پورشه

حراج 26 گونه خاص و ارزشمند پورشه

در فروش بهاره‌ی آینده‌ای که در Fort Lauderdale فلوریدا خواهد بود کلکسیونی از پورشه‌های کلاسیک در پانزدهمین سالگرد گرامیداشت حراج‌های آمریکا به فروش خواهند رسید. در مجموع ۲۶ محصول پورشه در این مراسم حاضر خواهند بود؛ و بهترین بخش این است که همه‌ی آن‌ها بدون هیچ‌گونه رزرو و اندوخته‌ای عرضه خواهند شد.

porsche-auctions-america7
JLB Autocrib که به عنوان یکی از برجسته‌ترین مجموعه‌داران خودروهای آلمانی در کشور آمریکا شناخته می‌شود مسئول تهیه و تدارک این مدل‌های ناب پورشه‌ خواهد بود. در این مجموعه شاهد تعدادی از نمادین‌ترین ساخته‌های پورشه در طول تاریخ هستیم.

یکی از برجسته‌ترین خودروهای این مجموعه مدل ۳۵۶ ۱۶۰۰ اسپیدستر است که نیکولاس کیج معروف قبلاً مالکیت آن را در اختیار داشته است. پورشه RST Tribute 1958 نیز که توسط بروس ویلیز در فیلم Death Becomes Her مورد استفاده قرار گرفته از دیگر خودروهای این مجموعه به شمار می‌رود؛ اما از مهم‌ترین مدل‌هایی که توسط افرادی غیر از سلبریتی ها مورد استفاده قرار گرفته می‌توان به موارد پیش رو اشاره کرد: ۹۱۱ توربو ۱۹۸۸ Slantnose، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی ۳۵۶B 1600 کوپه ۱۹۶۰، ۳۵۶C 1600 SC کابریولت ۱۹۶۵، ۹۱۱ توربو کوپه ۲۰۰۳ و ۹۱۲ Soft Window تارگا ۱۹۶۸.

porsche-auctions-america10
طیف قیمت و شرایط این خودرو متفاوت بوده اما تخمین‌های اولیه نشان می دهند که مدل ۳۵۶ ۱۶۰۰ اسپیدستر نیکولاس کیج بهایی بین ۲۷۵ تا ۳۲۵ هزار دلار داشته و آن را در میان گران‌ترین مدل‌های مجموعه قرار می‌دهد. به همین ترتیب گفته شده مدل RSR Tribute بهایی بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار و مدل Slantnose نیز بهای ۱۸۰ هزار دلاری داشته باشد.

اما جدای از تعداد زیادی پورشه که در این حراج حضور خواهند یافت کلکسیون کوچکی از خاطرات پورشه نیز در این حراج ارائه خواهد شد. تعداد معدودی از نشان‌های نمایندگی، برخی پوسترها و حتی کلاه‌ها و بسته‌های مسابقات رانندگی نیز در این حراج به فروش خواهند رسید. حراج یاد شده از ۳۱ مارس تا ۲ آوریل سال جاری برگزار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. KING 918

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    ای جان ………………………………
    :-o

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارش

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    به به به به به به به به به به به به ………………………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Viper ACR

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    نیکولاس کیج یگ زمان خاص ترین ماشین ها دنیا رو داشت…
    لامبورگینی میورا، پورشه 356 اسپیدستر، فراری GTO 250 و … فکر کنم یک F40 هم جزو کلکسیونش بود [؟].
    بازیگر خوبیه. فیلم هاش رو خیلی دوست دارم.
    فیلم Drive Angry با بازی خانم Amber Heard یکی از همین فیلم های زیباست. البته فیلم نامه ی پخته ای اصلا نداشت ولی با حضور این 2 بازیگر بزرگ و دوست داشتنی به دیدن فیلم علاقه پیدا کردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Viper ACR

      ۲۷ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      راستی Amber Heard جانی دپ رو 7 میلیون دلار پیاده کرد !! قیمت 20 تا لامبورگینی هوراکان، 35 تا پورشه 911 توربو. 30 تا بنز S65. میدونم این خانم خیلی پول داره. اما از اهدای این پول به سازمان خیریه خیلی خوشم اومد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. mehran911

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    آرزومه اونجا باشم
    تا حداقل بتونم از نزدیک ببینمشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. GOD BLESS AMERICA

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    به گفته متن:
    « به همین ترتیب گفته شده مدل RSR Tribute بهایی بین 30 تا 40 هزار دلار و مدل Slantnose نیز بهای 180 هزار دلاری داشته باشد.»

    پس با 30-40 هزار دلار هم میشه ماشین کلاسیک خاص خرید.
    هر کی داشته باشه و نخره ….!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا