پژو

قیمت گذاری پژو 2008 مدل 2013

زیر مجموعه بریتانیایی پژو، قیمت مدل های ۲۰۱۳ کراس اور ۲۰۰۸ را برای بازار انگلستان منتشر نمود؛ این خودرو در چهار  مدل اکسس پلاس، اکتیو، آلر و فیلاین قابل سفارش است . . .

2013 Peugeot 2008
۲۰۱۳ Peugeot 2008

با پرداخت ۱۲,۹۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۱۹,۷۰۰ دلار می توانید مدل های پایه ای ۲۰۰۸ یعنی Access+ را خریداری کنید که امکاناتی مانند LEDهای مخصوص روز، شیشه های برقی جلو، تهویه مطبوع دستی، باربند و نهایتا کروز کنترل دارد. ۲۰۰۸ اکسس پلاس با دو پیشرانه عرضه می شود:

  • ۱.۲ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۸۵ اسب بخار.
  •  ۱.۴ لیتری HDi دیزلی با قدرت ۷۰ اسب بخار.
2013 Peugeot 2008
۲۰۱۳ Peugeot 2008

با پرداخت ۱۳,۸۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۲۱,۱۰۰ دلار می توانید مدل های Active را سفارش دهید که مه شکن های جلو، رینگ های ۱۶ اینچ، روکش چرمی فرمان، رادیوی دیجیتال، بلوتوث و نمایشگر لمسی کنسول دارد. ۲۰۰۸ اکتیو با چهار پیشرانه عرضه می شود:

  • ۱.۲ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۸۲ اسب بخار.
  • ۱.۶ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار.
  • ۱.۴ لیتری HDi دیزلی با قدرت ۷۰ اسب بخار.
  • ۱.۶ لیتری e-HDi دیزلی با قدرت ۹۲ اسب بخار و مجهز به استارت/استاپ پیشرانه.
2013 Peugeot 2008
۲۰۱۳ Peugeot 2008

با پرداخت ۱۴,۹۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۲۲,۸۰۰ دلار می توانید مدل های Allure را خریداری کنید که مشخصه هایی مانند روکش کرومی قاب آینه ها، آینه های جانبی برقی با سیستم گرمایشی، سنسور عقب، روکش های پولیش شده فولادی ضد زنگ در جلو و عقب خودرو، شیشه عقب دودی، نورپردازی اطراف صفحه کیلومتر و تهویه مطبوع دوگانه دارد. ۲۰۰۸ آلر با همان پیشرانه مدل های اکتیو (به غیر از ۱.۴ لیتری HDi) راهی بازار می شود.

2013 Peugeot 2008
۲۰۱۳ Peugeot 2008

نهایتا با پرداخت ۱۷,۴۵۰ پوند یا معادل تقریبی ۲۶,۵۰۰ دلار، گران ترین مدل ۲۰۰۸ یعنی Feline در اختیار شماست که با رینگ های ۱۷ اینچی، سیستم راهیابی، پورت دوم USB، پدال و دستگیره های آلومینیومی و سقف پانوراما تحویل مشتریان می شود. ۲۰۰۸ فیلاین با دو پیشرانه عرضه می شود:

  • ۱.۶ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار.
  • ۱.۶ لیتری e-HDi دیزلی با قدرت ۹۲ (تا ۱۱۵) اسب بخار. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. slr722

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    پژو مثل اینکه دلت نمیاد یه موتور قوی رو این ماشینهات بزاری…

    اونم رو این ماشین…با این ابعاد بزرگ…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ****

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      گیرم یه موتور 500 اسب بخاری گذاشت توی سینه ی این ماشین با 2تا توربو شارژ که چی بشه؟ به اندازه کافی خودرو با توان بالا موجوده توی بازار اروپا یا حتی از محصولات پژو. یه ماشینی طراحی کرده با حجم موتور معقول و کم مصرف برای استفاده ی یه خانواده ی 3 یا 4 نفره برای رفت امد درون شهری و رفتن پیک نیک قرار نیست که باهاش بری پیست با فراری کورس بزاری. از دستندرکاران پدال خواهش میکنم از منتشر کردن پیام های سطحی و بدون محتوا و سبک و یا کامنت های بی ربط با محتوای شوخی پرهیز کنه حداقل یه کامنتی بزارید 2نفر میاد بازدید چندتا چیزم از کامنتت یاد بگیره بدتون نیاد کامنت ها شده طنز و سبک گویی مقایسه ی پراید با فراری و حرف های بچه گانه البته جمع نمی بندم ولی تعدادشون کم نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. feri

        ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        به نظرم mitsubishi asx که هم قیمت اینه گزینه بهتریه کم مصرف و جمع و جور با 150 اسب قدرت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ناشناس

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          کی گفته هم قیمت با میتسوبیشیه…اگر بخوایم گرون ترین مدلش هم بخریم،با دلار 2272 تومن میشه 86 میلیون و 700 تازه فکر کنم قراره که مونتاژ داخل کشور خودمون باشه که باز هم میاد پایین تر بنابراین میشه گفت که کاملاً مفته و ارزششو داره که با این پول سوار یه ماشین اروپایی بشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. feri

        ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        به نظرم میتسوبیشی asx از این بهتره

        موافقم 1
        مخالفم 0
      3. رضا نانا

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        برادر من شما هم داری سطحی برخورد میکنی -چونکه خودرویی با این ابعاد با 4نفر سرنشین در سربالایی ودرحال روشن بودن کولر دریک دمای 40 درجه ای اگه یک موتور1400 سی سی 70 یا 80 اسبی داسته باشه بر اساس علم ومنطق واقعا کم میاره.به طور معقول این اتوموبیل حد اقل یک موتور 1600 بایک توربوشارژ ویا بک موتور 2000 سی سی با توان حد اقل 140 اسب بخار باشه -در ضمن برادران وخواهران گرامی لطفا از لخن تمسخر آمیز استفاده نکنین

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. soorena

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      عزیزم این کراس اور ,آف رود که نیست واسش موتور 250 اسب بزارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      کوچولوی قشنگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. feri

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    کاش ایران خودرو به جای فرانسه با آلمان کار می کرد این طوری ماشین 30 سال پیش آلمانی سوار می شدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ﺳﻴﻨﺎ ﻏﻼﻣﯽ

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    .ﻃﺮﺍﺣﻴﺶ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﺳﺖ ؛ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺁﺧﺮ ﻓﻬﻤﻴﺪﻥ ﻟﻮﮔﻮﯼ ﭘﮋﻭ ﺭﻭ ﮐﺠﺎ ﻭ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻦ ﮐﻪ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺯﺷﺖ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻧﻴﺎﺩ.

    ﺍﻼﻥ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺶ ﻋﺎﻟﻴﻪ ﺧﺼﻮﺻﺎً ﻓﺮﻣﻮﻧﺶ ♥

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد.ف

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (447 ديدگاه)

    بیخود نیست که پژو داره ورشکست می شه! (البته به دلیل کاهش فروش در اروپا)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. kayhan

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (83 ديدگاه)

      البته سالهاست کارخونه های معروف و محبوب و پر فروش آمریکایی از جمله جی ام و فورد یا ماشینای بسیار عالی (!) انگلیسی نسلشون منقرض شده! (حتی جگوار هم جدیدا هندی شده!)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. amir

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (66 ديدگاه)

    کراس اورها خودروهای شهری هستند با قیمت پایین و ارتفاع و فضای بیشتر نسبته به خودروهای سدان و …. و موتور های کم مصرف برای مصارف روزانه شهری توقع آفـرود با کراس اور نمیشه داشت برای اینکه کراس اور برای مصارف شهری طراجی شده نه آفرورد تفکر وفرهنگ مصرف و شرایط اقتصادی و ….. حاکم بر جهان برای خرید خودرو و ….. تغییر کرده و مردم در دنیا دنبال خودرو های کم مصرف برای مصارف شهری برای کاهش هیزینه ها و آلودگی هوا و …. هستند و در صورتی که وسع مالیشون برسه یک خودروبا موتور قویتر و ….. برای سفر و آفرود و ….. و در مصارف شهری اگر سوار یک خودرو سوپر اسپرت هم باشید نمیتونید از قدرت موتور و …. استفاده کنید و هر چقدر موتور خودرو و خودرو در مصارف شهری قوی تر و سریعتر باشه سرعت جریمه شدن هم بالاتر میره و در عمل قدرت موتور بالاتر برای مصارف شهری چیزی به جز مصرف سوخت بیشتر و استهلاک و مخارج سنگینتر و …. در ترافیک و …. شهری نیست و در ایران بخاطر اینکه تعرفه 110 درصد واردات و …. وجود داره و خودرو سازی داخلی دولتی و بازار انحصاری خودرو ایران ما مردم ایرن از خودرو های روز جهان با کیفیت و امکانات بالا نمیتونیم استفاده کنیم و به دلیل عدم امکان خرید و استفاده از خودرو های خارجی با کیفیت و به روز هنوز در تصورات خودمون در گذشته و خودروهای قدیمی عموما 6 و 8 سلندر مثلا آمریکایی و …. با موتور قوی و فضای زیاد و…. برای مصارف شهری باقی موندیم و خیلی سریع در مورد خودرو های شهری با موتور کم حجم پیش داوری و موضع گیری میکنیم و تا زمانی که ما مردم ایران از نمیتونیم از خودروهای روز خارجی استفاده کنیم این پیش داوری ها و …. در مورد خودروهای کم مصرف شهری ادامه داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اميد(هنر هفتم)

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      حرف شما رو کاملا قبول دارم اما به نسبت قیمت،امکاناتش کم نیست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (66 ديدگاه)

        نمیشه در مورد هر خودرو یا کالا یا به به طور کلی هر چیزی فقط از روی اعداد و ارقام روی کاغذ اظهار نظر و مقایسع کرد اگر به اعداد و ارقام روی کاغذ باشه در خیلی از موارد در آپشن و … خودو و محصولات چینی از تمام محصولات مشابه سرتر هستند اما در واقعیت داستان متفاوتی هست برای اینکه خیلی از وقت ها محصول نهایی از چیزی که روی کاغذ هست بدتر یا شاید بهتر باشه و برای همین باید صبر کردی و دید در عمل و واقعیت و در تستهایی که روی این خودرو انجام میشه نسبت به رقبای خودش چه شرایطی داره و بیشتر حرفهای من در مورد تغییر فرهنگ و بازار مصرف خودرو و طرز فکر ما مردم ایران به خاطر شرایط انحصاری بازار خودرو و دولتی بودن خودروسازی داخلی در ایران خیلی کلی بود و قصدم این نبود که بگم این خودرو بدون عیب هست و …. بلاخره هر محصولی معایب و مزایایی داره و تا زمانی که در دنیای واقعی این خودرو با محصولات مشابه و شرایط مختلف آزمایش و تست نشه نمیشه در مورد قیمت و امکانات و …. بصورت قاطع اضهار نظر کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مهران

      ۵ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      طبق نظر شما که ماشینهای 6 یا 8 سیلند توجیهی برای حضور در شهر ندارند
      پس با این حساب بنز و بی ام و که همه(اکثر) ماشینهای سواری اونها 6/8 سیلند هستند
      نفهم و کودن تشریف دارند و فقط شما و پژو فهمیدید که در شهر ماشین باید 3 سیلند باشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. feri

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    این مخصوص سرپایینیه برای سربالایی از یه ماشین دیگه استفاده می شه
    اگه برای مصرف داخل شهره چرا شاسی بلنده اگه برای مصرف کم بنزینه هیبرید بهتره که خب پژو عرضه هیبرید نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (66 ديدگاه)

      این ماشین شاستی بلند یا SUV نیست این ماشین کراس اور هست که بین خودروهای معمولی سدان و هاچ بک و خودروهای شاستی بلند یا SUV قرار میگیره و برای مصارف شهری با مصرف پایین سوخت و استحلاک پایین خودرو در مصارف شهری کراس اورهای طراحی و ساخته میشند نه برای آفرود و …. و کلاس کراس اور مثل تبلت هست که بین لپ تاب و گوشی های هوشمند قرار میگره و فاصله بین لپ تاپ و گوشی های هوشمند رو در بازار پر میکند و پژو چندین مدل خودرو هیبریدی مثل ۲۰۸ FE هیبریدی و پژو هیبریدی SXC و508RXH و HX1 و ….. داره و در پژو از نظر تکنولوژی تولید خودرو های هیبریدی مشکلی وجود نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. kayhan

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (83 ديدگاه)

    اولا اینکه خودروهایی مثل میتسوبیشی برای بازار اروپا ساخته نشدن همونطور که پژو برای بازار آمریکا ساخته نشده.
    دوما کسی رو مجبور نکردن حتمن اینو بخره، اگه کسی براش قدرت و سرعت مهمه، می تونه 208 GTI رو با 200 اسب بخار خریداری کنه یا اگه یه شاسی بلند هیبرید می خواد میتونه 508RXH رو خریداری کنه یا اگه ماشین اسپرت میخواد میتونه RCZ رو خریداری کنه یا یه شاسی بلند عادی میخواد میتونه 4008 رو خریداری کنه، اگه سدان نسبتا پر قدرت میخواد میتونه 508 رو با موتور 2.2 لیتری 204 اسب بخاری خریداری کنه. هر ماشین مال یه سلیقه ایه خوب همه قرار نیست همین ماشینو بخرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علی

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    ایرانخودرو مرده این مدلای پژو رو وارد کنه؟فقط گیر داده به 405 و 206 و 207 و 407.بسه دیگه.حالمون به هم خورد از اینا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. V10 Hemi

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این توان خروجی قابل قبول نیست … نه توی سال 2013 … الآن خیلی از خودرو ساز ها مثل فورد مثل رنو مثل مرسدس از حجم های کم توان بالا میگیرن … این اعداد خیلی معمولی هست …
    البته داخلش جالب بود یه حس خوبی داشت بخصوص فرمان و نمایشگرش …
    در مجموع هم قیمت خودرو های چینی مشابهش هست در ایران و مشخصآ خیلی زیباتر بهتر و با کیفی تر از اونهاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. armin

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من خودم پژو دارم … واقعا ماشینای ضعیفی هستن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سریر

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    از مجله پدال بسیار سپاسگذارم با این مقاله دل ملتی رو شاد کردید من فک میکردم فقط ایرانخودرو هست که موتور 206 رو روی پارس و سمند سوار می کنه با نمایش این کراس اور بسیار جالب دیگه خیلی از ایران خودرو شاکی نیستیم

    حالا از شوخی گذشته این ماشین رو به عنوان شاسی بلند نگاه نکنید فکر کنید که مثلا سوار یه ماشین سواری معمولی شدید اونوقت این اعداد و ارقام خیلی عجیب نیست در ضمن شتاب 0 تا صد موتور 1.6 لیتری دنده دستی حدود 9.5 ثانیه است که خیلی هم بد نیست وزن خودرو با موتور 1.6 لیتری با باک پر 1170 کیلوگرمه که از وزن سمند هم کمتره در ضمن قیمت این ماشین 14000 دلاره که برای ماشین های اون ور آب قیمت یه ماشین سواری معمولیه
    حالا یه بار دیگه با در نظر گرفتن این موضوع این خودرو رو تحلیل کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بنیامین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    قرار است این خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو است.

    پژو 301 نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهد شد که این خودرو حدود 2 سال است در بازار چین عرضه می‌شود. این محصول با مشارکت شرکت پژو و دانگ‌فنگ چین در این کشور تولید و عرضه می‌شود.

    برای تولید این خودرو در ایران نیاز به ایجاد خط مونتاژ و سالن رنگ جدید نیست و امکان استفاده از سالن‌های موجود برای تولید آن وجود دارد ولی قالب‌های خودرو باید تولید شوند.

    در حال حاضر پژو 2008 در بازارهای جهانی حدود 18 هزار دلار و پژو 301 حدود 15 هزار دلار عرضه می‌شود.

    طبق برآوردها این دو خودرو در ایران قیمتی پایین‌تر از 60 میلیون تومان نخواهند داشت.

    ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران خودرو در مورد زمینه‌های جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای تولید دو محصول در ایران سرمایه‌گذاری کند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سعيد

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اخه ادم های حسابی 80 یا 90 میلیون بول میخواهی بدهی اون وقت توقع داری سوار بنز بشی بابا اینم به سرتون زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. PEUGEOT

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    قیمت تمام فولش توی ایران چی در حدود 140 تومن میشه
    به نظرم قیمتش خوبه یعنی می تونه با رقبا رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. پویان

    ۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در مورد زیبایی و امکاناتش که هیچ چیزی ندارم بگم
    اما میمونه مسئله قدرت ماشین و گنجایش که به نقل از مجله ی top gear که خیلی رک و پوست کنده میگه :208 چاق شده.در کل از طراحی داخلی و خارجی تعریف کرده و میگه طراحی داخلیش به سادگی تکراری نمیشه(موافقم)
    در مورد صندلی های عقبش میگه :این یک شاسی بلند 2 نفره است که صندلی های عقبش به کار نمیاد و بهتره از اون فضا برای چیدن جعبه و چمدون استفاده بشه
    و در نهایت در مورد پیشرانه گفته: خروجی پیشرانه آنقدرها هم بد نیست و کمی وزن شاسی اگر کمتر میبود اوضاع بهتری میداشتیم (گشتاور 160و 0-100 10.4 حداکثر سرعت 190 )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. فرشاد

    ۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و احترام به نظر تمامى دوستان .
    به نظر من وقتى که میروى سوار یک پژو شاسى بلند شوى ، اما میبینى موتورى هم حجم ٢٠۶ تیپ ۵ میخواهد در کوه و جاده و جاهایى که نیاز به چنین خودرویى دارد ، شما را همراهى میکند ، در همان ابتدا حالتان گرفته خواهد شد. اگر هم هدف فقط استفاده شهرى است ، خوب از همان ابتدابهتر است خودرویى کوچکتر تهیه کنیم که حداقل مشکل جا پارک نداشته باشد و به نسبت پولى هم که دادیم توقعاتمان بیشتر براورده شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. rami

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسی هست که راهنمایی بکنه!!!؟ من میخوام این ماشینو بخرم باید چیکار کنم؟ ؟ ؟ لطفا جواب میخوام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    جالبه ماشین با این قیمت نه سیستم ورود بدون کلید داره نه سرد کن صندلی ، نه اینه فتوکرومیک نه یه جعبه دنده درست و حسابی ( چهار دنده اتو یا 5دستی ) نه سیستم اضافه دیگه اون که اینو برای تولید تو ایران انتخاب کرده یا تا حالا ماشین سوار نشده یا بدجور زیر میزی گرفته.
    تازه بعد از مونتاژ هم یه سی سالی مثل 405 میان به زور به مردم بندازن تا حرف میزنی حمایت از تولید رو میکشن وسط انگار همه ملت این چند هزار نفر نون خور این کارخانه ها هستن اون هفتاد میلیون بقیه جزء این ملت و مملکت نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محمد رمضاني

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بچه لامردم(فارس)تو منطقه ی ما حتی موتور ١۶٠٠هم قبول ندارن.هوا تابستون بالای ۴۵درجه است.مطمئنم جواب نمیده.ماشین باید سرعت بره ،ولی دلیل نمیشه همیشه باش سرعت بری.پس یه موتور قوی بزارن روش و ماهم سعی کنیم فرهنگ رانندگیمون رو درست کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. OMID

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین الان تو بازار ایران موجود هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. نیکان

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ماشین301بهتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. pegot

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در مقابل ماشین های چینی خیلی بهتره هم از نظر کیفیت هم زیبایی هم برند ولی ایران خودرو باید درامد ملت ایرانم در نظر بگیره قیمتش بین 50 تا 60 باشه خیلیا خواهانشن در حال حاظر تو ایران پژو پارس از نظر کیفیت و قدرت خیلی بهتر از ماشین های چینیه پس اگه 2008 وارد بشه خیلی بهتر از خودرو های چینیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. رضا

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این خودروها تولید نمیشن برای استفاده قشر کم درآمد .اینها برای اخذ بدهی وخسارت از فرانسه قراردادبسته شده رو خط تولید برن ..من حاضرم
    یه jac..s5 چینی سوارشوم .تا این خودروهای خارج از رده تو دنیا رو ..وتنها راه افت قیمتش هم آگاهی مردم از نو ع جنس بنجولی که با قیمت سرسام آوربه مردم ..قراره تحویل بدن ….بزار برن پیش یا نقد بخرن ..نمایشگاههای اتومبیل جاشون برای انبار وفروش زیاده ..پس با این حساب گفته های خودشون در مورد کاهش قیمتها ..دروغی بیش نیست ..وهدف پر کردن جیب خودشونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اول اینکه باید فرق بین کراس و اس یو وی رو بدونیم
    دوم قیمت این ماشین ها به صورتی تعیین شده که هم قیمت ماشین های چینی هستند و قسمت خالی بازار که بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون را پر میکنند .با این حساب من نوعی تصمیم به خرید یک خودروی پدر و ما در دار میگیرم که اولا تولید داخل باشد تا صنعت کشور خودم را تقویت کنم و از ورود ماشین های بی کیفیت چینی جلو گیری بشه
    راجع به پژو باید واقعا پژو دوست باشید و راجع به حجم موتور هم باید دید چه توقعی از حجم موتور دارید از ۲۰۰۸ نباید توقع اف جی کروز داشت ۲۰۰۸ فقط یه ۲۰۰۸ هست و نباید با ماشین دیگه ای مقایسه اش کرد شما با این ماشین نباید اف رود برید همون طوری که با لیفان و ام وی ام نمیشه رفت ولی هم قیمت این ماشین هاست و کیفیت بهتری از ماشین های چینی داره و البته اصالت پژو رو یدک میکشه
    من که دوسش دام
    با توجه به شرایط اقتصادی مقرون به صرفه است و به درد من میخوره پس میخرمش.
    شما هم با توجه به درآمدتون ماشینی بخرید که اولا براتون بصرفه و هزینه های اون رو بتونید پرداخت کنید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. عبداله انصاری

    ۱۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    پژو208شاسی بلند اتومات فول چند قیمت هست؟کی وارد ایران میشه؟شرایط پیش فروش آن کی هست؟شرایط اقساط داره یا نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. erfan

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایا سانروف این ماشین باز میشه یا فقط شیشه ایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Shahab

    ۱۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دست وردارید ..تورو خدا …ملت دنبال تنوع هست اینقد ماشین تکراری سوار شدن دیگه خسته شدن….حالشون به هم میخوره….یه ماشین شهری برای یه خانواده ۴ نفره …قدرت میخواد چیکار…تو شهر قوی ترین ماشینم داشته باشی باز نمی تونی از همه توانش استفاده کنی …الان تو دنیا دنبال اینن ماشین های کم مصرف درست کنن به محیط زیستم آسیب نزنه …وشایدم هیبریدی …چون برای ما سوخت مهم نیست اگه مثل خیلی کشور ها ۸ تومن بدیم ۱ لیتر بنزین بزنیم اونوقت میفهمیم دنیا کجا میره…ولی خب هوا که برای خودمونه باید نفس بکشیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امید

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام اقایون حالتون چطوره ایران اصلا ماشین نداره تولید کنه حتی این پیکان اصلش واسه انگلیسه ۳۰ سال پراید از کره جمع شده ولی ما ۲۰ میلیون بهش پول میدیم همه جای دنیا ماشین امروز میخرن فردا ارزان تر میفروشن اینجا میخری ۵ سال هم سوارش میشی گران تر از قیمتی که خریدی میفروشی نمیدونم کجای کار ما میلنگه بالاخره چاره نداریم هر چی بدن مجبوریم بخریم و سوارش بشیم چون باید از انتخاب بدو بدتر بهتره بد رو انتخاب کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مهرداد

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام خسته نباشید .
    واقعا قیمتش در مقابل کیفیتش خیلی بالاست خیلیا قدرت خرید پژو 2008 ندارن 45میلیون بود مردم قدرتش به نسبت داشتن جایگزین خوبیه برای خودروی چون پراید 405 پارس اگه به دنبال استقبال مردم هستید کیفیت با قیمت در یک تراز بزارید سودش بیشتر به هر دو طرف میرسه
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا