کیا

انتشار تیزر ویدیویی کیا GT قبل از نمایشگاه دیترویت

کیا امروز یک تیزر ویدیویی از سدان اسپرت جدید خود منتشر کرده است که در مقایسه با تیزرهای قبلی، بیش از پیش ما را با جزئیات این خودرو آشنا می‌کند.

2018 KIA GT Sedan Rendering
۲۰۱۸ KIA GT Sedan Rendering
درحالی‌که دو کلیپ ویدیویی قبلی منتشر شده از این خودرو بیشتر روی پرفورمنس تمرکز کرده بودند، در این تیزر بیشتر با طراحی زیبای این خودرو آشنا می‌شویم، که علیرغم میل باطنی کیا، با انتشار برخی تصاویر در ماه پیش جزئیات زیادی از آن را دیده بودیم.

2018 KIA GT Sedan Rendering
۲۰۱۸ KIA GT Sedan Rendering
درحالی‌که اکثر شما طراحی این خودرو را قطعاً دیده‌اید، ارائه توضیحاتی در مورد آنچه در این تیزر می‌بینیم بدون شک خالی از لطف نیست. بین جزئیات طراحی‌ای که این کلیپ بیشتر روی آن‌ها تمرکز کرده می‌توانیم به دریچه‌های روی کاپوت، شکلی کلی بدنه زیبای خودرو، چراغ‌های LED روز روشن آن و چهار سراگزوز کیا GT اشاره کنیم.

جزئیات پیشرانه‌های این خودرو هنوز اعلام نشده است، ولی به‌احتمال‌زیاد GT از همان موتور ۳.۳ لیتری ۳۶۵ اسب بخاری توربو دوقلوی V۶ که قبلاً آن را در جنسیس G۸۰ دیده‌ایم استفاده خواهد کرد. کیا GT طبق گزارش‌ها با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک وارد بازار خواهد شد.
شرکت کیا از این خودرو در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. KING 918

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (217 ديدگاه)

    واقعا ادم خوش حال میشه که یه خودروساز مثل کیا خودروی اسپرت تولید میکنه ….
    دمش گرم کاش یه صنعت خودروسازی داشتیم که به این اندازه رشد کردنش برامون افتخار بود …….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نیما

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (276 ديدگاه)

    اصلا خوشم نیومد از این !
    شتاب ۵ ثانیه ای دیگه خز شده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sunmartin

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    افرادیکه مدام از شرکت کیا هیوندا بد گویی میکنند دودسته هستند افراد حسودی که با خودروهای فرانسوی نام و چینی الاصل خو گرفته اند و افرادیکه که چینی سوارند و این درجا زدن 10 ساله چین برایشان کافی نیست و در هر محفل و سایت و وبلاگ و یا مجله ای داد سخن سر میدهند که وا مصیبتا کیا هیوندای حق ما را خوردند ب استی شما با چه مستندات و دلیل منطقی اینقدر مته به خشخاش میگذارید و میخواهید چه چیزی را ثابت کنید کیا هیوندا به نقطه ای از کیفیت و طراحی و پرفورمانس رسیده اند که دیگر صرفا یک خودروی اقتصادی نیستند کیا با ساخت نیرو و کیا سول و سورنتو و اپتیما و سراتوی زیبا نشان داد چه خودرو ساز قابلی است و در کادنزای جدید هنر طراحی را به اوج رساند در کنار کیا محصولات هیوندا مانند g90 و g80 که براستی لاکچری هستند خود در برگیرنده هدف های بزرگ چهارمین خودرو ساز جهان هست پس با بدگویی و اخ و پیف گفتن چیزی از این دوشرکت جهانی کاسته نمیشود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. elemento

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عاشق کیا هستم..
    ممکنه یک روز خیلی ثروتمند بشم ! احتمالش هست دیگه !!

    شاید اون روز دیگه شـهوت سوار شدن بنز و ب ام و و لامبورگیینی و فراری ، در وجودم خاموش شده باشه.
    شاید اون روز ،بهترین انتخابم برای یک ماشین معمولی محصولات کیا باشه. شایدم تویوتا و نیسان و هوندا …
    زیبایی و صلابت بالایی داره ، کیفیتش در میان مدت و کوتاه مدت، تا 10 سال تضمین شدست و موتور های خوبی میذاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. میثاق

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من کیا هم تو طراحی این ماشین گند زده هم تو ساخت پیشرانه، آخه موتور ۳.۳ لیتری با دوتا توربو فقط ۳۶۵ اسب اونوقت موتور ۲.۵ لیتری سوبارو wrx-sti با موتور ۲.۵ لیتری و فقط یه توربو ۳۳۰ اسب تازه با اون همه مقام تو wrc و اصالت ژاپنی و قطعاً قیمتی کمتر واقعاً نمیدونم چرا ملت میرن سراغ محصولات بی کیفیت کیا و هیوندا تازه خیلی هم الکی و فقط به خاطر زورکی سوار شدن ماشینای این دو کمپانی از این دو کمپانی حمایت هم میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا