چشم انداز

ده خودروی برگزیده ساخت آمریکا

افراد بسیاری دوست دارند که ماشین آمریکائی خریداری نمایند و این می‌تواند دلایل متعددی از قبیل وفاداری به برند مورد علاقه یا حتی کمک به اقتصاد ملی کشورشان داشته باشد. با این وجود، اکنون تعریف خودروی آمریکایی در اقتصاد جهانی به آسانی سابق نیست. نکته جالب برای خریداران آمریکایی این است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی در آمریکا خط تولید دارند در حالی که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی آمریکائی محصولات خودشان را در مکزیک و کانادا می‌سازند. در این لیست ۱۰ تا از بهترین اتومبیل‌ها در کلاس‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم که در خاک آمریکا تولید می‌شوند و در تست‌های نشریه Consumerreports بالاترین امتیازها را دریافت کرده‌اند.

کلاس اسپرت: شورولت کوروت استینگری

محدوده قیمتی: ۵۴,۰۰۰ تا ۸۳,۰۰۰ دلار

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
تولید شورولت کوروت از دهه ۱۹۸۰ به محلی به نام Bowling Green در ایالت کنتاکی آمریکا منتقل گردیده است. این اتومبیل اسپرت آمریکائی در سال ۲۰۱۴ وارد هفتمین نسل خود شده است. جدیدترین مدل کوروت استینگری با موتور هشت سیلندر ۴۶۰ اسب بخاری خود، تعریف جدیدی از شتاب‌گیری وحشیانه، هندلینگ دقیق و ترمزگیری عالی را ارائه می‌نماید، در حالی که قیمتش هزاران دلار از رقیبانی مثل پورشه ۹۱۱ کمتر است. انتخاب از میان چندین نوع حالت رانندگی به این اتومبیل امکان داده تا هم برای رانندگی شهری و هم برای مسابقاتی که درون پیست برگزار می‌شود، مناسب باشد. گیربکس ۷ سرعته دستی این خودرو در مکزیک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سفارشی در Toledo ایالت اوهایو، تولید می‌شود.

شاسی‌بلند سایز بزرگ: شورولت تراورس

محدوده قیمتی: ۳۰,۹۹۵ تا ۴۳,۹۳۵ دلار

2015 Chevy Traverse
۲۰۱۵ Chevy Traverse
تراورس، یکی از بهترین شاسی‌بلندهایی است که به ۳ ردیف صندلی مجهز هستند. این خودرو بسیار آرام و راحت است و ۸ نفر ظرفیت سرنشین دارد. رانندگی این اتومبیل هم بسیار چالاک و استوار است. در طول آخرین فیس‌لیفتی که بر روی این اتومبیل انجام شده، امکاناتی از قبیل سیستم سرگرمی Mylink و محافظ سر به آن افزوده شده‌اند. این خودرو هندلینگ خوب و ایمنی دارد و فرمان‌پذیری آن بسیار خوب است. جی‌ام‌سی آکادیا و بیوک Enclave پسرعموهای تراورس محسوب می‌شوند. هم‌چنین تراورس به یک موتور شش سیلندر وی شکل و یک گیربکس ۶ سرعته مجهز است که به همراه خود اتومبیل در میشیگان تولید می‌شوند.

شاسی‌بلند لوکس: آکورا MDX

محدوده قیمتی: ۴۲,۷۶۵ تا ۵۶,۹۸۰ دلار

2015 Acura MDX
۲۰۱۵ Acura MDX
آکورا MDX، نشان برتری برند لوکس هوندا یعنی آکورا می‌باشد. این شاسی‌بلند بسیار راحت، سریع و ساکت است و فضای آرامش بخشی را برای هر ۵ سرنشین خود فراهم می‌کند. موتور ۳.۵ لیتری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک این اتومبیل، هر دو عملکرد نرمی دارند و شتاب گیری سریعی را در مقابل رقیبان، برای MDX به ارمغان می‌آورند. مصرف سوخت این اتومبیل هم ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی می‌باشد. آکورا MDX در Lincoln ایالت آلاباما تولید می‌شود در حالی که قوای محرکه آن محصول کارخانجات هوندا که در اوهایو واقع شده، می‌باشد.

شاسی‌بلند سایز متوسط: تویوتا هایلندر

محدوده قیمتی: ۲۹,۴۱۵ تا ۴۹,۹۹۰ دلار

2015 Toyota Highlander
۲۰۱۵ Toyota Highlander
این خودرو را می‌توان در انواع هفت و یا هشت نفره سفارش داد. تویوتا هایلندر رانندگی جذابی دارد و به صندلی‌های بسیار راحتی مجهز گشته است. برای هایلندر می‌توان موتورهای ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری و ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری را سفارش داد. هر دو موتور فوق به همراه یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند این در حالی است که نوع هیبریدی هایلندر به گیربکس CVT مجهز است. در طول تست‌های ما مدل چهار چرخ متحرک شش سیلندر هایلندر در هر صد کیلومتر ترکیبی ۱۱ لیتری و نوع هیبرید این اتومبیل ۹.۵ لیتر سوخت مصرف کردند.

سدان سایز متوسط: هوندا آکورد

محدوده قیمتی: ۲۲,۱۰۵ تا ۳۵,۰۵ دلار

2014 Honda accord
۲۰۱۴ Honda accord
مدت‌های طولانی است که از هوندا آکورد به خاطر نتایج خوبی که در تست‌هایی از قبیل مصرف سوخت و قابلیت اطمینان کسب می‌کند، به‌عنوان یک ماشین مناسب یاد می‌شود. مدل فعلی هوندا آکورد فضای داخلی فراخ و گسترده و هم‌چنین رانندگی خوبی دارد. هر دو موتور ۴ و ۶ سیلندر این اتومبیل بسیار نرم و کم‌مصرف هستند. مدل چهار سیلندر هوندا آکورد در طول تست‌های ما مصرف سوخت ۷.۹ لیتری و مدل ۶ سیلندر هم مصرف سوخت ۹.۱ لیتری داشت. قابلیت اطمینان بالا همواره یکی از مشخصات تمام نسل‌های هوندا آکورد بوده است. مونتاژ هوندا آکورد در Marysville اوهایو انجام می‌گیرد.

سدان سایز متوسط: تویوتا کمری

محدوده قیمتی:۲۲,۹۷۰ تا ۳۱,۳۷۰ دلار

2015 Toyota Camry
۲۰۱۵ Toyota Camry
کمری، پرفروش‌ترین سدان چند سال اخیر بازار ایالت متحده است. سواری جذاب و راحت ، هندلینگ مناسب و کیفیت ساخت بالا از ویژگی‌های تویوتا کمری است. مدل ۲۰۱۵ تویوتا کمری اصلاحات فراوانی را تجربه کرده است. اکثر تویوتاهای کمری در کنتاکی مونتاژ می‌شوند. قوای محرکه این اتومبیل هم در تأسیسات سوبارو در اوهایو تولید می‌شوند.

سدان بزرگ: شورولت ایمپالا

محدوده قیمتی: ۲۷,۰۶۰ تا ۴۰,۶۶۰ دلار

2015 Chevrolet Impala
۲۰۱۵ Chevrolet Impala
یکی از خودروهایی که بالاترین امتیازات را در طول تست‌های ما به خود اختصاص داد، شورولت ایمپالا بود. ایمپالا بسیار جادار، راحت و ساکت است. این اتومبیل با موتور V6 توانایی زیادی در شتاب و ترمزگیری دارد و هندلینگ آن هم بسیار دقیق است. رانندگی ایمپالا به‌مانند اتومبیل‌های لوکس احساس می‌شود. نوع شش سیلندر ایمپالا در اونتاریو مونتاژ می‌شود در حالی که نوع ۴ سیلندر آن در تأسیسات جنرال موتورز در دیترویت تولید می‌شود. گیربکس هم در میشیگان تولید می‌شود.

سدان بزرگ: تویوتا آوالون

محدوده قیمتی:۳۲,۲۸۵ تا ۴۱,۷۰۰ دلار

2014 Toyota Avalon
۲۰۱۴ Toyota Avalon
آخرین نسل تویوتا آوالون استایل و چهره زیبایی دارد. نمای داخلی این اتومبیل بسیار لوکس و جادار است و از مواد بسیار با کیفیت در آن استفاده شده است. موتور شش سیلندر ۲۶۸ اسب بخاری آوالون بسیار تازه‌نفس است و در ترکیب با گیربکس ۶ سرعته، رانندگی نرم و روانی برای اتومبیل به ارمغان می‌آورد. نوع ۶ سیلندر این اتومبیل در هر صد کیلومتر ۹.۸ لیتر سوخت مصرف می‌کند، در حالی که نوع هیبریدی آن که به یک موتور الکتریکی در کنار موتور چهار سیلندر، مجهز است در هر صد کیلومتر ترکیبی ۶.۶ لیتر سوخت مصرف می‌نماید. تویوتا آوالون به همراه برادر کوچکترش یعنی کمری در کنتاکی تولید می‌شود. قوای محرکه آوالون هم محصول ویرجینیا غربی است.

مینی ون: هوندا اودیسه

محدوده قیمتی: ۲۸,۹۷۵ تا ۴۴,۶۰۰ دلار

2015 Honda Odyssey
۲۰۱۵ Honda Odyssey
مدل پرکاربرد و همه‌کاره اودیسه، ترکیبی هوشمندانه و سخاوتمندانه را در کنار رانندگی انعطاف‌پذیر، ارائه می‌دهد. اودیسه ظرفیت ۸ نفر سرنشین را دارد. دسترسی به قسمت داخلی ماشین به‌راحتی انجام می گیرد و نصب صندلی کودک در آن بسیار راحت است. این ماشین فضای داخلی بسیار جاداری دارد. اودیسه در آلاباما تولید می‌شود و از یک موتور V6 و گیربکس ۶ سرعته بهره می‌برد که هر دو در تأسیسات هوندا در اوهایو تولید شده‌اند.

ماشین الکتریکی: تسلا مدل S

محدوده قیمتی:۶۹,۹۰۰ تا ۱۰۴,۵۰۰ دلار

2015 Tesla Model S
۲۰۱۵ Tesla Model S
تسلا مدل S یک اتومبیل لوکس و اسپرت الکتریکی است. ظرفیت اتومبیل در حالت عادی ۵ نفر است که قابلیت افزایش به هفت نفر را دارد. بزرگ‌ترین سایز باتری که برای تسلا قابل سفارش است یک نمونه ۸۵ کیلووات ساعتی است که امکان طی ۲۹۰ تا ۳۶۰ کیلومتر را در هر بار شارژ می‌دهد. شارژ شدن کامل این اتومبیل در حدود ۵ ساعت زمان می‌برد. عملکرد این اتومبیل استثنائی، شتابگیری آن بسیار هیجان‌انگیز و رانندگی آن بسیار راحت است. تسلا مدل S در ورمونت ایالت کالیفرنیا تولید می‌شود. قوای محرکه این اتومبیل هم با جمع‌آوری هزاران باتری سلولی که ساخت پاناسونیک هستند تولید شده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. AliZeus

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    آفرین به این ژاپنی و کره ای ها که تو آمریکا بین اون همه ماشین آمریکایی خودی نشون میدن!
    اینا آسیا رو سر بلند میکنن.. نه ما ک مشغول […] هستیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (969 ديدگاه)

      کره ای ؟!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AliZeus

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (420 ديدگاه)

        اره خب، درسته تو این لیست نیستن،ولی میدونیم ک متناسب با وسعشون فروش نسبتا خوبی دارن تو آمریکا..

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. E 36

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      خودروهای آمریکایی همشون برگزیده هستن
      هردفعه قیمت کوروت رو میبینم فکر میکنم کمپانی با مشتری هاش شوخی کرده !! همچین ماشینی با این قیمت فوق العادس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. امیر

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      واقعا اگه toyota داخلشون نبود تعجب میکردم .واقعا شایستش هس این برتری نسبت به خیلی از برندای دیگه.

      ولی جای toyota FJ بین این بزرگا خالی هست.
      روزی که شنیدم تولیدش متوقف شده بد ترین روزم بود 3 سال بود داشتم پول جمع میکردم بخرمش ولی حیف شد هر کی پشت فرمونش نشته باشه میفهمه که fj خدای آفرود هس…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجتبی(ساروی)

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (551 ديدگاه)

        داداش تولیدش متوفق شده نابود که نشده خب دسته دوشو بگیر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          دوست عزیز دست دو خیلی فرق می کنه
          من که به هیچ وجه حاضر نیستم دست دو استفاده کنم
          البته این مشخصه که تویوتا افت نمیکنه ولی کلا خوشم نمیاد
          اصلا آدم دلش نمیشه داخل ماشینی که مال یکی دیگه بوده بشینه
          حداقل من که اینجوریم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. نوید

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          مثل اینه که مسواک یک نفر دیگرو کاملا ضد عفونی کنی و بگی حالا که تمیزه و مشکلی نداره میشه استفاده کرد
          درسته کاملا تمیزه ولی آدم دلش نمیشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مجتبی(ساروی)

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (551 ديدگاه)

          نوید به خودت نگیر.ولی فکر کنم یه خورده سنت کمه یا تا حالا ماشین خریدو فروش نکردی؟ یا کلا از بازار خرید فروش حبر نداری ؟داداش گلم این مساله اصلا ربطی به اون مسواک نداره 80درصد خرید و فروش ماشین تو کشور ما داره تو بازار دسته 2اتفاق میفته .این ماشینا 5سال یا 150هزار کیلومتر فقط گارانتیشه یعنی تا 5سال هر مشکلی پیش میاد به پای کمپانیشه .خالا یه چیزی تازه ماشین که کیلومترش به 100000تا میرسه میگن دسته دو شده .و هزار تا دلیل دیگه برای خرید یه دسته دو خوب هست که خودت باید تو اون دنیای بیرون لمسش کنی داداش گلم ببخشید ولی از خرفت بوی خامی وجوونی استنشاق کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی ولی من واقعیت رو گفتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. MAFIA

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      آوالون رو بیشتر از بقیه قبول دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mostafa&S

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    تو آمریکایی ها پرچم شورولت خیلی بالا بالاهست خداییشم ماشینای خوبی می زنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Z/28 R

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      پس کامارو بهترین ماشین دنیا تو این top10 کجاست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. farzad

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    همشون عالین ولی کوروت یچیزه دیگست واقعا شاهکاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (513 ديدگاه)

      کروت که شاهکاره اما توی کلاس suv های فول سایزم کادیلاک اسکالید هست که واقعا سرآمد فول سایزهای تولید آمریکاست پس توی این لیست کجاست؟ من اعترااااااااااااض دارم !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Archi KHAN

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        آره واقعا
        کادیلاک اسکالید شاهکاریه تو suvها
        بقول علی واقعا جاش خالیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Pooya

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    کوروت z06 بدجور اتومبیل باحال و معرکه ای است، و با اینکه برام سخته ولی از BMW M4 و جگوار f type v6 ارزش خرید بیشتری داره. و واقعا از هر دوشون خوش قیافه تره. و عملکرد کوروت در پیست از هر ماشینی که تو این محدوده قیمت است بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. 4MATIC

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    هوندا سیویک هم داره تو امریکا تولید می شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. قاتل خودروها کوروت

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    از المان هیچی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      آلمان اکثر خودروهاش وطنی هستند

      آلمان ها معمولاً به خود متکی اند و بیشتر سعی دارند بقیه رو به تملک خودشون در بیارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شلبى

        ۲۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (685 ديدگاه)

        Ahmad جان المانى ها در امریکا خط تولید دارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. آرش آمار

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (307 ديدگاه)

          بی ام و رو میدونم در ایالت کارولینای جنوبی در شهری بنام Spartanburg ، کارخونه داره و ایکس 5 و ایکس 6 ، x5-x6
          تولید میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شلبى

          ۲۸ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          اره ارش جان تو یه مستند دیدم که z4 هم اونجا خط تولید داره، از بنز هم فکر میکنم M و ML و c کلاس در اونجا خط تولید دارن، حالا باز دوستان المانى باز بهتر میدونن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ahmad..F12

          ۵ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          شلبی جان منظور من چیزه دیگه ای بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. 4MATIC

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    چند روز پیش رفتم نمایندگی اقدسیه تویوتا اونجا همین تویوتا کمری اتاق جدید(2014)روبه اسم2015 می فروختن وقتی به اونا گفتم که کمری 2015 این جوری نیست ومشابه عکس بالاست گفتن اون مدل کمری فقط برای بازار اروپا وزاپنه وکمری اتاق جدید قرار نیست بیاد تو ایران وکمری های 2015موجود درایران همون 2014هست وفقط اپشن هاش فرق می کنه
    می خواستم بدونم چه جوریاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      4 matic عزیز
      تحریم ها زمینه ی سو استفاده خیلیا رو فراهم کرد
      اکثر نمایندگی ها و نمایشگاهها اصلا چیزی از ماشین نمیدونن فقط کمی حرفایه دلالی و کوچه بازاری بلدن
      که به خورد مردم میدن
      من کورولایی که انحصارا برای بازار امریکاست رو دیدم بالای بلوار فرحزادی سعادت اباد
      یه مشکی یه سفید
      پس اینگه ماشین 2014 رو به اسم 2015 میفروشن دلیل حمل بر این نیست که 2015 نمیاد
      بلکه….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Archi KHAN

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      حتما خواااب دیدی دوست عزیز…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. 4MATIC

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    این تویوتا هایلندر فرق مدل7نفره اش بامدل8نفرش چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      مدل هفت نفره ردیف عقبش دو صندلی داره ولی هشت نفره سه تا صندلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. h112

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    اون تویوتا آلوان عجب چیزیه……خیلی خوشکله….
    بعد تو آمریکا فورد بوق تشریف داره که تو لیست هیچی ازش نیست؟؟؟؟
    فورد که پرفروش ترین برند تو آمریکا بوده…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. godfather

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    به کوروت میشه لقب غول کش داد به نطرتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. rasoul

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      خودش غوله بابا
      غول کش به لنسر ایوو و گلف جی تی آر میگن که با حجم کم شتابشون با غولها برابری میکنه(با اغراق)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. سامان از تبریز

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    تو تبریز یه دونه شورلت تراورز ماشین پلیس کردند عکسشم تو نت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. AMG GT

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    ای خدا قلبم درد گرفت… کوروت که محشره! تسلا هم قطعا آینده ی روشنی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Ahmad..F12

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    فرید جان ممنون عالی بود

    اطلاعات زیادی کسب کردم

    فقط موندم تسلا مدل S چطور هفت نفره میشه؟؟؟!!!!!!!

    هرطور حساب کردم جور در نیومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرید حنیفه زاده

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (71 ديدگاه)

      با سلام
      احمد عزیز ممنون از محبتتون .
      در مورد 7 نفره شدن تسلا باید بگم که ، شما درست میگی در هیچ حالتی این ماشین ، 7 نفره کامل نمیشه ولی چون فضای صندوق عقب بزرگی داره میشه دو تا صندلی کودک توش جا داد .
      برای مثال تو این عکس یه همچین چیزی رو نشون داده .
      http://insideevs.com/wp-content/uploads/2013/03/Tesla-3.jpg

      احمد عزیز، موفق و پیروز باشی ☺

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        درسته درسته :)

        درواقع بچه ها رو میریزیم تو صندوق عقب :)

        ممنونم فرید جان گرفتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        آهاااان….

        گفتم آخه نمیشه اصلاً یه سدان معمولی رو 7 نفره تصور کرد

        ممنون از توجهت داداش گلم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. شلبى

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    همشون خوبن ولى کوروت فوق العادست،این ماشین شده پاى ثابت انتخاباى برتر!!!!
    ایمپالا هم خیلى خوب، تو ماشیناى غیر امریکایى هم از اوالون خیلى خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. جواد

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام به دوستان عزیز میخواستم بدونم این خودروهای ژاپنی یا کره ای که گفته ساخت امریکا چجوریه؟
    یعنی خط تولید دارن اونجا یا نه… چه جوریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      بله آقا جواد عزیز.خط تولید دارن و معمولاً بخش های اصلی خودرو هاشون مثل شاسی و گیربکس تو برخی ایالت ها مونتاژ میشن.خصوصاً خودروهای ژاپنی طرفدارای زیادی تو آمریکا دارن و حمایت ویژه ای از طرف صنعت خودروسازیش میشن این رو از آشنایان در کانادا و آمریکا شنیدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. ارمان

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    واستادم ببینم چجوری مزدا6 جای کمری رو میگیره باید جالب بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Night Fury

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    فقط کروت و تسلا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Night Fury

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    البته بقیه هم بد نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. tuatara

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    واقعا جای لینکلن خالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. GT 500

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    واقعا تسلا داره معجزه می کنه. البته حس می کنم جای کرایسلر ابنجا خالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. yekta

    ۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    یک سوال ، اون مدل تسلا مدل S ، نوشته “قابلیت افزابش ظرفیت به 7 نفر رو هم دارد” چطوری میخوان هفت نفر رو توش جا بدن ، دو نفر می ندازن صندوق عقب :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سینا

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (126 ديدگاه)

    خیلی جالبه آمریکا ماشیناشو کانادا میسازه بعد ژاپن ماشیناش تو آمریکا تولید میشه البته اینم بگم بعضی مدل های اکورا و هوندا در کانادا تولید میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. میلاد

    ۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این تویوتا خیلی خوبه مث بنز و بی ام و خراب نمیرسه دست ایرانیا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا