آئودی

زمان معرفی آئودی‌های آینده

در یک نشست سالیانه سهامداران که به تازگی برگزار شد، آئودی برای کراس‌اورهای آینده‌اش، یعنی مدل کامپکت Q1، مدل الکتریکی Q6 و مدل Q8 بر پایه Q7، زمان‌هایی را در تقویم مشخص کرده است. به عنوان بخشی از برنامه سرمایه‌گذاری طراحی و توسعه ۱۸/۵ میلیارد دلاری سال ۲۰۱۹، آئودی تا سال ۲۰۲۰ تعداد ۸ مدل و تریم جدید روانه بازار خواهد کرد. این مدل‌ها شامل نسخه اسپایدر مدل جدید R8، و همین‌طور نیز مدل‌های S و RS برای Q8 و احتمالاً Q1 نیز می‌شوند.

2016 Audi Q1 artists rendering
۲۰۱۶ Audi Q1 artists rendering
مدل کامپکت Q1 در سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید و زمان درنظر گرفته برای رونمایی مدل Q6 در سال ۲۰۱۸ و مدل قدرتمند Q8 در سال ۲۰۱۹ است. به‌علاوه، مدل بعد آئودی A4 در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود. بنابراین، سهامداران آئودی نباید چندان نگران آینده باشند.

2016 Audi Q7 e-tron
۲۰۱۶ Audi Q7 e-tron
آئودی در سال گذشته ۱/۷۴ میلیون دستگاه خودرو به فروش رسانده که سود خالصی برابر ۵/۷ میلیارد نصیب این کمپانی کرده است. با وجود اضافه کردن بیش از ۵۷۰۰ کارمند جدید و استفاده از «سفیران آئودی» مانند «هیو جکمن» و «تام برَدی»، باز هم این سود تنها به اندازه ۱۰ درصد فروش کل کمپانی بوده است.

2015 Audi A4 TDI artists rendering
۲۰۱۵ Audi A4 artists rendering
در همین حال، این کمپانی برنامه دارد تا در پایان سال جاری میلادی تعداد ۶۰۰۰ نفر دیگر به کارمندان خود اضافه کند. با این وجود، باز هم بسته به شرایط اقتصادی، رشد درآمد برای آئودی پیش‌بینی شده است. آئودی به عنوان بخشی از گروه فولکس‌واگن که متشکل از ۸ برند گوناگون است، این گروه را در برابر ضررهای هنگفت بیمه کرده است.

2016 Audi R8
۲۰۱۶ Audi R8

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. K.MAK.MISEL

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    ائودی خوب دار ه جلو میره و طبق امار 70%این موفقیتی که ائودی داشته به خاطر زیر مجموعه بودن فولکس واگنه.ار8 جدید هم من عکساشو دیدم خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      عزیزم آوودی زیر مجموعه ی گروه فولکس واگنه
      نه فولکس واگن گروه فولکس واگن هم یک شرکت سرمایه گذاری که این ماشین هارو خریده وگرنه الان
      اگر فولکس واگن مالک بود مثل ب ام و و جنرال موتورز شرکت ها تحت کنترلش بودند
      مثلا آوودی رو واسه لوکس سازی پورشه رو برای اسپرت سازی و … میبینی که پورشه اصلا با آوودی رقابت میکنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمدرضا

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1022 ديدگاه)

        دوستان من من حرف پسر عمه ام که در آلمانه و توی دانشگاه زیر نظر یکی از طراح های فولکس واگنه رو میگم
        اگر از واقعیت بدتون میاد منفی بدید

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. K.MAK.MISEL

        ۸ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        عزیز دلم من چی گفتم؟
        شما منظور من رو متوجه نشدی
        نوشتم:
        این موفقیتی که ائودی داشته به خاطر زیر مجموعه بودن فولکس واگنه.
        به بودن ه اخر ربط اضافه میکنند کلاس اولی عزیزم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احمدرضا

