معرفی استون مارتین ونکوئیش S قدرتمندتر و آئرودینامیک‌تر

اخیراً مدل نمادین ساخت استون مارتین یعنی ونکوئیش به‌روزرسانی شده و اصلاحاتی در آن صورت گرفته است. استون این خودرو را هم‌اکنون ونکوئیش S می‌نامد.

Aston Martin Vanquish S
Aston Martin Vanquish S

انتظار می‌رود این خودرو یکی از آخرین مدل‌هایی باشد که پیش از استفاده از قوای محرکه‌ی ای ام جی از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی 12 سیلندر 5.9 لیتری استون مارتین بهره ببرد. گفته شده ونکوئیش S هیجان بیشتر و کارایی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

Aston Martin Vanquish S
قلب تپنده‌ی این خودرو پس از بازنگری‌های صورت گرفته خروجی 592 اسب بخاری دارد که نسبت به قدرت 568 اسبی ونکوئیش معمولی افزایش 24 واحدی را نشان می‌دهد. این قدرت بیشتر به لطف منیفلدهای بزرگ‌تر و استفاده از سیستم جذب هوای اصلاح شده‌ای به دست می‌آید که همچنین پاسخ پدال گاز را نیز بهبود می‌بخشد. استون مارتین همچنین گیربکس 8 سرعته ی تاچ ترونیک خودرو را بازتنظیم کرده و هم‌اکنون معکوس‌های سریع‌تر و رفاه بالاتری در سرعت‌های پایین دارد.

Aston Martin Vanquish S
اصلاحات فنی نهایی ونکوئیش S شامل سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی، بوش‌های میله‌ی ضد لغزش و بازنگری فنرها، سیستم تعلیق و دامپرها می‌شود.

Aston Martin Vanquish S
به منظور تکمیل کارها ونکوئیش S دارای پکیج آئرودینامیک ساخته شده از فیبر کربن است. برخی از قابل‌توجه‌ترین قطعات این پکیج عبارت‌اند از اسپلیتر جلوی اصلاح شده و دیفیوزر عقب جدید که بنا به گفته استون باعث افزایش پایداری خودرو می‌شوند.

Aston Martin Vanquish S
به‌طور مشابه کابین خودرو نیز به‌روزرسانی شده و هم‌اکنون می‌توان چرم متمایز و جزئیات فیبر کربنی را برای پانل‌ها انتخاب کرد.


مدیرعامل استون مارتین اندی پالمر می‌گوید:

از لحظه‌ای که ونکوئیش عرضه شد به یک نماد مدرن بدل گردید. این خودرو استون مارتین را از عصر خودروهای دست‌ساز به عصر تکنولوژی و صنعت رهنمون ساخت.
در نسل دوم، ونکوئیش همان خودروی اصیل با پیشرفت‌های مهندسی بزرگی مثل بدنه‌ی تمام فیبر کربنی بود. هم‌اکنون ونکوئیش S یک پله بالاتر رفته و خود را از خودروهایی چون DB11 جدید متمایز کرده است. ونکوئیش S یک خودروی ویژه از هر جهت است.

این خودرو در دو فرم کوپه و ولانت در دسترس بوده و بهای آن در آمریکا از 294,950 دلار آغاز خواهد شد. تحویل ونکوئیش S به مشتریان از ماه آینده صورت می‌گیرد.

Aston Martin Vanquish S

Aston Martin Vanquish S

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

19 دیدگاه

  1. علي
    سوابق: (52 دیدگاه) ,

    قیمتو توروخدا ی ماشین با دیزاین((( ١٠ سال )))پیشو به قیمت ی ((((مایباخ مرسدس ٢٠١٧ )))تو پاچه ملت میکنن بخاطر چی فقط ی زیر سپر و چارتا دوخت صندلی بهش اضافه کردن. اینگیلیسه دیگه فقط منافع خودش.
    با تچکر

    پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3764 دیدگاه) ,

        درسته.
        به نظر من پولی حروم نمیشه.
        این ماشین ارزشش رو داره.
        همه چیز به شتاب و سرعت نیست .
        از طرفی سرعت و شتاب این ماشین کاملا مناسبه.
        مثلا من اگر یک استاد دانشگاه پولدار در هاروارد باشم هیچ وقت با لامبورگینی اونتادور جلوی شاگردام ظاهر نمیشم.
        چون خوی اونتادور وحشی گری و درندگی همراه با قدرت هست
        اما این ماشین در عین وحشی گری متین و باوقار هم هست.
        مثل یک Gentleman.

        همه ی این ها به کنار ، این ماشین یک موتور V12 بی نهایت خوش صدا داره.
        کلیپ ها زیادی از صدای موتورش دیدم و شنیدم.
        فکر میکنی اژدها داره غرش میکنه.
        یا خرناس های یک سگ بینهایت هار و عصبانی.
        صدای لامبورگینی آدم رو میترسونه. اما صدای این ماشین آدم رو هم میترسونه و هم وادار به ادای احترام میکنه.

        من عاشق V12 هستم ، به صدای خوب خیلی اهمیت میدم.
        انتخاب اولم بین همه ی ماشین ها لامبورگینی هست. به هر حال سلایق متفاوته.
        اما در غیاب لامبورگینی اگر 400/00 $ داشتم بدون شک به Vanquish فکر میکردم و جزو اولین انتخاب هام بود.
        رنگ این ماشین بی نهایت زیباست و دیوانم کرده.
        ________________________________________________________
        در عراق و بغداد اینقدر GMC و Chevrolet دیدم که باورم نمیشه.
        حتی این مردم هم میدونن لیاقت چه ماشین هایی رو دارن.

        پاسخ
        1. ghost
          سوابق: (43 دیدگاه) ,

          حق با شماست همه مردم نمی تونن سوپر اسپورت موتور میانه سوار بشند و از لحاظ پرستیژی این ماشین کاملا حس لوکس و اسپرت القا می کنه

        2. Elemento
          سوابق: (3764 دیدگاه) ,

          دوست عزیز اینجا بحث خواستن هست
          نه بحث تونستن.
          کسی که ونکوئیش میخره حتما پول 488 یا 911 رو داشته.
          اما این ماشین رو ترجیح داده.
          گرچه من خودم 911 یا 488 رو بیشتر میپسندم

    1. Mahmood
      سوابق: (162 دیدگاه) ,

      در ابتدا باید بگم که قیمت بالای این خودرو بیشتر به دلیل دست ساز بودنش هست از طرفی طراحیش به قدری زیبا و اصیل هست که اصلا قدیمی نمیشه و همچنین به نطر من خیلی هم قیمت معقولی داره چرا که اصالت بریتانیایی از قیافش داره داد میزنه خیلی ها به دنبال شتاب و سرعت و هندلینگ بالا نیستند و بعضا مثل این خودرو رو می پسندند این مدل خودروهارو یک عده خیلی خاصی سوار میشن که طرف از بین گزینه های آلمانی و ایتالیایی به خاطر پرستیژ بیشتر و اسم و ارزش برندش میاد این خودرو رو انتخاب میکنه.

      پاسخ
  2. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
    سوابق: (1605 دیدگاه) ,

    خیلی گرونه نمی ارزه …..
    با این مقدار قیمت گزینه های خیلی بهتری هست ….

    پاسخ
    1. ASTON MARTIN
      سوابق: (12 دیدگاه) ,

      استون مارتین صرفا یه ماشین نیست یه برنده
      وگرنه رولز رویس هم نسبت به قیمتش از جهت کاربردی ارزش کمتری داره
      استون مارتین رو سوار میشی تا هم اسپورت باشی ، هم جنتلمن، همم بگی من خرپولم و نگام کنین عجب سدانی سوار شدم
      من اگه ترامپ بودم استون میخریدم

      پاسخ
  3. GOD BLESS AMERICA
    سوابق: (551 دیدگاه) ,

    نسل اول ونکوئیش رو با بدنه فولادی و تیون موتور منصوری دوست دارم.
    اینم خیلی جیگره امیدوارم قبل از پایان تولید یک نسخه اش هم نصیب من بشه.

    پاسخ
    1. GOD BLESS AMERICA
      سوابق: (551 دیدگاه) ,

      تا یادم نرفته اضافه کنم.
      خرید ماشینهای اروپایی هیچ توجیهی نداره.
      قیمتشون شدیدا غیر واقعیه.
      اسب بخار پایین ، وزن و مصرف سوخت بالا.
      صد سال سیاه پول بی زبون رو تو حلقشون نمی ریزم.

      اما خوب ، اگه بچه های پیج میلیاردر شدن و مثلا یه بوگاتی شیرون اس اس (تا اون موقع دیگه ساختن حتما) برام هدیه آوردن به رسم ادب (و با کمال میل) می‌پذیرم.

      پاسخ
  4. Amir amini
    سوابق: (60 دیدگاه) ,

    وای خدا عاشق ونکویشم اینم خیلی خوب شده هیچ مدلی از ماشینای کلاس gt نمیتونه با این رقابت کنه حتی مدلای دیگه خود استون مارتین این مدلش خیلی خوب واقعا این چهارتا ماشینی که دوس دارم حرف ندارن
    Aston Martin vanquish
    Lamborgini aventador
    Mclaren p1
    Koenigsseg one

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3764 دیدگاه) ,

      عزیز دوست خوبم.
      اون اونتادورت دلم رو شاد کرد.
      همیشه به کامنت هات علاقه داشتم.
      معلومه به V12 و هایپرکار ها اهمیت میدی.
      انتظار داشتم laferrai رو هم بنویسی.

      پاسخ
      1. Amir amini
        سوابق: (60 دیدگاه) ,

        ممنون که از کامنتام خوشت میاد لافراری ماشین عالیی ولی رقیبش p1 چش آدمو میکشه سمت خودش ولی تو اون کلاس اگه بخام دوتا انتخاب داشته باشم مطمئنن دومیش لافراری

        پاسخ
  5. احمد باقری
    سوابق: (4352 دیدگاه) ,

    ماشین خیلی پر ابهت و میزونیه.

    پاسخ
  6. حسین
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    امثال استون مارتین و فراری و لامبو و پاگانی و ….. خودرو نمیسازن.اثر هنری خلق میکنن

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل استون مارتین
    استون مارتین
    سوابق: (104 دیدگاه) ,

    بسسیییار عالی اما واقع بین باشیم وااقعا ونکویش معمول ی خیلیی زیبا تره این طرااحی به این شاستی به این ظراحی نمییاد اگه دقت کنییید اون ظرافتو دیگه نداره واقعا حییف من که تعصب شدید دارم رو این برند نا امیید شدم یکم شلوغش کرده

    پاسخ
  8. h
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من با این پول دو تا ماشین میخرم نیسان جی تی آر – داج چلنجر هلکت تمام!!!!

    پاسخ
  9. یاس ی
    سوابق: (117 دیدگاه) ,

    من هم میگم قسمت عقب ماشین یکم شلوغ به نظر میاد ولی باید از نزدیک دید ، ولی آستون آستونه و خواستنی و خاص.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.