آئودی A3 کابریولت با سایز XXL

دیروز اهالی شبکه جهانی با موجودی عجیب روبه‌رو شدند، خودرویی اسرارآمیز با ۶ در و ۸ صندلی که ازقضا نام و نشان آئودی بزرگ را بر سینه دارد. اگر این خودرو حاصل تفکر عده‌ای دریک کارگاه شخصی بود تعجب نمی‌کردیم اما سرمنشأ این تصاویر صفحه فیس‌بوک آئودی آلمان است.. بالای پست لیموزین داستان ما نوشته بودند: “منحصربه‌فرد – آئودی A3 کابریولت با سایز XXL .”

A3 Cabriolet with six doors and eight seats
A3 Cabriolet with six doors and eight seats

این غول بی شاخ و دم را بر اساس آئودی A3 فقید ساخته‌اند، مدلی که دو سال پیش از خط تولید به در شد. بخش‌های زیادی از بدنه خودرو با مدل پایه مو نمی‌زند مگر اینکه کابریولت از میانه کش آمده تا بتواند ردیفی اضافه از صندلی تارا در خود جای دهد. به‌علاوه یک جفت درب A3 هم از جایی کنده و به او افزوده‌اند. بودن یا نبودن، آئودی وجود سقفی برای خودرو را تائید یا رد نکرده است.

A3 Cabriolet with six doors and eight seats
A3 Cabriolet with six doors and eight seats

ظاهراً آلمانی‌ها فراموشی گرفته و به موتوری که می‌خواهد این غول شش در را به حرکت درآورد اشاره‌ای نکرده‌اند، نمی‌دانیم خودرویی دیفرانسیل جلو است یا دیفرانسیل عقب با میله متحرکی بس طویل. علامت سؤال گنده دیگری که دور سر آئودی ما می‌چرخد، دلیل به دنیا آمدنش است. با آن پرچم “بایرن”ـی که رو کاپوتش جا خوش کرده به خودروهای مخصوص رژه شبیه گشته. بایرن جایی است که خانه آئودی، اینگل اشتاد را در خود جای‌داده است.

A3 Cabriolet with six doors and eight seats
A3 Cabriolet with six doors and eight seats

با توجه به سن و سال افرادی که درون خودرو نشسته‌اند، یکی از قابل‌قبول‌ترین سناریوها برای وجود این خودرو این است که کابریولت ساخته دست گروهی از کارآموزان جوان به‌عنوان بخشی از برنامه‌های کارآموزی‌شان باشد. کارآموزان گروه فولکس‌واگن برای ساختن مدل‌های دیوانه‌واری چون پیک‌آپ اشکودا فابیا FUNstar مینی شناخته‌شده‌اند، اگرچه هیچ‌یک از آن‌ها به گردپای عجیبی این A3 کش‌آمده نمی‌رسند.

Audi builds six-door, eight-seat A3 cabrio
Audi builds six-door, eight-seat A3 cabrio

منبع: digitaltrends

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهدی بازیار

نویسنده و مترجم اخبار دنیای خودرو در سایت پدال

17 دیدگاه

  1. MPH
    سوابق: (222 دیدگاه) ,

    از بس انواع ماشینا رو ساختن دیگه موندن چی بسازن !!!
    اینم واسه تنوعه شاید

    پاسخ
    1. ارشیا
      سوابق: (11 دیدگاه) ,

      ایران خودرو هم بعضی از مدل ها رو اینجوری زده.چند وقت پیش یه پرشیای 6 در دیدم.با پلاک دولتی

      پاسخ
    2. آرمااااان
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      ما هم سمند سریر میزنیم با پارس لیموزین(یکیشو توی سایت باما برایفروش دیده بودم)
      فکر کنم سقفشو دستی بزارن با این همه فاصه

      پاسخ
    3. GERMANY
      سوابق: (9 دیدگاه) ,

      پراید این مدلی هم جالب میشه البته در افق 1404

      پاسخ
  2. yahya
    سوابق: (43 دیدگاه) ,

    “ساخته دست گروهی از کارآموزان جوان به‌عنوان بخشی از برنامه‌های کارآموزی‌شان”
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    اون وقت ما واسه کارآموزی باید با جعبه دستمال کاغذی ماشین بسازیم

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
    « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    طی چند روز آینده شاهد رونمایی پراید کروک شش درب خواهیم بود.
    گویا شرکت سایپا به فکر جبران فروش کم چند ماه اخیر افتاده و می خواهد این مدل را که سایپا 191 نام دارد را به قیمت رقابتی سه میلیون و پانصد هزار تومان به بازار عرضه کند!
    شرکت سایپا و فولکس واگن طی مذاکراتی نفسگیر به توافق رسیدند تا این مدل به موتور W12 بوگاتی مجهز شود و بعلت استاندارد های سخگیرانه زیست محیطی ایران شرکت فولکس واگن قول داده این موتور را بهینه کرده و موفق یه دریافت استاندارد ایرو 9 شده.
    طبق ادعای شرکت سایپا این مدل بعلت وزنی تقریبا نصف بوگاتی ویرون قرار است طی 1.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که بنظر میرسد برای سوار شدن این ماشین باید لباس مخصوص فضانوردی به تن داشته باشید در غیر این صورت شما وارد حالت کما میشوید!!!(این دیگه آخرشه!)
    سایپا افزود:این مدل در شرایط مناسب میتواند به سرعت 557 کیلومتر بر ساعت برسد. که واقعا چشمگیر است!
    داخل این مدل قرار است تغییرات گسترده‌ای انجام شود و این مدل قرار است به ظبط صوت(wow!) و سیستم تهویه هوای شش منطقه‌ای(wtf!) مجهز شود.
    لازم به ذکر است این خودرو قرار است موتور وسط باشد و در این صورت انجین جایی بین دو سرنشین ردیف وسط قرار میگیرد!
    سایپا میگوید دلیل این کار لذت بردن همه سرنشینان از غرش این موتور غول پیکر بوده است!رینگ های این مدل کاملا از فیبر کربن ساخته شده و سایپا این تکنولوژی را از کمپانی سوئدی کوئنیخزگ قرض گرفته است.
    بگزارید بقیه اطلاعات فنی این غول ایرانی را زمان رونمایی آن که قرار است در نمایشگاه ژنو سال 2099 باشد از خود مسئولان سایپا بشنویم.
    ارادتمند شما نوستراداموس |:

    پاسخ
    1. عباس
      سوابق: (150 دیدگاه) ,

      احسنت مقاله علمی خیلی خوبی بود!!!2099 خیلی زوده یکم بهشون فرصت بدیم از صنعت داخلی باید حمایت بشه سال 3000 خوبه انشالله که بتونیم صادرش کنیم!!!!!!

      پاسخ
  4. sina
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    یه جوریه ولی من خیلی دوسش دارم حدن میده واسه مسافرتهای دسته جمعی اونم توی جا ه های سرسبز پوشیده از درخت….
    اگه موتورشو مثل پورشه بگذارن صندوق عقب و کل سقفشم روی صندوق بالای موتور جمع بشه و کاپوتش به عنوان صندوق باشه که دیگه عالیه

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل Hamid...Audi
    Hamid...Audi
    سوابق: (281 دیدگاه) ,

    خخخخخخخخ آئودی دزد این تکنولوژی رو از رو پارس لیموزین اسکی رفته…تابلوئه اصن 😀

    پاسخ
  6. Archi KHAN
    سوابق: (1658 دیدگاه) ,

    محصول دست کارآموزان ؟!!!!
    اونوخت مهندسین ما …

    پاسخ
  7. ارمان
    سوابق: (1000 دیدگاه) ,

    حس میکنم از آیینه نشه عقب خوب دید یا اون همه کله پشت راننده
    ما ایرانیا این همه دور هم جمع بشین اینقدر حرف میزنیم راننده میرو تو باقالیا صلاح نیست این خودرو وارد بشه :)))

    پاسخ
  8. ali b
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ممنونم از مطلب خوبتون
    اما تلفظ صحیح کابریولی هستش

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.