کادیلاک

حراج کادیلاک معروف سریال Mad Men

طرفداران سریال Mad Men، ناراحت نباشید؛ شاید دیگر دون دارپر خوش‌تیپ و با‌کلاس را در تلویزیون نبینیم، اما نظرتان راجع به مشاهده‌ی هر روز آن در گاراژ منزلتان چیست؟

دون‌ دارپر در کادیلاک معروفش؛ فوق‌العاده جذاب است!
دون‌ دارپر در کادیلاک معروفش؛ فوق‌العاده جذاب است!

یکی از بازیگران بسیار کم و سروصدای چند فصل اخیر سریال Mad Men که علی‌رغم نقش بسیار مهم‌اش، چندان جلب‌ توجه نمی‌کرد، کادیلاک دویل کوپه سال ۱۹۶۵ (Cadillac Coupe DeVille) شخصیت اصلی این درام محبوب، دون دارپر- با بازی جان هام-، است که حال این کادیلاک ساخت دیترویت که در دهه ۷۰ دل هر عاشق ماشینی را می‌ربود برای فروش و مزایده در وب‌سایت معروف Screen Bid (که مکانی برای مزایده‌ی وسایل مورد استفاده در سریال‌های محبوب به شمار می‌رود) قرار گرفته است تا طرفداران دوآتیشه‌ی این سریال هر‌چه سریع‌تر سوار بر کادیلاک دون‌هارپر شوند.

کادیلاک دویل کوپه‌ی سال ۱۹۶۵دون دارپر
کادیلاک دویل کوپه‌ی سال ۱۹۶۵دون دارپر

طبق گزارش وب‌سایت Mashable، بیش از ۱۰۰۰ وسیله‌ی قدیمی و آنتیک که در ساخت سریال استفاده شده‌اند و در القای حس «دهه‌ی ۶۰ای» آن نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند هم‌اکنون در وب‌سایت Screen Bid برای مزایده قرار گرفته‌اند؛ تعداد زیادی لباس، اثاث خانه، رادیو و مجله‌ی قدیمی بخشی از این وسایل هستند.

شبکه‌ی اِی‌اِم‌سی:

دوست دارید که کادیلاک دویل کوپه‌ی دون دارپر را در گاراژتان ببینید؟ همین الان پیشنهادتان را ثبت کنید!

هرچند ۳ تصویری که از خودرو در وب‌سایت مربوط به مزایده قرار گرفته است اطلاعات چندانی را راجع به وضعیت ظاهری و فنی این کادیلاک در اختیار ما نمی‌گذارد، اما پس از مشاهده‌ی دوباره‌ی چند فصل اخیر سریال Mad Men به نظر می‌رسد که این خودرو از وضعیت ظاهری تمیز و بی‌مشکلی برخوردار است و حتی پنجره‌های برقی آن نیز به خوبی کار می‌کنند؛ راستی صندلی‌های چرمی قرمزرنگ این خودرو را نیز فراموش نکنید! فوق‌العاده زیبا هستند!

کادیلاک دویل کوپه‌ی سال ۱۹۶۵دون دارپر
کادیلاک دویل کوپه‌ی سال ۱۹۶۵دون دارپر

این مزایده‌ که از ۳۱ جولای شروع شده است و تا ۷ام آگوست نیز ادامه خواهد داشت با شروع از ۱۵۰۰ دلار و گام افزایشی ۲۵۰ دلاری‌اش هم‌اکنون با جذب بیش از ۵۰ مزایده‌کننده منتظر پیشنهاد ۱۱،۵۰۰ دلاری‌اش است.

من‌ که یکی از طرفداران این سریال بودم و حتی یکی از کت‌های استفاده شده در این سریال را نیز چندی پیش از Ebay تهیه کردم، اما نظر شما دوستان پدالی چیست؟ آیا شما هم این سریال محبوب را تماشا می‌کردید؟ سریال Mad Men داستان یک کارگردان خلاق (مدیر نوآوری)، دون دارپر، است که ابتدا حول روند ساخت تبلیغات برای شرکت‌های بزرگ جریان دارد و کم‌کم با پررنگ شدن عناصر درام و روشن شدن دیگر زوایای داستانش، به یکی از پرکشش‌ترین سریال‌های درام تاریخ تبدیل می‌شود. جدا از کادیلاک دون، عینک ری‌بن، تی‌شرت پولو و حتی پیژامه‌های تاثیرگذار‌ترین شخصیت خیالی سریال‌های درام -از دید مجله‌های مطرح سینما و تلویزیون- نیز در این مزایده به فروش می‌رسند! واقعا فوق‌العاده است!

منبع: Road And Track

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر مقدم

نویسنده و ویراستار، دانشجوی مهندسی مکانیک و یک عشق تنیس!

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. فریا

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    Round And Track ؟؟
    Road And Track ؟؟
    :|

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. امیر مقدم

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      سلام
      حق کاملا با شماست و بنده خیلی خیلی خیلی پوزش می‌خوام از بی‌دقتی که کردم:)
      اصلاح شد. ممنون

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. احسان آرسنالی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    بازم خلاقیت خارجی ها و بازم درجا زدن ما بدبخت ها.
    جدا به چه چیزهایی اهمیت میدن بعد میراث باستانی ما هر روز دارن بیشتر تخریب میشن نمونه اش ((شهر یری)) مشکین شهر

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. AHMADREZA

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی از ماشینای کلاسیک خوشم میاد کلا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. رضا

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    رسیده به 11500 دلار فقط!!!؟؟؟
    اگه همین تو ایران بود 200 میلیون روش قیمت میزاشتن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا