آئودی

رونمایی از آئودی تی تی 2015 از درون کابین

سومین نسل از خودروی اسپرت کوچک و محبوب آئودی یعنی، تی تی تا سال آینده معرفی خواهد شد. اما این فرصت در نمایشگاه CES فراهم آمد تا آئودی با رونمایی از درون این خودرو، فن آوریهای بکار رفته در داشبورد را به نمایش بگذارد.

2015 Audi TT's Interior
۲۰۱۵ Audi TT’s Interior

فضای داخلی TT جدید بر اساس فولکس MK3 و البته با نگاهی به آینده طراحی شده است. مهم‌ترین بخش، یک مانیتور ۱۲.۳ اینچی است که مستقیماً در جلوی راننده قرار گرفته و همه اطلاعات را مستقیماً در دیدرس قرار می‌دهد و دیگر نیازی به یک نمایشگر در کنسول مرکزی احساس نمی‌شود.

2015 Audi TT's Digital Instrument Cluster
۲۰۱۵ Audi TT’s Digital Instrument Cluster

راننده می‌تواند بین دو حالت نمایش کلاسیک که در آن نشان‌دهنده های سرعت و دور موتور و غیره به شکل معمول دیده می‌شوند و حالت اطلاعات-سرگرمی (infotainment) که نشانگر اطلاعات مختلف از سیستم ناوبری به صورت سه بعدی تا پخش موسیقی است، سوئیچ کند. برای کنترل ابزارها و برنامه ها، یک کلید چرخشی با دو دکمه در کنسول مرکزی جای گرفته اند.

طراحی داشبورد نیز چندان متفاوت از داشبورد فعلی TT نیست و تمرکز بیشتر آئودی روی استفاده از نسل جدید تجهیزات الکترونیکی و اتصالات با اولویت کاهش پیچیدگی و کم کردن سردرگمی می‌باشد. دریچه‌های تهویه همانند توربین جت طراحی شده‌اند و در بخش میانی آنها، نمایشگری کوچک، اطلاعاتی نظیر درجه حرارت و سرعت و جهت باد را نشان می‌دهد.

Spy-shot of 2015 Audi TT
Spy-shot of 2015 Audi TT

فعلاً تصاویری از طراحی بدنه خارجی اتومبیل در دست نیست ولی تصاویر جاسوسی و اخبار نشان می‌دهند که تی تی جدی روی نسل جدید و سبک وزن پلتفرم MQB گروه فولکس بنا می‌شود که البته این پلتفرم مدولار بین خودروهای زیادی از جمله گلف و آئودی A3 نیز مشترک خواهد بود. آئودی تی تی ۲۰۱۵ در اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. SALAR

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (377 ديدگاه)

    اسباب بزی قشنگی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Kurosh

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (310 ديدگاه)

      بدی نی…
      حالا تا بینیم قیافه بدون جاسوسیش چطوره…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. zondar

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      همین که توی ces از فناوریهاش پرده برداری کرده خیلی جرات داشته.
      واقعا audi برند بی نظیریه
      هنوز به tt نسل اول هم ادم نگاه می کنه حال میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خاوری مزراتی

        ۷ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        موافقم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. zondar

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      کیلومتر شمار tft ایده جالبی برای کیلومترشماره
      و جذاب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mahsa

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    خیلی عالیه ائودی همیشه خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعا زیباست من عاشق این ماشینم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محسن.د

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    آئودی استاد طراحی داخلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      و البته چراغ!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. توفیقی

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    خوبه.همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      اولا که خوب نیست و عالیه.

      دوما بد نبود که تو بگی خوبه خوب بشه.

      سوما کم میاری نچسب به استعمار و ….

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. توفیقی

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    محسن طراحی داخلی پورشه که زیباتر از آئودیه بی انصاف

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن.د

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      تو دانشگاه که فقط 1 استاد نداریم :-)
      چون پست درمورد آئودی بود گفتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahsa

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (293 ديدگاه)

        محسن جان پروشه و ائودی کدومو انتخاب میکنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن.د

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          این چه سوالیه؟! مگه اواتارم مشخص نیست؟؟!! من هیچ شرکتی رو با پورشه عوض نمیکنم همون طوری که شعار این شرکت هم همینه(بدون جایگزین). عاشق پورشه هستم و خواهم بود و همیشه ازش دفاع خواهم کرد اما نمیشه از بزرگانی مثل آئودی و بنز تعریف نکرد!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahsa

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (293 ديدگاه)

          این سوال سنجش میزان علاقه وحمایته

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. زیگما

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    آئودی به شدت نا امید شدم.به شدت
    استفاده از مانیتور به جای کیلومتر شمار آنالوگ کپی 100 درصد از خودرو های کادیلاک.
    جلو پنجره دو قسمتی با یه خط باریک گذرنده از وسط!اینم که از شورلت گرفته!فکرشم نمیکردم اینقدر ضعیف کار کنن. :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      المان و تقلید؟؟؟

      اونم از کادیلاک؟؟؟ از شورولت؟؟؟

      چه ربطی داره!!!!

      هرکی صفحع کیلومترش دیجیتاله از امریکایی ها تقلید کرده؟؟؟

      استدلال و ببین.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        میلاد میدونی مشکلت چیه؟اینه که همش مغزت حول “ملیت” میچرخه.ملیت برای من اصلا مهم نیست.برای مهم اینه که کیلومتر شمارش از روی کادیلاک” کپی شده و جلو پنجرش از روی”شورلت”!
        حالا فرض کنین یه خودروسازی یه گوشه از ماشینش مثلا مشابه بنز بود.همین میلاد خودشو جر میداد که بگه کپیه! حالا که آئودی عینا اومده دو تا چیز واضح رو کپی کرده کپی حساب نمیشه ولی در مورد خودروی غیر “آلمانی”اینا صادق نیست!
        منطق نداری برادر.تو پدال به بی منطقی مشهوری.پاسخ دیگه ای هم برات ندارم.توفیقی زیر همین کامنت جوابتو داده….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          تو یکی نگو که سابقت قهوه ای است.

          من نظر شخصیمو میدم نه این که چرت و پرت تحویل سایت بدم

          و به دیسلایکی که دست و پا در اورده باشه معروف بشم و

          رکورد دار دیسلایک باشم.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          زیگما خان الان هوریکان هم از مانیتور به جای سیستم آنالوگ استفاده کرده که من مخالف این کار هستم . یعنی لامبو هم از رو کادیلاک کپی کرده!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. امین آرا

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (25 ديدگاه)

          درود دوستان
          من خیلی کم نظر میزارم ولی نظرات استاد
          زیگما رو نظاره میکنم و لذت میبرم
          واقعا باید یه خسته نباشید جانانه بهشون بگم
          و یه تبریک به شرکت هایی که اینا طرفدارشونن
          یادش بخیر یه مدت با خیلی از دوستان بحث درازی داشتیم سر برندها دیدم نه خیر اینا همونا هستن که همیشه کاسه داغ تر از آشن
          انگار سامسونگ و کیا و هیوندای ارث نسلن در نسلشونه
          من یه سوالی دارم شما که اینقدر به خودرو علاقه داری
          چرا یه قدمی واسه کشور خودت بر نمیداری؟سر برند کشور های مختلف غیرتی میشی؟
          ضمنا اگه بخوام منطقی باشیم و از تکنولوژِی کشوری حمایت کنیم منم با میلادجان موافقم و اون آلمانه
          نه کشور هایی مثه کره جنوبی و چین ترکیه(نه در خودرو در سایر صنعت)
          کشوری که بعد جنگ جهانی اول تو کمتر از 15 سال تکنولوژِیش از 20 سال آینده کشور ما پیش رفت
          ما اونا رو هم نژاد خودمون میدونیم ولی باید بدونیم که نژاد ترکیبی از اعراب و ترک ها و مغول ها اروپایی ها و… هستیم
          اصلا بخوایم منطقی باشیم بحث نژاد نیست بحث طرز تفکره
          ما تفکرمون متحجر شده
          ما از اصلمون جدا شدیم که هیچ وقت تو هیچی میانه و اعتدال نیستیم
          همیشه یا کاملا این طرفی ایم یا اون طرفی
          مثال شما زیاد هست که کلا هر کی هر چی میگه مخالفش رو نگید سر درد دارید
          فـــــاز مـــــنـــــفی ها!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          استفاده از مانیتور به عنوان سیستم چند رسانه ای اولین بار به طور گسترده در کادیلاک استفاده شد.آئودی تی تی هم اینو کپی کرده.لامبو از مانیتور به عنوان سیستم چند رسانه استفاده نکرده…
          در ضمن عزیزان توجه کنین قدرت قضاوت این آق میلاد ما به دیسلایک های افراد هست.
          متشکرم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. zondar

        ۱۹ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        Audi tt
        مبتکر این سبک خودرو

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مسعود

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (323 ديدگاه)

      راست میگیااا! 4 تا چرخ داره.
      این حتما از پراید تقلید کرده
      خدا داند! o.O

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. یارو

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      زیگما حرفت مثل این می مونه که بگی امریکا . انگلیس و هر کشوری که داره موتور دیزل تولید می کنه از روی المانیا کپی کرده . چون موتور دیزل در سال 1858میلادی توسط رودلف کریستین کارل دیزل که یک فرد المانی بود و در دانشگاه صنعتی مونیخ درس خونده بود اختراع شد . اگه این جوری بخوایم حساب کنیم حرف شما درسته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمد

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        حرف شما رو به شدت قبول دارم. الان دنیا داره با مهندسی معکوس پیشرفت می کنه. چین نمونه ش! حتی تو طراحی هم کپی می کنن. ولی همین باعث پیشرفت دیگه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. یارو

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      لطفا اگه سندی هم داری که بگه این مانینیتور های برای اولین بار در کادیلاک نسب شده باشه بگو تا ما هم ببینیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. حمادي

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    اینا چشونه.٢٠٢٠پس کی میاد انشاالله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. توفیقی

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    از نظر میلاد:
    هرچیزی متعلق به آلمان باشد عالیست.به طور مثال

    فاضلاب آلمان
    بازیافت زباله آلمان
    دستشویی های آلمان
    نواربهداشتی آلمان
    چیپس آلمان
    دختر آلمان
    آفتابه آلمان
    شرت و سوتین آلمان.

    آلمان آلمان آلمان
    همین آمریکا از مرکل جونت داشت شنود تلفنی میکرد.اگه میتونست اونم از آمریکا میکرد.
    آلمان همیشه خودشو باد میکنه بعد آمریکا و انگلیس بادشو میگیرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      هرچی دوست داری بگو.تو ازادی.

      امریکا که تا همین دیروز شیطان بزرگ بود.حالا شد دوباره امریکا.انگلیس خره

      کی باشه که بخواد باد المان و خالی کنه.تو پست های قبلی هم بهت گفتم که

      اگه انگلیس اقتصاد بهتر از المان داشته باشه که نداره ، به خاطر

      استعمار گریشه.خوارو خفیف و حقارت برای انگلیس ها ازین بیشتر که اداره

      ی چنتا شرکت خودروسازی رو ندارند؟؟؟

      حقارت بیشتر از اینکه دست رقیب دیرینشون افتاده؟؟؟

      حقارت ازین بیشتر که استون میاد از بنز موتور و تکنولوژیه تولید موتور

      میگیره و حاضر میشه بنز رو تو سود فروش محصولاتش شریک کنه.

      اره لوله فاظلاب هم المان.

      من تو کار تاسیسات هم بودم.چند سال.

      سوپر پایپ :تولید کننده ی بهترین و با کیفیت ترین و گران ترین لوله ی 5

      لایه در ایران و یکی از بهترین های جهانی.سازنده المان .

      سوپر درین :بهترین و با کیفیت ترین و گران ترین لوله ی فاظلاب های دو

      پوش در ایران و یکی از بهترین های دنیا.سازنده المان.

      یوپونیور : بهترین و با کیفیت ترین و گران ترین اتصالات در ایران و یکی

      از بهترین در دنیا.

      بقیشم که گفتی درست گفتی.

      از اقای کوروش منصوری پرسیدند که چرا شما شرکت و کارخانه خود را در

      المان تاسیس کردید؟؟

      پاسخ داد : چون مردم اروپا و یکسری از مردم دنیا روی محصولاتی که روی ان

      MADE HN GERMANY نوشته شده باشه حساس هستند و اعتماد بیشتری دارند.

      میدونی که انگلیس تو اروپا است.

      شرکت سوپر اسپورت سازی پاگانی زوندا موتور های 12 سیلندر خود را از

      شرکت AMG تهیه میکند.

      کسانی هم که موافق استعمار انگلیس هستند به نوعی نشان دهنده ی شخصیت

      خودشون هستند که هیچ هنری ندارند و نمیتونند مثل المان و دیگر کشور ها

      نون بازو و تکنولوژی و صنعت خودشون رو بخورند روی میارن به مفت خوری و

      دزدی و ….

      المان نون تلاش خودشو میخوره.

      خوب و بد در همه ی جای دنیا و در همه ی ادیان یک جور معنی شده و یک

      جور معنی میده.

      پس استعمار خوب نیست.انگلیس چون کشورش هیچی نداره رو میاره به مفت خوری

      و دزدی و تصاحب معدن و …. ی دیگر کشور ها.محبوبیت المان بیشتر از

      انگلیس است.

      شرکت فولکس واگن که برای المان است ، به قدری پولدار است که برای تولید

      بوگاتی و فولکس فیتون حاضر است ضرر هم بکند.این قدرتشو میرسونه.نه مثل

      انگلیس که نتونه حتی شرکت های خودروسازیشو اداره کنه.چه برسه به این که

      ضرر بکنه و بزرگترین خودرو ساز ارپا هم باشه.

      همینطور مرسدس بنز با تولید اسمارت و ….

      المان ها دست هر کشور و خودروسازی رو گرفتند ، کشوندنش بالا.این ها همه

      از اقتصاد و مدیریت و قدرت بالاست.

      بعدشم المان ها به شرکت های رولزرویس و بنتلی و مینی و … به چشم یک

      حمال نگاه میکنند.اگر براشون سودی نداشته باشه که یکراست توی سطل زباله

      اند.

      موفق باشی .

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        میلادجان یه چیزیو جا انداختی! با تمام احترامی که واسه مکلارن F1 قائلم و اون رو اسطوره میدونم اما شاید بعضیا ندونن که موتورش BMW هست :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. km

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      انگلیس؟؟ آلمان و ژاپن تونستن خودشونو بعد جنگ جهانی دوم به این شرایط برسونن که جز قطب های اقتصادی دنیا هستند اما انگلیس چی؟ همیشه به یه جایی وابسته بوده و خواهد بود. هرچیزی هم که خودشون بدست بیارن با حیله گری و مکاریست. بهت قول میدم اگه بمب اتم رو منچستر منفجر میشد الآن انگلیس از مجارستان هم بدبخت تر بود. الآن هر چی شرکت و بانک انگلیسیه به کشورهای دیگه وابستست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahsa

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (293 ديدگاه)

        من تحلیل kmقبول دارم اما کشورا که مهم نیستن مهم ماشینای که میسازن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مرتضی

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (849 ديدگاه)

        کا ام عزیز با توجه به جنایاتی که انگلستان در حق مردم ایران و کلا جهان داشته دوست داشتن انگلستان فقط نشان دهنده دو چیزه 1:بی غیرتی2: جهل وضعیت امریکا بدتر از انگل ها نباشه بهتر نیست چه جوونا از ما که مستقیم و غیر مستقیم توسط امریکا تیکه تیکه نشدند!! البته جنایت المان ها در قضیه بمب شیمیایی هم فراموش نخواهد شد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن.د

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          حرفت کاملا درسته آقا مرتضی.مردم جهان و مخصوصا ایران از هیچ کشوری به اندازه انگلیس بدذات ضربه نخوردن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. ehsan

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (29 ديدگاه)

      شرمنده وسط بحث مزاحم میشم
      اما به نظر من با اینکه آلمان دیگه ارتش نداره
      این شنود نشون دهنده ترس آمریکا از آلمان هست
      بدون ارتشم ازش میترسن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. شایان

      ۵ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      میلاد همه چی و گفت و البته گلچین کرد اینو بدون خیلی چیزهای دیگه هم هست که میلاد نگفت که اگه میگفت دیگه روت نمیشد بیای سایت انگلیسی انگلیس کنی حتی اونایی هم که انگلیس انگلیس میکنن از حرصشون از آلمانه چون میدونن انگلیسی ها چقدر باهاشون دشمنن اینم از نشانه خفت و پست تر بودن نسبت به آلمانه چون همیشه آلمانها ازشون بالاتر و بهتر بودن(نه نژادی در علم و هنر و تکنولژی) حتی به گفته خودشون این حس در آلمانها نسبت به هیچ کشوری نیست و این فکر بوجود میاد که اینا خودشونو برتر میدونن که سخت در اشتباهن چون اونا چیزیو بالاتر از خودشون نمیبینن که بخوان باهاش دشمن باشن/ …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. mammad

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    هه زدی توخال لایک
    ولی استفاده ی مانیتور روی صحفه کیلومترجالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امین

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    آودی خدای تکنولوژیه

    تو کف دریچه های هواش رفتم … خیلی ایده بدیع و تازه ایه

    درباره ی مانیتورش هم به نظر من یه تصمیم عجولانه گرفتن
    نسبت به نسل قبلش خیلی بهتره ولی چون من انتظار نمایشگری در وسط کنسول رو داشتم و با اون مقایسش میکنم ، به نظرم مدلایی که نمایشگر در کنسول مرکزی هست بهتره و همه سرنشینان میتونن از اطلاعاتش استفاده کنن و یا تلوزیون نگاه کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. زیگما

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    لامصبا زورشون اومده رو داشبورد همچین ماشینی یه ذره طرح چرم کار کنن یا چرم دوزی روش کنن.
    الان میلاد میاد میگه داشبوردش از چرمه تو چشمات نمیبینه!! ییا میاد ربطش میده به ملیت(“آلمان”)!خخخخخ
    :):):)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahsa

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      دیدی برمیگردی به زیگمای گذشته
      اینجوری بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امین

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (433 ديدگاه)

      اقای با منطق
      استاد
      همه چی دان
      بی طرف
      و…
      .
      .
      این نسخه معمولیشه. با اپشن های مختلف داشبورد چرم هم اضافه میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        اقای با منطق
        استاد
        همه چی دان
        بی طرف
        و…
        .
        .
        داشبورد چرم در تویوتا کمری به صورت استاندار هست روی تمامی مدلش!کمری یه ماشین 21 هزار دلاریه!بعد این ماشین با این قیمت و ادعای لوکس بودن میخواد روی مدل های بالاتر داشبورد چرم بذاره؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مرتضی

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          ائودی تی تی به نظر لوکس نمیاد اسپورته!!!! و فکر نکنم ائودی ادعای لوکس بودن تی تی داشته باشه سری های اولش رو خیلی ها دوست نداشتند یادمه ادعا میکردند این ماشین راحت چپ میکنه این نگاهی بود که خود المان ها داشتند ولی من اینجا ندیدم کسی چنین ادعایی دربارش داشته باشه خوب این ماشین چرم نداره ایراد دیگه ای نتونستی براش پیدا کنی البته اسپورت چرم باحال هم دیده شده!!! مثل مدلهای پورشه بخصوص باکسترش رو خیلی خوشم اومد!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مرتضی

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          راستی این تی تی هم که چرم داره که!!!! مرد مومن !! فقط تمام چرم نیست پلاستیکه با نخ دوختند؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. sajjad

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چیزی ک معلومه کشور آلمان و ماشیناش از کل جهان بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Kayhan

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (83 ديدگاه)

    بعضیا هم هستن که کلا تحلیلشون از دنیا در اردر منچ و مار پله است.
    آواتارشون رو گذاشتن عکس اولدزموبیلی که 10 ساله ورشکست شده و قبل از ورشکستگی فقط موزه ها به خاطر زشتی ماشیناش خریداراش بودن.
    بعد اومدن میگن آئودی از کادیلاک کپی برداری کرده و کسی هم نیست بهشون بگه خوب شد آلمانی ها موتور 8 سیلندر رو درست کردن تا عمریکایی ها بذارن رو ماشیناشون و ذوق کنن. از اونطرف هم کسی نیست بهشون بگه اون کمربند ایمنی تا سیستم ESP که رو کادیلاک نصب شده از شرکت های دیگه کپی کردن.
    اومدن میگن چرا داشبود آئودی چرم نداره درحالیکه کسی نیست بهشون بگه تا همین پارسال داشبورد دوج وایپر و شورولت کوروت رو از پلاستیک بازیافتی می ساختن و بعضا می سازن!
    از اونطرف هم یه عده هستن کلا فکر میکنن ستاره سه پر یه علامته رمزه که روی هر ماشینی باشه اون ماشین بهترینه و کلا فکر میکنن هر چیزی آلمانی نباشه آشغاله در صورتیکه مرسدس ماشینی در حد لامبورگینی و فراری اصلا قابل تصور نیست براش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahsa

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      پس شما هم طردار ایتالیا هستی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. زیگما

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      کی از ماشین امریکایی تعریف کرد جو گیر شدی؟توو معلومه منو تازه شناختی.آواتار من از خیلی از خودروساز ها بوده!اولدز موبیل ورشکسته نشد بچه جان. توهم در حد تیم ملی میزنن.من میگم داشوبردش چرا چرمی نیست این از ماشین های امریکایی حرف میزنه.هه ههه ههه هه.دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        راسی.اینو بخون اگه سواد داری.آلمان هیچ نقشی در تولید موتور های هشت سیلندر نداشته! امان از دست این نازی ها که همشون دروغ گو هستن.وجودتون با دروغ آمیخته شده. دروغ گفتی که موتور هشت سیلندر توسط آلمانی ها ابداع شده.دروغ دروغ دروغ.دروغ گو. از آدم دروغ گو متنفرم. […] پدال بذار این نظر باشه تا تو ذهن خواننده بیچاره مطالب دروغ قرار نگیره!
        http://en.wikipedia.org/wiki/V8_engine#History

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. یارو

          ۱۹ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          نکنه منظورت منم اقای باسواد اگه نظر منو درست می خوندی من نگفتم متور هشت سیلدر به دست نازی ها ابداع شده مغزت اینارو چه جوری ساخته نمی دونم من گغتم متور فورد موستانگ شلبی که قوی ترین هشت سیلندر دنیاست بلوکه ی سیلدر و چند تا بخش دیگه ش توی المان داره تولید می شه واسه ی این که کیفیت ساخت بالا برهمنیع ش هم برنامه ی استارت که وقتی داشت فورد موستانگ رو معرفی می کرد اینو به عنوان یه مزیت نام برد برداشتی حرف منو 900درجه چرخوندی بعدم میگی دروغ گو بی سواد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. یارو

          ۱۹ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          بعدم من اونجا نوشتم چرا این جا جواب دادای

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. زیگما

          ۱۹ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          من دارم به کیوان جواب میدم .اگه متن رو میخوندی مفهمیدی با تو نیستم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۱۹ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          در ضمن.یه قسمت از موستانگ تو آلمان ساخته میشه؟قبول.بنز و ب ام و که خودشون دفتر مهندسی و طراحی دارن تو امریکا و از مهندسای اونا استفاده میکنن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. مرتضی

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          برای کاهش هزینه ها مونتاژ رو بردند امریکا و طراح ها تحت نظارت و فرمان شرکت اصلی هستند!! مهندسای اونا!!! تحت تربیت اینا هستند نه بر عکس!!! کلا منطقت………

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. توفیقی

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    و دیگر هیچ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سینا

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    زیگما جان همه مدیون دستاورد های نازی ها هستیم حتی خود امریکا هم مدیون آلمان هستشوبعد جنگ جهانی بیشتر دانشمندای آلمانئ برد واسه اینکه تکنولوژه های خودشو گشترش بده اینارو همه میدونن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      خداوند لعنت کند هر چه آدم کش را!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۵ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        تا دو دقیقه پیش دروغگو بودن الان آدمکشم شدن مهم اینکه اگر نبودن الان عشقت هیچ پفی نبود و کمونیستا چندین و چند بار کل محوش میکردن البته نابودی کمونیست به طور مستقیم هم توسط دو جوان آلمانی صورت گرفت(البته نابغه) الان میان میگن خخخخخ در صورتی که ضربه نهایی توسط اون دو بوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. reza

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ماشین به ظاهرزیبایی است ولی باطن چی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا