معرفی پورشه 911 GTS جدید و تازه نفس

پورشه نسخهٔ جدید مدل 911 GTS را معرفی کرده است که فیس‌لیفت جدید 991.2 و همچنین یک پیشرانهٔ جدید دریافت کرده است. این خودرو رسماً طی هفتهٔ جاری در نمایشگاه دیترویت معرفی خواهد شد. همان‌طور که سال گذشته تأیید شد، در GTS جدید پیشرانهٔ قبلی 3.8 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی جای خود را به یک واحد تازه توسعه یافتهٔ 3 لیتری شش سیلندر تخت داده است که با تجهیز به دو توربوشارژر می‌تواند 450 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تولید کند که 20 اسب بخار بیشتر از GTS قبلی است.

porsche-911_gts-2018-1024-01

911 GTS در طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف شامل کاررا 4 GTS، کاررا GTS کابریولت، کاررا 4 GTS کابریولت و تارگا 4 GTS عرضه می‌گردد. در بین این مدل‌ها، نسخهٔ کاررا GTS 4 سریع‌ترین است به‌گونه‌ای که در تنها 3.6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست میابد. البته این شتاب در صورتی است که GTS 4 به گیربکس اتوماتیک PDK مجهز باشد. همچنین یک گیربکس هفت سرعتهٔ دستی نیز برای تمامی مدل‌های GTS فیس‌لیفت ارائه شده است. در کنار این عملکرد بالاتر، به مصرف سوخت GTS جدید هم توجه شده است به‌گونه‌ای که نمونه‌های مختلف این خودرو در هر صد کیلومتر تنها 8.3 لیتر بنزین مصرف می‌کنند.

porsche-911_gts-2018-1024-1

نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ GTS در بیرون به‌راحتی از نمونهٔ قبلی قابل‌تشخیص است البته چراغ‌های عقب و جلوی آن مشابه دیگر اعضای 911 است اما در جلو از یک سپر جدید با طراحی اسپرت سود می‌برد، در نمونه‌های دیفرانسیل عقب یک نوار مشکی‌رنگ میان چراغ‌های عقب نصب شده است، اسپویلر عقب بزرگ‌تری دارد، چراغ‌های جلو دودی هستند و رینگ‌ها و سر اگزوزهای آن‌هم به رنگ مشکی هستند. برای تمامی مدل‌های GTS جدید رینگ‌های مشکی‌رنگ 20 اینچی در نظر گرفته شده است.

در داخل نیز تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از پکیج Sport Chrono بهره می‌برند. علاوه بر این تعدادی از قطعات داخلی با چرم آلکانترا پوشیده شده‌اند و صندلی‌ها هم در چهار جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شوند؛ اما به‌غیراز موتور جدید و افزایش قدرت، GTS جدید به ویژگی‌های جدیدی چون سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه به‌صورت استاندارد، 10 میلی‌متر ارتفاع کمتر، سیستم اگزوز اسپرت و پکیج اسپرت Chrono مجهز شده است.

porsche-911_gts-2018-1024-08

در آلمان، قیمت نسخهٔ پایهٔ GTS جدید از 124,451 یورو آغاز می‌شود و در صدر آن‌ها نیز مدل‌های GTS 4 کابریولت و GTS 4 تارگا با قیمت 152,612 یورو قرار دارند. پورشه 911 GTS جدید اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه دیترویت تجربه خواهد کرد و سپس در ماه مارس با مدل 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

همراه شما هستیم با پوشش کامل آخرین و جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی دیترویت 2017، لحظه‌به‌لحظه در دیترویت با پدال…

detroit-autoshow-2017

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

29 دیدگاه

  1. الف.ی
    سوابق: (255 دیدگاه) ,

    خوشم اومد.ولی هنوز نمیتونم با فرم ساده غربیلک فرمون پورشه کنار بیام.

    پاسخ
  2. us army
    سوابق: (98 دیدگاه) ,

    اینھمه پول برا این ؟ وجدانن چلنجر ھلکت 60 تا میدی 707 اسب گیرت میاد بعدش ھم 5 نفر با خودت عشق میکنن الن میگید پورش کیفیت داره جدا از این که کیفیته ھلکت عالیه فقط از 70 تا که پس انداز کردی 20 تا مىدى موپار چرمه تمساھ کار میکنه حتی تو صندوق

    پاسخ
    1. علی
      سوابق: (9 دیدگاه) ,

      مهندس قطعاهمه چیزاسب بخارماشین نیست بحث هندلینگ وخوش فرمانی،کیفیت ساخت قطعات،رضایت مشتری،…مطرحه
      علاوه براین مطمین باش بابت هریوری اضافی که میگره امکانات وتجهیزات دراختیارمشتری قرارمیده.

      پاسخ
    2. ساسان.م
      سوابق: (277 دیدگاه) ,

      707 اسب بی بخار هلکت کجا و 450 اسب 4 نعل پورشه کجا

      پاسخ
    3. mohsen
      سوابق: (988 دیدگاه) ,

      به این اعداد دهن پر کن و شاخ تو کاغذ یه ماشین باز پول نمیدن
      دیگه خیلی وقته وقته تکنولوژیه
      گذشت زمان یه پمپ بنزین واسه 100 کیلومترو سوپر شارژر های خفن
      تا دیروز میگفتن چارجر هلکت سریعترین سدان که AMG اثبات کرد اشتباه محضه و M 5 هم مطمئنم رکوردو میشکونه

      پاسخ
  3. mans
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    خداییش طراحی پورشه عالیه خیلی اصیله و گیرا هر چی زمان بگذره بیشتر به دل میشینه
    شما عکس اول و ببین دیگه هیچی نمیشه گفت
    ولی به نظر من بهترین پورشه 911 R هست که از یه موتور 6 سیلندر 4لیتری 500hp توان میگیره وزنشم که 1370 ردلاین هم 9500 لذتبخشترین پورشه ست به نظر من
    موتور تنفس طبیعی واسه یه سوپر اسپرت یه چیزه دیگه ست

    پاسخ
    1. Parker
      سوابق: (7729 دیدگاه) ,

      یک پورشه شناس اصیل 👌👌👌👌👌

      البته انتخاب من در تنفس طبیعی های آلمانی Audi R8 هست. به نظرم وقتی بالای 100K پول واسه صدا و غرش یک موتور میدی، چه بهتر که یک 10 سیلندر پشت سرت باشه تا یک 6 سیلندر. ردلاینش هم تا 9000 هست.

      اما بین توربو های آلمانی 911Turbo S برای من جذاب ترینه.
      نسل بعدی توربو اس هم خوبی های خودش رو خواهد داشت.
      شتاب عالی زیر 2.5 ثانیه. سقف سرعت بالای 330.
      اینجور ماشینی واقعا یک نعمته. 4 تا صندلی ، ماشین خانوادگی که باهاش از پس بوگاتی شیرون و فراری 488 هم میتونی بر بیای.

      پاسخ
    2. mehran911
      سوابق: (910 دیدگاه) ,

      آفرین
      سلیقه ات هم عین منه
      .
      ۹۱۱R رو بیشتر از هر خودرویی در این دنیا دوست دارم
      .
      ۹۱۱R توسط مجله autocar بعنوان بهتر خودرو برای رانندگان انتخاب شد در حالی که در اون رقابت فراری 488 و مکلارن ۶۵۰s و هوندا NSX حضور داشتن که ۹۱۱R با اختلاف و اقتدار اول شد
      .
      ever ahead 😉

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Daniel
        Daniel
        سوابق: (486 دیدگاه) ,

        حاج مهران منم به شما آفرین میگم.
        چون منم 911R رو بیشتر از بقیه مدل های 911 دوس دارم.
        میگم دقت کردی؟؟؟
        نوشته 911 مجهز به انجین 6 سیلندر 3 لیتری ((خطی))شده؟؟؟ حقیقته ؟؟؟؟

        پاسخ
        1. mehran911
          سوابق: (910 دیدگاه) ,

          قربونت دانیال عزیزم
          .
          خوبه سلیقه هامون مثل همه 😉
          .
          راستش در مورد موتور به نظر من دروغه و چیزی نزدیک به محال
          .
          به نظر منکه موتور تخته اما باید یکم صبر کرد تا حقیقت مشخص بشه !!!

  4. Archi KHAN
    سوابق: (1725 دیدگاه) ,

    همینه که قدیمی ها میگفتن

    ” خودروسازی یعنی فراری و پورشه “

    پاسخ
  5. مجید
    سوابق: (564 دیدگاه) ,

    یه هیولای دیگه از برند اشتوتگارتی!!!!!!!!!!!!رنگ قرمزش خیلی باحاله!!!!!

    پاسخ
  6. faramarz
    سوابق: (167 دیدگاه) ,

    جانم من عاشق مدل تارگام

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل حامد
    حامد
    سوابق: (123 دیدگاه) ,

    انجین بوکسر با یک نمونه خطی جایگزین شده؟!!
    اشتباه لپیه یا فاجعه رخ داده؟!
    (در GTS جدید پیشرانهٔ قبلی 3.8 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی جای خود را به یک واحد تازه توسعه یافتهٔ 3 لیتری شش سیلندر خطی داده است..)

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل امیر دهقان
      امیر دهقان
      سوابق: (192 دیدگاه) ,

      سلام
      من خودم هم در این مورد خیلی شک داشتم ولی طبق گفتۀ منبع نوشته یعنی سایت Carscoops این امر صحت داره:
      utilize a newly-developed 3.0-liter ___(((((straight-six engine)))))___ benefiting from two turbochargers and delivering 450 hp and 550 Nm of torque, a 20 hp bump over the pre-facelift GTS.
      «استفاده از یک پیشرانۀ تازه توسعه یافتۀ 3 لیتری شش سیلندر خطی با دو توربوشارژر…»

      پاسخ
      1. mehran911
        سوابق: (910 دیدگاه) ,

        آقای دهقان عزیز
        نمی دونم چرا در سایت carscoops چنین چیزی نوشته شده !!!!!!
        اما چیزی که در این چند سال من از پورشه دیدم و در موردش خوندم این موضوع بینهایت عجبیه و به احتمال زیاد اشتباهی رخ داده باشه !!!!!!
        .
        راستش تا دقیقا موضوع مشخص نشه نمی تونم باور کنم !
        .
        خواهشا پیگیر این خبر باشید
        .
        موتور خطی اونم در خودرویی مثل ۹۱۱GTS واقعا عجیبه !!!!

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Daniel
          Daniel
          سوابق: (486 دیدگاه) ,

          مهران جان بنده سایت پورشه و سایت netcarshow رو بررسی کردم نوشته همون flat engine
          carscoops اشتباه نوشته.

        2. mehran911
          سوابق: (910 دیدگاه) ,

          ممنون دانیال جان
          گفتم پورشه از این کارا نمیکنه 😉

        1. تصویر پروفایل امیر دهقان
          امیر دهقان
          سوابق: (192 دیدگاه) ,

          بله حق با شما دوستانه
          سایت های کارانددرایور و موتورترند هم نوشتن شش سیلندر تخت. اشتباه از Carscoops بوده

        2. mehran911
          سوابق: (910 دیدگاه) ,

          ممنون از آقای دهقان و دانیال عزیز بخاطر پیگیری و اطلاعشون .

  8. مهدی
    سوابق: (165 دیدگاه) ,

    واقعا ایراد خاصی نمیشه از پورشه ها گرفت اما کسل کننده هستن در مقابل بعضی رقبا. چه مدل هایی که تو عکس میبینم چه تو خیابون

    پاسخ
  9. مهدی
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    چقدر هنر دارن این آلمانا
    با تغییر کوچیک توچراغ عقب نسبت به نسل چند سال پیش چقدر ماشین زیباتر شده. واقعا دیونه ی این طراحیشم

    پاسخ
  10. Saied
    سوابق: (1058 دیدگاه) ,

    عشقه به خدا. ارزویه هر ماشین بازیه.

    پاسخ
  11. سیاوش
    سوابق: (169 دیدگاه) ,

    این چه وضعشه اصلا در طراحی بدنه پورشه تغییری حاصل نمیشه خیلی دیگه خسته ککننده است .

    پاسخ
  12. امیر
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    اینهمه۹۱۱ فرقشون چیه اخه میشه یکی توضیح بده؟؟اسب بخار بعضی از مدلها بهم نزدیکه اما اسمشون فرق داره، جرمی میگفت ۱۶ مدل مختلف وجود داره !!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.