          ۸ خرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          عزیزم صفحه کلید موبایلم اینطوریه پرو فسور کلاس دومی

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. امیر مرادی

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    آئودی به معنای واقعی کلمه ماشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    حیف که آیودی تو ایران حضور فعالی نداره.کسی دلیلشو میدونه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (105 ديدگاه)

      آقا رضا بهش اجازه نمیدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . تا جاییکه من مطلع هستم ، شرکت کولاک موتور داره نمایندگی ائودی رو میگیره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. علی

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (105 ديدگاه)

      به گزارش سایپا سرچ متخصصان بازار خودرو معتقدند کار کردن با شرکت‌هایی نظیر فولکس‌واگن و به طور کلی (‌آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها) نسبت به فرانسوی‌ها بسیار متفاوت است. در نبود آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها، شرکت‌های فرانسوی توانسته‌اند به شرکای قدیمی صنعت خودروسازی کشور تبدیل شوند‌، چرا که آلمانی‌ها بسیار متعصب بر روی برند خود و ارتقاء زیرمجموعه‌های خود هستند و گویی اعتبار خود را در پیشرفت و بالا بردن زیر‌مجموعه‌های خود که با آنان کار می‌کنند می‌دانند و امروزه محصولات اشکودا و سئات که کیفیتی مشابه محصولات فولکس‌واگن دارند خود گواهی‌دهنده این ادعا می‌باشند.

      آلمانی‌ها برخلاف فرانسوی‌ها، قوانین و استانداردهای بسیار سختگیرانه‌ای در زمینه تولید و خدمات پس از فروش دارند که گاهی این استانداردها خود انصراف بسیاری از مونتاژکنندگان و یا وارد‌کنندگان از همکاری با آنها آنها را باعث می‌شود‌. آلمانی‌ها بر سر کیفیت محصولاتشان شوخی ندارند و بر عکسِ فرانسوی‌ها حاضر به همکاری که منجر به لطمه زدن به برند آنها شود نیستند حتی اگر بدانند فروش بالایی خواهند داشت.

      آلمانی‌ها در ازای این سخت‌گیری‌ها زیر‌مجموعه‌ها و شرکای خود را حمایت‌های مالی و فنی می‌کنند که حاصل آن را در ارتقاء برندهای زیر‌مجموعه آنان می‌توان دید. فولکس واگن به دنبال شرکایی می‌گردد که ارزش‌ها و خواسته‌های آنان را به درستی درک نموده و جامه عمل بپوشانند و مفهوم درست از تولید و تجارت داشته باشند و نه صرفاً سود‌گرا و تاجر باشند.شرکایی علمی که نگاه درست به بازار و مشتری داشته باشند و ارزش اصلی آنان ارتقاء و پیشرفت با دید طولانی‌مدت باشد.
      به خاطر نبود چنین شرکایی در ایران شرکت فولکس واگن و در نتیجه آئودی در ایران فعالیت ندارند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۲۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (3 ديدگاه)

        حرف حساب همینه که علی گفت بالاخره یه فرقی باید بین ماشین آلمانی با فرانسوی باشه دیگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. فردید

      ۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (13 ديدگاه)

      داره وارد میشه با کولاک موتور.. جذابن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. MOHEZA

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      چون اکثر ماشیناش حجم موتور بالا داره :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علي رضا

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    آئودی قراره به زودی به ایران بیاد..امیدوارم بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    احسنت به آئودی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. نخود آش

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (294 ديدگاه)

    حق ایرانخودرو داره پایمال میشه. آقا رسیدگی کنین. چراغهای Q1 تو عکس اول رو از روی دنا کپی کردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. K.MAK.MISEL

      ۸ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      خخخخخ
      دنا خودش کپی رایته :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. BMW4ever

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (155 ديدگاه)

    Q3 اندازه X1 که میدونین چه قدر کوچیکه حالا Q1 میخواد در چه اندازه ای کوچیک باشه خدا میدونه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا