کادیلاک

حمله کادیلاک ATS-V به دژهای آلمانی

اگر علاقه‌مند و دنبال کننده اخبار مربوط به خودروهای کوپه و سدان اسپرت بوده باشید، احتمالاً میدانید که خودروسازان آلمانی برای مدت‌های طولانی بازار چنین خودروهایی را تحت سلطه داشته‌اند. در واقع برای سال‌های متمادی آئودی‌های سری RS و ام پاورهای دست‌پرورده ب‌ام‌و و هم‌چنین مرسدس بنزهای AMG، در سگمنت خودروهای لوکس و اسپرت حکومت کرده‌اند. اما از زمان معرفی اولین نسل اتومبیل‌های سری V و اعلام جنگ کادیلاک به آلمانی‌ها و ورود به مهمانی اسب‌بخارهای بالا در سال ۲۰۰۴، توجه خانه‌های تیونینگ آلمانی کمتر به سمت کادیلاک و تهدیدهای قریب‌الوقوع این کمپانی جلب بوده و به همین دلیل معرفی اتومبیل‌هایی نظیر ATS-V که برای شکست دادن اسپرت‌های آلمانی ساخته شده، اجتناب‌ناپذیر است.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
اکنون فرصتی فراهم آمده تا در پیست فرمول یک آستین تگزاس به تست فنی این خودرو پرداخته و قابلیت‌های آن را به آزمایش بکشیم.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
یک خودرو اسپرت لوکس ترکیبی از تناقضات مختلف است. چنین خودروهایی گرگی در لباس میش هستند و در حالی که نمای ظاهری مجلسی و لوکس دارند اما در باطن روی دیگری از خود نشان می‌دهند. نمای ظاهری ATS-V ترکیبی از یک سدان اسپرت و یک کوپه خوش‌فرم بوده و وردی هوای بزرگ جلو و هم‌چنین منفذ فیبر کربنی ورودی هوا روی کاپوت جلو نمای خشمگینی به اتومبیل بخشیده است. پکیج ۵.۰۰۰ دلاری فیبر کربنی که در اتومبیل مورد تست نصب شده بود شامل اسپلیتر جلو، اسپویلر عقب، منفذ روی کاپوت و اسکرت (دامنه‌های جانبی) می‌شود. صندلی‌های ریکارو اتومبیل بسیار راحت بوده و بدن را به‌خوبی پوشش می‌دهند ATS-V در حقیقت کوچک‌ترین و سبک‌ترین مدل از سری اتومبیل‌های V کمپانی کادیلاک بوده و حاصل سال‌ها تجربه‌ای است که کادیلاک در مدل CTS-V کسب کرده است. درس‌هایی که در این ساخت این خودرو پس داده شده همگی مربوط به یادگیری‌های قدیمی کادیلاک است اما این‌گونه نبوده که کادیلاک در ساخت ATS-V از مواد و مصالحی که در آرشیو خود داشته استفاده کند، بلکه در توسعه ATS-V پا را فراتر گذاشته است، در حالی که اتومبیل‌های سری V کادیلاک اغلب از موتورهای V8 مجهز به سوپرچارجر بهره می‌بردند اما ATS-V به یک موتور V6 به همراه توربو دوقلو مجهز است.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
زیر کاپوت جلو ATS-V یک موتور V6 با شاتون‌های تیتانیومی و میل‌لنگ فولادی قرار دارد که توسط دو توربو چارجر پرخوران می‌شود. این موتور نسبتاً جمع‌وجور که در میان دیواره آتش و اکسل جلو جا خوش کرده است قادر به تولید ۴۶۴ قوه اسب نیرو و ۴۴۵ پوند – فوت (۶۰۳ نیوتن‌متر) گشتاور می‌باشد و وظیفه انتقال نیرو را هم یک جعبه‌دنده ۸ سرعتهٔ اتوماتیک یا شش دنده دستی بر عهده دارد. زیر موتور خودرو یک صفحه آلومینیومی بزرگ کار گذاشته شده که هم وظیفه محافظت از اجزای موتور و هم بهبود ضریب آئرودینامیکی سطح زیرین اتومبیل را بر عهده دارد. هم‌چنین ATS-V نسبت به ATS استاندارد از بوش‌ها و اتصالات توپی قوی‌تری بهره‌مند است و ضریب سفتی فنرهای لول ATS-V بیشتر شده است.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
۵ نوع حالت رانندگی مختلف در ATS-V وجود دارد که امکان تنظیم دمپر ها، دیفرانسیل، فرمان‌پذیری، پاسخ‌دهی پدال گاز و صدای موتور را فراهم می‌آورد. عملکرد سیستم فوق بسیار نرم بوده و ما را برای آزمایش هر چه سریع‌تر اتومبیل در پیست ترغیب می‌کند.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
دستگاه Vbox را روی ATS-V کوپه با جعبه‌دنده ۸ سرعتهٔ اتوماتیک کالیبره کرده و با وارد مدار کردن سامانه لانچ کنترل هر دو پدال گاز و ترمز را هم‌زمان فشار می‌دهیم با رها کردن پدال ترمز چرخ‌ها هرزگردی مختصری می‌کنند و اتومبیل در ۴ ثانیه به سرعت ۹۶.۶ کیلومتر می‌رسد و یک‌چهارم مایل را در ۱۲.۳ ثانیه و با سرعت ۱۸۴ کیلومتر پشت سر می‌گذاریم که البته ما در این مرحله انتظار عملکرد بهتری را داشتیم. در حالی که سرعت رقیب این خودرو یعنی ب‌ام‌و M3 به ۲۵۰ کیلومتر محدود شده اما کادیلاک قادر به دست‌یابی به حداکثر سرعت ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
ترمزهای ATS-V در جلو شش پیستونه و در محور عقب ۴ پیستونه است. سایز دیسک ترمزهای محور جلو ۱۴.۶ اینچ و سایز دیسک‌های محور عقب هم ۱۳.۳ اینچی می‌باشد و در تست ترمز کادیلاک توانست در ۳۱.۳۹ متر از سرعت ۹۶.۶ کیلومتر به طور کامل متوقف شود.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
منحنی گشتاور کادیلاک ATS-V به‌اندازه ب‌ام‌و های M3 و M4 گیرا نیست چراکه هر دو ب‌ام‌و نام‌برده بیشینه گشتاور ۵۵۰ نیوتن‌متری خود را در دور موتور ۱۸۵۰ دور در دقیقه تحویل می‌دهد در حالی در دور مشابه موتور کادیلاک تنها ۴۴۷ نیوتن‌متر از کل گشتاور خود را تحویل می‌دهد و بیشینه گشتاور ۶۰۳ نیوتن‌متری اتومبیل در دور موتور ۳۵۰۰ عرضه می‌شود. هر چند انتقال گشتاور کادیلاک به‌اندازه ب‌ام‌و های ام پاور سریع نیست اما نسبت به ب‌ام‌و قابل کنترل تر بوده و احساسی شبیه به موتورهای تنفس طبیعی دارد.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
پایداری و کنترل قدرت تحویلی اتومبیل به زمین بر عهده دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی می‌باشد و هم‌چنین در کادیلاک ATS-V از سیستم کنترل کشش جدیدی که برای کوروت های شرکت‌کننده در مسابقات لمانز ساخته شده، بهره به عمل آمده که به شما اطمینان می‌دهد در هر لحظه مناسب‌ترین میزان نیرو برای طی کردن تا جای ممکن سریع پیچ‌ها به زمین منتقل می‌شود.

2016 Cadillac ATS-V Interior
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Interior
سازه ATS استاندارد در حال حاضر در کلاس خودش چابک‌ترین بوده و به‌منظور تحمل قدرت بیشتر در مدل ATS-V با بروز رسانی‌های فراوانی مواجه شده و سفتی شاسی اتومبیل در مدل V نسبت به ATS استاندارد ۲۵ درصد بیشتر شده است هم‌چنین در ATS-V از میله نوسان گیر ضخیم‌تر و فنرهای لول نازک‌تر استفاده شده است لاستیک‌های ATS-V هم از انواع میشلن پایلوت سوپراسپرت با چسبندگی بیشتر می‌باشد. هنگام رانندگی با اتومبیل کوچک‌ترین تغییرات در سطح جاده را حس می‌کنید و در واقع اتومبیل به شما اطمینان می‌دهد که کاملاً در کنترل شماست.

2016 Cadillac ATS-V Interior
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Interior
کادیلاک ATS-V یک چاقو کوچک جراحی است که مانند یک قداره بزرگ به نظر می‌رسد.

2016 Cadillac ATS-V Interior
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Interior
متأسفانه برخی از انتقادهایی مانند نشانگر عجیب و غریب نیمه آنالوگ و نیمه دیجیتال که به ATS وارد بود در مورد ATS-V هم صادق است هم‌چنین صفحه نمایشگر لمسی CUE به‌اندازه اسمارت فون ها عمل‌گرا نیست به‌علاوه صندلی‌های ردیف دوم هم کمی تنگ هستند. البته تمام موارد فوق در کنار موتور تازه‌نفس ۴۶۴ اسب‌بخاری رنگ می‌بازند و اهمیت چندانی ندارند. از طرف دیگر در داخل کابین فرمان ضخیم و رگه‌های زیبایی از فیبرکربن به همراه تنظیم باورنکردنی ۱۶ جهته صندلی‌های ریکارو ردیف جلو از نقاط قوت اتومبیل هستند.

توانایی‌های ATS-V اصلاً قابل انکار نیست و قیمت ATS-V در حدود ۲,۰۰۰$ کمتر از ب‌ام‌و های M3 و M4 بوده و برای مدل سدان از ۶۱,۴۶۰ $ و برای مدل کوپه از ۶۳,۶۶۰ $ شروع می‌شود. اما اگر بخواهیم مقایسه‌ای گذرا در هنگام خرید ب‌ام‌و M3 و کادیلاک ATS-V داشته باشید باید بگوییم که کادیلاک برای کسانی که اغلب اوقات خود را در پیست اتومبیل‌رانی می‌گذرانند، مناسب است و ب‌ام‌و M3/M4 مطلوب افرادی است که اغلب در خیابان‌ها به رانندگی می‌پردازند

اخیراً رئیس کادیلاک برنامه‌های خود را برای عرضه چندین اتومبیل جدید را اعلام کرد اما ایشان اشاره کردند که تا قبل از ۲۰۲۰ قصد مقابله رو در رو با برندهای آلمانی را ندارند و ما بعد از تست ATS-V به این نتیجه رسیدیم که عملکرد کادیلاک از حالت نوسانی بیرون آمده و اکنون کادیلاک در مسیر صحیحی قدم برمی‌دارد.

  • پیکره‌بندی اتومبیل: موتور جلو / محور محرک عقب / ۲ در کوپه / ۴ نفر سرنشین
  • موتور:۳.۶ لیتر حجم / ۴۶۴ اسب‌بخار قدرت / ۶۰۳ نیوتن‌متر گشتاور / دو میل‌سوپاپ از بالا (DOHC) / 24 سوپاپ / ۶ سیلندر وی شکل
  • جعبه‌دنده: ۸ سرعتهٔ اتوماتیک (یا شش سرعته دستی)
  • فاصله بین محورها: ۲۷۷۶ میلی‌متر
  • طول * عرض * ارتفاع:۴۶۹۱*۱۸۴۱*۱۳۸۴ (میلی‌متر)
  • شتاب صفر تا ۹۶.۶ کیلومتر: ۴ ثانیه (۳.۹ ثانیه با گیربکس دستی)
  • طی ۴۰۰ متر: ۱۲.۳ ثانیه با سرعت ۱۸۴.۴ کیلومتر بر ساعت
  • مسافت لازم برای توقف از سرعت ۹۶.۶ کیلومتر:۳۱.۳۹ متر
  • شتاب جانبی: ۰.۹۸g
  • مصرف سوخت (EPA) در صد کیلومتر:۱۴.۷ لیتر (شهر)،۹.۸ لیتر (بزرگراه)،۱۳.۰۷(ترکیبی)
  • قیمت: ۶۳,۶۶۰$
  • قیمت مدل تست: ۷۸,۹۹۵ $

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۷۹ دیدگاه‌ها

  1. Zonda R

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    کادیلاک ATS -v= لایک
    Bmw m4= دیسلایک

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Zonda R

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      لکسوس Rc-f = لایک
      کادیلاک ATS-v=دیسلایک

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        RC-F رو با ATS مقایسه میکنی فزراد جان؟!!!!!!!!! :)

        RC-F خیلی کمتر از این حرفاست

        لکسس روی این خودرو انقدر تجهیزات الکترونیکی دست و پا گیر نصب کرده

        که اصلاً نمیذاره راننده در امور خودرو دخالت کنه

        کافیه قسمت 6 از فصل تاپ گیر رو ببینین :D

        دیگه لقب بدی وجود نداشت که بهش نسبت ندن……

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          احمد جان
          این 3 خودرو نسل جدید خودشونو تجربه میکنن یا حداقل دچار تحول شدن ولی مرسدس بنز c کوپه هنوز نسل جدیدش نیومده و
          audi rs5 هم کمتر شناخته شده و درگشو دیدیم
          و
          بازار این روزایه صحبت در مورد کوپه لکسوس زیاده
          این مقایسه رو نوشتم
          البته کار لکسوس هم قبل تحسینه شاید به پای bmw نرسه اونم با تاخیر جزیی و پرفورمنس کادیلاک رو هم نداشته باشه
          اما چیزی از قابلیت لکسوس کم نمیکنه بخصوص اینکه تجربه ی اول اول لکسوس هست چون is-f واقعا در حد این حرفا نبود

          ارادتمندیم دوستم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. احمدرضا

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          حرفت واقعا غیر حرفه ای هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. احمد

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (381 ديدگاه)

          اقا احمد من 1 سوال از شما داشتم
          شما تا حالا پشت لکسوس RCF یا ats یا خودرویی با همین مشخصات تقریبی نشستی ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Ahmad..F12

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          احمد آقا من طبق سابقه این خودروها و دیدن مستند ها و همچنین بررسی هایی که دیدم و خوندم این حرف رو میزنم

          و کاملاً هم به یقین رسیدم

          در مورد نشستن پشت خورویی با مشخصات تقریبی هم باید بگم که بله نشستم، SLK 350 داشتم، چطور مگه موردی هست؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. AHMADREZA

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (381 ديدگاه)

      بهتر بود اینجوری تیتر میزدید

      “” کادیلاک و تخریب کامل دژ های المانی ها “”

      واقعا اگه بدون تعصب نگاه کنید میبینید که کادیلاک از هر نظر المانی ها رو پشت سر گذاشته و هیچی کم نداره

      از نظر طراحی و ابهت و کلاس و قدرت و به خصوص قیمت و از هر نظر که فکر کنید یک سر و گردن بالاتر از المان ها ست

      واقعا کادیلاک سنگ تموم گذاشت خیلی خوشم اومد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Kasra_AMG

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (544 ديدگاه)

        این حرفو برا خنده گفتی نه؟:)خواهشا دیگه خودروسازی آلمانو اینطوری زیر سوال نبرین

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Kasra_AMG

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (544 ديدگاه)

        درسته کادیلاک ماشین خوبیه ولی به نظر نمیرسه حداقل به آلمانیا برسه.در مورد طراحیم مسلما همچی مث روز روشنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        درود
        شما که بدون تعصب میبینید (!) بگید از چه نظر هایی ماشین های آلمانی رو پشت سر گذاشته لطفا …

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Kasra_AMG

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (544 ديدگاه)

          از بابت طراحی که آلمانیا خیلی شاخص ترن بر خلاف کادیلاک که یکم کلیشه ایه.(نمیگم بده)از حیث فنی که خب همه میدونن آلمانیا همیشه تو دنیا تکن.راستش بعضی دوستان یه بهونه ی جالبی برا ما میارن اونم تعصبه.راستش باید بگم اگرم کسی رو ماشینای آلمانی تعصب داره کاملا موجهه چون مشخص ترین چیز اینه که آلمانیا واقعا تو خودروسازی حرف اولو میزنه.شما کی دیدید آلمانیا تو خودروسازی افت کنن.برخلاف خیلی از کشورای دیگه.راستش مسلم ترین چیز ممکن همینه.آلمانیا واقعا کارو زحمتشونو میکشن و نتیجشم میبینن.درسته که چند نفر بیان و اینطور در موردش بگن؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. P.G

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          هههه،خیلى جالبه
          شما به طراحى کادیلاک که حتى نسبت به سه چهار سال قبل به کلى عوض شده و به روز رسانى شده میگى کلیشه اى اما به نظرت طراحى نود درصد محصولات برندهاى آلمانى که تو ده پانزده سال گذشته تغییر عمده اى نداشتن و باید خیلى تو ظاهر بعضى مدل هاشون دقیق بشى تا شاید یکم تفاوت پیدا کنى کلیشه اى نیستن؟!!!الان بى ام یا بنز یا آئودى یا وولکس واگن که تقریباً اکثر محصولاتشون منهاى ابعاد تقریباً هم شکل هستن و تفاوت ظاهرى چندانى با هم ندارن کلیشه اى نیستن از نظر شما؟!!!
          به خاطر همین چیزهاست که متعصبى دیگه،ناراحتى هم نداره،حقیقتیه که باید قبول کنىد!:)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. امیرحسین (Lion26)

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (257 ديدگاه)

    از بین برندهای خودرو های آمریکایی، از Jeep، Ford فقط خوشم میاد.

    Just France

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. milad

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    مثل یه افعی خطرناکه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ahmad..F12

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    فرید جان ممنون خسته نباشی

    واقعاً عالیه واقعاً عملکردش فوق العاده ست

    اصلاً فکر نمیکردم ATS به یه کوپه تا این حد سطح بالا تبدیل باشه

    توی متن گفته شد که ATS بیشتر به درد کسایی میخوره که توی پست هستند ولی M4 برای کسایی

    که توی خیابون رانندگی میکنند!

    ولی به نظر من با ATS کاملاً میشه توی خیابون هم راحت بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احسان(احسان سابق)

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    کادیلاک داره از همون جایی ضربه می خوره که باهاش رشد کرد. یادم میاد ATS که تازه معرفی شده بود خودش رو رقیب بی ام و سری 3 معرفی کرد و نشون می داد چه قابلیت های خوبی داره.اما بعد از اون موقع کادیلاک تبدیل شد به یک اسپورت ساز نه لوکس ساز. به نظر میاد کادیلاک عالی باشه اما اصلا و ابدا کلاس و حس بنز و بی ام و رو نداره.
    انگار کادیلاک بیخیال لوکس بودن شده و فقط داره روی عملکرد کار می کنه. در هر صورت خیلی واسم فرقی نمی کنه چون نه فعلا می تونم بی ام و و بنز بخرم نه کادیلاک فقط میام اینجا نظر بدم تا حداقل توی رویا بتونم سوارشون باشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      احسان جان در وهله ی اول آرزو میکنم به هر چی میخوای برسی داداش گلم.
      اما در حقیقت این طور نیست که کادیلاک دیگه حس لوکس بودن رو نداشته باشه خب اون دیگه سلیقه ی شما بزرگوار هست در حالی که همینATS-Vدر بحث لوکس بودن به نظر بنده و بسیاری از دوستان شاید برتر باشه و این مسئله در مورد CTS-V هم صدق میکنه.شخصا معتقدم کابین زیباتری نسبت به آلمانی ها دارن و به همون اندازه هم لوکس هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان(احسان سابق)

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (2872 ديدگاه)

        امار فروشش اینو ثابت نمی کنه.منظورم اینه که کادیلاک CTS ماه گذشته 40 درصد کاهش فروش داشته در برابر سری 5 که 5 درصد افزایش فروش داشته.سری 5 که 6 سال عمر داره و داره نسل عوض می کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. رهگذر

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (353 ديدگاه)

        اگه سلیقه داشتی که شورولت باز نمیشدی کابین زیبا تر؟؟؟ سلیقه هم خوب چیزیه والا عشق ادم کور و کر میکنه اینه ها

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مایکل جکسون - تریلر

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای رهگذر من عشق شورولتم . مگه کسی که شورولت بازه بی سلیقه است ؟ چرا به شورولت بازها توهین میکنی ؟ معلومه که کابینش زیباست . آقای محترم اگر قرار باشه توهین کنی شورولت بازها هم میتونن بهت توهین کنن . مطمئن باش .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          رهگذر جان به کجا چنین شتابان؟
          شما حرف منطقی بزن بحثی که مربوط به سلیقس رو وسط نکش!!!
          این قدر ماشین از شورولت میتونم مثال بزنم که کابین زیبایی داشته باشه کوروت با قیمتی کمتر به جرات میشه گفت تو رده ی قیمتیش از زیباترین هاست.خود کامارو و سیلورادوی HD.
          همون طور که گفتم این بحث سلیقه ایه افرادی هم هستن که تعدادشون هم خیلی کم نیست و مخالف طراحی کابین بنز و ب ام و اند هرچند بنده جزو این دسته نیستم.
          در جواب احسان جان هم باید بگم من حرفی از آمار فروش نزدم و ضرری که جنرال موتورز برای مدتی متحمل شد به این زودی جبران نمیشه که آمار فروش کادیلاک رو به دوران گذشته برگردونه ولی تا اون موقع تعریف و تمجید کارشناسان مجلات و سایت های خودرویی معتبر جوابگوی سوالات بسیاری از منتقدان خواهد بود و در این مورد یقین دارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. رهگذر

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (353 ديدگاه)

          این که تو شورولت بازی ایراد نداره ولی اینکه کسی شورولت و کابینش رو از مرسدس و بی ام و زیبا تر بدونه اون دیگه کج سلیقه بازیه شما چه توهینی میتونی کنی؟؟ به کس و کارت حرفی زده شده که پشتش در بیای؟؟ یه حذف بزن نگن شره بگن عجب جمله ای

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          جناب رهگذر شما منو به بی سلیقه بودن متهم کردی و توقعی نداشته باش بهم برنخوره.در جواب شما چی میتونم بگم؟هان؟
          از شما عذرخواهی میکنم که کابین شورولت رو بیشتر از مرسدس و ب ام و دوست دارم.
          برادر من حرفت غیر منطقیه بنز لوکس سازه و با این هدف هم کابینش متفاوته و شورولت از هر کلاسی میزنه و فکر نمیکنم اگه هدفش مثل بنز بود و هم قیمت اون شما این طور صحبت میکردی.
          دلم میخواست هم قیمت بودن ببینم شما چی میگفتی.
          هیچ فرقی هم برام نمیکنه شما یا هر کاربر دیگه ای مخالف باشه من نظرمو گفتم شما هم خیلی ناراحتی یه منبع علمی بیار که با دلایل منطقی بگه کابین بنز و ب ام و زیباتره.
          چه گرفتاری شدیم به کج سلیقه بودن هم محکوم شدیم.باشه شما راست میگی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. رهگذر

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (353 ديدگاه)

          الان اینجا حرفت شد دو تا! اول میگی شورولت از مرسدس زیباتره کابینش(یاللعجب؟) بعدش میگی معلومه بنز بهتره چون گرون تره من در کیفیت تنها حرف نزدم که بگی باشه بنز بهتره چون گرون تره زیبایی طراحی یه چیز دیگست نظم و ترتیب و دم دست بودن همه چیز در کابین در ماشین های آلمانی در اوج خودش قرار داره تویوتا چندشه خود طرفداراش هم میدونند اما بعضی داشبوردهای مزدا زیباست چرا چون فقط آرم مزدا داره بقیش بی ام وست میگی نه تو همین پدال جستجو کن دوست عزیز چرا نمیخوای بپذیری اینا همیشه برای بقیه حکم خط کش و معیار رو داشتند یه عده تابلو کپی میکنند یه عده ایده میگیرند و درس اصلا 90 در صد رقابت المانها بین خودشونه بنز با پورشه بنز و بی ام و ائودی مرسدس و …… انگار بقیه نیستند اصلا گاهی هم بات بقیه شاخ به شاخ میشن به عبارتی دیگران براشون کر کری میخونند تا اینا هم بفهمند بقیه هم هستند و البته از این رفتارشون هم خوشم نمیاد ولی حقیقتیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. شروین

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          جناب رهگذر من چندین بار کامنتها رو خوندم اما ندیدم باربد گفته باشه کابین بنز از شورولت زیبا تره و بهتره که شما از طرف ایشون هرچی خودت دلت میخواد واسه خودت میگی!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. شایان

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    اوه اوه اوه حمله به دژهایه آلمانی خوشم میاد معیار و ملاک دژهایه آلمانین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. archikhan

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    کادیلاک اخیرا فعالیت های خوبی میکنه ،
    دوباره داره احیاء میشه
    مرسی کادیلاک

    “عشقه کادیلاک اسکالید”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. کافر مقدس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    آقا یعنی چی حمله به دژ آلمانی و این داستانا؟!!!

    خودتون مطلب رو جوری بویلد میکنید که تفرقه اندازی نا خود آگاه بین کاربرا شکل میگیره!

    شاید دلیل این تیتر جزییات ویدئو باشه که سازنده ویدئو اصن ارتباطی با کمپانی کدیلاک نداره

    از عنوان ها و تیتر های بهتری هم میشه استفاده کرد مثل منبع خارجی خودش!

    خارجی ها هم میگن کَدیلاک ما هم چنان میگیم کادیلاک:P

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. american muscle

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (98 ديدگاه)

    خشک و بی روحه.از لحاظ قدرت خوبه ولی از لحاظ ظاهر… یکم هلال به این ماشین ندادن انگار از رو مقوا قالبشو زدن.طراحیش خوبه ها ولی یکم لطیف تر بود یه چیز دیگه بود یکم هلالی تر.یه فوردو از جلو ببین هم خشنه هم لطیف.یا یه دوجو از جلو ببین هم لطیفه هم خشننن.ولی این لطافتی نداره جلوشو ببین انگار تا زدن.طراحیش خوبه فقط لطیف نیس.نمیدونم تونستم منظورمو بفهمونم یا نه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ShoMpeT

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (271 ديدگاه)

      عزیزم، الان همه کمپانی ها سعی میکنند بدنه اتومبیل ها رو به صورت شارپ و خشن طراحی کنند، اونوقت شما هنوز دنبال طراحی گرد و لطیف و دخترونه هستی؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رهگذر

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (353 ديدگاه)

        همین که مثل عقب …ها میگیم بی ام دبیلو و دابلیو بسمونه اندازه کافی بی جنبه بودن و بی سوادیمون رو نشون دادیم اونا وی ندارند ما چی؟ چرا ما باید بگیم دبیلو 60/70 سال مثل بچه ادم گفتیم بی ام و حالا ماهواره یادمون میده چی بگیم متاسفم برای این طرز فکر که تو ذهن بعضی هاست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          خب شما اگه دوست نداری بگو همون بی ام و نگو بی ام دبلیو. بعدم وی دارن اما W یعنی دابلیو. V یعنی و!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سعید

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1484 ديدگاه)

          حرف W تو زبان آلمانی ” و ” تلفظ میشه،بهتره که بگیم “بی ام و”

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شروین

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          من از زبون خود آلمانی ها شنیدم که با یه لهجه خاصی میگن بی ام و. خیلی هم غلیظ میگن (و) اما غیر آلمانیا میگن دابلیو. بهر حال فرقی هم نمیکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. american muscle

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (98 ديدگاه)

        عزیزم دوباره بخون چی گفتم بعد این حرفو بزن من خودم طرفدار پرو پا قرص ماسلای آمریکاییم اول قدرت بعد ظاهر خشن برام مهمه بعدش نگفتم کادیلاک خشن نیست گفتم نخراشیده هس و یکم باس بهتر میشد طراحیش خوبه ولی تیکه تیکه و نخراشیدس.سی پی یوت دااااااغونه عمو جون یکم لبنیات مصرف کن تو مسجدم میگم دعات کنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. P.G

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          دوست عزیز معذرت میخوام ها،ولى نظرت پرته!
          البته زیبایى یه امر سلیقه اى و شخصیه ولى این حرفایى که شما میزنى زیاد منطقى نیست و با عقل جور درنمیاد
          اکثر مقالات جدید هم یکى از نقاط قوت محصولات جدید کادیلاک رو طراحى ظاهرى خشن میدونن و همه جا از ظاهر کادیلاک تعریف شده،اما شما به قول خودت نمیتونى منظورت رو برسونى،چون شاید اصن منظورى ندارى جز اینکه یه چیزى گفته باشى!:)
          همه ى ماشین ها که نمیتونن یک شکل باشن،از طرفى ظاهر خشن و خطوط تیز این خودرو کاملاً توجیه و منطق داره،چون این خودرو یک سدان اسپرت با قابلیت هاى ریس و موتور بسیار قوى هست،اگه بیان اون مشخصاتى که شما مدنظرته رو تو طراحیش بگنجونن دیگه کسى نمیخردش!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. (((RETOLEX(((REZA

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      زرشک
      american muscle درباره لطافت طراحی میگه
      داشته باش american muscle

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. american muscle

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (98 ديدگاه)

        نگا کاپوتش کن یه پا بذاری روش از همون خطه که وسطشه میره تو.این منو ناراحت کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          ماسل جان اسم کاربریت و عکس آواتارت بهم میگه هیچی نگم. اما شما پات رو بذار رو خط وسط کاپوتش اگه رفت تو من خونه ام رو میفروشم یکی از همینا برات میخرم!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. american muscle

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (98 ديدگاه)

          با کشته مرده های کادیلاک نمیشه در افتاد باشه شروین جون و بقیه رفقا آقا قبول کردیم کادیلاک لایک

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. شروین

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    من که شدیداً عاشقشم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Hyper Venom

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (450 ديدگاه)

    لایک…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شلبى

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (685 ديدگاه)

    بسیار خوش ساخت و زیباست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. (((RETOLEX(((REZA

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    ایا lexus rc_f توانایی رقابت با cadillac ats_v رو داره ؟
    قدرت هر دو مثل هم هست ولی rc_f یکم بیشتر .
    کاش لکسس طرز تفکرش رو عوض میکرد و روی این ماشین توربوشارژ میگذاشت . موتور rc_f موتور بسیار خوبی برای توربوشارژ هست ، مقاومت موتورش خیلی زیاده . اگه توربوشارژ داشت قدرتش خیلی زیاد تر میشد . بیخیال ، بریم سراغ بقیه بحث
    خب می رسیم به بخش گشتاور ، در این بخش کابوی خوشتیپ سامورایی ما رو از پا در میاره و به همین دلیل کَدیلاک شتاب بیشتری داره .
    کَدیلاک قدرت وگشتار خیلی خوبی رو از این موتور گرفته ، کارش فوق العاده است .
    رقابت ats_v با rc_f performance تو یه پیست با پیچ های تند چی بشه ! اونجا هست که rc_f خودشو نشون میده (( دقت کنید گفتم rc_f performance که هندلینگ بسیار بهتری نسبت به rc_f معمولی داره ))
    شاید rc_f بهتر نباشه ولی 100% توانایی رقابت داره .

    ای بابا این چه حرفیه احمد ، الان دیگه همه کمپانی ها روی ماشین هاشون از این تجهیزات دست و پاگیر میذارن ، این جور چیزا برای منو تو که راننده حرفه ای هستیم جالب نیستن وگرنه بقیه نیاز دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. FcmZ

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (114 ديدگاه)

    هر قدر کادیلاک تو چند سال اخیر در ضمینه طراحی خوب عمل کرده همون اندازه گند زده به این خودرو!
    درسته کوپه های المانی هم تفاوت چندانی با سدان هاشون ندارن ولی یه ظرافت هایی دارن که حس اسپرت تری نسبت به سدان هاشون با خودشون دارن.
    درسته CTS یه کلاس بالاتر از اینه ولی شما برید کادیلاک CTS Coupe نسل قبل رو ببینید چه قدر زیبا وترسناکه! ایا ATS کوپه هم همین حس رو داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احمدرضا

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی عالیه اما با اون دوستی که میگه دژ های آلمانی رو تخریب میکنه مخالفم هنوز m4 رقیب بزرگیه وبزرگان بیشتری رو میطلبه
    پرچم ب ام و بالاست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عالی معرکست از المانیها بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رهگذر

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (353 ديدگاه)

      تو هم بگو اروم شی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شایان

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      عزیزم به دیس لایک هات نگاه کنن اونم تویه پست کادیلاک خب وقتی بهتر نیست مجبور نیستی بگی بهتره ب جایی بر نمی خوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        بهتر هست برادر آلمانی متعصب!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          شروین اعصابه جنگ و کل کل با شما رو دیگه ندارم بیخیال چیزیه که معلومه پس زیاد کشش نده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شروین

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          ما یک بار بحث و کل کلمون رو با هم کردیم شایان جان. بحثی نداریم. بله که همه چیز معلومه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. رهگذر

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    از نظر طراحی که بایدبره آموزش بوق واقعا عقب افتادست یه عده دوست دارند زیبا ببینندش خوب ببینن اما حقیقت همینه که دارین میبینین کادیلاک هم اگه بود کادیلاک های قدیم اونم فقط و فقط صندلی هاشون که اصلا یه چیز دیگه بودند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      جناب رهگذر قراره کمپانی کدیلاک به زودی باهات تماس بگیره و برای طراحی مدل 2017 که هنوز نیومده ازت کمک بگیره که دیگه طراحیاش عقب افتاده نباشه!!!! لطفا کمکشون کن و دریغ نکن!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رهگذر

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (353 ديدگاه)

        دوست عزیز شما که وکیل وصی اونایی یه زنگ بزن طرح ها رو برات ای میل کنم تو همین این وسط پورسانتت رو بگیر باربد جان شما هم سمتی در اونجا داری پس حقوقت دلاره ترمی باهات حساب میکنم 6 هزار تا طراحی سطح متوسط طراحی اتومبیل سطح حرفه ای اگه یادت هم بدم کمپانی مربوطت ازت نمیخره اصلا تولید نمیکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      رهگذر جان هزینه ی هر جلسه آموزش خصوصی شما در بحث طراحی چه قدر میشه؟
      چک بکشم یا همین الان نقدی تقدیم حضورتون کنم؟
      نه اصلاً فراموشش کنید آخه کادیلاک لیاقت نصایح شما رو نداره نیست که عقب موندس از اون بابت میگم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        باربد جان بیا با هم بریم پیشش آموزش ببینیم نصف قیمت حساب شه که هزینه دلالی که قراره از کمپانی کدیلاک بگیریم یه چیزی تهش بمونه برامون!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رهگذر

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (353 ديدگاه)

          کدیلاک رو خوب اومدی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          شروین جان ولش کن داداش گلم ایشون مشکلش چیز دیگه ایه کسی که ده بارم براش کامنت بذاری بعد برداشت خودشو بکنه فکر نمیکنم لازم باشه زیاد بحثی باهاش کرد یه بار ازش خواستم یه منبع معتبر بیاره داره طفره میره و میخواد تلفظ صحیح کادیلاک رو بهمون یاد بده.
          بذار کادیلاک با سابقه ی بیش از 100 سال بیاد از ایشون یاد بگیره.
          خودتو دوست داریم شروین جان و به قول خودت دلمون به داشتن دوستایی مثل شما خوشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. شلبى

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (685 ديدگاه)

      من نمیدونم چرا شما و یه چند نفر دیگه مثل شما تو این سایت انقدر اصرار دارین که نظرتونو به بقیه تحمیل کنین،حتى به سلیقه بقیه هم توهین میکنین،اگه از نظر شما طراحى هاى داخل کادیلاک زیبا نیست این مشکل از سلیقه شماست نه بقیه مگرنه طراحیه داخلیه اسکالد یا CTS یا CT6 چه مشکلى داره یا ازرقبا چى کم دارن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. P.G

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      رهگذر جان،توصیه ى اکید من به شما اینه که تو همین راهى که دارى ازش گذر میکنى حتماً یه توک پا به یه روانپزشک حاذق مراجعه کن تا بلکه بیمارى عناد و سادیسم بى منطق شما نسبت به محصولات آمریکایى رو درمان کنه
      این براى ادامه ى راهى هم که در حال گذر ازش هستى بهتره!:)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. سعید

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    من عاشق کادیلاکم ولی این ماشین از نظر ظاهری به زیبایی و ابهت آلمانی ها نیست مخصوصا m4،سی کلاس کوپه هم بزودی میاد و از نظر قدرت و شتاب بهتر از اینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      این نظر شماست و صد البته نظر هر کس محترمه. اما کسی که امریکایی دوست داره نظرش با شما مخالفه.
      درضمن هنوز نیومده شما میگی بهتره؟ تست کردی؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1484 ديدگاه)

        مثل اینکه جمله اول منو ندیدی؛من بیشتر از شما ماشین آمریکایی دوست دارم؛با یه مقایسه ساده عکسهای هردو خودرو تفاوت ظاهریشون به وضوح مشخصه
        نیازی به تست نیست؛ C63 سدان 503 اسب بخار قدرت داره با شتاب 3.9 ،مدل کوپه قطعا شتابش از سدان بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شروین

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          سعید جان اولا شتاب اینم تو حالت دستی 3.9 هست.
          دوما کوپه بودن دلیل نمیشه حتما شتاب بهتر باشه.
          سوما از رو عکس نمیشه فهمید کدوم ماشین از اونیکی بهتره!!!
          چهارما اگه ملاک خوب بودن اسب بخار بیشتر و شتاب کمتره پس بهترین ماشینای دنیا درگسترای امریکایین!
          پنجما شاید عدد مربوط به قدرت و گشتاور مرسدس از این بالاتر باشه اما اصولا بنز موتور سنگینی داره که باعث میشه راندمان کمتر بشه.
          ششما گیرم مرسدس صفر تا صدش هم ازین بهتر باشه که به خاطر 4matic خواهد بود، آیا 1/4 مایل رو هم با زمان بهتری میره؟ آیا شتاب جانبیش هم که با هندلینگ رابطه مستقیم داره بالاتر از 0.98 خواهد بود؟ آیا تاپ اسپیدش بیشتر خواهد بود؟ تاحالا که هیچ مدلی از بنز اینطور نبوده!!
          بازم بگم؟؟!!
          درسته من امریکایی دوست دارم و دشمن بنز هم نیستم اما ملاک و اثبات حرفهام نتایج پیست هاست نه عدد و ارقام اعلامی کمپانی!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شروین

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          اینا که گفتم درمورد بی ام دابلیو و بقیه رقبای آلمانی هم صادقه!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. سعید

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1484 ديدگاه)

          اولا شتاب C63 سدان در سایت کارانددرایور 3.8 و برای مدل اس 3.7 به دست اومده.
          دوما کوپه سی کلاس حتما عملکرد بهتری نسبت به سدان داره مثل نسل قبلی که شتاب مدل کوپه بهتر از سدان بود.
          سوما سی کلاس به هیچ وجهی 4matic نیست و دیفرانسیل عقبه.
          چهارما شتاب صفرتا صد ملاک برتری کامل خودروها نیست و همونطوری که شما میگین 1/4مایل ملاک خیلی بهتری برای قضاوته،این کادیلاک 1/4مایل رو در 12.3 ثانیه طی میکنه،هرچند سایت کارانددرایور 1/4مایل کادیلاک رو 12.6 ذکر کرده،که برای C63 سدان 12.1 و برای مدل اس 12 ثانیه هست،
          پنجما برخلاف برخی شرکتها در اعلام اعداد و ارقام غیرواقعی،معمولا شتاب ماشین های بنز در تستها بهتر از رقم رسمی اعلامی از طرف بنزه،مثلا GLA45 که مرسدس شتابشو 4.8 اعلام کرده ولی در تستها 4.3 شده،یا E63 که 3.6 گفته ولی در تست شده 3.4،SLS بلک سری شتابش رو مرسدس 3.6 اعلام کرده ولی در واقعیت شتابش 3.2 هست،یا مدل CLS 63 که شتاب اعلامی بنز 3.6 هست ولی در تست شده 3.2 (caranddriver)
          این نکته رو هم بگم که شتاب صفرتاصد با شتاب صفر تا 96 تقریبا یک دهم ثانیه تفاوت داره،پس میبینید که بازم ارقام واقعی بهتر از اعلام رسمیه.
          این از اعداد و ارقام روی کاغذ،در مورد هندلینگ و راندمان تا هردو ماشین باهم تست نشن نمیشه گفت کدوم بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. سعید

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1484 ديدگاه)

          ضمنا شروین جان من از روی عکس نگفتم این ماشین کلا از اون بهتره،فقط در مورد زیبایی ظاهری و طراحی گفتم که M4 طراحی بهتری داره که فکر کنم اینو از عکس بشه فهمید.
          من برای کادیلاک احترام زیادی قائلم و بیشتر از هربرند آمریکایی دیگه عاشقشم مخصوصا مدلهای CTS و CT6 که طراحی فوق العاده ای دارن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شروین

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          سعید عزیز منم منکر قابلیت های مرسدس نیستم اما اگه شما 1/4 مایل بنز اس رو میاری وسط منم کادیلاک CTSیا CTS-V رو میارم وسط!!
          ضمناً تا حالا رکورد های پیست و اسلالوم مدلهای قبلی کادیلاک از بنز بهتر بوده و قطعا هنوزم بهتر خواهد بود.
          کادیلاک در واقع کوروته با لباس رسمی و اتو کشیده. این یعنی ختم کلام.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. شروین

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          ضمنا به شخصه معتقدم طراحی کادیلاک برتر از بنز و بی ام و است و خیلی از دوستان هم با من هم عقیده اند و نظر بر تکراری بودن طراحی ژرمن ها دارن. بهر حال هر کس نظری داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. سعید

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1484 ديدگاه)

          منظور من اس کلاس نبود،سی 63 مدل اس
          C63 AMG S که 503 اسب بخاره.
          در مورد رکورد پیست حرف شما اصلا درست نیست،توی 100 رکورد برتر پیست نوربرگرینگ 9 تا بنز وجود داره در حالیکه تنها یه کادیلاک وجود داره که رتبه 99 رو داره!!!
          C 63 AMG Coupe Black Series :7:45.00
          CTS-V : 7:59.32
          توی رکوردهای پیست تاپ گیر هم تنها کادیلاک موجود CTS-V هست که رتبه 188 رو داره !!!
          در حالیکه C63 رتبه 43 رو داره والبته AMG GTS رتبه 13

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. شروین

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          داداش من AMG یعنی تیون شده. یه جور کلاه شرعی مرسدسه. غیر AMG برا من مثال بزن اگه نه پای هنسی میاد وسط!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. سعید

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1484 ديدگاه)

          AMG یعنی تیون شده؟!!!!!!!! کلاه شرعی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          AMG همون نقشی رو ایفا میکنه که V برای کادیلاک داره،یعنی بخش اسپورت،یعنی C63AMG با ATS-V مقایسه میشه و CTS-V هم با E63 AMG
          اگه هنسی میاری وسط منم برابوس رو میارم!!!
          شما کمی به اطلاعاتت اضافه کن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. رهگذر

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (353 ديدگاه)

      نه اینو نگو سعید تو بگی میشه تعصب اینا بگن میشه حقیقت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. علي رضا

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    کادیلاک ماشین های عالی و زیبایی میسازه ..مخصوصا ماشین های جدیدش مثل cts-v 2016
    ولی این یکم سادس..ولی بازم ابهتش آدمو می خوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. احمد باقری

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    یک زمانی کادیلاک اصلا خوب کار نمی کرد، ولی انصافا در این چهار پنج سال اخیر خیلی خوب داره کار میکنه حالا چه بهتر از ماشینهای آلمانی باشه یا نباشه واقعا جای تحسین داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. فریا

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    چقد این کامنتا بامزه ان :D
    رهگذر جان از پیاده رو برو کادلاک نزنه بهت :D

    lol

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا