چشم اندازهفته نامه

نتایج مربوط به مطالعه قابلیت اطمینان کانسومر ریپورتز

کانسومر ریپورتز نتایج جدیدترین نظرسنجی سالانه‌ی قابل اطمینان‌های صنعت خودرو را منتشر کرده است؛ و همان‌طوری که شاید انتظار داشته باشید، خودروسازهای آسایی بار دیگر سلطه‌ی خود در این لیست را حفظ کرده‌اند؛ اما سورپرایز بزرگ امسال عملکرد خوب بیوک است.

2016-Lexus-RX-350-F-Sport-Lincoln-MKX-AWD-EcoBoost-Mercedes-Benz-GLC300-front-end-in-motion
برند لوکس جنرال موتورز در چندین سال گذشته در بین ۱۰ برند برتر قرار داشته اما امسال پرشی موفق به رده‌ی سوم داشته و درست پس از لکسوس و تویوتا قرار گرفته است. این اولین باری است که یک برند داخلی آمریکایی از زمان انتشار این نظرسنجی از ۳۵ سال پیش توانسته در یکی از رده‌های اول تا سوم قرار بگیرد.

2017-buick-lacrosse-3
هرچند موفقیت بیوک به دیگر برندهای جنرال موتورز تسری نیافته است. شورلت پس از بیوک بهترین عملکرد آمریکایی‌ها را داشته و در رده‌ی پانزدهم قرار گرفته است. کادیلاک ۴ پله صعود داشته اما هنوز هم در ته جدول و در رتبه‌ی ۲۱ قرار دارد در حالی که جی‌ام‌سی به ۵ پله سقوط به رتبه‌ی ۲۴ رسیده است. بخش عمده‌ی این نزول به مشکلات اطمینان تراک‌ها و شاسی‌بلندهای این برندها مربوط می‌شود.

Cadillac XT5 SUV 2016
Cadillac XT5 SUV 2016
فورد و لینکلن به ترتیب به رده‌های ۱۸ و ۲۰ سقوط کرده‌اند درحالی‌که هیچ‌یک از برندهای فیات کرایسلر نتوانسته‌اند عملکرد درخشانی داشته باشند. تسلا تنها با دو محصول در رده‌ی ۲۵ قرار گرفته و سرانجام مدل S این شرکت به حد متوسط رسیده اما کراس اوور مدل X این شرکت با مشکلات مربوطه دست‌وپنجه نرم می‌کند.

2017-toyota-camry-xle-8
همه‌ی برندهای آسیایی (کره‌ای و ژاپنی) در رده‌های بالا قرار گرفته و شاهد برندهای کیا، مزدا، هیوندای، اینفینیتی، هوندا، سوبارو، آکورا و نیسان در رده‌های بالایی جدول هستیم. تنها آئودی زنجیر خودروسازهای آسیایی را پاره کرده و در رده‌ی چهارم قرار گرفته است. ب ام و نیز در رده‌ی نهم جا خوش کرده است. مینی با ۴ رتبه سقوط به رده‌ی ۱۴ نقل مکان کرده و پورشه نیز با دو رتبه سقوط به رده‌ی شانزدهمی بسنده کرده است. مرسدس بنز با ۴ پله صعود توانسته خود را تا رده‌ی هفدهم بالا بکشد. ولوو افت قابل‌توجهی داشته و با ۷ پله سقوط به رده‌ی ۱۹ نزول یافته است. فولکس‌واگن نیز با نه پله سقوط به رده‌ی ۲۲ رسیده است.

2017-audi-q5-06

ذکر این نکته مهم است که همه‌ی مدل‌های ساخت برندهای تاپ در این مطالعه به‌خودی‌خود قابلیت اطمینان بالایی ندارند و همین موضوع درباره‌ی رتبه‌های پایینی نیز صادق است. اگرچه که قابلیت اطمینان موضوعی مهم است اما در مورد خرید خودرو همه‌چیز نیست.

بیشترین قابلیت اطمینان

۱. لکسس
۲. تویوتا
۳. بیوک
۴. آئودی
۵. کیا
۶. مزدا
۷. هیوندای
۸. اینفینیتی

قابل اطمینان

۹. ب‌ام‌و
۱۰. هوندا
۱۱. سوبارو
۱۲. آکورا
۱۳. نیسان
۱۴. مینی
۱۵. شورولت
۱۶. پورشه
۱۷. مرسدس بنز
۱۸. فورد

قابلیت اطمینان پایین

۱۹. ولوو
۲۰. لینکلن
۲۱. کادیلاک
۲۲. فولکس واگن
۲۳. جیپ
۲۴. GMC
۲۵. تسلا
۲۶. داج
۲۷. کرایسلر
۲۸. فیات
۲۹. رام

[دانلود ویدئو]

منبع: consumerreports

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. مجید.بهترین یا هیچ.

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    رتبه ی 1 و2 لکسس و تویوتا …😲😲😲😲😱😱😱
    .
    خدا لعنتت نکنه مگه میشه اینقدر دقیق و درست کار کرد؟؟! چیو میخوای ثابت کنی ؟!
    .
    ماشین نمیسازن که… کوه میسازن…
    .
    خیلی حرفه با وجود این همه رقیبان پر تلاش یک شرکت هم رتبه ی اول رو داشته باشه هم دوم…
    .
    خدا حفظش کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Nissan...japan

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (208 ديدگاه)

      واسه همینه که مردم از زمان قدیم جنس ژاپنیو نماد کیفیت میدونن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      تویوتا اول و دوم
      فولکس واگن رتبه 22 با قابلیت اطمینان پایین
      حالا هی فولکس واگن بگه جایگاه اول بزرگترین تولید کننده خوردرو رو از چنگ تویوتا در اورده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۶ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        جایگاه بیوک . شورولت . فورد و لینکلن و کادیلاک رو نگاه کنید یه نکته خخخخخخخخخخیییلللللیییییییییی مهمی توش هست
        این 5 برند تو این جایگاهی که هستند رو ببینید که از چه کمپانیهایی بالاتر اند
        من فقط همینو میخواستم و رسیدم بهش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehran911

          ۶ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2027 ديدگاه)

          اینو نگی چی بگی !!!!!!
          گفتم شاید رو تون نشه بیاید تو این پست نظر بدین ولی…
          .
          .
          تو قسمت قابلیت اطمینان پایین
          از ۱۰ تا ۸ تاش امریکایی بودن !!!!!
          .
          .
          مهم اینه که در میانگین آلمانی ها برتر از امریکایی ها بودن .
          .
          و در آمار جی دی پاور هم اوضاع واسه آمریکایی ها خیلی بدتر از اینه اونجا پورشه دومه در حالی که فورد و GMC …
          .
          .
          ضرب المثل :
          هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت
          بیشتر در مورد آمریکایی ها صادقه .
          .
          جالب اینجاست تو متن هم نوشته که در ۳۵ سال اخیر آمریکایی ها جز ۳ تایه اول نبودن !!!!
          .
          بهتر بود سکوت می کردین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۶ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6810 ديدگاه)

          mehran911
          به گذشته کار ندارم
          الان که بیوک از ایودی بالاتره
          شورولت از پورشه بالاتره
          فورد و لینکلن و کادیلاک هم از فولکس و همین برامون کافیه هستش
          گذشته خوب و بد دیگه تموم شد
          الان رو بچسب
          امریکایی ها سربلندمون کردن
          راستی مهران چه خبر از دیزل گیت؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

          ۶ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          نه دیگه اصلا این مبنا بر چه چیزی استواره که شورلت از پورشه بالاتره
          چه کرده شورلت که بالا تر از پورشه ست ؟؟؟؟؟؟؟
          کلا وقتی رتبه مزدا و کیا از بنز پورشه بالا تر بیاد یه جای کار ایراد داره ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. ##Ali##

          ۶ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          یعنی اگه خبر بدن کل صنعت اتومبیل امریکا از بین رفته شما بازم ی چیزی واسه گفتن داری ( شوخی میکنم)
          البته خودمم امریکایی ها رو دوست دارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Nima

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          آمار JD پاور خیلى با این فرق میکرد. چرا دقیقا؟؟ترتیبش این بود
          لکسوس
          پورشه
          بیوک
          تویوتا
          جى ام سى
          شورولت
          هوندا
          آکورا
          رام
          لینکلن
          آیودى
          بنز
          اینفینیتى
          بى ام دبلیو
          کادیلاک
          ولوو

          نمیدونم چرا همچیز برعکس آمار ایناس؟؟؟
          http://d1arsn5g9mfrlq.cloudfront.net/sites/default/files/2016_vds_rank_1.jpg

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2027 ديدگاه)

          پدال عزیز
          سردبیر عزیز از دیشب کامنت من رفته برای بررسی و هنوز تایید نشده
          در صورتی که شما گفته بودین همه کامنت ها خونده میشه ودر صورت نداشتن مشکل تایید خواهد شد اما…
          .
          اینجا ی موضوع پیش میاد اونم اینکه اگه قرار نیست من کامنت بزارم لطفا ایمیل کنید تا از این به بعد اسمی از من تو این سایت نباشه من هم با کمال میل می پذیرم .
          .
          چیزی برای من و خیلی ز کاربرای قدیمی سخته اینه که این اتفاق بصورت انتخابی و نه تصادفی می افته .
          یعنی به نظر میرسه کامنت ها با در نظر گرفتن هدف خاصی تایید میشن
          من قضاوت نمی کنم اما ممنون میشم اگه توضیح بدین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. سردبیر

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (764 ديدگاه)

          مهران عزیز، سلام. دیشب تنها یک دیدگاه از شما ثبت شده در ساعت حدود 8 شب که منتشر هم شده. اگر دیدگاه دیگری بوده، من نه در بخش اسپم و نه در انتظار تایید چیزی ندیدم و ممکن است اصلا ذخیره نشده باشد. دلیلی برای حذف دیدگاههای بدون مشکل وجود ندارد. فضای آزادی برای تبادل افکار و تجارب و دیدگاهها به شرط لحاظ شرایط ذکر شده فراهم است و جای نگرانی نیست. از اینکه با ما همراه هستید سپاسگذاریم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. mehran911

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2027 ديدگاه)

          با سلام خدمت سردبیر عزیز
          .
          یک دنیا ممنون از پیگیریتون
          .
          دیشب حدود ساعت ۱۲ بود که کامنت گذاشتم که با توجه به گفته شما احتمالا ثبت نشده

          باتشکر از شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Sina

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (234 ديدگاه)

        خخخخخخ
        فولکس واگن میخواد جای تویوتا باشه
        خخخخخخ
        برو عزیزم بذار باد بیاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6810 ديدگاه)

          تویوتا شرکتی هستش که مثل فولکس با دوز و کلک اول نشد بلکه کیفیت رو سرلوحه قرار داد
          ولی فولکس با دیزل گیت ثابت کرد چه کارس و امریکاییها هم به موقع مچش رو گرفتن
          اون جریمه ای هم که امریکاییها کردنش رو فعلا بیاد فولکس پرداخت کنه چون اگه جریمش رو نده امریکا اجازه نمیده بهش بازم میگم اجازه نمیده بهش تو امریکا فروش کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Ashkan

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        فقط در جواب شما دوست عزیز می خواهم بگویمکه این اختلاف ها بسیار اندک است و مشخص نشده از چه لحاظی قابل اطمینان مثلا ولوو أمن ترین ماشین های دنیارو می سازه ولی در این رده بندی نوزدهم شد پس دلیل نمیشه یک کارخانه بسیار بزرگ رو زیر سوال برد و دوما فولک برا اروپایی ها بیشتر می زنه نه برا عربها وایرانی ها و ابو هوا مناطق خودش تولید میکنه نه برا بیابانی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. shahin

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (856 ديدگاه)

      دوست عزیز که به این رتبه بندی اعتراض میکنی که چرا بنز و ب ام و از کیا و مزدا پایین ترن..علت اینه شما ٢۵هزار دلار میدی اپتیما یا مزدا ۶ میخری که تا ۵ سال واست خرج نداره و بعد اونم به ندرت دچار خرج میشه.همه ما عاشق ماشین آلمانی هستیم اما دوست عزیز وقتی یه سال ب ام و یا پورشه سوار شدن به اندازه یک پنجم همون ماشین واست هزینه میزاره دیگه اون ماشین قابل اطمینان نیس.اون ماشین لاکچری و شیکه اما شما نمیتونی اعتماد کنی که با همون قطعه که الان رو ماشینت هست چقد دیگه میتونی راه بری…اینجاس که با ۵٠ هزار دلار قیمت پورشه باید هر دو سه ماه یکبار بری تعمیرگاه و بعد دو سال کلا خسته میشی از اون برند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        من میتونم قانع نشم …

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. (ali (CHEVY NOVA

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        حرفهای جناب شاهین درسته و قبولش دارم به غیر اون قسمت از صحبت ایشون که گفتن همه ی ما ماشین المانی دوست داریم
        هرکی که با ماشین و مسایل پیرامون اون درگیر باشه میدونه که المانیها ماشیناشون استحلاک وحشتناکی دارند و هزینه هاشم بالاست معلومه که بعد یه مدت طرف خسته میشه از اون ماشین و تازه متوجه میشه که بتی که از ماشین المانی ساخته بود یه چیز واحی هستش
        ماشین المانی برا اخر هفته هستش تو هوای افتابی و نباید بهش فشار اورد چون زود به خرج میافته

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. احسان

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      چه جو بدی راه انداختین اینجا دوستان
      به نظر میاد متوجه منظور اصلی ارزیابی نشدین، این هیچ ربطی به فروش بیشتر یا تکنولوژی بالاتر یا طراحی زیباتر یا هندلینگ بهتر نداره و صرفا در مورد قابلیت اطمینان برندها گزارش میده یعنی اینکه برند ایکس چند درصد احتمال خرابی داره.
      مطمئنا برندهای آلمانی به خاطر اینکه همیشه از تکنولوژی های جدیدتر و پیچیده تر استفاده میکنن احتمال مشکل دار شدنشون بیشتر از ژاپنی هاست که از شیوه های مرسوم و مطمئن ساخت استفاده میکنند و این هیچ چیز از طراحی و سواری و کیفیت برندهای آلمانی کم نمیکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        احسان جون دوست من
        این جو بد رو یه سری عشق المانی همیشه راه میندازند و همه هم اونارو خوب میشناسند و هر زمان که به نفعشون نیست یه دعوای زرگری راه میندازند تا بقیه به اصل ماجرا نپردازند و یه سری شون با بیش از 10 اکانت و مرورگرهای مختلف نظر میدن
        مثل کاربری به اسم خسته شده که با اسمهای مثل ماشین باز . مازیار . و…………..
        در اینجا حضور داره
        سری قبل با اسم ماشین باز نظر میداد من شناختمش و دیگه با اون اسم حاظر نشد و داره با اسم مازیار فعالیت میکنه
        اونقدر هم طفلکی ساده هست که نوع نوشتنش رو عوض نمیکنه کسی نشناسدش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. Automobili Lamborghini Official

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (55 ديدگاه)

      سلام
      کاش بشه بدون تعصب و توهین و تحقیر نظر بدیم .
      همین رو خواستم بگم.
      حرفی که میدونید بحث درست میشه نزنید ( سامان)
      9

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        سامان جان بارها شده دوستان داشتن علمی و زیبا بحث میکردند و همه یه مطلبی یاد میگرفتن اما یک سری که معلوم بود برا جدال اومد شروع کردند به حمله و ول کن هم نبودند و سایت پدال هم شاهد بی طرف هستش
        نمونه واضح اون معرفی کوروت جدید بود که همون افراد با شروع کردن الفاظی مثل روستایی و………… بحث فنی رو به بحثی بچگانه تبدیل کردند
        من از پدال خواهش دارم از این به بعد کسی خواست جو رو بهم بریزه برخورد قاطع بکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. (new great britain(Industrial Revolution

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2779 ديدگاه)

    بعضی از مجلات رو مخه آدمن.
    حالا نه اینکه فکر کنید برند انگلیسی نیست(البته مینی هست افت کرده).ولی خداییش کیا و هیوندای بالاتر از پورشه و مرسدس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    درسته خوب پیشرفت کردن.اما نه دیگه تا این حد.
    من رفتم خودمو آتیش بزنم.((:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (233 ديدگاه)

      نسبت به قیمتشون و ارزشی که در مقابل بهای پرداختی دارند ماشینای خوبی حساب میشن.وگرنه کسی تو دنیا فکر نکنم وجود داشته باشه تویوتا یا کیا یا هیوندا رو بهتر از پورشه بدونه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ##Ali##

