به این دلیل است که مدت زیادی از معرفی آن در سال ۲۰۰۹ می‌گذرد.

۱۲) اینفینیتی QX50

یک سواری آرام و خونسرد، شاسی متعادل و یک پیشرانه کاریزماتیک به QX50 کمک می‌کند تا گزینه‌ای ورزشکارانه برای مشتریان باشد. شاید تنها در چیزی که در میان، درنظر گرفته نشده، ارتباط مؤثر فرمان است. یک موتور ۳/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۲۵ اسب‌بخار و یک سیستم گیربکس خشک ۷ سرعته اتوماتیک، تنها گزینه پیشرانه QX50 را تشکیل می‌دهند.

2016 Infiniti QX50
۲۰۱۶ Infiniti QX50

این مدل در حالت استاندارد به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود و این در حالی است که امکان انتخاب دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد. QX50 که قبلاً دارای کابین مجهزی بوده، برای مدل ۲۰۱۶ طول بیشتری پیدا کرده و در نتیجه، میزان فضای پاها در عقب به میزان ۱۰۴ میلی‌متر افزوده شده است.

2016 Infiniti QX50
۲۰۱۶ Infiniti QX50

صفحه نمایش ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی اینفینیتی QX50 از بسیاری از نمونه‌های مشابه در مدل‌های رقیب کوچکتر است و همین‌طور، طرح‌های گرافیکی در آن قدیمی به نظر می‌رسند. این در حالی است که آپشن‌هایی مانند سیستم راهبری، کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو، موقعیت مناسبی را برای آن ایجاد می‌کنند. امّا در هر صورت، QX50 نیاز به یک بازنگری کامل در طراحی خود دارد تا بتواند همچنان در صحنه رقابت باقی بماند.

۱۱) آکورا RDX

RDX برای کسانی که برای ویژگی‌های چون راحتی، ایمنی و تکنولوژی بیشتر از دینامیک رانندگی، ارزش قائل هستند، یک کراس‌اور لوکس محسوب می‌شود. در این مدل، موتور ۳/۵ لیتری V-6 قدرتی معادل ۲۷۹ اسب‌بخار تولید می‌کند و چرخ‌های جلو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به همراه پدل‌شیفتر به حرکت می‌اندازد. سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به صورت یک آپشن عرضه می‌شود.

2016 Acura RDX
۲۰۱۶ Acura RDX
2016 Acura RDX
۲۰۱۶ Acura RDX

آکورا RDX مصرف سوخت مناسبی دارد و شاسیِ آن برای یک رانندگی آرام تنظیم شده است. همچنین تجهیزات ایمنی هوشمندی شامل کروز کنترل انطباقی و هشدار برخورد از جلو در این مدل ارائه شده‌اند. آنچه در اینجا فراموش می‌شود، نبود هر گونه علاقه به رانندگی محصولات آکورا ست که باعث می‌شود که RDX نتواند در رده‌های بالایی کلاس خودرویی‌اش حضور داشته باشد.

۱۰) لندروور دیسکاوری اسپورت

طراوت بیشتر در چهره ظاهری دیسکاوری اسپورت باعث می‌شود که برخی قابلیت‌های مهم این خودرو در خارج از جاده، از نگاه‌ها پنهان باقی بماند؛ موضوعی که باعث می‌شود که این مدل از بسیاری از رقبایش متمایز شود. البته شاید یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار و یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته شاید همیشه زوج خوشبختی نباشند؛ چرا که برخی اوقات واکنش‌ها نسبت به پدال گاز با اندکی تأخیر همراه است. لندروور دیسکاوری اسپورت در حالت استاندارد، به صورت دو دیفرانسیل است و این در حالی است که یک سیستم ۴ حالته «واکنش به مسیر»، آن را برای حالت‌های مختلف، اعم از ماسه، برف، سنگ و گِل، آماده می‌کند.

Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport

در دیسکاوری اسپورت امکان انتخاب آپشن ردیف سوم صندلی‌ها با ابعاد کوچک وجود دارد که ظرفیت خودرو به صورت اسمی، به ۷ سرنشین می‌رساند. در حالی ردیف سوم صندلی‌ها ممکن فضای خفه‌کننده‌ای داشته باشد، ولی صندلی‌های ردیف دوم شرایط مناسبی دارند. هندلینگ  دیسکاوری اسپورت با سایر رقبا قابل‌مقایسه است، ولی وضعیت سواری ممکن است چندان راحت نباشد؛ به‌ویژه با استفاده از چرخ‌های ۲۰ اینچی.

Land Rover Discovery Sport
Land Rover Discovery Sport

نمایشگر لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی، شرایط متوسطی دارد و نسبت به برخی از سیستم‌های مشابه مدل‌های رقیب، در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

۹) لینکلن MKX

MKX با استفاده از یک طراحی منحصر به فرد در بدنه و سطح بالای تجهیزات استاندارد، سعی بر این دارد که خود را از فورد اِج متمایز کند؛ مدلی که بر اساس آن ساخته شده است. پیشرانه استاندارد این مدل، یک موتور ۳/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۰۳ اسب‌بخار است و این در حالی است که امکان استفاده از آپشن دو توربوشارژر ۲/۷ لیتری V-6 با قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار نیز وجود دارد. هر دوی این موتورها با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه خواهند شد که به صورت استاندارد، قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد. سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در این مدل به صورت آپشن عرضه می‌شود.

2016 Lincoln MKX Reserve AWD
۲۰۱۶ Lincoln MKX Reserve AWD
2016 Lincoln MKX Reserve AWD
۲۰۱۶ Lincoln MKX Reserve AWD

کابین MKX مملو از امکانات لاکچری است؛ از جمله صندلی‌های نرم چرمی و یک آپشن سیستم صوتی Revel با ۱۹ اسپیکر. البته برخی لبه‌های سخت نیز در طراحی کابین یافت می‌شوند. همچنین این کابین سکوت و آرامش مناسبی دارد؛ موضوعی که به لطف استفاده از شیشه‌های آکوستیک و عایق صوتی هوشمند محقق شده است. امّا قیمت‌گذاری سطوح بالاتر تریم لینکلن MKX، شاید بسیار جاه‌طلبانه باشد.

۸) لکسس RX

نگذارید که طراحی افراطی لکسس RX شما را به اشتباه بیندازد؛ چرا که این همان کراس‌اور مجللی است که قبلاً بوده و کمتر با تصوری که از طراحی ظاهری خودرو در ذهن ایجاد می‌شود، مطابقت می‌کند. RX به صورت استاندارد از یک موتور ۲۹۵ اسب‌بخاری V-6، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند و در عین حال، امکان انتخاب یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد.

2016 Lexus RX350
۲۰۱۶ Lexus RX350
2016 Lexus RX350 F Sport
۲۰۱۶ Lexus RX350 F Sport

علاوه بر این، یک نسخه گران‌قیمت هیبرید نیز از لکسس RX در دسترس مشتریان قرار دارد. این مدل همراه با آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، مصرف سوخت ناامیدکننده‌ای ۱۰/۷ لیتر در تست‌ها نشان داده است که فاصله زیادی با تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا به میزان ۷/۸۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. کابین RX از متریال‌هایی گران‌قیمت بهره می‌برد و مدل F اسپورت نیز علاوه بر سایر آپگرید‌ها، یک سری صندلی‌های نرم و راحت دریافت می‌کند. البته رابط کاربری «ریموت تاچ» در لکسس که با آپشن سیستم راهبری در دسترس قرار می‌گیرد، شرایط استفاده راحت و ساده‌ای ندارد.

ادامه دارد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. فقط انگلستان

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    لندروور همشون رو قورت می ده و با اسید موتور هضمشون می کنه و خودش قدرتمندتر می شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      فازت چیه اینقدر از انگلیس حمایت میکنی بخدا نمیدونم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رامتین

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (3020 ديدگاه)

      خداییش اگه همین الان دست از انگلیس مرموز و جاسوس برداری و از آلمان طرفداری کنی، قول میدم هیچ کدوم از بچه ها بهت خرده نگیرند. چون واقعا آلمان لیاقتشو داره.
      به امید اصلاح شما.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. فقط انگلستان

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1046 ديدگاه)

      بهنام طیبی جان طرفداری از کشور برترخودروساز فکر نکنم فاز بخصوصی بخواد
      رامتین عزیزالمان چی داره که انگلیس نداشته باشه تازه انگلیس خوبترشو داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. mahdi

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (208 ديدگاه)

      اونی که قورت میده همشونو پورشه ماکان هست البته ازنظر پرفورمنس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Sina

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (234 ديدگاه)

    زنده باد سلطان rx

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. داریوش

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      خدا رو شکر معنی سلطان رو هم فهمیدیم
      به رنکینگش دقت نکردی یا خودتو زدی به اون راه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. تمدن عرب

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    کادیلاک srx بنظرم بهتر از ولوو مدل xc70 باشه .

    اگه کادیلاک xt5 وارد بازار بشه مطمئنن از فروش و کیفیت بالاتری برخوردار میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شایان

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (73 ديدگاه)

    لینکلن به نظرم بهتر از بقیه هست هم با ابهت تر از بقیست و هم نمای داخلیه بهتری داره نسبت به بقیه منتظر قسمت بعدی هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    تازه میفهمم که هیوندایی سانتافه چه از نظر طراحی بیرونی و چه داخلی از بعضی از این ٨ نمونه ها تو این لیست خیلی خیلی سر تره ، الخصوص مدل ٢٠١۶ .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RezA

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کبان

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      مطمئنا تنهایی فهمیدی !!!
      ، چون اصلا اثری ازش نیس تو لیست ، حتی بگن سایزشم نمیخوره به لیست ، بازم توسان یه محصولی از کره نیس !!!
      انصافا بین این همه هیولا اونایی که دنبال کره ای میگردن فازشون چیه ؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. پارسا

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    فقط تعصب میتونه باعث بشه که دیسکاوری رو از rx سرتر بدونی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. جواد

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (990 ديدگاه)

    ولو xc70فکر کنم مربوط به کلاس کراس کانتری ولو باشه نه کراس اوور برای کسایی که نمیدونن کراس کانتری نسخه کمی مرتفع شده استیشن و سواریهای ولو برای بعضی بازارها هستش البته چندان جالب از کار در نمیاد ولی برای راههای خاکی یا اسفالت داغون خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مجید

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    من به شخصه اینفینیتی و لندرور رو ترجیح میدم چون عملکردشون رو تو شرایط سخت دیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نت

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    جای هیوندای سانتافه اسپرت 2017 واقعا خالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Archi KHAN

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    خدایش طراحی خارجی و خصوصا طراحی داخلی اینفینیتی خیلی متفاوته …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Sina

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (360 ديدگاه)

    کره ای کجایی، دقیقا کجایی، کجایی تو دقیقا، تو دقیقا کجایی.. اهاهاهاها…. اها……اهاهاهاها..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMIR

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      دوست عزیز تجربه یک چیزی رو به من ثابت کرده. 99.9 درصد از کسایی که با ماشینای کره ای مشکل دارن افرادی هستن که خودشون ماشین ایرانی یا چینی سوارن و وقتی میبینن بعضی ها میتونن هیوندای یا کیا بخرن ولی اونا نمیتونن دچار حس سرخوردگی میشن و برای تسکین این حس شروع میکنن به گند زدن وسط ماشین اون طرف که کره ای آشغاله.
      همه جای دنیا ماشین های کره ای رو خودروهایی نسبتا با کیفیت و فوق العاده کم خرجی میدونن . من نمیدونم بعضی ها مشکلشون دقیقا چیه.

      ما هنوز به لکسس میگیم در لوکس سازی اول کاره بعد تو چطور انتظار داری هیوندای یا کیا بتونن با شرکتی مثل ولوو یا لند روور که بیشتر از سه ربع در صحنه جزو بهترین ها بودن رقابت کنن آخه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. RezA

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ١٠٠ درصد افرادی که من دیدم ماشینای ژاپنی و آلمانی سوارن که هر با داخل هر ماشین کره ای نشستند پشیمون شدن دوستِ من کیفیت و قدرت موتور و آپشن و دوام ماشین کره ای نسبت به ژاپنی و آلمانی که مثل اسباب بازی پلاستیکی میمونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. كوروش

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        داداش البته اروپا و امریکا بیشتر از سه ربع(خخخخخ) توصحنه خودروسازی بودنااااااااااا
        ولی کره در کل رو به پیشرفت هستش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ایمان

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (93 ديدگاه)

      پرفسور سینا اونقدر ماشالله اطلاعاتت بالاست که حتی نمیدونی کره ای ها اصلا کراس اوور جمع و جور لوکس ندارن که بخواد تو این لیست باشه.
      قبلا گفتم کره ای ستیزی در فضای مجازی صرفا جنبه روحی روانی داره تا فنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Javad

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جای میتسو اوتلندر نیوفیس واقعا خالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      اوتلندر و سانتافه و… در رده ی کراس اوور لوکس قرار ندارند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. رادین

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    چقدر این ولوو پیشرفت کرده،پول چینی ها چیکار کرد باهاش،آفرین بهش.
    لینکلن خیلی خشگله و بار ارزشترین از نظر من هم کادیلاک هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. asa

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (569 ديدگاه)

    من از یک کراس اور افرود قوی نمیخوام پس دیسکاوری برام رد محسوب میشه از طرفی علاقه زیادی به متفاوت بودن ندارم که بخوام قیافه عجیب قریب اینفینیتی رو بپسندم و همچنین نمیتونم با طراحی شلوغو خشن لکسس ارتباط داشته باشم ، پس بهترین گزینه برای من تکرار میکنم فقط برای من (باز غیرتی نشید) لینکلن هستش که با طراحی بی نظیر داخلی و خارجی و با تناسب عالی هیچ حرفی رو باغی نمیزاره . لازم نیست که از امکاناتشم چیزی بگم .به نظرم لینکلن داره بر میگرده و کاملا میشه اینو حس کرد. راستی اگه xt5 هم بود چی میشد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ali

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    لینکلن و کادیلاک انتخاب من هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احمد باقری

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    همشون عالین. با ولوو xc70 زیاد حال نکردم(البته از نظر طراحی میگم)، ولی ولوو xc60 خیلی خوب طراحی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    فقط تو همین یک کلاس امریکایی ها 4 برابر ایرانیا حق انتخاب دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. احسان

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (112 ديدگاه)

    من لکسوسرو برمیدارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. نت

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    asa نظرت جالب بود واقعا طراحی داخلی لینکن خیلی زیبا .جایگیری دریچه کولر و ال سی دی لینکن خیلی خوبه.چراغ عقب لینکن مثل هیوندای گرانجور شده و زیبا شده.تنها مشکل لینکن از نظر طراحی جلو پنجره ماشین هست که خیلی زیبا نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نت

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    جلو پنجره و چراغ جلو لینکن زیبا نیست.ولی چراغ عقب و طراحی داخلی لینکن خیلی زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. بنتلی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    رامتین جان خداییش ی لحظه یاد این سریال کره ای ها افتادم ک آخرش طرفو شکست میده بعد میگه اگه ب من بپیوندی از جونت میگذرم! داداش داری بیعت میگیری مگه؟خواهشا موضوع خودرو رو با چیزای دیگه مث سیاست قاطی نکن! نه انگلیس نه آلمان نگران ما نیستن،هر دو ب فکر منافع خودشون هستن ،درضمن سلیقه نباید حتما محدود ب ی کشور باشه ک!نه فقط انگلستان نه فقط آلمان،حرف آخر من به همه ی دوستان اینه ک خواهشا وقتی ی خودرو میبینین دستتونو بزارین رو آرمش و از خود خودرو لذت ببرین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      وای بنتلی چقدر مهربان شدی . چراغ خاموش منعطف میشی شیطون.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. vahid porsche

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (474 ديدگاه)

    از همین الان میگم ماکان اول میشه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Alirankhodro

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    بعضی از دوستان قبل از نطر دادن دقت داشته باشن که موضوع، انتخاب کراس اوور لوکسه در غیر اینصورت حتماً از تویوتا و هوندا هم داشتیم.و اینکه هنوز بخش اول این مقاله هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محسن

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    اگه قدرت حق انتخاب داشتم ، منطقی ترین انتخاب بین همه اینها Lexsus Rx ، چه از لحاظ کیفیت چه امکانات . البته دست همه ما کوتاه و خرما بر نخیل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محمد_کیا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    من به شخصه لکسس رو خیلی دوس دارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. wolf man

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    کراس اورها تو ایران واقعا جاشون خالیه چون میزنیم به جاده بیشترمون پنجشنبه ها با چنتا پلنگ به قصد جوج زدن و جوج کشیدن !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. حسين

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (134 ديدگاه)

    اینهمه جنجال و جدل در زیر این مقاله برای من غیر قابل هضمه ، دوستان فقط کم مونده فحش به هم بدن … اینهمه تعصب که برخی دوستان دارند خود سازنده ها روی ماشین ها شون ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. wolf man

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    تنها برداشت منطقی که از این نظرات کارشناسانه به ذهنم میرسه اینه که تک تک نظر دهندگان این 15 تا ماشین {{که البته هنوز اساتید نصفش رو زیارت نکردند}} رو تست کردن توی جاده یا شهر و یا مالک هستند وگر نه این حجم از . . . . بی سابقه است

    برق میشه گرفت از این حجم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. alireza

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من به شخصه xc60 مدل302 اسبیش رو ترجیح میدم چون هم موتور قوی تری نسبت به rx داره هم مصرف سوخت کمتری داره هم تکنولوژی های ایمنیش رو خیلی بهتره منطقی باشیم برنده نهایی xc60 هستش تو هر چیزی هم تو کیفیت هم تو امکانات هم تو راحتی صندلی ها چون من دیدم خیلی عشق ماشینم البته نسل جدید rx رو خبر ندارم ولی تو عکسم معلومه چه قدر صندلی های ابتدایی داره که ولوو 10 سال پیش تو ماشیناش می گذاشت
    ولوو xc60 حتی تشک های چپ و راست صندلی ها هم تنظیم میکنه که چقد باد داشته باشه لکسوس ماشین ایمنیه ولی نباید فراموش کنیم ولوو خالق ایمنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. بنتلی

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    علی من اصلا حوصله بحث کردن با تو رو ندارم چون هیچ فایده ای نداره،ب همه خلاصه ی وصله ای میچسبونی، آره من از انگلیس حقوق میگیرم تا ب صورت چراغ خاموش ازشون طرفداری کنم،واقعا الان خیلی ناراحتم ک لو رفتم، تو با هوش و ذکاوتت تونستی ب نقشه شوم من پی ببری! آفرین.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا