تصاویر جدید از آئودی TT رودستر 2015

آئودی تصاویری تازه از مدل جدید رودستر TT را با مناظری زیبا از رشته‌کوه‌های آلپ منتشر کرد. این خودرو در این کلاس تنها خودرویی است که از ویژگی انتقال نیروی دائم به چهار چرخ که در آئودی به نام سیستم کواترو نام‌گذاری شده، استفاده می‌کند.

Audi TT Roadster
Audi TT Roadster

با کمک سیستم کواترو، در واقع رودستر TT تبدیل به یک خودروی چندمنظوره و عملی‌تر از رقبای خود شده است. همین سیستم کمک می‌کند تا در مسیرهای یخ‌زده و برفی نیز بتوان رانندگی اطمینان بخشی داشت.

Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster
Audi TT Roadster

Audi TT Roadster
Audi TT Roadster

در زیر کاپوت TT رودستر، یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو که این روزها بسیار باب شده است قرار دارد. قدرت تولیدی این پیشرانه در دو نسخه به 227 اسب بخار و 316 اسب بخار می‌رسد. البته می‌توانید مدل 2.0 لیتری توربو دیزل را با قدرت 181 اسب بخار نیز انتخاب نمایید.

Audi TT Roadster
Audi TT Roadster

گیربکس دوکلاچه DSG نیز به صورت اختیاری و تنها با مدل‌های بنزینی ارائه می‌شود. یک سیستم کنترل لانچ برای شتاب‌گیری بهتر نیز روی این خودرو قابل سفارش است.


سقف چندلایه این خودرو از موادی چون منیزیوم، آلومینیوم، فولاد و پلاستیک ساخته شده و 3 کیلوگرم از سقف مدل‌های قدیمی نیز سبک‌تر است. فضای بار آن نیز به 280 لیتر رسیده که 50 لیتر بیشتر از سلف آن است.


آئودی TT خودرویی برای لذت بردن صرف است. با این وجود، کارایی و صرفه اقتصادی در آن فراموش نشده است. فضای داخلی آن بسیار مدرن است و جذابیت‌های زیادی برای رانندگی دارد.

35 دیدگاه

  1. Frankenstein
    سوابق: (77 دیدگاه) ,

    ظاهر بسیار زیبا….

    ولی یه موتور قوی تر براش در نظر می گرفتن بهتر نبود؟؟؟؟

    پاسخ
    1. صادق
      سوابق: (2130 دیدگاه) ,

      درود

      داش فرانکنشتاین، دیگه چقد قدرت میخواد آخه؟؟

      موتور 316 اسبی کم نیست، برای وزن 1200-1400 کیلو عالیه

      اگه اشتب نکنم شتابش در بهترین حالت بین 4.5-5 ثانیه اس

      برای قدرت موتور باید یه نگاه به وزن ماشین و از اون مهمتر کلاس ماشین انداخت

      الان رقبای این ماشین مث z4 یا z370 توی همین مایه ها هستن دقیق نمیدونم

      ارادت

      پاسخ
      1. Frankenstein
        سوابق: (77 دیدگاه) ,

        این عدد دوم رو نخوندم…..

        316 اسب بخارش جا موند….

        🙂

        ارادت زیاد

        پاسخ
    2. ARMEN
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      با یه موتور ۲۰۰۰سی سی توربو ۲۲۷اسب بنظرت کمه؟
      عجب
      قیافش حرررررف نداره لامصب

      پاسخ
  2. ويكي
    سوابق: (135 دیدگاه) ,

    نماي جلوش خيلي خوشكل شده… در كل ماشين خيلي خوبيه

    پاسخ
      1. فرهاد تبریزی
        سوابق: (90 دیدگاه) ,

        آقای 4matic انتخاب خیلی سختیه…
        این تی تی خودش ماشین فوق العاده خوب و اسپرتیه…
        بنز slk هم سوپر اسپورته که مدل های 2008 یا 2007 یه کمتر پایین تر هم تو ایران هست که اونم فوق العاده هست…

        پاسخ
        1. فرهاد تبریزی
          سوابق: (90 دیدگاه) ,

          منم عرض کردم 2008 و 2007 تو ایرانو دیدم که فوق العاده اس عزیز

        2. فرهاد تبریزی
          سوابق: (90 دیدگاه) ,

          بعدشم ببخشید شما slk 2014 کجا دیدید اقای 4MATI؟

        3. Archi khan
          سوابق: (1655 دیدگاه) ,

          ایشون خواب زیاد میبینن…

      2. احمدرضا ب ام و
        سوابق: (394 دیدگاه) ,

        یکی از لایک ها کم و به دیسلایک ها بدید من اشتباهی زدم منانتخابم tt هست

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل 4MATIC
          4MATIC
          سوابق: (1057 دیدگاه) ,

          باشه الان یکی از لایکارو کم می کنم

      3. تصویر پروفایل Ahmad..F12
        Ahmad..F12
        سوابق: (2517 دیدگاه) ,

        SLK رو با هیچ خودرویی تو کلاس خودش مقایسه نکن

        شــــــــــاهــــه…… 🙂 ♥ 🙂

        پاسخ
  3. محمد
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    با سلام
    معذرت میخام اگه مطلبم ربطی به این موضوع نداره
    به نظرتون پارس ای ال ایکس موتور1800زانتیایی کارکرده بهتره بخرم یا این جدیدا که موتور tu5 دارن؟

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل BMW E9
      BMW E9
      سوابق: (395 دیدگاه) ,

      کلا نه زانتیا بگیر و نه پارس حالا با هر موتوری، یا تندر ۹۰ بگیر یا jac j5.

      پاسخ
    2. ماسل کار
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      درود
      اول اینکه چرا هرکی یه سوال رو محترمانه میپرسهن دیس بارونش میکننینش!!!!!!!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      دوم بگم ما خودمون پرشیا 1800 زانتیایی داشتیم انصافا کیفیت خوب و موتور قوی البته به نسبت میگم ولی 1800 خوبه ولی بعد از چن سال مصرفش میره بالا مثلا قبلا تو شهر 8 تا بیشتر نمیسوزوند ولی بعد چن سال 11،12 تا میسوزونه ولی اگه باحاش رابیای و به موقع روغن و این چیزا رو عوض کنی و بهش برسی خوبه
      البته تندر فنیش خوبه ولی از نظر ظاهر من شترو بیشتر میپسندم!!!!!!
      درباره tu5 روی پارس اطلاعات ندارم ولی روی 206 پرخرجه ولی هم پرشتاب وهم کم مصرف.
      البته سورن هم هس.
      Just Muscle Cars

      پاسخ
  4. مرتضی
    سوابق: (849 دیدگاه) ,

    نمیدونم چرا نمیتونم به این داشبورد که عکسش اینجاست علاقه مند شم!!

    پاسخ
  5. amirali
    سوابق: (101 دیدگاه) ,

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    بنده هم اکنون در سایت تابناک خبری را مشاهده نمودم مبنی بر اینکه از بهمن ماه امسال به بعد واردات خودرو از هر نوعی ( زیر 2500 ) فقط و فقط باید از طریق نمایندگی های مجاز خودروهای خارجی صورت بگیرد و افراد به صورت شخصی امکان واردان خودرو را ندارند . دلیل را هم اینگونه ذکر کرده بود که باید بر روی کیفیت خودروهای وارداتی نظارت شود تا خودرو بی کیفیت وارد نشود ؟!!!
    مردم را بیشعور فرض کرده اند . نمایندگی خودروهای خارجی دست چه افرادی است ؟ خودروسازان داخلی !
    اگر می توانید کیفیت خودرو وارداتی را کنترل کنید چرا کیفیت خودروهای داخلی را کنترل نمی کنید ؟
    اگر به فکر مصرف کم خودرو هستید و واردات خودرو های بالای 2500 را به همین دلیل ممنوع کردید لازم است بدانید خودروهای داخلی با حجم به مراتب کمتر مصرفی برابر با خودروهای خارجی بالای 2500 هستند .
    قبلا برای واردات خودرو باید انواع باج و خراج به دولت و خ.دروساز داخلی و … می دادیم حالا علاوه بر این ها باید یه باجی هم به دلال ( که اخر هم همون خودروساز داخلی هست) بدیم.
    یکی بیاد مافیا را برای من تعریف کنه . دیگه نباید گفت خودروساز داخلی بلکه باید گفت پدرخوانده خودرو !!

    پاسخ
    1. علی
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      پدال عزیز ازت خواهشمندیم در مورد این مطلبی که امیر خان بهش اشاره کرد یه تیتر بزنید
      اگه شما نشریه ها و مجلات درد مردم رو بازتاب ندین و انتقاد نکنید مسولین فکرای دیگه ای میکنن البته همین الانم دور از جون روم به دیوار مردم رو گوش مخملی فرض کردن در صورتی که…(خود ممیزی!!!)

      پاسخ
    2. h112
      سوابق: (301 دیدگاه) ,

      دوست عزیز این ها همه شایعه و دروغ هستند….شما باور نکنید…

      پاسخ
    3. صادق
      سوابق: (2130 دیدگاه) ,

      بچه ها ببینید این دولت مثلا 5 تا راه نون درآوردن داره (البته بیشتر از این حرفا داره ولی برای مثال میگم)

      یکی از بزرگترین راه های […]مردم همین صنعت خودرو هستش (جوری که میتونه جایگزین صنعت نفت ایران بشه) خب حالا شما بیاید کلاه خودتونو قاضی کنید، آیا دولت حاضره از چنین سود کلانی بگذره؟؟!؟!؟؟!؟؟؟

      روی هر پراید نزدیک 10-15 میلیون سود میکنه، حالا این سود رو ضرب در تیراژ تولید سالانه کنید، حالا بیاید این عدد رو در تعداد سالای تولید پراید کنید (درسته مثلا 5 سال پیش 15 میلیون روی هر پراید نمیخورد ولی از لحاظ ارزش مالی در موقعت زمانی مشخص با الان برابره) ببینید چه عددی در میاد، اصلا ماشین حساب مهندسی نمیتونه عدد رو نشون بده

      حالا این فقط یه ماشینه

      شما بیاید تولیدات پیکان و مشتقات پژو هم بذارید روش

      حالا بعد باز بیایید باند بازی های واردات خودرو های شرق آسیا رو هم اضافه کنید

      از اون طرف منتاژ خودرو های دیگه مث بعضی از کره ای ها و چینی ها رو هم اضافه کنید

      و….

      حالا به نظرتون با این حجم پول یه همچین دولتی میاد به مردم فکر کنه؟!؟!؟!؟!؟

      پاسخ
    4. حسین
      سوابق: (1167 دیدگاه) ,

      درود. در واقع دولت این کار رو برای خارج کردن دلالها از بازار خودرو انجام داده. چون برخی افراد اتومبیلی رو از کشورهای عربی وارد میکردن و روی اون ماشین امکانات غیر استاندارد و اضافی میذاشتن (مثل گرم کن صندلی برای لندکروز که موجب آتش گرفتن صندلی شده بود و یا چسبوندن آرم ایربگ و فروش ماشین به اسم فول آپشن و … که کلا ماشین رو از حالت استاندارد خارج میکرد و حتی برای برخی از ماشینهای وارداتی گارانتی و پلاک گذاری هم دچار مشکل میشد.)

      امـــــــــــا این مصوبه هم ایراداتی داره و یکی از مهمترین ایراداتش انحصاری شدن واردات خودرو و سود کلان برای نمایندگیهاس. یعنی غیر از انحصار در بازار خودروهای داخلی، در بازار خودروهای وارداتی هم انحصار به وجود میاد

      پاسخ
  6. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    جلوی این ماشین منو یاد R8 مینداره.اما 2 لیتر و 316 اسب بخار فقط از پس مهندسای باواریایی بر میاد.316 اسب بخار برای همچین ماشین ریزه میزه ای واقعا زیاده.با این ماشین و خانم راننده تو عکس بری تو همون کوههای الپ بگازونی البته خودت پشت فرمون باشی

    پاسخ
  7. عادل
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    هر چي باشه از پرايد كه سرتر نيست !!!
    مثلا” قيمتش به پول خودمون ميشه 200ميليون تومان بعد بياد ايران ميشه 1ميليارد و250 ميليون .

    پاسخ
  8. صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    یعنی این با این Audi TT هر آدمی رو میتونی عاشق ماشین کنی

    خیلی جذابه

    پاسخ
  9. h112
    سوابق: (301 دیدگاه) ,

    بعضی از خودرو ها هستند که پرچمه(اعتبار) اون کمپانی رو به دوش میکشن …برای آیودی هم tt و r8 رو میشه مثال زد….

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل Ahmad..F12
    Ahmad..F12
    سوابق: (2517 دیدگاه) ,

    آئودی TT عالیه، این نسلش واقعاً جذابه

    فقط زیادی ابعادش کوچیکه،
    نسل قبلی به خودی خود کوچیک بود باز توی این نسل ابعادش رو کوچیک تر کردن

    دیگه عیبی برش وارد نیست

    ظاهر داخلی و خارجی عالیه، مصرف سوخت و کیفیت هم عالیه

    عملکرد موتور هم خیلی خوبه

    لذت بردم

    پاسخ
    1. ماسل کار
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      درود
      دقیقا برعکس mini cooper
      که 2014اش 65cm از مدل اولی بزرگتره واز نسل قبلیش 10cm بزرگتره!!!!!!!
      Just Muscle Cars

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
        Ahmad..F12
        سوابق: (2517 دیدگاه) ,

        بله دوست عزیز 😉

        اکثراً خودروها به همین شکا بوده نسلشون

        پاسخ
  11. mazaher
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    سلام المانی ها همیشه عالی بودن در تمام صنایع.

    پاسخ
  12. ali
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    ولی قبول کنین نسل قبلی ظاهرش خیلی قشنگتر از این بود.مثل R8 اون اصالت و چهره خاصشرو ازدست داده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.