        ۶ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        کسی نمیگه بهتره؟؟؟
        مگه قراره بهتر و بدتر باشه؟ دوست عزیز ب نظر شما چشم راست بهتره یا دهلیز چپ؟
        ب نظر شما گل بنفشه بهتره یا افتاب گردون؟؟
        ب نظر شما اهو بهتره یا کرگدن؟؟
        اینکه بگی تویوتا از پورشه بهتره یا پورشه از تویوتا دقیقا مثل همین سوالاتی هست ک ازت پرسیدم مگه میشه بهتر و بدتز تعیین کرد؟ تویوتا با یک هدف ساخته میشه پورشه با ی هدف دیگه و توی اعتماد بهتر از پورشه عمل میکنه همین امار اگه از نظر لوکس بودن بود پورشه رتبه بهتری داشت. تموم کنید این کامنتا رو از بالا تا پایین هی یکی نوشته یعنی کیا از بنز بهتره؟
        یعنی بی ام و بده هیوندای خوبه؟؟ این حرفا مال دوم راهنمایی هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ##Ali##

          ۶ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1836 ديدگاه)

          یکی اون بالا نوشته وقتی کیا و مزدا از بنز و پورش بالا تر باشن ی جای کار میلنگه خخخ(: یاد 9 سالگیم افتادم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          خب بابا یاد خاطرات دوری هم نیوفتادی نهایتش پارسال بوده دیگه نه …. ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      الان هیوندا و کیا هم بهتر از بنز و بی ام و به خصوص فولکس عمل کردن و رتبشون بالاتره بعدش مهران بجا اینکه سکوت اختیار کنه و چیزی نگه خودش داره به امریکاییها بد میگه
      مهران با این کارش میخواد بحث رو منحرف کنه و جنگجال راه بندازه برا امریکاییها تا بالاتر بودن رتبه ی کیا و هیوندا از بنز و بی ام و و فولکس رو کسی دامن نزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. (new great britain(Industrial Revolution

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      من یه چیزو بگم .از ظهر که این مقایسه مجله رو دیدم یه چیزی گیر کرده تو گلوم.الان میگم.
      یه دقیقه وایسین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (new great britain(Industrial Revolution

        ۶ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2779 ديدگاه)

        من این مجله رو معتبر نمیدونم.
        آخیششششششششششششششششششششششششششششش.
        به نظره من این مجله آمریکایی پس طبعا بیشترین مطالعه ای که انجام دادن رو ماشین های ژاپنی و جدیدا کره ای که بازارشون رو گرفتن و البته خوده ماشین های آمریکایی.
        شاید این مجله آلمانی بود یا انگلیسی ماشین های خودشون رتبه های بهتری میگرفتن و جزء 5 تایه اول بودن.
        رتبه ای که مجله ی من داده اینه.
        اسم مجله ی من( Industrial Revolution magazine)
        1-لندروور-مک لارن(به طور مشترک)
        2-جگوار
        3-استون مارتین
        4-رولز رویس
        5-بنتلی
        6-مینی
        7-آریل
        این مقایسه توسط مهندسین خبره ی دنیا انجام شده است.(مجید چپ چپ نگاه نکن((:)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

          ۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          نه بگو.
          همه میگن شما هم بگو…
          خخخ.
          منم که دیدی گفتم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. (ali (CHEVY NOVA

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      مازیار یا همون کاربر هزار اسم
      حد خودتو نگه دار
      من به کسی بی احترامی نکردم
      تو بچه ای که داری در جواب من ادبت رو نشون میدی که میدونم نداری
      پس برو هر وقت بزرگ شدی و ادب یاد گرفتی بیا اینجا قاطی ادم بزرگا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        والا نشد زیر پست خودت جواب بدم
        اینکه 1 نفر با 10 تا اکانت بیاد تو سایت که مختص المانی بازهاس و همه اینو دیگه میدونند
        از قدیم گفتن کافر همه رو هم کیش خود پندارد چون طرفدارهای المانی همشون اینطورند بقیه رو هم همینطور میبینند
        تازه سوییچ های معیوب جنرال موتورز پیش دیزل گیت فولکس رنگ باخت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    پورشه از بنز رتبه بهتری داره
    ولی چرا 16 ام رو گذاشتن پورشه اخه چرا //////

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Noble

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      واقعا معلوم نیست.
      کیا از پورشه بهتر ؟!؟?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Khan

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (362 ديدگاه)

    ملاک ها و شیوه امتیازبندی چطور بوده که نتایج این شده ؟؟
    چون فکر نکنم براساس کیفیت باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      اسمش هست consumer report
      یعنی بر اساس گزارش صاحبان خودرو از میزان خرابی ماشینها اطلاعات جمع آوری میشه. اینکه ماشینهای ژاپنی کمتر از ماشینهای آلمانی احتمال خرابی دارن چیز عجیبی نبود نمیدونم چرا همه متعجب شدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6810 ديدگاه)

        احسان جان داداش
        طرفدارای المانی سخت براشون پذیرش این مطلب که ژاپنی ماشیناشون قابل اعتماد تر هست تا المانیها
        طرف میخواد یه ماشین بخره راحت باشه نه یه بی ام و که 24 ساعته گوشه تعمیرگاه هست و همیشه خرابه
        من قبول دارم ماشین ژاپنی خیلی کم ازار تر از امریکایی و به خصوص المانی هستش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. فرشاد سجادیان

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    لااقل طبق تجربه ای که به لطف دوستان ماشین بازم کسب کردم، قابلیت اطمینان مرسدس رو شدیدا بالاتر از ب ام و میدونم. شما تصور کن بیشتر از یک دقیقه با سری سه جدید تخته گاز میرفتیم، ارور میداد، یا بعضی دکمه های داشبورد سری پنج ۲۰۰۹ لق و غیر فعال شده بودن، ارورهاشم که به جای خود. کلا چندین و چند نفر میشناسم‌ که ب ام و داشتن، همشون بعد از چند ماه با ضرر فروختن. از نظر همشون ب ام و رو باید صفر بخری، چند ماه برونی، قبل از اینکه رو خرج بیوفته ردش کنی، اما بنز یه عمر مثل ساعت کار‌میکنه و به مراتب خرج کمتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      بنز خیلی عالیه.
      فقط قطعاتش گرون هستن.
      اگه مشکلی پیش بیاد تعمیراتش سخت.
      .
      اگه میخوای با خیالت راحت ساعت 3 شب زمستون در بیابان رانندگی کنی و خیالت راحت باشه بهتر از همه ماشین های ژاپنی مثل لکسس ، تویوتا، نیسان ، هوندا ، میتسوبیشی ، سوبارو هستن.
      یک Lexus LX570 میتونه ماشین یک عمر باشه… البته اگه تنوع طلب نباشی و دلت رو نزنه….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Rouzbeh

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    بازهم لکسس و تویوتا و باز هم ژاپن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. sunmartin

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    من 3 ماه آلمان بودم با هر کسی صحبت میکردم میگفت کیا موتورز یکی از خودروهایی است که بهش فکر میکنم در کشوری مثل آلمان که برترین خودروساز جهان است یعنی طرف میگفت آئودی و بعد کیا یکی از مدل هاش و این برای من اصلا عجیب نبود چون ناوگان پلیس انگلیس اپتیما و ناوگان پلیس استرالیا از سانتافه استفاده میکنه اتفاقا امسال کیا موتورز افت کرده چون سال پیش اول شد بلحاظ کیفیت و باید مسئولان کیا این قضیه پسرفت را بررسی کنند دلیل موفقیت کیا موتورز اینه که با یک تیم قوی آلمانی هدایت میشه که یک سرش وابسطه به آئودی خاص ترین خودروی جهان و سر دیگه اش تحت کارشناسی سلطان جهان بی ام دبلیو است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahmood

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      خطاب به دوست عزیز sunmartin کیا در نظرسنجی جی دی پاور اول شده بود که پستش تو همین پدال چند ماه پیش منتشر شد اما در اینجا نظرسنجی کانسیومر ریپورتز رو داریم که سال گذشته هم اگه اشتباه نکنم همین لکسوس اول شد و کیا هم در این نظرسنجی در سال گذشته همین رتبه های ششم یا هفتم رو داشت به نظرم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Nissan...japan

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    لکسس تویوتا نیسان مزدا و اینفینیتی ثابت کردن که به پول پرداختی توسط مشتری احترام میزارن و بهترینو تحویلشون میدن البته حرفم به این معنی نیست که بقیه اینطور نیستن ولی تو این سطح دیگه رقابت میلیمتریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sina

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    یک بحث خعلی مهمی که وجود داره بهای پرداختی نسبت به کیفیت و اطمینان هستش که ماشین های ژاپنی بی نهایت تو این موضوع سرآمد هستن و از طرفی نسبت به بنز و بی ام و و پورش هزینه تعمیر و نگهداری اندکی دارن.
    دوستان عزیز میشه منو راهنمایی کنید:
    بعنوان کسی که به هزینه تعمیر و نگهداری و و مصرف سوخت به عنوان مهم ترین فاکتور در خرید خودرو نگاه میکنم کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
    تویوتا آریوس(کرولا iiM) یا هوندا سیویک هاچبک

    لطفا دلیلتون رو هم بگید(من ساکن بلژیک هستم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      داش هر دو خودرو ساز یکی ازبا کیفیت ترین تو دنیای خودرو سازی هستند
      و تفاوت انچنانی تو کیفییت از یکدیگر ندارن
      اگه سن شم زیر 35 ساله حتما سویک رو انتخواب کنید چون امسال واقعا ترکونده قیافه خیلی خاصی داره موتور 1.5 لیتری توربو شارژر174 اسب بخاریش برا ماشینی با وزن و اندازه سیویک عالیه
      ولی از طرف دیگه تویوتا با پر فروشترین ماشین تاریخ در مقابلت قرار داره و فکنم تو بلژیک تعداد خدمات پس از فروشش از هوندا زیاد تر باشه و بیشتر ببین دلت چی میگه اونو انتخاب کن کیفیتشون تقریبا یکیه
      انتخاب من سویک هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Saman

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (177 ديدگاه)

    زیاد این آمارها رو جدی نگیرید در امریکای شمالی قابلیت اطمینان خودرو را به ازای میزان نقصهای جزئی در سه ماه اول محاسبه میکنن واصلن کاری به کیفیت کلی خودرو در دراز مدت ندارن وگرنه هر مغز سلیمی میفهمه که یک بنز و لینکلن و ولوو کجا و یه خودرو کره ای کجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahmood

      ۶ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (197 ديدگاه)

      خطاب به دوست عزیز saman بله من هم قبول دارم که آمریکایی ها و آلمانی ها طبیعتا از کره ای ها با کیفیت ترند اما یک قسمت از صحبت شما دارای ایرادی است و آن این است که این نظرسنجی بالا در واقع نظرسنجی کانسیومر ریپورتز هست که بعد از بررسی سه ساله چند مدل یک خودروساز به نتیجه گیری در مورد کیفیت و قابل اطمینان بودن اون برند میپردازه ولی اون آماری که شما عرض کردی مربوط به نظرسنجی جی دی پاور هست که چند نمونه از خودروهای هر برند رو در مدت 90 روز (سه ماه اول) کارکردشون مورد آزمایش و بررسی قرار میده و بر اساس اون کیفیت خودروها و قابلیت اطمینانشون رو در جدول رده بندی نتیجه گیری می کنه که پستش همین چند ماه پیش در پدال منتشر شده بود که به طور خنده داری برند کیا در بین این همه برند با کیفیت اول شده بود البته من کاری به حاشیه ندارم ولی خودم نتیجه گیری کانسیومر ریپورتز رو از جی دی پاور بیشتر قبول دارم چون در طی سه سال کارکرد هست که میشه کیفیت خودرو رو تشخیص داد نه در طی 90 روز که به اشکالات جزئی یک خودرو بپردازی و بعد بگی فلان خودرو بی کیفیته معمولا اکثر خودروها در سه ماه اول کارکردشون مشکلی به لحاظ کیفیت کلی ندارند پس اصل کار این نتیجه گیری کانسیومر ریپورتز هست که به کار آدمی مثل من که عقیده به خرید خودروی دست دوم (البته در خارج از کشور) دارم میاد البته در اینجا ژاپنی ها رتبه آوردند و در صدر جدول اند که با عقل جور در میاد ولی این که آمریکایی ها و آلمانی ها درپایین جدول باشند با عقل جور در نمیاد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. نویدی

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    9-bmw
    ۱۷-مرسدس بنز
    فک میکنم دلیل این رتبه ی بنز این باشه که همون کیفیت و امکانات bmw و آئودی و مزدا و… رو ارائه میده با قیمت بالاتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حميد

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    من میدونستم این ولو حرفی برا گفتن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سروش

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (117 ديدگاه)

    پس رویز رویز ک. رنج اور استون مارتین جگوار زررررررشک من قبول ندارم این عادلانه نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علیرضا

    ۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام؛ اینکه خودروهای ژاپنی مثله لکسوس و تویوتا و … شاخص هستن توش شکی نیست ولی مثلا لکسوس اوله بعد پورشه نوزدهم واقعا این فاصله باورنکردنیه یعنی پورشه اینقد فاصله داره با لکسوس یا تویوتا ملاک و معیارهای این رتبه بندی چیه برام قابل هضم نیست رتبه ها نمیدونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. sunmartin

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    ببینید کلا شرکت های خارجی درحال پیشرفت روز افزون هستن مثلا در همین هفته پیش دو شرکت بی ام دبلیو و هیوندا بعنوان سردمداران مبحث تکنولوژی و اختراع معرفی شدند گزارش کامل در سایت پدال موجوده و یا همین بیوک که با همت والای طراحان و مهندسین ظرف یکسال به چه جایگاهی رسید یعنی از رتبه های زیر 20 به بالای 6 خوددوی اول صعود کرد که جای تقدیر داره و یا همین برندهای کره ای که هنوز که هنوزه عده ای حاضر نیستن به خودشون تفهیم کنند که واقعا کره ای ها پیشرفت همراه با کیفیت داشتند برخی هم هنوز در رویای رنو و پژو و سیتروئن و دانگ فنگ بسر میبرند لکسوس هم که بعنوان برند شاخص کیفیت شناخته میشه در کنار آئودی یعنی این دو خودروساز مانند الگویی همه ساله شاخص سنجش هستند این وسط تکلیف ما با خودروهای چینی کاملا فیک چیه که روز به روز به نامهای عجیبشون و تعدادشون افزوده میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      البته در نظر داشته باشید که ارزیابی فقط مربوط به برندهای فعال در آمریکا هست و برندهای فرانسوی چون در بازار آمریکا حضور ندارند بالطبع در این لیست اسمی ازشون برده نشده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احسان

      ۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      مثلا در مورد رنو میشه گفت با توجه به پلت فرم مشترک با نیسان در همون حول و حوش هست جایگاهش. جزو خودروهای قابل اطمینان.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. داود

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (202 ديدگاه)

    من پارسال گفته بودم هرکی bmw میخره برای اولین واخرین بار سوارش میشه واقعا آدمو اذیت میکنه کسانی که سوار نشدن از این موضوع خبر ندارن .فقط هندلینگ داره ولا غیر . وکیا و هیوندا بالاخره بنز و بی ام و را له کردن فک میکردم دو سال دیگه اتفاق میافته ولی زود رسیدن بهش . در ضمن کیفیت بنز خیلی بهتر از bmw است ادم کمتر اذیت میشه حالا چرابنز پایینتر از bmw گزارش شده نمیدونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. داود

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (202 ديدگاه)

    یادم رفت بگم .تبریک به کره ای بازها .هرچند کره ای سوار نشدم ولی به کیفیتش ایمان دارم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Automobili Lamborghini Official

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (55 ديدگاه)

    سلام
    آمار کانسومر ریپورت کیفیت رو به نسبت قسمت میسنجند.
    طبیعتا ثروت افراد در این زمینه خیلی مهمه.
    کسی که پول پاشته باشه BMW سری 7 میخره و از خرج کردن براش لذت هم میبره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. امین

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    بنازم به آئودی :) پرچم آلمان رو بالا برده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. AMIN

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (121 ديدگاه)

    بازم تویوتا و لکسوسه بی ادعا، ثابت کرد میتونه..
    به نظر من باید زن از ژاپن گرفت آخه همیشه با اعتماد و اطمینانن..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا