پورشه

تک آرت و هنرنمایی روی پورشه 911 توربو

ممکن نیست طرفدار پورشه باشید و تیونر معروف این شرکت یعنی تک آرت را نشناسید. آخرین محصول توانایی‌های این شرکت پورشه ۹۱۱ توربو می‌باشد. البته هر دو مدل توربو و توربو S از این تغییرات بهره می‌برند.

TechArt Porsche 911 Turbo
TechArt Porsche 911 Turbo
اصلاح سیستم توربو باعث شده تا قدرت موتور ۵۹ اسب بخار افزایش یابد و به ۵۷۱ اسب بخار برسد. گشتاور نیز با جهش همراه بوده و به ۸۴۰ نیوتن متر (با اوربوست) بالغ می‌گردد.

TechArt Porsche 911 Turbo
TechArt Porsche 911 Turbo
شتاب صفر تا صد تک آرت ۹۱۱ توربو در مدل کوپه ۲.۹ ثانیه و در مدل کانورتیبل ۳ ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد. برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۹.۸ ثانیه زمان لازم است. نهایت سرعت این خودرو نیز به ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
همچنین همین موتور شش سیلندر ۳.۸ لیتری در نسخه ۹۱۱ توربو اس تقویت شده توسط تک آرت، ۶۱۱ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌نماید. این مدل هم شتاب صفر تا صد ۲.۸ ثانیه‌ای و نهایت سرعت ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت را ارائه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    911خودش بی رقیبه تک آرت هم باشه که دیگه هیچی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. huayra

      ۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (88 ديدگاه)

      اینو باید پلیس ایران بخره تا جنسیس سوارا پرو نشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. huayra

        ۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (88 ديدگاه)

        ی سوال نسبتا بی ربط کدومتون تا حالا انزو دیده؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد حسین صباغچیان

          ۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          من انزو رو از نزدیک ندیدم ولی باهاش خیلی زیاد بازی کردم!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. huayra

          ۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (88 ديدگاه)

          دادا من هم باش دونات زدم تو ریوال ایکس باکس 360 و هم تو قطر دیدم.انتظار غیر از این ک نمیره.انتظار داری تو قطر پراید ببینی؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. huayra

          ۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (88 ديدگاه)

          راستی گفتم پلیس چرا ایران مث امریکا و ایتالیا کوروت و لامبو نمی گیره؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. محمد حسین صباغچیان

          ۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          چون جنبه اش رو نداریم!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ahmad

          ۳ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (1170 ديدگاه)

          من ندیدم ولی یکی از آرزوهامه دیدن انزو

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. huayra

      ۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (88 ديدگاه)

      حالم از خودرو سازایی ک با ی سبک خودرو میسازن بهم میخوره مثلا چرا همه ی 911 های جدید یا حتی مدلای دیگه ی پورشه چراغاشون گرده؟؟؟(البته ای کاش یکی از همین چراغها رو ب ما میدادن…)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد حسین صباغچیان

        ۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        به این می گن اصالت!!!!!
        اگه اینجوریه باید حالت از فراری و لامبورگینی هم به هم بخوره چون مدل های جدیدشون از مدل های قدیمی تر الهام گرفته شده!!!!!
        مثلا وقتی لافراری رو می بینی یاد انزو و f40 می افتید یا وقتی که آونتادور رو می بینی یاد کانتاش می افتی!!!!!!!
        اسم این اصالت هست عزیز من!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. hamid3x

          ۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (397 ديدگاه)

          محمد حسین جان با این همه سابقه قبلاٌ با چه اسمی کامنت میدادی؟
          یه سوال دیگه:

          شما بچه ایران 79 هستید؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد حسین صباغچیان

          ۲ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          به نام خدا
          اسم من کربنادو آونتادور هستش!
          نه داداش من بچه ی ایران 88 هستم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. میثم "سوبارو"

      ۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      کلا خیلی خوشکله ولی طراحی چراغهای عقبش بد جور دلرباست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مهدی 911

      ۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      911 توربو احتیاجی به تیون نداره کلا از ماشین تیون شده خوشم نمیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MoahmmadTSR

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    چ خوشگل چ خوشگل چ خوشگل شدی امشب….
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MoahmmadTSR

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    فدای جراغ عقبات!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد حسین صباغچیان

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    توربو اس که 0-100 اش 2.7 هست اون وقت این با افزایش قدرت شده 2.9!!!
    یه جای این کار می لنگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی 911

      ۲ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      طبق تست موتور ترند وکار اند درایو 911 توربو اس 60 مایل رو تو 2/6 میزنه درحالیکه شرکت 2/9 اعلام کرده پورشه همیشه فراتر از انتظارات ظاهر میشه به همین خاطر همیشه پرشه رو دوستدارم 911و918

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد حسین صباغچیان

        ۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        در کل اکثرا ماشین ها در تست رکوردهایی می زنند که از اعلام خود کارخانه خیلی بهتره!!!!!
        من حدود 3 هفته پیش ویدئو فرستادم که هوراکان 0-100 رو 3.0 می زنه ولی هنوز رو سایت قرار نگرفته!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مصطفی

        ۲ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        کلا 2.6 یا 2.9 باشه فرقی نداره چون هردوشون زیر 3 ثانین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. میلاد

      ۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (221 ديدگاه)

      شتاب صفر تا صد با صفر تا 60 رو داری مقایسه می کنی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Ferrari

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    پورشه ۹۱۱ یکی از بهترین ماشین های دنیاست و سلطان تمام ماشین های ۶ سیلندر هست، و حالا با تیون تگ آرت یه ماشین فوق العاده شده. ولی من با پورشه ۹۱۱ جدید یه مشکل کوچولو دارم، فرمان الکتریکی رو جایگزین فرمان هیدرولیک کردن و دیگه نمیشه اون حس و حالی که قبلا با ۹۱۱ تجربه می کردی رو دوباره تجربه کنی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی عقیلی

      ۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (118 ديدگاه)

      حالا مگه شما هر دوشونو روندی که اینطور میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      هه هه هه هه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. یاسین

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    عالیه سطان شتاب !!!! البته جی تی ار هم مدعیه واونم فوق العادس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مصطفی

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    جانم فدایش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. datsun

    ۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3478 ديدگاه)

    فقط 59اسب اضافه کرده!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      همیشه یادت باشه وقتی یه تیونر نمیتونه زیاد اسب بخار رو افزایش بده نشون دهنده اینه‌که کمپانی اصلی خودرو نهایت تلاش خودش رو روی موتور کرده و این از مزیت های خودرو محسوب میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. e36

    ۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    خوبه ولی هیجانی نداشت !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حسین

    ۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (248 ديدگاه)

    مثل این قورباغه سمیا میمونه منتها اگر به این دست بزنی کمتر از 3 ثانیه طول میکشه تا حرف آخرتو بزنی اونم این فریاده WWWWWWWWWWooooooooooooowwwwwwwwww

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امید

    ۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Nissan GTR

    ۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    دوستان RUF تیونر پورشه هست؟؟ چون چند مدل از 911 رو دیدم که اسمش RUF بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      بله تیونر اختصاصی پورشه است و 9ff هم همینطور

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Amin

    ۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اووووف از موتور شش سیلندر 3.8 لیتری 611 اسب توان 880 نیوتون گشتاور…آلمانی همینه دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. hadi

    ۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (63 ديدگاه)

    من هر وقت پورشه911 میبینم یاد نظریه داروین میافتم. تبدیل شدن قورباغه به سوپر ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. jalal

    ۴ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    کاش ظاهرش هم تغییر می داد . اگر ظاهرش هم تغییر می داد خیلی عالی میشد .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا