پورشه

پسر شرور پورشه، کیمن GT4

پورشه کیمن GT4 مدل ۲۰۱۵، کمی ضعیف‌تر از ۹۱۱ GT3 است اما به لطف ضمائم آئرودینامیکی یک خودروی بسیار سریع می‌باشد. خودرویی که پورشه آن را برای حمله به نوربرگ‌رینگ آماده کرده است.

Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
سپرهای تهاجمی و هواکش‌های مشبک جدید، اسپویلر بزرگ‌تر عقب همراه با باله ثابت و خروجی اگزوز دوقلو نصب شده در وسط دیفیوزر و کاهش ارتفاع ۳۰ میلی‌متری در نگاه نخست، جلب توجه می‌کنند. صدای اگزوز این خودرو بسیار جذاب از آب درآمده است که لذت رانندگی با آن را مضاعف می‌کند.

Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
کابین تا حد زیادی نسبت به مدل‌های استاندارد کیمن، دست‌نخورده باقی مانده و تنها روکش چرم و آلکانترا در آن بکار گرفته شده و البته به یک فرمان اسپرت جدید نیز مجهز شده است.

Porsche Cayman GT4 interior
Porsche Cayman GT4 interior
Porsche Cayman GT4 interior
Porsche Cayman GT4 interior
اما بخش جالب‌تر ماجرا، قسمت فنیان است. جایی که موتور ۳.۸ لیتری تخت شش سیلندر این خودرو با ۳۸۰ اسب بخار نیروی تولیدی به یک گیربکس شش سرعته دستی جفت شده و این خودرو را قادر می‌سازد تا در ۴.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. بیشینه سرعت این مدل هم ۲۹۵ کیلومتر بر ساعت است.

Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
پیشرانه این خودرو نسبت به GTS تا ۴۵ اسب بخار قوی‌تر شده است. این پیشرانه از ۹۱۱ GT3 به عاریت گرفته شده و به‌خوبی روی شاسی برجسته و دقیق کیمن، قرار گرفته است.

Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
پورشه ادعا می‌کند که این مدل قادر است پیست نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه دور بزند. رقمی که آن را در بین خودروهایی چون لامبورگینی گایاردو، مرسدس SLR مک لارن و ۹۱۱ توربو S مدل ۲۰۱۰ قرار می‌دهد.
کیمن GT4 را می‌توان با گزینه‌های متنوعی چون ترمزهای کربن سرامیکی، صندلی‌های مسابقه ای با پوسته فیبر کربنی و تجهیزات مسابقه ای سفارش داد. در حال حاضر این خودرو را می‌توان در آلمان با قیمت ۸۵۷۷۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده سفارش داد. در حالی که قیمت آن در بازار امریکا ارزان‌تر و ۸۴۶۰۰ دلار می‌باشد. بدین ترتیب، کیمن بیشتر از گذشته به ۹۱۱ افسانه ای نزدیک شده و رقیبی داخلی برای مدل کاررا محسوب می‌گردد.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. REZA

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    Just porsche
    کامل و بینقص

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    جووووووووون
    فقط کیمن زرد!!!!!
    این کیمن زرد برای من بیشتر از یه ماشینه!!!
    بچه ها در جریانن :-D ;)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      ولی از کار پورشه خوشم نیومد. یکی می گفت دو پادشاه هرگز در یک اقلیم نمی گنجند…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ahmad..F12

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      رضا :D

      به یادت بندازم باز؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        اونوقت منم یه سری چیزایی که داری سعی می کنی فراموش کنی یادت میندازما!!!!!! :-D

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. E 36

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    جلوش خیلی مخوفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. REZA

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    پورشه داره قیمتا رو میاره پایین
    جایی خوندم پورشه می خواد بیشتر از توربوشارژ استفاده کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 4MATIC

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      حالا فعلا که 911از بنزamg gtکم اورده تا ببینیم این چی کار می کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (513 ديدگاه)

        من خودم از طرفداران پروپاقرص برند مرسدسم و ماشین هایی مثل g , s , E رو واقعا میپرستم اما
        بنز slr زد پورشه 911
        بنز sls زد پورشه 911
        بنز amg gt زد پورشه 911
        شک نکن بازم بنز باید مدل های دیگه ای رو کنه تا به افسانه 911 برسه همونطور که هیچ برندی نتونسته به افسانه S class دست اندازی کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (79 ديدگاه)

          البته نه اس ال آر و نه اس ال اس رقیب مستقیم 911 نبودن.در حالی که AMG GT با این هدف تولید شده.ضمنا اس ال آر یک ابرافسانه اس.درست مثل اس ال کلاس و اس کلاس. بعد از ده سال از طراحی و تولید این خودرو هنوز هم هیجان و تازگی و پرفورمانس و کلاس بالای این خودرو زبانزد هست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          آقا مهدی درست میگه
          اولا SLS و SLR رقیب 911 نبودند
          دوما چرا نمیگیم SLR پا به پای مورچه لاگو باهاش رقابت می کرد؟
          چرا خب نمیگین SLS نسخه GT3 قهرمان مسابقات اتومبیلرانی جی تی در سال 2012 شد؟ بالا تر از خیلی از ماشینای پر ادعا….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. farzam

          ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (105 ديدگاه)

          راستی سریع ترین ماشین جاده ای در نوربرگ رینگ چیه؟؟ پورشه
          سریع ترین ماشین سدان تولید انبوه چیه؟؟ پورشه
          بهترین ماشین اسپرت چیه؟؟ پورشه
          سریع ترین شاسی بلند دور نوربرگ رینگ؟؟؟ پورشه

          فیلمش موجوده که ۹۱۱ کررا اس از ام ۴ دور پیست برده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        هنوز هیچ تستی انجام نشده پس زود قضاوت نکنید
        نه به نفع 911 و نه GT

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. farzam

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (105 ديدگاه)

        ببخشیدا فک کنم شما کررا معمولی رو با جی تی مقایسه کردی. اگه خیلی مردی با توربو مقایسه کن. توربو اس هم لازم نیست‌. همون توربو معمولی. اون وقت میخوام ببینم چی میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. احسان

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    از وقتی AMG GT رو دیدم دیگه کیمن و 911 به چشمم نمیاد….برنامه هفته آینده TOP GEAR قراره AMG GTرو تست کنه پیشنهاد میکنم حتما ببینین با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      911 خیلی ساده تر از amg gt هست
      ولی 911 یه چیز دیگه هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. 4MATIC

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      احسان دمت گرم ینی چهارشنبه ساعت9شب اره؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Tesla ,Silicon Valley,

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        جناب 4Matic اون تایمی که شما میگین هنوز سری قبلو میخواد نشون بده.ایشون منظورشون top gear اصلی هست که باید دانلودش کنی.چون اینجا ما نمیتونیم زنده ببینیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. پیکان جوانان

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (205 ديدگاه)

      داداش از چه شبکه ای و چه ساعتی پخش میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. pony car

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (144 ديدگاه)

        MBC action

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. PlayStation

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    هرچی بسازن جای 911 رو پر نمی کنن.بیخود نیست که محبوب ترین خودرو جهان در بین آقایان 911 هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (210 ديدگاه)

      محبوب اقایان جهان شوخی میکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PlayStation

        ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (57 ديدگاه)

        علی و رضا کافی همین جمله ای که من نوشتم رو تو گوگل بنویسید و بعد حرف بزنید.

        911 عزیزترین و تودل برو ترین و وفادارترین خودرو جهانه
        این جمله مال خودمه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. 4MATIC

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      شما داری طبق کدوم منبع وامار این حرفو می زنی:.بیخود نیست که محبوب ترین خودرو جهان در بین آقایان 911 هست.
      هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. محمدرضا ♥BMW♥

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    خیلی خوشگله ولی پورشه از بنز و بی ام و و آئودی گرون تره.باید قیمتارو کم کنه.:)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حسین

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    آقا دیروز تو سایپا بودم شنیدم که سایپا میخواهد سوناتا 2010 تولید کند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mclaren

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      چه فاجعه ای میشه انشاالله که شوخی بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سجاد

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (203 ديدگاه)

      حتماً رو پلتفرم پراید طراحی ـش رو آغاز می کنه !!!
      احتمالا قیمتش هم برای مصرف کننده 150 به بالا در میاد !!

      راستی این GT4 ، فوق العاده زیباست ؛ حقیقتاً رنگ زردش بسیار جذابه ؛ واقعا لذت بردم اما به نظرم قیمتش یکم زیاده که البته اونم با توجه به آلمانی بودنش قابل توجیه میشه
      ( مثل ماسل کارهای آمریکایی ارزون قیمت نیست.)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. عل

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    کلا ماشین دوست داشتنی ایه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. شایان

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    پورشه عشقه من که 918 رو خیلی دوست دارم ولی 911 انقلابی بود تویه سوپراسپورت ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیر محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    Lovely boy

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Ahmad..F12

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    خیلی خوبه من کیمن رو خیلی دوس دارم

    ولی کاش فقط 911 این ظاهر رو داشت،

    کیمن و باکستر حداقل باید ظاهرشون فرق میکرد

    دیگه بیش از این دل زده میشه

    خب الان همین کیمن، شد 911 GT3 دیگه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. hero

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    داخلش خیلی ساده و کاربردیه
    ولی 911 یه چیز دیگس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. arman

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    ماشینه دوست داشتنیه قبول، از نظر فنی عالی قبول، ولی بابا توروخدا پورشه جان یه فکری به حال این طراحی بکن بسه دیگه چقدر طرحای شبیه هم، آخه داخلشونم دیگه داره شبیه هم میشه، بابا اصالت خوبه ولی مگه مرسدس اصالت نداره؟ آئودی نداره؟ استون مارتین، جگوار، مک لارن، مازراتی، لامبورگینی؛ ولی طرحاشون عاااالین، ولی این……؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سعید

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    پورشه فقط زرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا