پورشه

پورشه برای رقابت با ب‌ام‌و X6 آماده می‌شود

رقابت برای کوپه‌های اسپرت در آینده سخت‌تر خواهد شد. در حالی که کانسپت کوپه شاسی‌بلند مرسدس وارد مرحله تولید می‌شود، پورشه نیز با مدل کاین کوپه پنج در به این عرصه وارد خواهد شد.

bmw-x6-diesel-vs-porsche-cayenne
پورشه برنامه دارد تا خط تولید کاین را برای مدلی مشابه ب‌ام‌و X6 گسترش دهد. طراحی این مدل در مراحل انتهایی خود قرار دارد. کاین کوپه به عنوان گزینه‌ای اسپرتی‌تر برای کاین معمولی به بازار وارد خواهد شد و دارای پیشرانه‌های مختلفی چون موتور بنزینی و دیزلی و پلاگین بنزینی-الکتریکی و دیزل-الکتریکی هیبریدی خواهد بود.

Porsche Cayenne GTS
Porsche Cayenne GTS
کاین کوپه یکی از ۷ مدل آینده شاسی‌بلند گروه خودروسازی فولکس‌واگن است که از ورژن جدید پلتفرم MLB استفاده می‌کند. این مدل جدید، انتظار می‌رود تا در سال ۲۰۱۸ به عنوان بخشی از نسل سوم کاین معرفی شود.

New Bmw X6
New Bmw X6
مقامات رسمی پورشه در این زمینه گفته‌اند:

ما درنظر داریم که در آینده نسخه‌ای اسپرتی‌تر از کاین ارائه کنیم. مشکل در ظرفیت تولید ما در کارخانه لایپزیک بوده و فروش قابل‌اطمینان کاین‌های معمولی بوده است.

Porsche-Cayenne-Design-Sketch
از آنجایی که پورشه ظرفیت تولیدی خود را در لایپزیک، همزمان با ارائه نسل سوم کاین در سال ۲۰۱۷، افزایش خواهد داد، در این میان فضایی برای کاین کوپه نیز به وجود خواهد آمد. با طراحی هوشمندانه در نسل جدید، انتظار می‌رود تا انقلابی در نسل دوم کاین ایجاد کند و در عین حال یک طراحی تهاجمی و نشانه‌هایی از ۹۱۸ اسپایدر در خود داشته باشد.

Red-Maroon Bmw X6
نسبت به کاین‌های معمولی، مدل کوپه دارای سقف کوتاه‌تری خواهد بود؛ پنجره‌های کوچک‌تر و شیب بیشتری در عقب بدنه خواهد داشت. طراحی داخلی با نسل سوم کاین مشترک و تحت تأثیر ۹۱۸ اسپایدر خواهد بود. از کاین کوپه انتظار می‌رود تا ۱۵ تا ۲۰ درصد گران‌تر از کاین‌های معمولی باشد و قیمتش از ۶۰۷۵۵ یورو شروع شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. سعید از بوشهر

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    سبک جدید
    شاسی بلند کوپه
    bmw x6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SINA

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (811 ديدگاه)

    به نظر من x6 از این پورشه جدیده بهتره ولی در کل بخوای حساب کنین هر دوشون در مقابل بنز هیچ حرفی برا گفتن ندارن.تمام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Metalhead

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    ایده ی ب ام و رو خز کردن باو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا