چشم اندازهفته نامه

نگاهی به خودروهای جدید کمتر از 25 هزار دلار در سال 2017

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، قصد داریم در پدال نگاهی به خودروهای ورودی مدل ۲۰۱۷ بیندازیم که یا هم‌اکنون در بازار حضور دارند یا طی یک سال آینده خواهند آمد. در همین راستا، مجموعه مطالبی آماده کرده‌ایم که گزینه‌های موجود در ۶ بازه قیمتی مختلف را شامل می‌شوند. نوشتار حاضر اولین قسمت از مجموعه مذکور بوده و نگاهی به خودروهای با قیمت کمتر از ۲۵ هزار دلار دارد. با ما همراه باشید.

2017-New-Cars

فورد اِسکِیپ
در حال فروش
قیمت پایه: ۲۴,۴۹۵ دلار

Ford-Escape
تا پایان دهه میلادی جاری، کراس‌اوورهای کامپکت بیش از ۴۰ درصد بازار خودروی بین‌المللی را تشکیل خواهند داد. به همین دلیل، فورد با نو نوار کردن و زنده نگه‌داشتن مدل‌هایی چون اسکیپ، تلاش می‌کند بیشترین سهم ممکن را از این سیل صعودی متعلق به خود کند.
مدل به‌روز شده اسکیپ (۲۰۱۷) دو پیشرانه دارد: یکی ۱.۵ لیتری اِکوبوست ۱۷۹ اسب بخاری با مصرف شهری و جاده‌ای به ترتیب ۱۰.۲ و ۷.۸۴ لیتر (در یکصد کیلومتر) و دیگری ۲ لیتری اِکوبوست ۲۴۵ اسب بخاری که مصرف سوختش مشابه ارقام مذکور است. همچنین ازآنجایی‌که طبق آمارها مقوله فناوری‌ها و آپشن‌ها برای مشتریان کراس‌اوورهای فورد در صدر قرار دارد، تلاش خاصی برای بهبود پویایی رانندگی نسبت به مدل قبلی نشده و در عوض، آپشن‌های ارتباطی و فناوری تازه ازجمله سینک کانِکت (Sync Connect)، سینک ۳ (Sync 3) و فوردپَس (FordPass) را در کالبد آن گنجانده‌اند.

شورولت کروز
آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۲۲,۱۹۰ دلار

Chevrolet-Cruze
نسل دوم کروز به‌صورت استاندارد از موارد ذیل بهره‌مند است: پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربو دوقلوی ۱۵۳ اسب بخاری و ۲۴۰ نیوتون‌متری (متعلق به جنرال موتورز)، جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار، کاهش وزن ۲۵۰ پوندی (۱۱۳.۳ کیلوگرمی)، مصرف جاده‌ای ۵.۶ لیتر، فناوری استارت/استاپ، اپل کارپلِی، آندروید اتو و نمایشگر ۷ اینچی لمسی. تمامی این‌ها به‌علاوه طراحی تیزتر و گیراتر بیرونی و آپشن‌هایی نظیر تشخیص نقطه کور، کمکی حفظ خط حرکت، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و وایفای ۴G، مجموعه خوبی را تشکیل داده‌اند که می‌تواند برگ برنده‌ای برای کروز هاچبک و سدان در سال آتی باشد.

کیا سراتو/فورته / فورته۵
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۷,۳۴۰ دلار

Kia-Forte
پررنگ‌ترین ویژگی فیس لیفت ۲۰۱۷ کیا فورته، پیشرانه‌های جدید برای گونه سدان (فورته) و امکان انتخاب جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه در گونه هاچبک (فورته۵) است. پیشرانه‌های مذکور به شرح زیر در نُسَخ مختلف مورداستفاده قرار خواهند گرفت: بلوک ۲ لیتری ۱۴۷ اسب بخاری I-4 مجهز به port-injection (پاشش سوخت به درون پورت ورودی و تخلیط آن با هوا) در فورته پایه و LX؛ بلوک بنزینی ۲ لیتری ۱۶۴ اسب بخاری مجهز به تزریق مستقیم سوخت و چرخه آتکینسون (Atkinson-cycle) در فورته EX و فورته۵ LX و EX؛ بلوک ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو با تزریق مستقیم سوخت در فورته۵ SX.
بر اساس آمار ارائه‌شده توسط EPA، مصرف سوخت فورته ۲ لیتری با تزریق مستقیم سوخت و جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار در شهر و جاده به ترتیب ۹.۰۴ و ۷.۱۲ لیتر است. تریم S جدید که بین فورته LX و EX قرار دارد، تعلیق اسپورت‌تر، رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، چراغ‌های LED، باله عقب و خروجی‌های کرومی سامانه اگزوز را با خود می‌آورد. خود EX هم رینگ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های LED عقب و کلید هوشمند ارائه می‌کند. هشدار ترافیک از عقب، اخطار برخورد از جلو، چراغ‌های متحرک پویا و ترمز اضطراری خودکار نیز از موارد سفارشی گونه سدان هستند.

فورد فیوژن –برنده یک دوره All-Star
در حال فروش
قیمت پایه: ۲۲,۹۹۵ دلار

Ford-Fusion
فیس لیفت نسل دوم فیوژن، گرچه به وسعت تغییرات صورت گرفته در نسل پیشین در سال ۲۰۱۰ نیست، اما استفاده از عناصر قوی‌تر و تأثیرگذارتر، آن را از اضافه‌کاری بی‌نیاز کرده است. مدل ۲۰۱۷ در بخش قوای محرکه ۵ گزینه دارد که با دیفرانسیل تک (جلو) یا جفت و نسخه‌های هایبرید و پلاگ-این هایبرید آمیخته‌اند. قیمت‌ها برای SE از ۲۳.۹۹۵ دلار، برای اسپورت از ۳۴.۳۵۰ و برای پلاگ-این هایبریدِ Energi Platinum از ۳۹.۹۹۵ دلار آغاز می‌شوند که البته مالیات فدرال به همگی اضافه خواهد شد. کنترل‌کننده الکترونیکی جدید برای جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار، سامانه کمکی پارک مورب و تریم پلاتینوم جدید که از فورد موندئو (Mondeo) به عاریت گرفته‌ شده نیز گوشه‌ای از ویژگی‌های آن هستند.

هوندا سیویک – برنده دو دوره All-Star
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۹,۴۷۵ دلار

Honda-Civic
سیویک در حال حاضر سه گونه سدان، کوپه و هاچبک (به‌زودی) دارد. تأمین قوای مورد نیاز هرسه مدل بر عهده دو پیشرانه است که خریدار می‌تواند از بین آن‌ها انتخاب کند: ۱.۵ لیتری توربوشارژردار ۴ سیلندر که نمونه پایه بوده و از فناوری تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد؛ ۲ لیتری i-VTEC مجهز به فناوری port-injected.
طراحی عضلانی، هندلینگ تیز و سواری نرم از ویژگی‌های اصلی سیویک به شمار می‌روند. هوندا در بحث اقتصادی بودن هم تلاش‌هایی داشته و توانسته مصرف سوخت شهری بلوک ۱.۵ لیتری خود را در گونه سدان و کوپه به ‌ترتیب به ۷.۵ / ۵.۶ و ۷.۵ / ۵.۷ لیتر برساند. همچنین با استفاده از بسته سِنسینگ (Sensing) خود، فناوری‌های کاربردی متعددی ازجمله کروز کنترل انطباقی، ترمز پیش از برخورد، هشدار ترک خط حرکت، سامانه تعقیب خودروی جلویی در سرعت‌های پایین و کمکی حفظ خط حرکت را بدان اضافه کرده است.

شورولت ترَکس
آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۲۱,۰۰۰ دلار (تخمینی)

Chevrolet-Trax
ترَکس علی‌رغم طراحی بیرونی نه‌چندان زیبا و کیفیت پایین اتاق، در رده دوم کراس‌اوورهای کامپکت پرفروش بازار آمریکا جای دارد. در مدل ۲۰۱۷، ویژگی‌هایی مثل طراحی تازه موسوم به dual-cockpit داشبورد، نمایشگر ۷ اینچی جدید، وای‌فای آن‌اِستار (OnStar) از نوع ۴G LTE متعلق به جنرال موتورز، چراغ‌های جلو و جلوپنجره جدید باعث شده که نه‌تنها جلوه بهتری پیدا کند، بلکه بیش‌ازپیش مشابه هم‌خانواده‌هایش شده و شورلت بودن خود را بیشتر به رخ بکشد.

کیا اسپورتیج
در حال فروش
قیمت پایه: ۲۳,۸۸۵ دلار

Kia-Sportage
نسل نو اسپورتیج با سه تریم مختلف عرضه می‌شود. EX و LX: بلوک ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر خطی به قدرت ۱۸۱ اسب بخار و جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی؛ SX Turbo: بلوک ۲ لیتری (با همان جعبه‌دنده قبلی) که در حالت دیفرانسیل جلو (FWD) و دو دیفرانسیل (AWD) به ترتیب ۲۴۰ و ۲۳۷ اسب بخار تولید می‌کند و از ترمزهای بزرگ‌تر و تعدیل‌های سفت‌تر سود می‌برد. همچنین استفاده از پلتفرم اخیر هیوندای توسان باعث افزایش ابعاد آن به میزان ۱.۶ اینچ در طول و ۱.۲ اینچ در فاصله بین دو محور شده، گرچه ۶۰۰ پوند (۲۷۲.۱۵ کیلوگرم) نیز به وزن کلی اضافه کرده است.


اسمارت فورتو روباز
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۸,۰۰۰ دلار (تخمینی)

Smart-Fortwo-Cabrio
استفاده از سقف تاشو برقی در فورتو کابریولت که طی مدت ۱۲ ثانیه باز و بسته می‌شود، افزایش حدوداً ۱۷۶ پوندی (۷۹.۸ کیلوگرمی) وزن خشک، کاهش ۰.۵ ثانیه‌ای شتاب اولیه و افزایش مصرف سوخت به میزان ۱ مایل بر گالن (حدود ۰.۲ لیتر در یکصد کیلومتر) را به دنبال داشته است. در بخش فنی هم تأمین قوای محرکه بر عهده پیشرانه ۳ سیلندر خطی با حجم ۰.۹ لیتر گذاشته شده که فرقی با گونه کوپه ندارد و همان ۸۹ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتون‌متر گشتاور را تحویل جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته دو کلاچه خودکار می‌دهد تا دستیابی به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۱۰.۶ ثانیه میسر گردد.

تویوتا C-HR
آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۲۲,۵۰۰ دلار (تخمینی)

Toyota-C-HR
نمونه نهایی و تولیدی C-HR در نمایشگاه ۲۰۱۶ ژنو حضور داشت. قبلاً قرار بود تحت نام ساین (Scion) در آمریکا فروخته شود اما پس از انحلال این برند، نمایندگی‌های خودِ تویوتا انتظارش را می‌کشند. به نظر می‌رسد ورود آن به بازار، جدای از رقابت با نیسان جوک (که از سیاست‌های اصلی تولد چنین مدلی بود) روی میزان فروش خودروهایی همچون هوندا HR-V و مزدا CX-3 نیز تأثیر بگذارد.
ازنظر پلتفرم و معماری با مدل‌های جهانی هم‌خانواده خود ازجمله نسل سوم پریوس مشترک است. پیشرانه نسخه پایه‌ی بازار اروپا ۱.۲ لیتری توربو I-4 خواهد بود اما به نظر می‌رسد برای آمریکا از نمونه ۲ لیتری ۴سیلندر تنفس طبیعی در کنار جعبه‌دنده CVT (دیفرانسیل تک یا جفت) استفاده شود.

سوبارو ایمپرزا – برنده یک دوره All-Star
آغاز فروش: اواخر ۲۰۱۶
قیمت پایه: ۱۹,۰۰۰ دلار (تخمینی)

Subaru-Impreza
نسخه بازطراحی شده ایمپرزا برای سال ۲۰۱۷، نمای بیرونی تیزتر و قدرت بیشتری دارد و از یک پلتفرم جدید جهانی سود می‌برد. قرار است عرضه آن در ۴ مدل انجام شده و بازه گسترده‌ای را ارائه کند. طول، عرض و فاصله بین دو محور به ترتیب ۱.۶، ۱.۵ و ۱ اینچ افزایش و ارتفاع به میزان ۰.۴ اینچ کاهش یافته است (جهت پایداری بیشتر). شاسی ۷۰ درصد محکم‌تر بوده و پیشرانه ۲ لیتری باکسر ۱۵۲ اسب بخاری را به همراه جعبه‌دنده CVT در آغوش می‌گیرد. سامانه آی‌سایت (EyeSight) مواردی نظیر کروز کنترل انطباقی، ترمز پیش از برخورد، هشدار تغییر خط حرکت و نوسان خودرو، کمکی حفظ خط حرکت، تعیین نقطه کور و هشدار ترافیک از عقب را در دسترس قرار می‌دهد. یک مدل به‌اصطلاح پرفورمنس مجهز به قلب ۲ لیتری و جعبه‌دنده ۷ سرعته نیز در قالب گونه‌های سدان و استیشن واگن در آینده تولید خواهد شد.

هیوندای ایونیک
آغاز فروش: اواخر ۲۰۱۶
قیمت پایه: ۲۴,۹۰۰ دلار

Hyundai-Ioniq
عرضه ایونیک در سه نسخه هایبرید، پلاگ-این هایبرید و تمام برقی نشان از نگاه آینده‌نگرانه آن دارد. هایبرید و پلاگ-این هایبرید از پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر، جعبه‌دنده دو کلاچه، تعلیق چند اتصالی در عقب استفاده می‌کنند. نسخه برقی هم در محور عقب تعلیق میله پیچشی دارد تا فضای موردنیاز برای باتری‌های ۲۰ کیلووات ساعتی در زیر صندلی‌های عقب فراهم باشد. در بازار آمریکا، ۵۰ ایالت نسخه هایبرید و تنها ۱۰ ایالت (که قانون ZHEV را دارند) نسَخ پلاگ-این و تمام برقی را در دسترس خواهند داشت (که البته با سفارشات خاص در کل سطح کشور قابل‌فروش‌اند).

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    چیزی که برای ایرانیا آرزوه برای آمریکایی ها خاطرست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MATADOR

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      چقدر شورلت و فورد طراحی زیبایی پیدا کردن. اسمارت هم خیلی عالی شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        قیمت هاشون خیلی عالیه به نظرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mohammad.koenigsegg

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (5 ديدگاه)

          سراتو 2017 تو ایران 130 میلیون
          موندم این سود گمرک که اگه فقط تو قسمت ماشین از خوندن صفراش خسته میشی رو چیکار میکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      بخدا چه قیمت های رویایی
      بعد ما توایران چی سوارمیشیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سامان اذری

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    تو این جمع عاشق سویک هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Nissan...japan

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (208 ديدگاه)

      یکیش سیویک و یکیشم که عاشقشم ایمپرزاس!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان اذری

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      طوری دیس لایک میدن که انگار من گفتم همتون مجبورید سویک رو انتخاب کنید
      بابا من نظر و انتخاب خودم رو گفتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. (ali (CHEVY NOVA

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    امریکاییها با قدرت تمام این لیست رو گرفتن دستشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مجید

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    واقعا باید به حال خودمون گریه کنیم مخصوصا وقتی قیمت ها و آپشن ها رو دیدم بغضم گرفت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      فدات شم
      دقیقا عین خودم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. حميد

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    ارزونترین ماشین از این مدلها بالای صد و سی ملیون قیمت میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رادین

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    سویک و عشق است ،یه کوچولو از جک s5 ارزونتره و یه کوچولو از جک j5 گرونتر!!!!
    بغلش یه فورد اِسکِیپ هم میخری واسه مسافرت و مجالس رسمی.
    تازه دوتاش رو هم یکچولو از ix35 ارزونتر میشه و یکوچولو از سانگ یانگ گرونتر!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمدرضا

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (56 ديدگاه)

    اخه نمیدونم اونی که گفت امریکایی وارد نشه از رو چه حسابی این حرف زد بابا ما عاشق امریکایی هستیم بهترین ماشینارو دارن بخدا خیلی خوبن قیمتشونم مناسبن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saeed

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (69 ديدگاه)

      اخه از اون طرف ما رو تحریم میکنن و خصوصا صنعت خودرومون رو توی چند سال گذشته اونوقت ما بریم ماشین اونا رو بیاریم و برای اونا شغل درست کنیم
      تازه بهتر از اونا هم با همون قیمت توی ژاپنی ها پیدا میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        به saeed
        حالا از کی ژاپنی بهتره از امریکایی شده
        ژاپن هر زمان تونست یه مدل مثل موستانگ یا سری اف فورد بسازه که اونقدر محبوب و پرفروش بود شما بیا از این حرفها بزن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. saeed

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (69 ديدگاه)

          مثلا توی این لیست اصلا مزدا نبود که توی این رنج جز بهترین ها هستن.
          حالا شاید یکی دوتا بهتر هم باشه، کلی گفتم راجع به همه محصولات.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          علی عزیز من شخصا موستانگ خیلی دوس دارم ولی درحق ژاپن هم نباید بی انصافی کنیم
          خداییش ژاپن هم خودروهاش باکیفیت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          هیچ وقت به خودت اجازه نده صنعت خودرو سازی ژاپن رو دست کم بگیری
          مثال کمری و آکورد برای کل صنعت خودرو سازی امریکا کافیست
          صنعت خودرو سازی ژاپن به هیچ وجه از نظر تکنولوژی کمتر از امریکا نیست مثال بارزش هوندا NSX

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. سامان اذری

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (3197 ديدگاه)

          Ali جان ِِ
          بجز وانت های فول سایز
          تو بقیه کلاسها تو خاک امربکا این ماشینهای ژاپنی هست که از نظر فروش تو صدر هستند
          خود امریکایی ها اینقدر رو برند تولید کشورشون تعصب ندارند که شما دارید
          همین دیروز تو پدال یه پست گذاشته بودند راجب کرولا که 44 میلیون عدد فروخته تا حالا و همچنان سالی نزدیک به یک میلیون عدد بهش اضافه میشه
          محبوبترین خودرو هم تو امریکا تویوتا کمری هست
          اونوقت شما چی میگید

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. Mohamad

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (812 ديدگاه)

    اون تویوتا C-HR عجب چیزیه
    خدایی مفته براش این قیمت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      من که اول چیزی نگفتم جناب سعید شروع کرد گفت زاپنی بهتر از امریکایی هست
      من هیچ زمان اول شروع نمیکنم به کل کل کردن با کسی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        بحث الکی فایده نداره و بی نتیجه است

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. احمد باقری

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    حیف که هیچکدومش رو نمیشه گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. xan

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (52 ديدگاه)

    ایمپرزا و فیوژن عشقن . خیلی طراحی زیبایی دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سیاوش

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    آخ اخ اخ چی باید گفت مفته مفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. وحید

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (26 ديدگاه)

    عشق است ایمپرزا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سهیل

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (219 ديدگاه)

    من عاشق شورلت کروز شدم.از سراتو جدید خوشم اومده و فورد فیوژن هم دلمو برده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. h112

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (434 ديدگاه)

    باوا ما تو ایران زندگی میکنیم…با اون پول بی ارزش و گمرکی سنگین فقط میتونیم به ماشین های زیر 10 هزار دلار فکر کنیم…پَ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Aria

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    دوستان پارسال داشتم یه ۲۰۶ دست دوم میخریدم. بعد عکسشو واسه یکی از دوستان آمریکایی فرستادم تو عمرش پژو ندیده بود گفت ظاهرش خوبه. ولی چند اسب بخاره؟ روم نشد بگم گفتم نمیدونم. گفت ۲۰۱۶ هستش؟ بازم روم نشد چیزی بگم . اون لحظه فهمیدم چقد عقبیم…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان.م

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (338 ديدگاه)

      توی پرانتز بگم
      انصافاً طراحی 206 عالی بوده که هنوز این بابا تو آمریکا فکر کرده مدل 2016 هست
      خداییش هم هنوز آنچنان از مد نیفتاده کاری با مسائل فنی و کیفیت ندارم اصلاً
      داداش گلم بش میگفتی 206RC گرفتی که برمیگرده به اوایل قرن 21 ولی این لامصب پا به پای موستانگ 6 سیلندرتون که 2016 باشه می تازه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. GOD BLESS AMERICA

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    به غیر از فورد اسکیپ باقی لیست نا امید کننده بود البته امپرزا هم بد نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امير رحيم پور

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    همه این ماشینا قیمتاشون خوبه
    ماشین های امریکایی هم خیلی خوب شدن
    تو این ماشینا سیویک و تویوتا و فیوژنو دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا