کادیلاک

قیمت‌گذاری پرچم‌دار کادیلاک

سدان جدید و لوکس کادیلاک CT6 از ماه مارس یعنی حدود ۴ ماه دیگر روانه بازار فروش خواهد شد. خودرویی که برای رقابت با لوکس‌های نامدار آلمانی، آماده می‌شود.

2016 Cadillac CT6
۲۰۱۶ Cadillac CT6
شروع قیمت بزرگ‌ترین سدان کادیلاک از ۵۳۴۹۵ دلار خواهد بود که برای مدل ۲.0T است و نهایتاً قیمت آن در بالاترین مدل یعنی نسخه پلاتینیوم شش سیلندر ۳.۰ لیتری با توربوی دوقلو و انتقال نیرو به چهار چرخ به ۸۳۴۶۵ دلار بالغ می‌گردد.

2016 Cadillac CT6 Interior
۲۰۱۶ Cadillac CT6 Interior
این قیمت‌ها بیشتر در حد رقبای مدل کوچکتر CTS نظیر ب‌ام‌و سری ۵ و آئودی A6 خواهد بود تا سدان های ممتازتر سری ۷ و A8.

2016 Cadillac CT6
۲۰۱۶ Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6
۲۰۱۶ Cadillac CT6
کادیلاک CT6 در مدل پایه از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۷۲ اسب بخار سود می‌برد. به احتمال زیاد، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروی این سری، مدلی با موتور V6 با حجم ۳.۶ لیتر و قدرت ۳۳۵ اسب بخار و انتقال نیرو به چهار چرخ یا AWD خواهد بود. این مدل هم ۵۵۴۹۵ دلار قیمت دارد. در پله آخر می‌توان مدل توربوی V6 را با ۴۰۰ اسب بخار نیرو انتخاب نمود. همه مدل‌ها از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند. مدل پلاگین هیبریدی CT6 نیز کمی بعدتر ارائه خواهد شد.

2016 Cadillac CT6 Interior
۲۰۱۶ Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior
۲۰۱۶ Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6
۲۰۱۶ Cadillac CT6
قیمت مناسب، می‌تواند یکی از برگ‌های برنده این سدان لوکس رده‌بالا، برای کادیلاک باشد. البته برای برخی تجهیزات نظیر سیستم دید در شب، سیستم صوتی Bose با ۳۴ بلندگو و آینده عقب مجهز به نمایشگر ترکیب شده با دوربین دید عقب، باید بهای اضافه‌تری پرداخت. اما همچنان می‌توان گفت که کادیلاک CT6 یکی از مقرون به صرفه‌ترین سدان های لوکس در این کلاس خواهد بود.

شما چه جایگاهی را برای این مدل جدید کادیلاک، در رقابت با بزرگان این کلاس پیش‌بینی می‌کنید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد ب

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    این مدل برای رقابت با E کلاس و سری 5 ساخته میشه یا برای رقابت باS کلاس و سری 7؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ashkan

      ۱۲ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (376 ديدگاه)

      طرفدار دو آتیشه کادیلاکم
      منتها این ماشین جز قیمت هیچ توجیهی برای خریدش نمیبینم و
      و شاید یه شکست بزرگ برای کادیلاک بشه
      این ماشین بیشتر میخوره رقیب کیا K900 یا اینفینیتی باشه تا بنز و بی ام و ـه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. ELDORADO

        ۱۲ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (11 ديدگاه)

        شما صب کن بیاد ببینیم چی هست بعد اینطوری طرفداری کن!
        کَدیلاک اینقد هم اوضاش افتضاح نیست نا سلامتی اسکالید رو داره که تو کلاسش بهترینه ( اسکالید رو مثال زدم به خاطر لوکس بودنش )

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. سینا

        ۱۱ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (126 ديدگاه)

        دوست عزیز کادیلاک مدل های قدیمش که تو ایران ما ازش دیدیم مثل الدرادو یا سویل بنز bmw قدیم لاستیک عقب کادیلاک هم نیستن بعد شما دارید بهترین مدلشو با کیا تازه به دوران رسیده یا اینفینیتی مقایسه میکنی شرکت کادیلاک مال بابام نیست ولی این حرف شما خیلی……………………….

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Hitler

      ۱۲ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      برگردیم به دهه شصت میلادی،شعار کادیلاک این بود:
      استاندارد جهان
      این دو کلمه خیلی خیلی حرف هس توش
      امیدوارم بازم به اوج برگرده
      با همون خودروهای قلدر،گرون،چرم و چوب و صاحبای خاصش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا

        ۱۱ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (126 ديدگاه)

        کادیلاک از اوج نرفته سر جاش هست شورلت ممکنه از اوج خودش یه خورده فاصله گرفته باشه ولی کادیلاک اصلاااااااااااااااااااااااااااااا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. ارمان

      ۱۲ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      محمد ب عزیز جالبه منم حس تورو دارم
      اما در حقیقت این یه ماشین با اندازه سری7 bmw هست اما با قیمت سری 5 که به نظر کاره خلاقانه حساب میشه
      پیشرانهاش حرف ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali ayat

        ۱۲ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        مثل خوردن پیتزا تو بالاشهرو پایین شهره ولی اون پیتزا گرونه آخرش خوشمزه تره ولی بعضی ها ارزونه رو خیلی دوس دارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. hitler

          ۱۲ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (499 ديدگاه)

          این مثل پیتزای خیلی گرون هس که به واسطه سالها تجربه و درست کاری ،اونقدر ارزونش کردن تا بسیاری از افراد با کمی تلاش و پس انداز بتونن بخرین
          (البته این بسیاری شامل ممالک بدبختی مث ما نمیشه)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. جواد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    متاسفانه هنوز کادیلاک نتوسته به جایگاه سابقش برسه همه هم بخاطر مشکلات دهه نود این خودروساز هست ولی تا اخر همین دهه مطمئنم به جایگاه واقعی خودش میرسه چون به نظر من تنها لوکس ساز واقعی امریکا هستش به لینکلن شرکت فورد چندان امیدی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سعید

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    یعنی کادیلاک طراحی هاش از ماندگار ترییییییین طراحی هاس هنوزم که هنوزه کادیلاک های زمان انقلاب خیلی خوشگل و با ابهتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آرش آمریکایی

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    دهه هفتاد سالهای طرایی آمریکاییها از جمله کادیلاک بود از دهه هشتاد و جنگ هشت ساله و بحران های نفتی که پیش اومد تا بیست و چند سال سالهای جهنمی برای خودروسازهای آمریکایی بود اما اونا چندساله که سیر تکاملی خودروهای آمریکایی خیلی صعودی شده و 2017 یه جورایی سال خودروسازهای آمریکاییه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    میگما این ارم ولوگو شرکت جیلی چین! چرااینقدر شبیه کادیلاک هست؟؟!××!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    سلام ، شرکتهای آمریکایی عموماً در دهه هشتاد میلادی در خواب زمستانی بودند و کمتر به نیازهای بازار توجه داشتند ، در دهه نود کم کم رویه خود را اصلاح کرده و از ابتدای هزاره جدید با جدیت وارد بازار شدند . شرکت CADILLAC نیز با ارائه مدل CTS انتخاب یک رویه طراحی صحیحی را انتخاب و پایه گذاری نمود ، به طوری که کلیات این طرح جا برای تغییرات و پیشرفت بسیاری دارد ، من هم اکنون مطمئن هستم شرکت CADILLAC نگران طراحی نسل بعدی CT6 هم نیست ، رویه طراحیی که CADILLAC انتخاب نموده است جا برای طرحهای بسیار نوآورانه و مدرن را برای طراحان باز گذاشته است و باید شاهد عرضه خودروهایی بسیار جذاب و مدرن در سالیان آتی از این شرکت خودروسازی باشیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. king 918

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خوشگله انصافا هم از بیرون هم از لحاظ داشبرد و امکانات ولی به دل نمیشینه مثل یه bmw یا یه benz ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیر

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    کلا شما الان طراحی خودروهای آمریکاییو ببینید زیبایی وامکانات واقعا بهبود چشمگیری کردن شما الان طراحی های همین شورولت وکادیلاکو شورولت که همه مدلاشو به روز کرده همه دارای بدنه هایی عضلانی وچراغای عمودی وچهره خشنن ودارای امکانات مناسبین واقعا البته فوردم همینه حتی گروه کرایسلرم این مسایل درش هست کلا بحران ورشکستگی خودروسازان تو 2009درآمریکا سبب یه جهش چشمگیر در طراحی وکیفیت خودروهاشون شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sina

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    به این میگن سدان لوکس! کادیلاک از قدیم الایام برند لوکس و باکلاس آمریکایی بود بعد اون دوران بحرانش داره یواش یواش خودشو میرسونه به جایگاه اولش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ELDORADO

      ۱۲ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      دقت کردین کادیلاک داره طراحیهای جدیدش رو طوری طراحی میکنه که روح اون ماشینهای کلاسیک فوق العادش توش دیده بشه . جز معدود کمپانی های هست که احترام خیلی زیادی برای مدل های قدیمیش قاعل هست و هنوز بهشون اهمیت میده .
      کانسپ هاش هم همینطور .
      به هر حال یه چیز همیشه بهترین نمیمونه.
      ولی دوباره کادیلاک داره بر میگرده .
      فقط ای کاش جای دسته دنده تغییر نمیکرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. ali ayat

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    سدان شیکی هست خط تقارن زیبایی درش به کار رفته باید ببینیم تو رقابت چطور در میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سارا

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    سیستم صوتی Bose با 34 بلندگو !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شلبى

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (685 ديدگاه)

    کادیلاک استراتژیه خوبى رو در پیش گرفته،با توجه به اینکه کادیلاک مدت زیادیه که در این کلاس حضور نداره خودرویى ارزان تر از رقبا رو روانه بازار کرده تا خودشو در این کلاس جا بندازه و بعد از اینکه در این کلاس بیشتر جا افتاد احتمالا نسل بعدیهct6 یا یک سدان جدید رو معرفى کنه که سردمدار محصولاتش باشه و با رقباش به طور مستقیم رقابت کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ارمان

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    چقدر خوب و دلربا طراحی شده جوون پسند نیست در واقع یه ماشین با یه کت شلوار خیلی خوش دوخت .
    وقار تو خون این ماشینه . دل ادمو اب میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امین قوام‌صفری

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    کاش یکم قدرت بیشتری داشت، سقف 400 اسب بخار کمه به نظرم.
    در کل سدان خوش استایل و خوش قیمتیه، احتمال موفق نشدنش خیلی کمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. matin

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    خودروهای المانی مثل ب او و بنز و ائودی از هر نظر از امریکایی بهتره این نظر منه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Archi KHAN

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    کادیلاک که یه چیزه دیگه اس …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    یا خدا چقد شیک و با کلاس چه زیبا و لوکس هی خدا چقد باید دیدو و حسرت کادیلاک داشت کادیلاک اخره ماشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. 1A1

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    کادیلاک با رگ.خیلی زیبا و با پرستیژه.Full Compete Germany

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. صادق

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    درود
    فک کنم این ماشین اومده که یه کلاس جدید تعریف کنه، از هر کلاسی یه چیز داره!!

    قیمتش به سری 5 و E میخوره
    اندازه اش به سری 7 و S میخوره
    از نظر طراحی و لوکس بودن به سری 6 میخوره

    خب یه 12 سیلندر با موتور برقی مینداختید روش تا با 918 و لافراری هم رقابت میکرد، آخه حیفه ;)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. نوید جهرمی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3684 ديدگاه)

    بین کادیلاک و جگوار کدومو میپسندین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. نوید جهرمی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3684 ديدگاه)

    بین کادیلاک و جگوار کدومو میپسندین؟
    کادیلاک لایک +
    جگوار دیسلایک –

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. گهرخاني

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    آرم کادیلاک خیلی زیباست – برای دوستی که کادیلاک رو با کیا مقایسه کرد متاسفم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3684 ديدگاه)

      اون موقه که شاخه های گندم دورش بود بیشتر آرمشو دوس داشتم. یه حس نوستالژیکی داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا