پورشه

هنرآفرینی منصوری روی پورشه کاین توربو

نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۵: منصوری با یک دوجین از خودروهای فوق‌العاده در ژنو، قلب طرفداران خود را به ضربان تند، واداشته است. پورشه کاین توربو، خودرویی که به‌خودی‌خود، یک شاهکار در دنیای شاسی بلندهای اسپرت محسوب می‌شود، این بار با هنر دستان منصوری، جلوه ای تهاجمی و خشن یافته است.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo
کیت پیشنهادی منصوری برای این خودرو شامل یک کیت بدنه و همچنین یک مجموعه ارتقای پیشرانه می‌شود.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo
طبق معمول، فیبرکربن، اصلی‌ترین عنصری است که منصوری از آن در اجزای بدنه سود می‌برد. سپر جلو و هواکش‌ها و ورودی‌های هوای آن کاملاً تغییر یافته‌اند. در زیر سپر هم از اسپویلر لبه ای فیبرکربنی استفاده شده است. درب کاپوت نیز از همین جنس و با هواکش‌های اضافی طراحی شده است. در زیر درب‌ها، اسکرت های ظریف و با طراحی خاص قرار گرفته‌اند. در انتهای خودرو، علاوه بر اسپویلر بزرگ سقفی، از یک اسپویلر لبه ای ظریف در پایین شیشه عقب و یک نوار فیبر کربنی در انتهای درب استفاده شده است. دیفیوزر عقب نیز از جنس فیبر کربن است و دو خروجی بزرگ اگزوز در طرفین را در خود جای می‌دهد.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo
علاوه بر تغییرات و استفاده از کیت بدنه، چراغ‌های جلو و عقب نیز کاسه ای تیره رنگ از جنس فیبر کربن دارند. چرخ‌های آلیاژی ۲۳ اینچی با تایرهای ۳۱۵/۲۵ نیز به رنگ مشکی می‌باشند. با لمس یک دکمه می‌توان ارتفاع خودرو را ۴ سانتی‌متر دیگر کاهش داد تا در سرعت‌های بالا از پایداری بهتری برخوردار باشد.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo
فضای داخل کابین از روکش‌های چرم، آلکانترا، فیبر کربن، آلومینیوم و چوب مرغوب پوشیده شده است. ترکیب رنگی و کنتراست ایجاد شده، فضایی دنج و کلاسیک را خلق نموده است.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo
این شرکت آلمانی همچنین یک کیت ویژه ارتقای موتور را نیز برای این خودرو پیشنهاد می‌کند. با استفاده از این پکیج، قدرت موتور ۸ سیلندر کاین توربو از ۵۶۲ اسب بخار و گشتاور آن از ۸۰۰ نیوتن متر به ۷۹۰ اسب بخار و ۱۰۵۰ نیوتن متر افزایش خواهد یافت.

Mansory Porsche Cayenne Turbo
Mansory Porsche Cayenne Turbo
صفر تا صد کاین توربوی منصوری تنها ۳.۹ ثانیه زمان می‌برد و بیشینه سرعت نیز به طور الکترونیکی به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. شایان

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    خوشکله

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      رنگش خیلی خشن و تنده دل آدمو میزنه.
      سفیدی
      زردی نارنجی ای سبزی سرخی

      قرمز زرشکی قهوه ای یعنی چی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (33 ديدگاه)

        تفکر ایرانی + مهندسی آلمانی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. علی - کیوج

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    داخلش با این رنگ جیگری خیلی جیگر شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ghost

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    از نظر من “زیبا” نیست !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      به نظر من منصوری خیلی رو بدنه افراطی کار میکنه به نظرم باید موتور حرفاشو بزنه نه ظاهر شلوغ چون الان تیونر های تازه کار و بدون اسم و رسم بدنه رو شلوغ می کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. RETOLEX

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    رنگ خیلی با حالی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احسان(احسان سابق)

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    هیچوقت به دکمه های پایین صندلی کاین دقت نکرده بودم.با اینکه خوشکل نیست اما احساس مغرور بودن رو داره.وقتی با این همه وزن و عظمت توی 3.9 ثانیه به 100 میرسه دیگه چیزی نمیگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    رنگ داخل کابینش خیلی قشنگ نیست،البته اگه تو یه محیط روشن عکسشو گرفته بودن هم بیرونش و هم داخلش خیلی خیلی قشنگ تر به چشم میومد،ولی در کل عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    پدال جان یعنی کم کم این 2روز رو از اخبار دسته اول دنیا عقبی.
    ولی بازم ممنون که هستی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. armin

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (421 ديدگاه)

    جلو پنجرش شبیه موستانگ شده :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Jeremy

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    این یارو منصوری ماشینای خوشگل رو برمیداره از ریخت میندازه و ابهت و زیباییشون رو لجن مال میکنه تازه یه چیزی هم میکشه رو قیمتش هه هه
    ایرانی ها هر جای دنیا باشن خوب بلدن از سر مردم کلاه بردارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    jeremy عزیز شما سلیقه نداری لزومی نداره که گردن آقای منصوری بندازی
    ضمنا این رو بدون که کورش منصوری سلطان تیونینگ جهان شناخته شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. E 36

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    یه شاهکار دیگه از منصوری ، حدود 800 اسب بخار برا شاسی بلند معرکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      ,و 1000 نیوتون متر گشتاور!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. سامی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    خوش بحال خودمون ک پرایدمون اونقدی سبک هست ک نیازی ب فیبر کربن نداری :دی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. MjM

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (718 ديدگاه)

    منصوری جز 3 تیونر برتز دنیاست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. دانیال

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (594 ديدگاه)

    خعلی خشن شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. amir hossein

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا عالیه طرح قشنگی هست خوشم اومد من عاشق ماشین های پورشه هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا