پارس خودرونیسان

بررسی نیسان ماکسیما

اتوموبیل نیسان ماکسیما که بعضی ها آن را ماکزیما نیز می خوانند یکی از خودروهای مشهور و لوکس تولیدکننده ژاپنی است که در شرکت پارس خودرو مونتاژ می شود.این اتوموبیل هم اکنون با نسل جدید خود جایگزین شده است و بزودی نیز در داخل کشور با نیسان تینا جایگزین خواهد شد.

maxima

nissan_maxima

nissan-maxima

مشخصات فنی:

سیستم تعلیق
۱     جلو     مستقل(آزاد)مک فرسون با فنرهای حلقوی
۲     عقب     محور چند اتصاله
سیستم ترمز
۳     ترمز جلو     دیسکی با پره های خنک کننده
۴     ترمز عقب     کاسه ای
سیستم سوخت
۵     مدل     انژکتوری
۶     ظرفیت باک بنزین

۷۰لیتر
رینگ ها و لاستیک ها
۷     اندازه رینگ     ۱.۲jj-6×۱۵
۸     اندازه لاستیک     ۲۰۵/۶۵R15
ابعاد
۹     طول کل

۴۹۳۰ میلی متر
۱۰     عرض کل     ۱۷۸۰ میلی متر
۱۱     ارتفاع کل     ۱۴۳۵ میلی متر
وزن
۱۲     وزن خالص با گیربکس اتوماتیک     ۱۴۱۰ کیلوگرم
۱۳     وزن ناخالص با گیربکس معمولی     ۱۴۳۰ کیلوکرم
موتور
۱۴     نوع کد     VQ30DE
۱۵     تعداد و ترتیب سیلندرها
۱۶     حجم سیلندرها     ۲۹۸۸ سانتی متر مکعب
۱۷

حداکثر قدرت
۶۴۰۰/۲۲۷hp/rpm
۱۸     گیربکس معمولی     ۵ جلو+ یک عقب
۱۹     گیربکس اتوماتیک     ۴ جلو + یک عقب
سیستم
۲۰

نوع
شانه ای-هیدرولیکی
نسبت تبدیل کرانویل پینیون
۲۱

گیربکس معمولی
۸۲۳:۱/۳
۲۲

کیربکس اتوماتیک
۱:۷۸۹/۳

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۶۸ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۷ اسفند ۱۳۸۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ممنون میشم اگه مشخصات کاملی از این خودرو به من بدهید من تا کننو پژو داشتم الان تصمیم دارم یه ماکسیما مدل 85 بگیرم می خواستم امکانات و آیا بخرم یا نخرم ؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲۷ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ماکسیما فقط تا 83 ارزش خرید داره ! قیمت فضایی 70-80 تومنش برای 86 به بالا اصلا حال نمیده ، ماشین های دهن پر کن تری میشه خرید !

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. احسان

        ۲۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        اقاارمان میشه بگی تواین رنج قیمت چه چیزدهن پرکن ترازماکسیمامیشه خرید..؟؟نکنه مگان 1600ccیالیفان چینی که سه ساله داره خودرومیسازرومیگی..!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مهدی

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        شاید بشه ماشین های دهن پرکن خرید اما جوجه رو
        اخر پائیز میشمارند .

        موافقم 0
        مخالفم 1
  2. مصطفی

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
    سوابق: (53 ديدگاه)

    سلام نخری بهتره چون تو این رنج قیمت ماشینای بهتری نیز هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مجتبی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ماشین تو رنج قیمت ماکسیما رو دست ماکسیما نیومد. تو مقالات بین المللی ماکسیما رو با آزرا مقایسه می کنند. من هم زانتیا هم سوناتا و هم این اواخر ماکسیما داشتم که واقعا فهمیدم ماکسیما یه چیز دیگست، موتور ماکسیما 2900cc و 227 اسب بخار، آخر قدرت ماشین. بنظر من ماکسیما با این قیمت برا ما موهبت. البته موقع خرید مراقب باش سرت کلاه نذارن.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. مهندس حمید حسن پور

      ۲۲ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (60 ديدگاه)

      از چه نظر کلاه نذارن؟؟؟ غیر از قدرت و جا داری رو چه چیز دیگه ماکسیما میشه حساب باز کرد؟ چون به لطف جرائم بالا و دوربین های متعدد دیگه خیلی نمیشه رو سرعت و شتاب حساب باز کرد و اینکه مزدا3 هم سرعت و شتابش بالاست و مصرفش کم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سعید

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    قیمت اصلی این ماشین 12 میلیونه نه 38 میلیون مثل اینکه مایه دار زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      الان که شده 110 میلیون !!!!
      هنوز 1 سال نگذشته از کامنتت !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۲۶ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (4 ديدگاه)

        الان شده 170 میلیون!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حاج عمو

          ۴ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (2 ديدگاه)

          سلام بر همگی
          ببینید عزیزان کلمه پرمصرف برا ماکسیما اصلا درست نیست چون با این حساب پراید بهتر از ماکسیماست چون کم مصرفه!!!
          بعدشم ماکسیما صدی 12تا میسوزونه و 405 هم صدی 10تا خب؟
          یعنی تو 100کیلومتر 2هزار تومن بیشتر از 405 خرج بنزینشه به نظرتون ارزش نداره آیا با این همه شتاب و قدرت و اوبهت و کلاس؟؟؟؟
          ماله من 86دنده ایه بابام هم سمند داره هر دوتاشونو هم سوار میشم خیلی اختلاف مصرف توشون نیست اگه بهش فشار نیاری
          و همه اینو بدونن ماکسی از اول ماشین شاخی بوده تا آخرشم ماشین شاخه!

          موافقم 2
          مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      الان که 115 میلیونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. milad ghf

        ۱۳ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        الان شده 135 میلیون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehdi

          ۶ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          الان شده 150 میلیون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehdi.pm.maaf

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
          سوابق: (1 ديدگاه)

          من خودم ماکسیما ٩٠داشتم فروختم بعد چند مدت٨٨رو خریدم خیلى هم ماشین شتاب داریه نسبت به موتورش باید انقد بنزین بسوزونه شمایى که توانایى بنزین زدنشو ندارین زورتون نکردن بخرین که بیایین ماشینى که هیوندا کوپه و بیشتر ماشین هایى که تو ایرانه در عرض یه دقه سوسک میکنه با ٢٠۶ یا ۴٠۵مقایسه کنید
          کافیه یه دقه سوارش شید و شتاب بگیرید باهاش میفهمین بهترین ماشینى که تو ایران از لحاظ موتورى میشه گیر اورد با قیمت مناسب ماکسیما هست
          ماکسیما ماشینه سنگینى هست بخاطر موتور سه هزارش ٢٠۶ که فقط ١۶٠٠٠هزاره رو دارى با ماکسیما که غول هست مقایسه میکنى میگى که از ماکسیما بهتر شتاب داره اقا کیوان محترم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. کیوان

    ۲ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان ماکسیما درسته پر قدرته و لوکس هست اما در این رنج قیمت ماشین های کم مصرف و با اپشن های بیش از ماکسیما وجود داره..

    همسایه ما یک ماکسیما اتوماتیک خریده که واقعا هم پشیمونه چون از لحاظ سوخت خیلی اوضاعش خرابه بگم صدی 18 میسوزه باورتون نمیشه با کولر دیگه بیشتر.

    به نظر من برای مایه دار ها که پول بنزین دارن بدن طوری نیست ولی ما ها نمیتونیم و از پس مخارج و سوختش بر نماییم پس پامونو از گلیممون دراز تر نمیکنیم.

    با این قیمت سوخت ماکسیما اصلا نمی صرفه…

    شتاب گیری ماکسیما اتوماتیک نسبت به قدرتش خیلی افتضاح هست حتی از 206 تیپ5 و زانتیا هم کم میاره.

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. شاهين

      ۲۵ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      آخه عزیز من
      تو که از ماشین چیزی سرت نمیشه حرف نزن
      همسایتون ماکسیما داشته تو از مصرف سوختش ناراضی هستی!!!
      کسی که میگه ماکسیما صدی 18 و بالاتر میسوزونه راننده نیست یا حداقل میتونم بگم رانندگی با این خودروی پر قدرت رو بلد نیست
      ماکسیما در صورت تنظیم بودن ماشین و رانندگی صحیح(تاکید میکنم رانندگی صحیح)اتوبان 10-11 و شهر کمی بالاتر میسوزونه(بازم بستگی داره) نمیگم مصرفش کمه ، نه اصلا ، ولی به نسبت حجم موتور و شتابش و قدرتش که حدود 227 اسب بخاره و وزن ماشین نسبتا مناسبه
      شما اصلا اینقدر سرت نمیشه که داری یه ماشین 3000 سی سی با این وزن و هیکل رو با یه پژو 206 1600سی سی و زانتیای 2000 سی سی مقایسه میکنی
      شتاب 0-100 ماکسیما اتوماتیک با این وزن و هیکلش حدود 8.5 – 9 هست که به نسبت مدلش 2003 خودوروی پر قدرتی محسوب میشده
      همانطور که اسم این ماشین یادآور این موضوع است :
      ماکسیما (ماکزیما) : به معنای بالاترین حد ممکن
      توی تمام فرهنگ لغت های انگلیسی به فارسی این لغت آورده شده است خودتون ببینید
      پس شما به قول خودت […] !!

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۲۶ دی ۱۳۹۰
        سوابق: (20 ديدگاه)

        اقا شاهین لایک!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهنگ

          ۱۱ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (4 ديدگاه)

          من بیش از دو ساله ماکسیما اتومات مدل 91 دارم . مصرفش وقتی درست انندگی کنی کمتر از ده لیتره . تو مسیر جاده چالوس اینو چندبار خودم اندازه گرفتم . تو جاده هم از نظر بی صدایی و قدرت واقعا از خیلی از ماشینهای گرونتر از خودش بهتره . تو سربالایی موقع سبقت میتونی پنج شش تا ماشین اسباب بازی مثل پژو و گنده تر از اونو یکجا چنان سوسک کنی که اصلا هوس گاز دادن از سرشون بیفته . اصلا زشته حرف ماکسیما را با این ماشینای زپرتی بزنین .

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. soudeh

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        عالی بود آقای شاهین
        تازه اگه صدی 100 هم بنزین بسوزونه نووووووش جونش و گوارای وجودش من هم آزرا داشتم هم ماکسیما تازه آزرای من سفارشی بود ولی الان چراغ خطر سمت راست ماکسیمامو که تازه شکسته شده هم به کل آزرا نمی دم !!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. احسان

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      من یه ماکسیما89دارم اگه کسی پیدا شدکه با206تیپ 5یا زانتیامنوتوشتاب بگیره به ناموسم قسم سوییچ ماشینموبهش همون لحظه میدم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        توشو میبینم
        حلم بهم میخوره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. razor

          ۱۱ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (1 ديدگاه)

          توشو نبین خو بیرونشو ببین?

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. پیمان

        ۷ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوستان من خودم 206 اتومات فرانسه داشتم با ماکسیما ی رفیقم چند بار کورس گذاشتم خدایی یه جوری سوسکم کرد که الان یه ماکسیما ی 88 دارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. آریو

          ۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (45 ديدگاه)

          دوستان عزیز دارید 2طرف بسیار افراطی و متعصبانه نظر میدید.من ماکسیما ندارم ولی باهاش رانندگی کردم نه این موجود افسانه ائی هست که طرفدارانش میگن و نه ماشین بدی که مخالفینش میگن.نخست باید افراد تکلیف خودشون رو روشن کنند اگر بخاطر مصرف بنزین میرن پراید میخرن اصلا به صلاح نیست دورو بر ماشینی مثل ماکسیما بچرخند.ماشین ماکسیما علیرغم اینکه نسبت به ماشینهای مدل بالا مقداری رنگ پیری به خودش گرفته و به قول بعضیها آپشنش کمه ولی یک کلاس و لوکس بودن ذاتی دارد که برای طالب و طبقه خاصی هست.طبقه ائی که 5لیتر مصرف بالا تر نسبت به ماشینی مثل پراید براش مهم نیست.
          چکیده گفتار:ماکسیما ماشین دوست داشتنی هست ولی بی عیب نیست.از معایبش یکی تکان بیش از حد انتظار به ویژه صندلی عقب در دست اندازهاست.2-مشکل در رفتن عقب ماشین نسبت به موتور بسیار پرقدرتی که دارد اگر کسی متعارف رانندگی بکنه هندلینگش نه تنها کمتر از سوناتا و اپتیما نیست بلکه بیشتره ولی این موتور پرقدرت و عالی واقعا برای متعارف رانندگی کردن درست نشده و محاله تحریک نشی و گاز ندی3- یه مقدار بعضیها دیگه قیمتهای خیلی غیر منطقی و نجومی روی ماشنهاشون میزارن .
          معایبش از دید من همینهاست والا کسی که واقعا کلاسش به ماکسیما بخوره خیلی در بند چند لیتر مصرف بیشتر و هزینه قطعات بیشتر نیست.و ضمنا ماکسیما ماشین داخل شهر نیست کسی که ماکسیما میخره حتما یه ماشین کوچکتر برای راحت چرخیدن در شهر و پارک کردن لازم داره.

          موافقم 3
          مخالفم 0
    3. BMW M3

      ۲۲ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با سلام فکر کنم شما چیزی از ماشین سرتون نمیشه که اینجوری دارین قضاوت میکنین 206 کجا ماکسیما کجا خوب بود واسه یه بار همکه شده پشت ماکسیما میشستین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. حمید فرجامی قاین

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (49 ديدگاه)

    به نظر شما دوستان توی رنج قیمتی 20تا30میلیون چه ماشین هایی بهترند
    با تشکر
    حمید بچه ی قاین پایتخت طلا و یا قوت سرخ جهان (زعفران و زرشک)

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. رضا

      ۲۰ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (20 ديدگاه)

      اگه یه زانتیای تمیز 87-86 گیرت بیاد عالیه وگر نه 5-206 فوق العادس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آریو

        ۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (45 ديدگاه)

        یعنی کسی پاره آجر خورده تو سرش با 20 تا 30 میلیون زانتیای 86 و یا 87 تمیز رو بده بره با پولش پراید بخره.زانتیای 86 و 87 تمیز از 40 میلیون قیمتش شروع میشه.نه 20 میلیون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. عرفان-تهران

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ماکسیما دارم-واقا عالیه-اونقدر که حاظر نیستم با هیچ ماشینی عوضش کنم-هر کیم میگه خوب نیست هیچی از ماشین سرش نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهين

      ۲۵ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      کاملا با حرف شما موافقم آقا عرفان
      توی این رنج قیمت ماکسیما بهترینه
      که هم طراحی زیبایی داره (کمی اسپرت) و هم رسمیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۲۶ دی ۱۳۹۰
        سوابق: (20 ديدگاه)

        منم با
        هردوتون موافقم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. سپهر

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا عرفان ماکسیما خوبه ولی خیلی پر مصرفه من به دلیل هزینه هاش فروختمش حالا موندم چی بگیرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوستان عزیز،ماکسیما یه ماشین لوکس در رنج متوسطه که در داخل شهر حدودا 14 و خارج از شهر 11 لیتر در صدکیلومتر میسوزونه.. طراحی این ماشین به گونه ایه که حالا حالاها همه جا بروه..

      لازم به ذکره که استفاده از این ماشین با این حجم موتور،قدرت و مصرف سوخت برای سفرهای “بی مورد” درون شهری عاقلانه نیست

      بنده یه کارمند با درآمد معمولی هستم که یه پراید برای کارهای روزمره خریدم و ماکسیما رو هم برای کارهای تشریفاتی و مسافرت گذاشتم و با کمال میل باکشو پر میکنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. مهرزاد

    ۲ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم بابام ماکسیما داره هم خودم،جفتمونم راضی ، اونقدری راصی هستیم که با بنز و بی ام و هم عوضشون نمی کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سهیل

    ۱۰ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز ماکسیما عالیه . من یه ماکسیما 86 خریدم واقعا عالیه . لوازوش از مگان / سوناتا / ازرا خیلی ارزونتره . در ضمن اگه ماشینتون تمیز باشه چند سالی راحتید چون کیفیت قطعاتش بی نظیره . مصرف بنزینشم اگه مدام شتاب گیری نکنید به نسبت حجم موتورش اصلا بالا نیست . تو اتوبان سرعت 120 مصرف 10.5 تا 11 . در کل اگه ماکسیما تمیز گیر اوردید به راحتی از دستش ندید !!! راستی اینم بگم کیفیت لوازم مصرفیه داخله کابینش از سوناتا و مگانو توسان خیلی خیلی بالاتره . رودریها چرم و روکش صندلی ها مخمل / داشبوردم جنسش فوق العادست . در حالیکه رودریهای توسان و داشبوردش از پلاستیک خشکه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. hossein

    ۲۹ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه عده واقعاهیچی از ماشین حالیشون نیست
    حرف میزنن من سوناتا6سیلندرداشتماینقدر خشک بود ومزخرف اما الان 3ماهه ماکسیما1390 دارم واقعا عالیه کمری وسوناتاانکشت کوچیکه ی ماکسیما هم نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عادل

      ۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      شما که از ماشین سرت میشه چیه ماکسیما رو با سوناتا 6 سیلندر داری مقایسه میکنی حالا اگه میگفتی 4 سیلندر باز یه چیزی سوناتا اونم 6 وقتی گاز میدی آسفالتو جر میده میشه اونم با صدی 12.8 تا 13 اما ماکسیما چی حرکت عقربه رو خوشگل میبینی از نظر هندلینگ esp اجازه نمیده ته ماشین یک زره بازی کنه اما ماکسیما چی با سرعت معمولیم باهاش میپیچی عقب ماشین واست بندری میزنه از نظر شتاب عمرا ماکسیمای اتومات به پاش برسه علت خشکی سوناتا 1 به خاطر رینگ 17 اینچی که زیرش ولی رینگ ماکسیما 15 اینو که بچه 5 سالم میدونه فاق لاستیک هر چی کوتاه تر باشه کوبش بیشتره مثل جنسیس کوچه با هیوندا کوپه اون رینگش 19 اون رینگش 17 دلیل 2 به خاطر سیستم تعلیق جلوی سوناتا هستش که ضربه رو به اطاق منتقل میکنه که این یه ضعف تو سوناتا محسوب میشه که تو سری 2011 این مشکلو سعی کردن بر طرف کنن وقتی ماشینی رو نداری یا اطلاعات راجبش نداری بی خودی نیا نظر بده سوناتا از همه نظر موتوری با 235 اسب بخار مصرف کیفت قطعات موتوری هندلینگ آپشن امنیت. که 4 ستاره کامل رو از Euro ncap گرفته از ماکسیمای که حتی اسمش تو لیست تستهای تصادفی نیسان هم نیست سر تره ولی سوناتا از نظر کیفیت لوازم و قطعات اطاق در حد مطلوبی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان

        ۲۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        ببین عموجون هیچ وقت یه کره ای تازه به دوران رسیدرو با یه ژاپنی با اصالت مقایسه نکن…
        اره…
        من عموم سوناتا شش مدل 2007 داشت که بعداز2سال بخاطره به سروصدا افتادن اتاقش فروخت…
        الان 4سال ماکسیما داره میگه یه چرخشو به صدتا سوناتا شش نمیدم…
        هییییییییییییسسسسس…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. مهران

    ۲۳ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    وقتی پاتو میزاری رو گاز تازه میفهمی چه ماشینیه.مصرفه بالاشم نوش جونش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ایمان

    ۲ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    ماکسیما واقعا بی نظیره ، 3 ساله پیش اشتباه کردم و ماکسیمایی که داشتم فروختم ، تو این 3 سال توسان ، کمری ، آزارا ، سوناتا داشتم . مجددا ماکسیما خریدم ، واقعا تا زیر 60 میلیون بهترین انتخابه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مهندس حمید حسن پور

    ۲۰ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    مزایا : سرعت و شتاب بالا،فضای زیاد سرنشینان و صندوق بار، استهلاک پایین
    معایب : مصرف سوخت فوق العاده بالا (18 لیتر در شهر و 11.5 لیتر در جاده در یکصد کیلومتر)، تنکنولوژی سال 2003، عدم داشتن آپشنهای ابتدایی ( به لطف پارس خودرو)، خشک بودن سیستم تعلیق در دست اندازها، خارج شدن کنترل عقب ماشین که دلیل اکثر تصادفات ماکسیماهاست به دلیل یکپارچه بودن سیستم تعلیق عقب خودرو، سیستم ترمز ضعیف نسبت به قدرت ماشین، قیمت بالا نسبت به سال تولید جهانی 43900000، پایین بودن وجهه اجتماعی (با عرض پوزش فراوان)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید رضا

      ۲۵ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من ماکسیما دنده ای دارم . شتاب عالی . قدرت خوب . استهلاک پایین .مصرف سوخت نسبتا بالا . صندلی های فوق العاده راحت مثل مبل میمونه . فضای داخلی شیک و جادار . تو دست اندازا خشکه.امکانات روز و نداره . ترمزش معمولیه . ولی جواب میده.عقبش تو پیچ ها اگه تند برید خطرناکه .منظورم 120 به بالا تو پیچه.کلا راضیم نسبت به پولی که هزینه کردم بهترین انتخاب بود . اقای حسن پور پایین بودن وجهه اجتماعی رو متوجه نشدم منظورتون چی بوده. تا اون جایی که من میدونم ماکسیما رو میگن ماشین کارخونه دارها. مصرف تو شهر 14 تو جاده 11 .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. داوود

        ۱۸ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (11 ديدگاه)

        من باماکسیمام تو جاده چالوس180 رفتم وسر بعضی از پیچ هاهم باهمین سرعت رفتم و 2 ساعته تا کلاردشت هم رفتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. عادل

          ۹ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (4 ديدگاه)

          شما یکم n.f.s کمتر بازی کن پورشه پانومرا s. با 180 راحت نمیتونه پیچهای چالوسو رد کنه با اون همه سیستم امکانات فوق‌العاده بعد جنابعالی با ماکسیمای هیچی ندار 180 پیچیدی با یکم کمتر قمپز در کنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Zonda R

          ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          احتمالا
          با بوگاتی بودی
          تو خواب

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. عادل

      ۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      100% باهات موافقم مهندس ماشینی با طراحی واسه سال 2000 تا 2003 چیزی واسه گفتن جلوی. ماشینه 2007 یا 2014 نداره از هیچ نظر. …..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. رضا

      ۲۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      جناب حسن پور ماکسیما سالم به هیچ وجه مصرفش به 18 نمیرسه
      اول باید از سالم بودن شمع ها، سوزن ها و تنفس ماشین مطمئن بشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. همایون

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      پایین بودن وجهه ی اجتماعی؟ شما وجهه ی اجتماعی رو چطوری اندازه میگیرین؟ باید جالب باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. رضا

    ۲۰ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ماکسیما اخرشه من که با هیچی عوضش نمیکنم.باور کنید…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهندس حمید حسن پور

    ۲۲ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    از دوستان عزیز که ماکسیما دارند یا داشتند خواهش میکنم بی غرض و تعصب از خوبی ها و بدیهای ماشینشون طبق تجربه شان بیشتر بنویسند و بحث رو داغ تر کنند! تا انشاءالله کمک کنه به افرادی که از این به بعد قصد خرید ماکسیما دارند…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۳ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (20 ديدگاه)

      عیب دبگش نداشتن کروزه با اینکه بعضی اوقات تو جاده خسته ام میکنه ولی راضیم ازش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهين

        ۲۵ دی ۱۳۹۰
        سوابق: (9 ديدگاه)

        ولی کروز کنترل به راحتی روی ماکسیما نصب میشه
        من نصبش کردم
        سمت راست فرمان محل قرار گیری کروز کنترله که علامت های کروز کنتل هم به صورت فابریک توی صفحه کیلومتر ماشین قرار دارند(محل دقیق : سمت راست صفحه کیلومتر ، پایین ترین قسمت)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. ESI

    ۲۲ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    ماکسیما 2 ایراد بزرگ داره سیستم تعلیق عقبش که به خاطر وزن زیاد کنترلش سخت و پایداریش پایینه
    اتوماتیکاش داخل شهر سوختش بالاس که میشه باخرید دنده ای این نقیصه جبران بشه
    وگرنه ایراد دیگه ای نمیشه ازش گرفت راحت و با دوامه لوازمش از زانتیا ارزونتره زانتیا مگان سوناتا قابل قیاس با اون نیستن از نظر خانوادگی بودن هم که عالیه
    جون میده واسه مسافرت طولانی
    من دنده ای مدل 83 داشتم عالی بود ای کاش نمی فروختمش
    “هنوزم به خیلی از ماشینا می ارزه”

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهين

      ۲۵ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      در مورد سیتسم تعلیق خودرو کاملا حق با شماست و پایداری پایینی داره
      ولی خوب این مساله توی سرعت های بالا نمایان میشه(حدود 130 – 140 کیلومتر به بالاتر) که رفتن این سرعت توی ایران یکم سخته (البته توی شهر) ولی توی اتوبان های بین شهری عالیه و ماشین پایداریه خوبی داره
      و یه قضیه دیگه ایی هم هست که بهتر نبود شما ماکسیما رو با زانتیا مقایسه نکنی؟آخه به هم دیگه ربطی ندارن
      رقبای ماکسیما خارج از محدوده قیمتی و در رده قدرتی خودروهایی مثل کمری گراند (6 سیلندر) – سوناتا(6سیلندر) – آزرا – کیا اپیروس – کیا اپتیما(6 سیلندر) – نیسان تیانا – رنو لتیتود و …. هستند.
      (دقت کنید که گفتم از لحاظ قدرت موتور و توان خودرو رقبای ماکسیما هستند)وگرنه از لحاظ قیمت و امکانات داخلی و امنیتی ماکسیما در پایین این لیست قرار میگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. شاهين

    ۲۵ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    دوستان من آماده پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد خودروی نیسان ماکسیما هستم و سعی میکنم جواب نظراتتون رو با دلیل و مدرک در مورد این خودرو بدهم
    (تجربه های خوب و بدی با این خودرو داشتنم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۶ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (20 ديدگاه)

      ممنون برای توضیحت در مورد کروز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مصطفی

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام دوستان و مخصوصا اقا شاهین بنده قصد خرید خودرو تا 50 تومان دارم و مد نظر بنده ماکسیما هست اما چون مدلهای خیلی پایینی گیرم میاد یکم از لحاظ مخارجش نگرانم که 50 تومان پول بدم و هر روز در تعمیرگاه باشم لطف کنید راهنماییم کنید مرسی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. محمدرضا

      ۱۷ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      قربان سلام
      من به تازگی ماکسیما خریدم.میخواستم بدونم روغن موتور مناسب وروغن گیربکس مناسب براش چیه؟؟
      البته ماشین مدل نود واتوملتیک هستش
      ممنون میشم به من جواب بدید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. مهندس حمید حسن پور

    ۲۷ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    جناب آقا شاهین. من به دلیل مشکلات مالی ممکنه نیاز بشه ماشینم رو بفروشم و تا 31 میلیون میخوام هزینه کنم. بین مزدا3 قدیم، ماکسیما، مگان 2000 و شاید رونیز مرددم! مگان 2000 رو داشتم، البته مال من فرانسوی بود اما الان پارس خودرو میزنه و با این پول میشه یک کم کارکرد در حد خرید! اما مزدا3 با کارکرد بالاتر میشه خرید ضمن اینکه مدل جدید اون باعث شده دیگه کمتر مدل قدیمی تر به چشم بیاد! از ماکسیما به واسطه مصرف بالاش و خشک بودن و پایداری پایینش میترسم! رو رونیز کمترین نظر رو دارم و اگر بخرم فقط به خاطر تجربه کردن خودرو شاسی بلند است که تا حالا نداشته ام و بس! حالا نظر شما و بقیه دوستان رو دوست دارم بدونم! میگویند چند تا فکر بهتر از یک فکره.با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهين

      ۲۷ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلامی گرم به مهندس عزیز
      طبق گفته خودتون رنج قیمت شما برای خرید ماشین 31 میلیون هست.
      که شما بین ماکسیما ، مزدا 3 قدیم ، مگان و رونیز مانده اید که من تک تک این خودروها رو مورد بررسی قرار میدم اونم بدون تعصب (تاکید میکنم بدون تعصب ، چون قصدتون خریده)
      مگان : که توی تیپ 2000 سی سی دنده اتوماتیک میتونید خریداری کنید اونم با 2-3 سال کارکرد
      در کل ماشین خوبیه ، فرمانش فوق العاده نرمه (ترکیبی از هیدرولیک و الکترونیک) صندلی های نرم ، فنر بندی عالی و کم اصطحلاک ولی مشکل اساسی اون توی صداهای داخل ماشینه که یکم اذیت میکنه و نیاز شما رو از یه خودرو با این قیمت فکر نکنم بر آورده کنه
      (دقت کنید گفتم از لحاظ صدای داخلی ماشین نیازتون رو برآورده نمکینه و اونم به خاطر جنس بدنه ماشینه و ظریف بودنش که هرکدام بی تاثیر نیستن روی موتور ماشین و ثبات موتور ولی از لحاظ بقیه امکانات ماشین خوبیه و رضایت بخشه) و مجهز به دوکیسه هوا سرنشین و راننده هستش
      مزدا 3 قدیم : که در مدل های 86 این تیپ مزدا را میتونید خریداری کنید اونم با دنده اتوماتیک ، مزدا ماشین جوان پسندیه کم مصرفه ، ماشین روان و نسبتا تیزیه ، و خارج از مدل خودش هنوز ماشین با کلاسیه (به علت آمدن مزدا 3 جدید گفتم خارج از مدل خودش)جنس داخلی ماشین اعم از کنسول ، داشبورد و تودوزی ها که در بعضی مدل چرم هستند راضی کننده است و وجود سانروف در بعضی از تیپ های این خودرو یه مزیت نسبی هست به مدل هایی که شما قصد خریداری اون رو دارید و برای راننده و سرنشین جلو و جانبی کیسه هوا تعبیه شده
      رونیز : که اصلا به نظر من دور این ماشین رو یه خط بکشید و بهتر است تجربه ی شاسی بلند را با خودروهای دیگر آغاز کنید که به قول معروف حالتون گرفته نشه
      (شاید ویتارا سوزوکی بهتر باشه هرچند که در کلاس مینی شاسی بلنده یا همون CUV ولی گزینه بهتریه و توی مدل های 86 دنده دستی میتونید خریداری کنید)
      ماکسیما : در ابتدای ورودش به ایران به خودروی کارخانه دارها معروف شد و قیمتی معادل یه آپارتمان 60 متری توی یه قسمت خوب تهران داشت!!ولی با سهمیه بندی شدن بنزین مساله سوخت این ماشین مطرح شد و همه دم از سوخت این ماشین میزدنند تا جایی که من یادمه آقاجون من هم توی محافل بازنشستگان با همکاراش این بحثو پیش میکشید و میگفت شنیده اید ماکسیما صدی 22 لیتر میسوزونه!!!
      ولی دوستان من باور کنید بیشتر این حرفا شایعه است ، ماکسیما ماشین پر مصرفیه نه ولی نه تا این حد بلکه در حد و توان خودش ، وزنش ، حجم موتور و قدرتش که 227 اسب بخاره و خوب مصرف بالایی را طلب میکنه ، نمیشه که با یه پراید یکسان بسوزونه ، قبول کنین دیگه!!اصلا شما یه بار باهاش رانندگی کنین ولی درست اونوقت مصرف این خورو رو خودتون مشاهده کنین (منظورم از رانندگی درست اینه که هی سرعت را بالا و پایین نکنین و یه سرعت مناسب برین تا موتور روی روال عادی عمل کنه ، بعضا من دیدم طرف پاشو میذاره روی گاز تا ته اونم کجا ، توی کوچشون بعد یهو ترمز میزنه که 100 متر خط ترمز میندازه که یعنی جلوی دختر همسایشون کلاس بذاره و بعدش میگه پر مصرفه!!!خوب آدم خوب درست برو مصرفش خوب میشه)اینم از مصرف این خودرو با دلیل و مدرک.
      در مورد امکانات داخلی باید بگم سطح بالایی نداره ولی خوبه ، صندلی های مخملی این ماشین برای شما مبلمان راحتی را فراهم آورده که جون میده روش لم بدی و در دو رنگ کرم و طوسی موجوده ، مجهز به دو کیسه هوا هستش و چنچر 6 تایی در صندوق به جز مدل های 90 که ال سی دی دارن از لحاظ صداهای داخلی کم صداست و اگه ماشین روپا باشه و تمیز به جرات میتونم بگم بی صداست)کروز کنترل نداره ولی جایی نصبش روی فرمان و کیلومتر خودرو تعبیه شده است و جایی نگرانی در این مورد نیست وموتور 3000 سی سی اون تقریبا تمام نیازهای شما رو از یه خوروری پر قدرت لوکس توی این رنج قیمت برآورده میکنه و در ماشین خوبیه در صورتی که خوب باشه و خوب نگه داری بشه و شما تا 31 میلیون تومان میتونین یه 85 تمیزشو رو خریداری کنین (86 و یا حتی 87 هم میشه ولی تمیز نیستن چون قیمت 86-87 روی 34 و 35 میشه) ور مورد پایدای خودرو باید یگم که زیاد نیست و کمه ولی این مساله توی سرعت های بالا نمایان میشه (130-140 کیلوتر)که رفتن این سرعت توی ایران غیر مجازه ولی بازم تاکید میکنم ثباتش صفر نیست شاید شما کلیپ کنترل نامحسوس پلیس رو دیده باشین که 4 تا ماشین با هم کورس گذاشتن و پلیس با هلی کوپتر تحت تعقیبشونه که یکی از اون ماشینا ماکسیما است که در آخر به علت انحراف به چپ خودرو ماشین با 255 کیلومتر به بلوک های کناره اتوبان بر میخوره و منحرف میشه به سمت راست اتوبان و یه بی ام دبلیو X3 رو هم نابود میکنه ولی چپ نمیشه حتی توی این سرعت (دقت کنین با 255 کیلومتر منحرف میشه ولی چپ نمیکنه) پس ثباتش هم نسبتا خوبه ولی خیلی بالا نیست
      و در کل اگه برای ماکسیما زیاد توضیح دادم چون با این خودرو بیشتر تجربه داشتم
      راستی شما توی این قیمت هم میتونید هیوندای کوپه 2006-2007 هم خریداری کنید که ماشین جوان پسندیه و همه میشناسن و نیازی به معرفی بیشتر نداره ولی کلا کلاسش از ماشینای بالا جداست
      امیدوارم بتونی به نکات مثبتی در مورد هر کدوم از خودروهای بالا دست پیدا کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۲۸ دی ۱۳۹۰
        سوابق: (20 ديدگاه)

        اقا منم کلی استفاده کردم.عالی بود و مرسی!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. رضا

      ۲۹ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با سلام.جناب مهندس با اجازه می خواستم چند مورد درباره ی مزدا 3 و ماکسیما عرض کنم.مزدا 3 هندلینگ فوق العاده بالایی داره به خصوص سر پیچ اصلا مشکلی ایجاد نمیکنه و از بین ماشین هایی تا الان امتحان کردم بهترین هندلینگ را داراست( اما چون بنده همه ی ماشین ها را امتحان نکردم اگر دراین مورد اشتباه می کنم معذرت می خواهم ولی در کل عالیست مطمین باشید)بزرگترین عیب مزدا 3 کیفیت رنگ بسیار پایین بدنه ان بوده و رتبه اخر را در بین ماشین های تولید داخل به خود اختصاص میدهد.عیب دیگر مزدا ارتفاع کم ماشین از سطح زمین است که برای من غیر قابل تحمل بود.این عیب در ماکسیما نیز به چشم می خورد اما به ندرت. ولی در کل اگر فقط در جاده و شهر ( روی اسفالت ) حرکت کنید برایتان مشکلی به وجود نمی اید. امیدوارم مطالب برایتان مفید بوده باشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. maziar

      ۸ فروردین ۱۳۹۱
      سوابق: (12 ديدگاه)

      به قول بچه های چینی سوار بده ایکس33 آشغال چین مونتاژ ایران سوار شو.اما خدایی به نظرم ماشین نو مثلا مگان یا رونیز(اگر این قیمت گیرت بیاد) بخری بهتره.با این مبلغ سخت میشه ماکسیمای تمیز پیدا کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. مهندس حمید حسن پور

    ۲۸ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    با یک دنیا تشکر از آقا شاهین به خاطر لطف و وقتی که گذاشتید.واقعاً استفاده کردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. رضا

    ۲۹ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (20 ديدگاه)

    یه سر به صفحه ی سوناتا 2011 زدم.بیچاره ها عاشق چه ماشین کاغذی شدن.بعضی هاشون میگفتن ماشین فقط made in korea.ولی من میگم عشق است japanese cars !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عادل

      ۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      اگه تست تصادفش رو میدی و امکاناتش رو میدی نسبت به ماکسیمای که حتی ضریب امنیتش معلوم نیست. …
      محض اطلاع‌ از سال 2013 همین سوناتای کاغذی سهمیه تاکسیهای نیویورک واشنگتن و شیکاگو رو گرفته و ملاک سهمیه دادن به ماشینی به عنوان تاکسی امنیت بالا تو تصادف مصرف کم اصطحلاک پایین و کیفیت بالای قطعات هست بیچارها دلشون خشک کردن به چیزی شبیه ماشین که کارگرا تو سلیمانیه عراق با 10 میلیون فول آپشنشو میخرن. I loved Korean car specially Hyundai but I hated maxima عشق است ماشین Koran

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۸ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        بهترین هدیه ای که میشه برای صاحب یک خودرو هیوندایی یا کیا خرید یک بنزه ولی مطمئن نیستم یکی که نیسان gtrداره به هیچ بنزی علاقه ای نشون بده این رو به عنوان هدیه از این پیج داشته باش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  22. مهندس حمید حسن پور

    ۲۹ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    ماشین کم استهلاک و اقتصادی فقط و فقط ژاپنی! من یک میتسوبیشی گالانت مدل 1993 عینکی داشتم که در 15 سال شاید صرف نظر از روغن و فیلتر و بنزین، 2 میلیون خرجش نکردم! الانم ماشین ژاپنی زیر پامه و راضیم.قبلش مگان داشتم که برادرم ازم خرید تو 3 سال دست من هیچ خرجی نداشت اما برادرم بعد 1 سال استفاده2 میلیون خرجش کرد.(کمپرسور کولر،لنت،تیغه برف پاک کن،کیت ایربگ راننده، دسته موتور، تسمه دینام).اما قیمت لوازم یدکی ماشینهای جدید سر به فلک میزنه و گاهی آدم وحشت میکنه! مثلاً قیمت یک عدد چراغ جلو مزدا 3 جدید یک میلیون و هشتصد هزار تومانه یعنی با پول 2 تا چراغ جلوش میتونی 1 پراید مدل پایین بخری!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۹ دی ۱۳۹۰
      سوابق: (20 ديدگاه)

      بابام یک سوبارو DH 1960 داشت پارسال اوراقش کرد. خیلی کم خرج بود و این اواخر به علت کهولت پر خرج شد. ولی وقتی سلامت بود تو جاده 405 و سمند رو هم جا می زاشت و تو برف و یخ وحتی کوه مثه لندرور راه می رفت.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  23. رضا

    ۲۹ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به امید ان روزی که هر ایرانی یک ماشین ژاپنی درجه یک با قیمت واقعی داشته باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. yashar

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (294 ديدگاه)

      به امید آنکه هر ایرانی یک ماشین ایرانی در حد شان خودش سوار شود!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. سپهر

    ۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من خودم ماکسیما دنده ای دارم.خیلی پر شتاب هست وتا سرعت 250 تا رو من راحت باهاش رفتم مشکل بزرگی که داره پشتش خلی در میره و عقبش خیلی تکون داره و مصرف بنزینش نسبت به قدرتش نرمال بستگی داره چه جوری بهش گاز بدی.راستی برای این که پشت ماشن در نره باید برای چرخ های عقبش لاستیک 1ترفه بندازی و باد چرخ عقن رو یکم کم کنی وبرای تکون عقبش فنر 4چرخشو عوض کنی که کلا بیشتر از 500هزارتومان براتون خرج نداره ولی به هیچ وجه تغیر ارتفا ندین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. رضا

    ۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (20 ديدگاه)

    دوستان یک بحث تازه پیش بکشید که حوصلمون سر نره!! با تشکر…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محسن

    ۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان نظرتون در مورد مدل 82 تمیز بدون رنگ 140000 تا کارکرد ، 25 تومن چییه؟بخرم؟اگه نه پیشنهادتون چییه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهين

      ۸ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (9 ديدگاه)

      والا بسته به نوع گیربکسش هم داره
      دستیه یا اتوماتیک؟
      اگه اتومات باشه علاوه بر بدنه تمیز کابین تمیزی هم داشته باشه
      خوبه قیمتش
      شاید یکی دو میلیون زیاد باشه ولی اگه تمیز باشه و ماشین مرتب کار کنه ماشین خوبیه
      البته رنگش هم مهمه
      که بشیشتر مدل های 82 فکر کنم طلایی رنگ باشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن

        ۸ بهمن ۱۳۹۰
        سوابق: (2 ديدگاه)

        شاهین جان سفید اتومات هست……..مرسی

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شاهين

        ۸ بهمن ۱۳۹۰
        سوابق: (9 ديدگاه)

        ماکسیما سفیدش خیلی قشنگه و الانه توی بورسه
        یه بررسی اساسی بکن و چند جایی ماشینو نشون بده
        اگه خوب بود برش دار
        ولی اول مطمئن بشو
        چون مدل ماشین پایینه
        برای همین میگم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  27. محمد

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    مزدا3 به مراتب بهتر از ماکسماست به دلایل زیر:
    1- مصرف سوخت مزدا3 تقریباً نصف ماکسیماست
    2- هندلینگ و پایداری مزدا3 در لایی کشی و سر پیچ و مانورها خیلی بیشتر از ماکسیماست که پشتش گیجه
    3- ایمنی مزدا3 با 6 ایربگ و چهار ستاره ایمنی بیشتر از ماکسیماست با 3 ستاره ایمنی و دو ایربگ
    4- امکانات مزدا3 به روزتر و بیشتر از ماکسیماست
    5- کابین مزدا3 متعلق به سال 2006 و مدرن تر از کابین ماکسیما سال 2000 است
    6- ظاهر مزدا3 اسپرت و جوان پسند تره و ذات ماشین برای جوانان طراحی شده اما ماکسیما برای خانواده و سنین بالاتر مناسبه و جوانان فقط به خاطر موتور قویش اونو میخرن و گرنه سیستم تعلیقش بر خلاف ذات خانوادگی بودن اون و اینکه آدم انتظار راحتی داره، خشکه به خصوص عقب ماشین در طولانی مدت و مثلاً جاده چالوس حالت تهوع بهت دست میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (20 ديدگاه)

      پارس خودرو یک مدل ماکسیما تولید میکنه به اسم نیو ماکسیما در حالی که این مدل فقط به جای چنجر و ضبط یک مانیتور داره.باورتون نمیشه به خاطر همین قیمتش یک میلیون و هشت صد هزار تومان بیشتره که میشه 000/800/43.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. محمد

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (60 ديدگاه)

    مزدا3 قدیم به مراتب بهتر از ماکسماست به دلایل زیر:
    1- مصرف سوخت مزدا3 تقریباً نصف ماکسیماست
    2- هندلینگ و پایداری مزدا3 در لایی کشی و سر پیچ و مانورها خیلی بیشتر از ماکسیماست که پشتش گیجه
    3- ایمنی مزدا3 با 6 ایربگ و چهار ستاره ایمنی بیشتر از ماکسیماست با 3 ستاره ایمنی و دو ایربگ
    4- امکانات مزدا3 به روزتر و بیشتر از ماکسیماست
    5- کابین مزدا3 متعلق به سال 2006 و مدرن تر از کابین ماکسیما سال 2000 است
    6- ظاهر مزدا3 اسپرت و جوان پسند تره و ذات ماشین برای جوانان طراحی شده اما ماکسیما برای خانواده و سنین بالاتر مناسبه و جوانان فقط به خاطر موتور قویش اونو میخرن و گرنه سیستم تعلیقش بر خلاف ذات خانوادگی بودن اون و اینکه آدم انتظار راحتی داره، خشکه به خصوص عقب ماشین در طولانی مدت و مثلاً جاده چالوس حالت تهوع بهت دست میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. بابک

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان میخواستم بدونم این قطعات چینی مزخرف که روی محصولات ایرانخودرو نصب میشه روی ماکسیما هم هست یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محسن

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من ماکسیمای مدل 1385 اتومات دارم > و میتونم به جرات بگم این ماشین تا رنج زیر 65 میلیون واقعا بینظیره هم از لحاظ سواری و نرمی و ترمزها و صدای موتور و مبلمان عالیه . مصرفش هم من خودم تا مشهد رفتم با سرعت 110 یکنواخت 8/5 لیتر بود البته با شمع نو و هواکش نو و موتور تنظیم . تو شهر هم اگه نرمال رانندگی کنید نهایتا 12 تا 13 با کولر البته تاکید میکنم با رانندگی نرمال نه غیر معمول . در مورد اصطحلاک باید بگم با یه پراید برابری میکنه چون من خودم خدا وکیلی تو این چند ساله جز لنت و روغن هیچی براش هزینه نکردم از لحاظ کلاس هم باید بگم تمام کسانی که دنبال هیوندا و کیا بودند و خریدند بازم دارن برمیگردن سراغ ماکسیما چون هنوز هم اصالتشو حفظ کرده من داداشم بنز اس 500 داره ولی هنوز هم میگه ماکسیما واقعا عالی چون سال 81 هی دونه گرفت و همیشه ازش تعریف میکرد.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا