تصاویر مخفیانه از تریم RS آئودی TT

آئودی مدت‌هاست که روی سری رده بالای TT که RS نامیده می‌شود کار می‌کند، خبرنگاران خودرویی این بار توانستند از مدل آزمایشی این خودرو عکس‌هایی تهیه کنند.

2017 Audi TT RS Spy-photo
2017 Audi TT RS Spy-photo

این خودرو که پیش‌تر در پوشش بدنه‌ی آئودی TT S مورد آزمایش قرار گرفته بود این بار با اگزوزهای بیضوی دوقلو دیده شد. درحالی‌که اگزوزهای مخصوص مدل RS، مهر تأییدی بر نمونه‌ی RS است تغییرات دیگری هم به‌وضوح دیده می‌شود. تغییراتی مثل دیفیوزرهای عقب متفاوت، اسپویلرهای جلوی جدید، جلوپنجره لانه‌زنبوری بزرگ‌تر و دیسک‌های ترمز با الگوی موجی و حکاکی شده که نشان می‌دهد این خودرو یک کوپه‌ی جدید است.

2017 Audi TT RS Spy-photo
2017 Audi TT RS Spy-photo

اگر این خودرو سال آینده وارد خط تولید شود احتمال حضور آن در نمایشگاه خودروی جنوا ماه مارس بسیار زیاد است. به نظر می‌رسد که تا آن زمان این خودرو تغییرات دیگری به خود ببیند، تغییراتی شامل آینه‌بغل‌های نقره‌ای، رینگ‌های سفارشی، سپرهای جلوی تغییریافته و محیط کابین ارتقا یافته.

2017 Audi TT RS Spy-photo
2017 Audi TT RS Spy-photo

برخی منابع خبری آلمانی تأکید می‌کنند که این خودرو یک مدل از موتور آخرین RS3 اسپرت‌بک را زیر کاپوت دارد. این منابع همچنین اعلام کرده‌اند که این پیشرانه توربوشارژ پنج سیلندر که 2.5 لیتر حجم دارد در تریم معمولی 370 اسب بخار و در تریم پلاس بیش از 400 اسب بخار نیرو تولید خواهد کرد. منابع دیگری هم اعلام داشته‌اند که آئودی برای این خودرو موتور توربوی جدید 2.0 لیتری کانسپت TT کواترو اسپرت را در نظر گرفته است. این موتور چهار سیلندر که 414 اسب بخار نیرو تولید می‌کند زیر کاپوت گلف R400 فولکس‌واگن هم قرار می‌گیرد.

2017 Audi TT RS Spy-photo
2017 Audi TT RS Spy-photo

باوجود تصاویر و اطلاعات منتشرشده هنوز یک سؤال بی‌پاسخ مانده است. آیا آئودی در کنار گیربکس دو کلاچه S ترونیک این خودرو گیربکس دستی سنتی را هم عرضه می‌کند؟ شواهد فعلی نشان می‌دهند که آئودی در تصمیمی رسمی علیه این موضوع قدم برداشته است. بااین‌حال مطمئن هستیم که آئودی سیستم انتقال نیروی AWD کواترو را به‌صورت استاندارد بر روی مدل RS قرار می‌دهد.

2017 Audi TT RS Spy-photo
2017 Audi TT RS Spy-photo

منبع: carscoops

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

4 دیدگاه

  1. unique
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    انصافا تو طراحی سدان ها و اسپرت ها آلمانی ها ،سوپر اسپرت ها ایتالیایی ها ، سوپر لوکس ها انگلیسی ها ، اس یو وی و وانت آمریکایی ها ، کیفیت ساخت ژاپنی ها و در طرح دزدی چینی ها حرف اول رو میزنند. البته ما هم تو تولید یک خودرو به مدت سی سال بدون هیچ تغییر، افزودن آپشن یا تکنولوژی سرآمدیم.

    پاسخ
  2. احمد باقری
    سوابق: (4370 دیدگاه) ,

    اینطور که معلومه در ظاهر اتفاق خاصی نیفتاده، ولی در هر صورت آئودیه دیگه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.