چشم اندازسایر خودروهای آمریکاییسایر خودروهای اروپایی

معرفی خاص ترین خودروهای سما 2013

وقتی می گوییم خاص ترین خودروها باید انتظار هرچیزی را داشته باشید؛ چه خوب، چه بد و چه زشت! امسال هم در SEMA 2013 می توانستید علاوه بر صدها خودروی موجود که در غرفه های مختلف رونمایی شدند، ده ها موجود عجیب و غریب از برندهای متفاوت را پیدا کنید که نسبت به مابقی خودروها، نگاه های زیادی را به خود جلب می کردند. البته در این قسمت فقط تعداد محدودی از آنها وجود دارند که دیدنشان خالی از لطف نیست! همچنین تصمیم گیری در مورد ظاهر خوب یا بد خودروها را هم به شما واگذار می کنیم . . .

Maximum Destruction monster truck
Maximum Destruction monster truck
احتمالا یکی از معدود خودروهایی که می توانست یک تنه بازدیدکنندگان زیادی را جلوی خود متوقف کند همین مانستر تراکی است که او را MAX-D نامیده اند. پیشرانه ۸.۸ لیتری MAX-D ساخت Merlin بوده که قدرت ۱۵۰۰ اسبی آن توسط گیربکس ۲ سرعته Coan منتقل می شود. این مانستر تراک بعنوان جشن ۱۰ سالگی Maximum Destruction ساخته شده و قرارست Tom Meents قهرمانی که تاکنون ۱۱ بار به جایگاه نخست مسابقات جهانی رسیده، آنرا براند.
1969 Ford Gran Torino Talladega GPT Special
۱۹۶۹ Ford Gran Torino Talladega GPT Special
گرن تورینو همیشه برای هواداران فورد نامی قابل احترام و ارزشمند است چراکه به آنها یادآوری می کند، ماستنگ سریع ترین فورد سالهای ۱۹۶۰ میلادی نبود. این گرن تورینو در غرفه BASF آلمان قرار داشت؛ می پرسید چرا؟ چون هم رنگ طلایی براق (Tennessee Whiskey Gold Gloss) و هم رنگ Sand Satin آنرا آلمانی ها آماده کرده اند. این کوپه مجهز به پیشرانه ۷۰۰ اسبی BOSS 530 به همراه اگزوز Flowmaster است.
Acura Street Performance ILX
Acura Street Performance ILX
علاوه بر روکش مات مسی، روی این ILX رینگ های ۲۰ اینچی TSW Max و اگزوز SP Elite نصب شده اند که Greddy آنرا در اختیار آکورا قرار داده.

 

ICON Thriftmaster Pick Up
ICON Thriftmaster Pick Up
کمپانی کالیفرنیایی Icon که معمولا دست به تعمیر و بازسازی پیکاپ های کلاسیک می زند، با یک دستگاه شورولت ۳۱۰۰ به سما آمده بود. این پیرمرد آمریکایی قلب ۵.۳ لیتری V8 درون سینه اش داشته که درحالت استاندارد ۳۱۵ اسب بخار قدرت دارد اما اگر کیت سوپرشارژ Magnuson را هم سفارش دهید تا ۴۳۵ اسب هم قدرت می گیرد. کمپانی برای سال ۲۰۱۴ قصد دارد تنها ۵ دستگاه از این پیکاپ را با قیمتی مابین ۲۲۰ تا ۲۵۰ هزار دلار تحویل مشتریان دهد.
Ringbrothers 1971 De Tomaso Pantera ADRNLN
Ringbrothers 1971 De Tomaso Pantera ADRNLN
بازهم برادران رینگ یعنی مایک و جیم اما این بار یک دورگه ایتالیایی آمریکایی! پیشرانه این دی توماسوی زرد رنگ را Wegner Motorsports آماده کرده است، آنها بجای موتور استاندارد Ford 351 از انجین هشت سیلندر ۶.۲ لیتری LS3 شورولت با قدرت ۶۰۰ اسب استفاده کرده اند که قدرتش با گیربکس ۵ سرعته ساخت Bowler Performance به چرخ های عقب منتقل می شود. مالک این خودرو Randy Brickle بود که متاسفانه شانس دیدن این خودرو را نداشت و چندی پیش از دنیا رفت.
1951 Studebaker Fastback Woody by Hill's Rod & Custom
۱۹۵۱ Studebaker Fastback Woody by Hill’s Rod & Custom
Studebaker بعد از جنگ جهانی دوم و با مدلهای سالهای آخر دوران حیاتش یعنی دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی توانست با سبک خاص طراحی جلوپنجره اش که اصطلاحا به “bullet nose” معروف بود، دیگر به برندی شناخته شده در تمام ایالات متحده تبدیل شده بود.
اما نکته جالب این خودرو که صرفا برای فروش در حراجی ساخته شده، اینست که این کمپانی درسال ۵۱ میلادی هیچ مدل فست بکی نداشته؛ پس این خودرو از کجا آمده؟ از درون ذهن خلاق طراحانی که Hill’s Rod & Custom آنها را استخدام کرده. باورتان می شود؟ روی این خودرو پیشرانه ۶.۴ لیتری فورد Edsel جاسازی شده. این فست بک ویژگی جذاب دیگری هم دارد که در نامش پیداست؛ تریم چوبی بدنه!
Mobsteel Fedex Freight Truck
Mobsteel Fedex Freight Truck
یکی از کارهایی که کمپانی خدماتی FedEx در ایالات متحده انجام می دهد، اجاره یا فروش کامیونت و کانکس های سیار چندمنظوره است. برای نمایشگاه امسال FedEx به سراغ Mobsteel رفته تا برایش یک پیک سیار تیون شده بسازد! این تراک که فقط قسمت جلویی آن به تقلید از Freightliner سال ۱۹۸۱ میلادی ساخته شده، تعلیق بادی AccuAir قابل تنظیم، رینگ های ۴۰ اینچی، گیربکس ATS و نهایتا پیشرانه توربو دیزلی ۵۵۰ اسبی ۶ سیلندر خطی دارد.
DeviantArt 2014 Lexus IS 350 F Sport
DeviantArt 2014 Lexus IS 350 F Sport
deviantART مسابقه ای ترتیب داده بود که شرکت کنندگان آن می بایست بهترین نسخه تیون شده از لکسس IS-F 2014 را طراحی می کردند. به برنده این مسابقه یعنی آقای Robert Evans این فرصت داده شد تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. سفارش ساخت این کیت بدنه را هم به VIP Auto Salon دادند که در ۱۰ هفته آنرا به لکسس تحویل داد. اغراق زیاد در ساخت گلگیرهای این لکسس، بهترین طرح DeviantArt را حالا به یکی از بدترین خودروهای سما تبدیل کرده!
Electric Green Chrysler 300
Electric Green Chrysler 300
یکبار دیگر نام این خودرو را بخوانید؛ حالا به چهره رولز رویسی آن دقت کنید؛ هیچ چیزی اینجا اشتباهی نیست! این کرایسلر ۳۰۰ روباز که درب های فرانسوی داشت و درب صندوقش نیز از بغل باز می شد، هرچند یکی از خاص ترین خودروهای امسال بود اما درعین حال یکی از بدترین ها هم لقب گرفت؛ به این دلیل که هم هیچکسی طاقت نشستن روی صندلی های فایبرگلاسی آنرا ندارد و هم اینکه بعیدست پیشرانه ۲.۷ لیتری آن حتی بتواند رینگ های ۲۶ اینچی Velocity Wheels این کرایسلر را بچرخاند!
RAUH-Welt Porsche 930
RAUH-Welt Porsche 930
پورشه یکی از معدود اسپرت هایی است که هرچقدر بدنه اش را عریض تر میکنید، جذاب تر می شود! اما عریض بودن تا جایی خوب و معقول است و از آن به بعد حکم آب سربالا را دارد! درست مانند این ۹۳۰ مدل ۸۹ میلادی که تیونر ژاپنی RWB در غرفه تایرهای Toyo گذاشته بود.
رنگ قرمز (Glasurit Rubystone Red) بدنه از کمپانی BASF ، اگزوزهای M&K ، صندلی های Pole Position ریکارو و تعلیق KW هرچند از ویژگی های خوب این ۹۳۰ هستند اما به طور یقین رینگ های ۱۸ اینچی Work Meister M1 آن چیز دیگری است؛ رینگ هایی که در جلو ۱۰ اینچ اما در عقب ۱۳ اینچ پهنا دارند.
PUR Wheels Chrome Blue Lamborghini Aventador
PUR Wheels Chrome Blue Lamborghini Aventador
چون رینگهای PUR RS04 به تنهایی نمی توانستند از این اونتادور یک موجود خوش آب و رنگ بسازند به همین دلیل PUR از Seibon Carbon کمک گرفت تا برایش این روکش کرومی آبی را درست کند.
GoPro Pagani Huayra Carbon Edition
GoPro Pagani Huayra Carbon Edition
هوآیرا در لباسی از کربن و در غرفه دوربین های حرفه ای GoPro خودنمایی می کرد؛ این الهه ایتالیایی به لطف پیشرانه ۱۲ سیلندر AMG و با قدرت ۷۰۰ اسبی و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متری اش می تواند در کمتر از ۳.۳ ثانیه شما را به سرعت ۱۰۰ برساند.

 

Lingenfelter Performance Engineering 2014 Chevrolet Corvette Stingray
Lingenfelter Performance Engineering 2014 Chevrolet Corvette Stingray
تیونر آمریکایی LPE با انجین های LT1 خود به سما آمده بود؛ یکی از این انجین های ۶.۲ لیتری V8 روی کورت استینگری نصب شده بود که با سوپرشارژ TVS2300 قدرتش به ۷۲۰ اسب می رسید.
Lingenfelter Performance Engineering Camaro V6
Lingenfelter Performance Engineering Camaro V6
اگر علاقه ای به کوروت های ۵۰۰ تا ۹۰۰ اسبی ندارید، LPE می تواند پیشرانه های کاماروهای مختلف را هم دستکاری کند مانند این مدل V6 که به رغم ۳.۶ لیتری بودنش، بیش از ۴۵۰ اسب قدرت دارد.
Badger Airbrush Co Bus
Badger Airbrush Co Bus
جای خانم فریزر خالی بود وگرنه شما را وادار می کرد با این اتوبوس جهنمی به سفرهای علمی اش بروید! جلوپنجره اش به تنهایی برای یک سکته خفیف کافیست.
HRE Wheels Ferrari F12 Berlinetta
HRE Wheels Ferrari F12 Berlinetta
HRE در نمایشگاه امسال، جشن ۲۰ سالگی اش را گرفت تا حالا او را هم یکی از رینگ سازان با سابقه آمریکایی محسوب کنند. در غرفه HRE علاوه بر کامارو TT مدل ۷۲، یکدستگاه فراری F12 هم حضور داشت که فقط با رنگ خاکستری متالیک بدنه به همراه رینگ های طلایی اش می تواند هر کسی را به خود خیره کند.
Chevrolet Silverado Z71 Volunteer Firefighter Concept
Chevrolet Silverado Z71 Volunteer Firefighter Concept
شورولت این سیلورادوی ۲۰۱۴ را برای قدردانی از فعالیت های جمعیت آتش نشانان داوطلب ایالات متحده (NVFC) ساخته؛ جمعیتی که بیش از ۷۵ درصد کل آتش نشانان آمریکا را به خود اختصاص داده و وجود آن باعث شده تا سالانه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد دلار در هزینه های دولتی صرفه جویی شود.
1954 GMC COE Fermented Fruit
۱۹۵۴ GMC COE Fermented Fruit
در توصیف این تراک همین بس که نام “میوه مخمر” روی آن گذاشته اند. این جمس که ساخت آن تنها دو هفته زمان برده، مجهز به پیشرانه Cummins دیزلی با قدرت ۴۵۰ اسب بخارست.
Liberty Walk Ferrari 458
Liberty Walk Ferrari 458
احتمالا هیچکسی باور نمی کند که لیبرتی این ۴۵۸ که در غرفه تایرهای Nitto قرار داشت را فقط در ۴ روز ساخته است. اگر شما هم خواهان این پکیج هستید، اول مطمئن باشید که موجودی حسابتان حداقل ۲۶۰۰۰ دلار باشد.
Liberty Walk Nissan GT-R
Liberty Walk Nissan GT-R
دومین سوپرکار لیبرتی در غرفه Toyo Tires قرارداشت که باوجود بال بزرگی که مشابه خودروهای مسابقه ای Super GT شاید گمان کنید که این گودزیلا را مختص پیست ساخته اند درحالیکه مجوز حضور در خیابان ها را هم دارد اما کدام خیابان، الله اعلم!
Anime Lexus RX350
Anime Lexus RX350
تا به حال خودرویی دیده اید که با طرح گرافیکی یکی از انیمه های ژاپنی تزیین شده باشد؟ اما دیدن یا ندیدنش مهم نیست، مهم اینست که چرا ؟!
Chevrolet Cruze Zombie Hunter
Chevrolet Cruze Zombie Hunter
مطمئن باشید که کشته شدن توسط زامبی ها بهترست تا فرار کردن با این شورولت کروزی که بیشتر از ۱۸۱ اسب قدرت ندارد.
Sikkens McLaren 12C Spider
Sikkens McLaren 12C Spider
Sikkens را می شناسید؟ همان کمپانی هلندی اما چندملیتی که رنگبندی و روکش های بدنه را برای تیم فرمولا وان Vodafone McLaren Mercedes تهیه می کند. حالا اگر یکی از رنگ های این کمپانی را روی سوپرکار ۳۰۰ هزار دلاری بریزیم چه اتفاقی می افتد؟!
باید به سازنده این کاماروی کانورتیبل واقعا تبریک گفت چون خودرویی ساخته که تنها با دیدن چراغ های عقبش می توان به هویت آن پی برد!
باید به سازنده این کاماروی کانورتیبل واقعا تبریک گفت چون خودرویی ساخته که تنها با دیدن چراغ های عقبش می توان به هویت آن پی برد!
Dodge Charger with Candy Apple Red & Gold flames
Dodge Charger with Candy Apple Red & Gold flames
اگر تاکنون شخصی را دیده اید که کلاه زرد رنگ با پالتوی مارونی پوشیده باشد، پس می توان گفت که این چارجر با رنگ قرمز نباتی و شعله های طلایی رنگش خودرویی زیباست . . . در غیرانصورت نه. راستی با درب های عقبی این چارجر چه کرده اند؟
Ford Mustang 50th Anniversary Golf Cart
Ford Mustang 50th Anniversary Golf Cart
وقتی دیوانه ماستنگ باشید عجیب نیست که گلف کارت شماهم یک مینی ماستنگ باشد! حداکثر سرعت این خودرو به کمک شش باطری ۸ ولتی به بیش از ۳۰ کیلومتر برساعت می رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. ابراهيم

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    هرچی بخوان هست خوش به حالشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Kurosh

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (310 ديدگاه)

      خیلی تاثیرگذار وتأمّل برانگیز بود…

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. BOMB

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (377 ديدگاه)

        بله کورش کبیر

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      اگه پراید هم می گذاشتند جزء ماشین های عجیب می شد!!!!!

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. hero

        ۱ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (593 ديدگاه)

        بخصوص اگه لیست اسامی اون قربانی هایی که این ماشین گرفته رو
        کنارش میزاشتن اونوقت تو نمیشگاه یکه تازی میکرد !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. BOMB

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (377 ديدگاه)

        باید یه غرفه به ایرانخودرو میدادن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. محمدرضا

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      داداش ما هم اگه پول داشته باشیم برامون هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. BOMB

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      تو بگو چی نمیخوان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mory

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    وای خایا اون فراری458 و لامبورگینیه منو کشتن
    اون کرایسلر سبزه هم خیلی فانتزیه
    دمت گرم عالی مثل همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sorena330

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    به نظر من تاپ ترین اونتادور و مضحک ترین کرایسلر…
    اگه تیبا بود بحث فرق می کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      آونتادور وf12

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. amir.t.

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    ای بابا یکی از یکی بهتره.ولی به نظر من بهترینشون (اونتادور)/و بد ترینشون اون اتوبوس جهنمی هستش واقعا …/اونتادرو با اون رنگش ادمو دیوونه ی خودش میکنه…هی حسرت هی حسرت ای خدااااااا به کدامین گناه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. زیگما

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    یه سوال
    اون تراک فدکس رو نگاه کنین.چطوری موقع پیچیدن چرخ ها به گلگیر گیر نمیکنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sorena330

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      متنو کامل نخوندی ارتفاع فدکس با سیستم تعلیق بادی تنظیم میشه یعنی اول پارکش کردن بعد کشیدنش پایین…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. محسن.د

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    به نظر من ازلحاظ رنگ،اونتادور حیرت آورترین بود! البته 911،458،F12،12c هم خیلی زیبا بودن. کامیونهاهم زیادی خوابیده بودن روزمین(دیگه شورشو درآورده بودن!) ، بیخودترین هم اون کرایسلر!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محسن.د

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    راستی یادم رفت! بهترین ایده هم اون موستانگ گلف کارت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. km

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    اونتادور و F12 عالین!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ذوالفقاری

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    من در سر شور دارم و او شوره ی سر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. شهاب

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (266 ديدگاه)

    چ خبره اونجا . . . .

    کی میشه ما فرار کنیم بریم از این دیار ؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      هیچ وفت!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. BOMB

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      هیچوقت . مگر اینکه خودمون بخوایم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Alpacino

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    عااااالی بود
    مرسی پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. توفیقی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    مزخرفترین نمایشگاه خودرویی که تا به حال دیدم چرا ماشینها رو به این حال و روز انداختن…اومدن ابروشو درست کنن زدن چشمشو کور کردن.
    من همون مدل stock کارخانه رو به این ارتقاهای خنده دار و مزحک و بی ریشه ترجیح میدم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      اینجوری خیلی با حال تر می شن . یاد بازی های قبلی nfs افتادم!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. محمد

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    تیونینگ های ISF
    کاماروی ابی رنگی که به قول نویسنده فقط از چراغ عقبش میشد شناختش
    رنگ بدنه اونتادور و MP4
    طراحی اون کرایسلر300
    اکورا ی تیونینگ شده
    همهشون بسیار جالب بودند ولی اون فورد گرن تورینو بیشتر از بقیشون توجه منو به خودش جلب کرد،ببینید حتی پوسته موتورشم به همون رنگه،گذشته از این،خیلی خوشگله لامصب
    :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Reza

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (73 ديدگاه)

    Pedal Jon khaste nabashi

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ali97

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    وای خدا
    بد جور دیوونه ی اون gmc و chevrolet 3100 شدم.
    de tomaso و monster truck هم خیلی جالب بود.
    در رده های بعدی هم فراری ها و پاگانی و اونتادر و مک لارن بود.
    در کل پدال خیلی مچکریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. emad

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (93 ديدگاه)

    همشون خاااص که گفته بود نبودن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. اسی 2160

    ۲۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    تو کشور های خارجی ببین چقدر سرگرمی دارن ما هم فقط بلدیم نظر بدیم سر گرمی نداریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      خوبه حالا این سایت رو هم فیلتر نکردن تا همون نظر هم نتونیم بدیم!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BOMB

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (377 ديدگاه)

        ………..

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. مهدی62

    ۲۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    فقط لامبو عشقمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BOMB

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      فقط پراید عشق

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. arshia

    ۲۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جای ماشین های ایرانی خالیه واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محمد موتورز

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تلفیقی از قدرت تکنولوژی قدرت طراحی میشه چیزی که الان دیدیم خوب یا بد مهم اینه که بخوان میسازن.ما اگه بخوایم باید حسرت ساختشو داشته باشیم.
    ممنون پدال……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۱۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    نمایشگاهش خیلی شلوغه.

    ولی من تو این همه مدل بیشتر از کامارو زرده خوشم اومد.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BOMB

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      آره واقعا زیبا بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. 160

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    همه ی ماشیناشو گقتین جز Nissan GTR عجب چیزی شده
    فکرشو بکن تو ایران سوارشی تو اولین دست انداز ماشین گیر میکنه البته دست انداز که نیست سکوی پرتابه اگه باسرعت بری حتما موفق میشی تک چرخ بزنی باماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. BOMB

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (377 ديدگاه)

    عالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. parseh net30

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    اولیه چ ترسناکه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا