آئودی

فاستلا آئودی Q7

حال نوبت به Fostla رسیده تا دستی بر روی آئودی Q7 بکشد؛ البته این نسخه Q7 اندکی با بقیه متفاوت است چرا که پیشرانه V12 دیزلی در زیر کاپوت آن، تا به امروز در هیچ شاسی‌بلند دیگری یافت نشده!

Audi Q7 V12 TDI by Fostla

Q7 V12 ابتدا بصورت مفهومی و در نمایشگاه ۲۰۰۶ پاریس رونمایی شد اما مدل تولید نهایی آن از سال ۲۰۰۸ میلادی به خیابان‌ها آمد. پیشرانه‌ای که برای این خودرو تدارک دیده شده، قبلا هم در مدل‌های مسابقه‌ای R10-TDI بکار رفته ولی تغییر حجم آن از ۵.۵ لیتر به ۵۹۳۴ سی‌سی آن‌را کاملا دگرگون کرد؛ این غول آلمانی این‌بار قادر به تولید ۴۹۳ اسب‌بخار قدرت در دور ۳۷۵۰ و همچنین ۱,۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در فاصله دورهای ۱۷۵۰ تا ۳۴۵۰ بود. شتاب صفرتاصد آن نیز کمتر از ۵.۵ ثانیه ثبت شده است.

حال نوبت به تیونر آلمانی Fostla رسیده تا با پوشش مشکی مات بدنه، تعویض رینگ‌ها با رینگ‌های ۲۳ اینچی C5 ساخت منصوری به همراه تایرهای ۳۱۵ میلی‌متری در جلو و عقب، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد.

اما علاوه‌بر آنکه ارتفاع تعلیق جلو و عقب به ترتیب ۱۵ میلی‌متر و ۳۰ میلی‌متر کاهش یافته، تیونر همچنین به سراغ برنامه‌ریزی مجدد ECU رفته که منجر به افزایش ۱۰۰ واحدی قدرت موتور و ۱۵۰ واحدی گشتاور تولیدی آن شده است. هزینه این تغییر در موتور آئودی Q7 V12 نیز ۳,۵۰۰ یورو یا حدودا ۴,۵۰۰ دلار اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    فوق العاده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. saeid

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    قیمتش چند است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سید علیرضا

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (256 ديدگاه)

      3یا 4 میلیون فرانک که قیمت به ریال 2یا 3 میلیارد در بیاد من حالا پیش پرداخت حدود 1میلیاردی داده ام درامد یک سالم را دادم این ماشین را یک سال پیش که نزدیک بود ورشکسته شوم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. mechanic0411

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعازیباست .بااین بری توجاده های ایران ببینی روبه روت پراید پشت سرت روا.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا