پکیج TTS فقط 500 دستگاه

تولید 500 هزارمین دستگاه از اسپرت محبوب TT بهانه خوبی دست آئودی داد تا پکیج جدید TTS Competition را به بازار بفرستد؛ پکیجی که فقط 500 نسخه آن از اوایل مهرماه 92 بدست مشتریان می رسد . . .

2014 Audi TTS Competition
2014 Audi TTS Competition

TTS Competition که فقط در دو رنگ خاکستری (Nimbus) و زرد (Imola) عرضه شده، ویژگی هایی نظیر رینگ های 19 اینچی با تایرهای 225/35، چراغ های زنون، صفحات فولادی پولیش شده درون کابین، روکش چرمی داشبورد و فرمان با دوخت های زرد رنگ و تریم آلومینیومی درب ها دارد.

قدرت مدل های کوپه و رودستر TTS Competition همانند مدل های استاندارد TTS از یک موتور 2.0 لیتری TFSI ناشی شده که 272 اسب بخار و 370 نیوتن متر گشتاور دارد. صرفنظر از نوع خودرو، حداکثر سرعت TTS Competition در تمامی مدل ها در 250 کیلومتر برساعت محدود شده است. سایر جزییات آن به قرار زیر خواهند بود:

  • کوپه: شتاب 5.3 ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و 5.5 ثانیه با گیربکس دستی.
  • کوپه: مصرف ترکیبی 7.7 لیتری برای گیربکس S-tronic و 7.9 لیتری برای گیربکس دستی.
  • رودستر: شتاب 5.5 ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و 5.7 ثانیه با گیربکس دستی.
  • رودستر: مصرف ترکیبی 7.9 لیتری با گیربکس S-tronic و 8.1 لیتری با گیربکس دستی.

17 دیدگاه

  1. ذوالفقاری
    سوابق: (88 دیدگاه) ,

    خیلی شیک و پیکه. زرد قناری که میگن همینه؟
    من اینو با «تو» داشته باشم عاشقانه هام تکمیله…

    پاسخ
    1. M3 E92
      سوابق: (325 دیدگاه) ,

      چه زرد قناری چه خاکستری فرقی نداره
      رنگ آسمان هر جا که باشی همینه…

      هـ بده

      پاسخ
      1. سعید
        سوابق: (177 دیدگاه) ,

        بسم حق

        همیشه یه رنگه 🙂
        ولی عاشقانه ها رو ذولفقاری خوب اومد

        پاسخ
  2. ذوالفقاری
    سوابق: (88 دیدگاه) ,

    این مال عاشق پیشه هاست…
    برای داشتن لحظاتی رمانتیک و عاشقانه… غروب و قایق و نخل خرما و …

    پاسخ
    1. fleetwood
      سوابق: (127 دیدگاه) ,

      ولی به جای درخت و نخل و خرما ، یه ماشین سقف کروک و ثریا و بستنی قیفی توی ساحل را بیشتر دوس دارم

      پاسخ
  3. یه آقایی
    سوابق: (88 دیدگاه) ,

    بنده هر وقت می نویسم «یه آقایی» همه لایک می زنن، ولی وقتی اسمم را می نویسم «ــــــیّدعلی ذوالفقاری» کاملاً مشخص هست که تمایلی به زدن لایک نشان داده نمیشه. این یعنی که عزیزان با اسم بنده مشکل دارند نه با مطالبی که ارائه میدم. این را هم خطاب به (آقای میلاد. فقط آلمان. فقط هم بنز !) عرض کردم.
    ضمناً آقای میلاد، مطالبی که می فرمایید(به قول خودتان جملک) تماماً توسط خودم نگارش میشه و نه از فیس بوک و اندروئید استخراج کنم. خدا شاهد است که بنده نه عضو فیس بوک هستم و نه گوشی اندروئیدی دارم. اینها مطالب خودم هست، حالا شما دوست نداری،اصلاً نگاه نکن. تا حالا هم به شما منفی ندادم بلکه دوستان محبت دارند نسبت به این حقیر.
    یاعلی…

    پاسخ
    1. جلال
      سوابق: (585 دیدگاه) ,

      پسر خوب! حرف منطقی بزن تا کسی با نظر شما مخالفت نکنه…….
      آخه این حرفها بی ربط مثل( دل نوشتههای پشت کامیون)
      چیه که سایتو باهاش اشغال کردی؟
      فرقی نمی کنه اسمتو چی بزنی
      2 کلام حرف حساب بزن……

      پاسخ
    2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.دوست عزیز من با شما هیچ مشکلی ندارم.ولی برای شما یک مثال میزنم:
      وقتی اقای مسیح میاد در مورد موضوع های سایت پدال حرف میزنه و حرفاش کاملا نا درست است و از غریضه ی خودنمایی ایشان بلند میشه همه برای ایشون انلایک میدهند.
      میاد میگه پراید 111 کیفیتش از هیوندا ازرا بیشتره.
      و حالا وقتی اینجور میاد خودشو تو سایت مطرح و مشهور میکنه و در مورد یک موضوع حرفی کاملا درست میزنه دیگه کسی بهش لایک نمیده و همه باهاش مخالف میشن ولو درست گفته باشه.
      نمونه هم دارم ازشون.
      من میگم در مورد موضوع صحبت بشه تا هم کسانی که در سایت پدال زحمت میکشند زحمتشون هدر نره.هم بحث منحرف نشه.
      وقتی شما تو موضوع تسلا وارد اروپا شد مینویسی دنیا اینقدر پیشرفت کرده ولی هنوز نتونسته علت سکسکه را پیدا کنه.یعنی چی؟چه ربطی داره؟با این کارت کم کم تبدیل به مسیحی دیگر میشوی.
      اینجا یک محیط عمومیه.اگر تمام کاربران پیگیر حرف شما میشدن دیگه چیزی از موضوع نمانده بود.
      بعدشم من بیشتر کامنت های شمارو تو اون 2 جا دیده بودم.رو این حساب گفتم.
      تمام.
      V12

      پاسخ
  4. محمد
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    فکر نمی کنید Audi یکم در این مدل TT کم کاره .از 5 سال پیش تا حالا داره ماشین رو همین جوری تولید میکنه.

    پاسخ
    1. Arash66
      سوابق: (298 دیدگاه) ,

      خب به قدری استاندارد هست که تا الان تغییر نکرده، البته تغییرات باطنی داره

      در کل هم این دیگه اخرین مدل TT نسل دو بود و باید از سال دیگه منتظر نسل جدید TT باشیم

      پاسخ
  5. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    نمی دونم چرا ظاهر تپلش ( برعکس بقیه مدل های آئودی ) به دلم نمیشینه !

    پاسخ
  6. فقط سری ۳
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    کوپه دونفره خیلی باحالیه دوست داشتنی هستش

    پاسخ
  7. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    راستی بچه ها کسی میدونه فرق گیربکس S-tronic با گیربکس تیپ ترونیک چیه؟

    پاسخ
  8. احمد.ف
    سوابق: (463 دیدگاه) ,

    تا جایی که من اطلاع دارم تیپ ترونیک یک اسم ثبت شده به عنوان اختراع توسط شرکت پورشه است (برای اولین بار آن را ثبت کرده) و شرکت دیگری حق استفاده از این نام را ندارد به همین علت شرکت‌های دیگر از نام های مشابه استفاده می‌کنند ولی از نظر عملکرد مشابه هم هستند.

    پاسخ
  9. رامتین
    سوابق: (733 دیدگاه) ,

    فوق العاده هست TTS. با حجم موتور خیلی پایین، قدرت 200 کیلووات بینظیره.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.