آلفا رومئو

نگاهی به آلفارومئو جولیتا 2015

موضوع این متن در مورد مدل جولیتا (GIULIETTA) می‌باشد. خودروی مذکور که جانشین مدل ۱۴۷ محسوب می‌گردد، در سال ۲۰۱۰ میلادی روانه بازارهای جهانی شد. طراح آن شخصی ایتالیایی به نام لورنزو راماسیوتی (LORENZO RAMACIOTTI) می‌باشد که در مرکز طراحی آلفا مشغول به کار می‌باشد. این خودرو در سال ۲۰۱۱ میلادی نیز توانست مقام دوم را پس از خودروی سال آن وقت اروپا یعنی نیسان لیف (LEAF) کسب نماید. آلفارومئو جولیتا در حال حاضر تنها در ایتالیا و در شهر CASSINO آن کشور تولید می‌شود.

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
چندی پیش جدیدترین نسخه از این خودرو توسط سایت «AUTOMIDDLEEAST» امارات تست شده است که اینک چکیده‌ای از آن را تقدیمتان می‌کنم.

خلاصه بررسی

کل امتیاز:۴.۵ از ۵
آلفارومئو جولیتا (GIULIETTA) نامی ست که از این پس بیشتر با آن آشنا خواهید شد. گرچه پیش از این هم و در سال‌های ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۵ میلادی، جولیتا در قالب یک خودروی کوپه تولید شد. اما جدیدترین نسخه از این خودرو هیچ نقطه اشتراکی را از نیای خویش به ارث نبرده است.

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
نمای ظاهری
طراح این خودرو، تااندازه‌ای، نمای خارجی‌اش را از مدل میتو وام گرفته تنها با این تفاوت که منحنی‌ها و خمیدگی‌های موجود در آن را مشت‌ومال داده و پس از بسط و توسعه‌شان، آن‌ها را به پیکره جولیتا تزریق نموده است. چنانچه پوزه مثلثی شکل جلو و خط شانه‌های برجسته و نیز لامپ‌های LED به کار رفته در عقب این خودرو را از سر بگذرانیم به این امر پی می‌بریم که جولیتا یک خودروی هیجان‌انگیز است. قوس‌ها و انحناهای ظریفی که در بدنه آن به کار رفته بسیار زیباتر از همتای آلمانی‌اش، مرسدس بنز کلاس A می‌باشد.

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
کابین
اگر تنها نمای خارجی این خودرو شما را به شگفتی وا می‌دارد، نمای داخلی آن به‌مانند سیاحت در سالن یک نمایشگاه و نیز توقف در غرفه‌های آن است. برخلاف ترکیب یکنواختی که در کابین مرسدس بنز کلاس A مشاهده می‌شود، جولیتا یک تریم دورنگ را ارائه می‌دهد. در ضمن، یک خصیصه بارز ایتالیایی که توضیح آن دشوار است در این خودرو هم مشاهده می‌شود و آن نیز استفاده از چرم‌های (سوراخ‌دار) بر روی فرمان و همچنین بهره‌گیری از دوخت قرمز رنگ در اطراف دسته‌دنده این خودرو است. با هیچ استاندارد و معیاری نمی‌توان جولیتا را با یک هاچ‌بک داغ اشتباه گرفت.

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
مهندسی
آلفارومئو جولیتا یک هاچ‌بک کوچک ایمن است و تنها ذکر جملات برای توصیف این مطلب کافی نیستند، زیرا برای حصول به این هدف، تنها ۱۵/۰۰۰ ساعت پر از رنج و مشقت صرف آنالیز مجازی تک‌تک اجزای بدنه آن گردیده است. در مجموع، در حدود ۱۰۰ تست تصادف و نیز بیش از ۱۵۰ تست شبیه‌سازی شده (HYGE) بر روی (بدنه) این خودرو انجام گرفته و علاوه بر این، بیش از ۱۰۰ تست هم بر روی بخش‌ها و زیر سیستم‌های (SUBSYSTEMS) به کار رفته در آن صورت پذیرفته است. همه این موارد منجر به ارائه نمایش چشمگیری از سوی جولیتا در موسسه EURO NCAP گردید، جایی که در آن توانست ۵ ستاره ایمنی را از آن خود نماید.

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
آنچه در این خودرو ارائه می‌شود
زیر کاپوت جولیتای زیبا، یک پیشرانه ۴ سیلندر و ۱.۴ لیتری توربو جای گرفته که توان خروجی آن معادل ۱۷۰ اسب‌بخار و گشتاورش نیز برابر با ۲۳۰ نیوتن‌متر در حالت نرمال (NORMAL MODE) و ۲۵۰ نیوتن‌متر در حالت داینامیک (DYNAMIC MODE) می‌باشد. این نیرو از طریق یک جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته (با کلاچ دوبل) به چرخ‌های جلوی این هاچ‌بک ایتالیایی منتقل می‌شود. همچنین، این خودرو مصرف سوختی معادل ۴.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را، مزه مزه می‌کند. آلفا رومئو جولیتا در مدت ۷.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر دست می‌یابد و بیشینه سرعت آن نیز برابر با ۲۱۸ کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر پیشرانه ۱.۴ لیتری، نمونه متفاوت دیگری موجود است که QUADRIFOGLIO نام دارد و خروجی توان هم آن نیز کمی بیشتر و معادل ۲۴۰ اسب‌بخار است، بهای مدل‌هایی هم که به این پیشرانه مجهزند از ۱۲۲/۰۰۰ درهم فراتر می‌رود.

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
جمع‌بندی نهایی
ممکن است آلفارومئو جولیتا به لحاظ عملکرد در همان سطح و اندازه‌های مرسدس کلاس A نباشد اما قطعاً این خودرو از استایلی بزرگ‌تر، اندازه و نیز شور و حرارت بیشتری بهره می‌برد. علاوه بر این‌ها، این خودرو از برچسب قیمت پایین‌تری هم نسبت به مرسدس بنز برخوردار است و درعین‌حال هم نمی‌توان آن را همچون یک خودروی اقتصادی شهری به شمار آورد. تنها می‌توان اسیر و شیفته این آگهی تبلیغاتی جولیتا شد، آنجا که می‌گوید “بدون قلب و احساس، تنها تجهیزات مکانیکی صرف خواهیم بود” آیا نیاز است که بیش از این چیزی بگویم؟

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
نکات مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
وقتی که از خارج از این خودرو زبان به تحسین آن می‌گشایید و یا هنگامی که در داخل آن جای می‌گیرید، تمامی شور و احساسات طراحش را که در تک‌تک اجزای آن تجلی یافته است را درمی‌یابید.
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
بهای آن برای یک خودروی هاچ‌بک، کمی گران است.

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015

مشخصات فنی

پیشرانه ۱.۴ لیتری (نمونه موجود در ایران یا TURBO MULTI AIR)
حجم موتور: ۱۳۶۸ سی‌سی
توان: ۱۷۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۲۵۰ نیوتن‌متر در ۲۲۵۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۷.۸ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۱۸ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت در خارج از شهر:۴.۳ الی ۴.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۵.۱ الی ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
پیشرانه ۱.۸ لیتری (نمونه QUADRIFOGLIO)
حجم موتور: ۱۷۴۲ سی‌سی
توان: ۲۴۰ اسب‌بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۳۴۰ نیوتن‌متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۶.۶ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت در خارج از شهر: ۵.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
نوع جعبه‌دنده: ۶ سرعته دستی با کلاچ دوبل (DCT)
سیستم فنربندی جلو: جناغی دوبل، کمک‌فنرهای گازی
سیستم فنربندی عقب: اتصال چندگانه (MULTI LINK)، کمک‌فنرهای گازی
سیستم ترمزهای جلو و عقب: دیسکی خنک شونده با هوا

Alfa Romeo Giulietta 2015
Alfa Romeo Giulietta 2015
ابعاد
طول/عرض/ارتفاع: ۴۳۵۱/۱۷۹۸/۱۴۶۵ میلی‌متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲۶۳۴ میلی‌متر
گنجایش صندوق عقب: ۳۵۰ لیتر
وزن: ۱۳۱۰ – ۱۳۵۵ کیلوگرم
اندازه تایرهای جلو و عقب: ۲۰۵/۵۵ R 16
حجم باک بنزین: ۶۰ لیتر

ایمنی
کسب ۵ ستاره از موسسه ایمنی EURO NCAP اروپا
۶ عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده‌ای)
سیستم ضدبلوکه ترمز ABS
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کمکی ترمز BA
سیستم کنترل پایداری ESC
سیستم کنترل کشش ASR
سیستم کمکی حرکت در سر پیچ‌ها CBC
سیستم دیفرانسیل الکتریکی Q2E: این سیستم در چرخ‌های جلوی خودرو نصب شده و باعث می‌شود که خودرو سریع‌تر و تیزتر عمل کند بدون آنکه کنترل آن از دست راننده خارج گردد.
سیستم نگه‌دارنده خودروها در تپه‌ها HILL HOLDER
سیستم هوشمند پشت‌سری برای جلوگیری از صدمات تصادف

تجهیزات رفاهی (نمونه ۱.۴ لیتری)
سیستم DNA آلفا که امکان رانندگی در سه حالت NORMAL،DYNAMIC و ALL WEATHER را برای راننده فراهم می‌کند – آینه الکتروکرومیک برای سهولت رانندگی در شب – پوشش چرمی صندلی‌ها – سیستم START/STOP – سیستم تهویه مطبوع تمام خودکار آلفا – کروز کنترل – چراغ نقشه‌خوانی – فرمان برقی – پوشش چرمی فرمان – پوشش چرمی دسته‌دنده– استراحتگاه میانی دست در جلو – جعبه‌ابزار چرمی – آینه کناری تاشو برقی به همراه گرم‌کن – سنسور باران – صفحه نمایش لمسی چند کاره (MULTI MEDIA) – سیستم نمایشگر کنترل باد لاستیک (TPMS) – سیستم روشنایی در روز (DAY LIGHT) – تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو به صورت دستی – چراغ‌های اتوماتیک جلو به همراه LED – شیشه عقب ضد بخار- سوکت برقی ۱۲V در بخش جلو – سیستم ورود بدون کلید – کامپیوتر سفر- سقف پانوراما – SPOILER عقب – چراغ‌های عقب LED – صندلی‌های برقی ردیف جلو – کنترل سیستم صوتی و تلفن بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB و AUX و IPOD – سیستم BLUE&ME که امکان استفاده از تلفن همراه و نیز گوش دادن به موزیک را از طریق بلوتوث را برای شخص فراهم می‌کند – سیستم صوتی BOSE با توان ۵۰۰ وات و…….

قیمت
در ایران: ۱۷۰ میلیون تومان (مدل ۲۰۱۵، ثبت‌نام در نمایندگی)
در امارات: ۱۲۴,۹۹۵ درهم (نمونه ۱.۴ لیتری و مدل ۲۰۱۵) – ۱۴۰,۰۰۰ درهم (نمونه ۱.۸ لیتری و مدل ۲۰۱۵)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. حسين

    ۲۱ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یک هاچ بک فوق العاده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Babak

    ۲۷ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    من سه ماهه که این ماشینو خریدم.برای اولین بار بود که یک ماشین ایتالیایی گرفتم.یه ماشین اسپرت میخواستم و سه تا انتخاب داشتم جی تی ٨۶ تویوتا ،جنسیس کوپه و جولیتا. واقعا تا آخرین لحظه بخاطر اطمینانی که با داشتن سه تا پرادو از کمپانی تویوتا پیدا کرده بودم انتخابم جی تی بود اما با یک تصمیم برنامه ریزی نشده و کاملا اتفاقی آلفا خریدم.کاملا از انتخابم نامطمئن و نگران بودم چون ماشینی برای استفاده روزمره با هفته ای یکبار تردد در جاده هراز میخواستم.
    اما با اینکه این ماشین از نظر ظاهری بخصوص در طراحی پشت نظر منو تامین نمی کرد اما به محض اینکه سوار ماشین شدم معادلات فکری منو بهم ریخت.طراحی و کیفیت ادوات داخلی با توجه به قیمت ماشین در ایران بالاتر از انتظارم بود. صندلیهای اسپرت زیبا با چرم طبیعی ،داشپورت با ظرافتهای طراحی ایتالیا ،فیبر کربن،لگو و دوختهای رنگ مخالف،سیستم صوتی بوز،امکانات کامل اعم از صندلی برقی،گرمکن،سه تا حافظه،سنسور باران و چراغ،حرکت نمادین فراری گونه عقربه دور موتور و سرعت سنج در روشن شدن موتور،همه وهمه نشان دهنده یک غافلگیری بزرگ رو میداد. اما این غافلگیری موقعی به اوج خود رسید که با آن شروع به رانندگی کردم.فقط یک کلمه ” فراتر از انتظار به معنای واقعی کلمه ”
    هندلینگ بینظیر ، فرمون خوش دست ، ترمزهای برمبو و …. جای هیچگونه شکایتی رو باقی نمیذاره. این مسئله موقعی نمود بهتری پیدا می کنه که بدانید من در حال حاضر یک x3 ٢/٨مدل ٢٠١۵ دارم و جولیتا رو با همچین ماشینایی مقایسه میکنم.به علت علاقه و اطلاعات زیادم درباره ماشین و تعویض مکرر آنها اعم از آلمانی ،ژاپنی ،کره ای و… دوستان زیادی از من درهنگام خرید خودرو نظر میخواهند ، ومن درباره ژولیتا یک جمله میگویم : شما ممکنه با پول بیشتر ماشینای بهتری بخرید اما به جرات ادعا میکنم با توجه به قیمت گذاری تعرفه گمرک پایین آن در ایران( به علت سی سی و مصرف پایین ) محال ممکن است با توجه به میزان پرداختی پول ،ماشینی ارزنده تر از آن پیدا کنید. با توجه به اینکه آلفا یک برند لاکچری بوده و هست.
    و واقعا این بچه فراری نظرم رو عوض کرد.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. شهروز

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    عاشق این ماشینم اما به فکر خرید یه پراید زوریتتا میباشم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. مسلم

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دلا همیشه در حسرت بماندی……

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. iman

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز .اینشالا شما هم این ماشین رو بخری.واقعا فوق العاده هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. رضا

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان محترم
    من حدود هشت ماهه که مدل ٢٠١۵ این ماشین را خریدم و اصلا حاضر نیستم تعویضش کنم قبلا ماشینهای کره ای رو بیشتر از ٣ ماه نمی توانستم تحمل کنم ولی این ماشین انقدر خوش دست و سریعه که حالا حالاها نمی خواهم عوضش کنم واقعا لذت رانندگی با آن از بی ام و هم بالاتره
    اوایل همه میگفتن با بنزین سوپر اکتان هم بریزم ولی الان ۵ ماهه فقط بنزین سوپر میزنم و تازه شتابش هم بهتر شده
    هر چه این ماشین بیشتر کیلومتر می اندازه بهتر و بهتر میشه
    گارانتی این ماشین واقعا گارانتیه تو نمایندگی الفا احساس استایل ایتالیا رو خواهید کرد چون واقعا استانداردها رو رعایت میکنند و مشتری مداری خیلی خوبی دارند
    تو مسافرت و تو شهر اصلا احساس خستگی نمی کنید چون فرم صندلیها راحت و باکیفیته مصرفش هم خیلی کمه
    شتاب و هندلینگش واقعا شاهکار اتومبیل سازیه
    و واقعا یکی از ایمن ترین خوردوهاست اینو تو تمام مجله های معتبر خودرو در جهان میتونید ببینید
    تو برف اصلا سر نمی خوره و سیستمها ش هوشمنده استهلاک این ماشین بسیار کمه مردم اگه واقعا بدونند این ماشین چیه فکر نکنم حاضر بشند خودروی کره ای سوارشند چون واقعا باطن خودروهای کره ای فقط چند ما ه اونها رو راضی خواهد کرد

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Mohamad

      ۱۹ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام خسته نباشین
      بنده بین این ماشین و اپتیما ٢.١٧ موندم
      میخواستم نظر شمارو هم بدونم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. حسين

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنده 6 ماهه این خودرو رو گرفتم و بشدت با نظر آقا بابک و رضا موافقم
    از هر جهت عالیه
    همین قد بگم سوارش که میشی مجبورت میکنه همه چیزو فراموش کنی و از سواریش لذت ببری…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احسان

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    ایا میتو هم مثل این فوق العاده هستش یا نه لطفا راهنمایی کنین ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Mohammad

    ۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوسش دارم ولی پولشو ندارم
    با این حال عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ایمان

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و دست اندرکاران سایت پدال
    من یک سال جولیتا دارم و واقعا ازش راضیم وقتی میخواستم بخرمش خیلیا بهم پیشنهادای دیگه ای میدادن قبلش مزدا ۳ نیو داشتم و ماشینای اسپرت و دوست دارم شتابش عالیه مصرفشم خوبه اما اگه با پدال گاز نامهربونی کنی تا صدی 8 هم بالا میره بخاطر توربو بودنش باید بنزین سوپر بزنی و اکتان هم بریزی بخاطر سوخت بی کیفیت در صورت نریختن اکتان کمی افت قدرت احساس میشه ، بعضی لوازمش کمیابه و تعمیراتشو فقط باید بسپری دست نمایندگی نوبت دهی شون فوق العاده است
    با ماشینای زیادی مقایسه اش کردم تو شتاب ماشینای زیادیو گرفته در کل عاللللللییییییییه حین رانندگی حس اسپورتیشو بهت القا میکنه و بی روح نیست درست مثل مزدا۳ و اینکه هندلینگ فوق العاده ای داره مخصوصا سر پیچ ها با هر سرعتی وارد پیچ میشی کاملا با حس اطمینان پیچ و رد میکنی و کمی کم فرمانی هم حس نمیشه بعضی وقتا سیستم های الکترونیکیش دخالت بی مورد میکنن اما رانندگی باهاش فوق العاده اس و چند تا مسافرت طولانی باهاش رفتم واقعا لذت بخشه خیلی دووندمش اما هنوز تو یکسال و چهل ودو هزار تا کارکرد هیچ ایراد کوچیکی هم نداشته واقعا راضیم فقط کاش کمی قیمتش رقابتی تر بود تا سهم بیشتری از بازار و اشغال میکرد از نظر نرمی سواری به جرات میشه گفت در حد بی ام دبیلیو اتاق ۳ هست و رقیب سرسخت اتاق۱ اما تو بازار کشور ما تو کلاس خودش بی رقیبه و کاش رقیبایی مثل بنز کلاسA و Audi A1 هم در کشور حضور داشتن
    مرسی از سایت خوبتون بنده. از طرفدارای پر و پا قرص پدالم و همیشه سایت و دنبال میکنم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. آرش

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه مدت هست که در فکر خریدش هستم و میدونم از هر نظر به معنای واقعی بینظیر و منحصر بفرده , تنها چیزهایی که درش شک دارم هزینه های سرویس و نگهداری و احیانا تعمیرات هست . اگه دوستان در این زمینه اطلاعی دارند لطفا بگن . ضمنا شنیدم به خاطر دو کلاچه بودنش زودتر کلاچش دچار مشکلاتی میشه ؟ . باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. كاوه فلك نژاد

    ۲۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده دوس داشتنی،تارگت تعیین کردم،تا ٩۵/١١/٣ میخرمش ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. M

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نظرتون درباره توربوش چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. روزبه

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام مِن امشب این ماشین رو خریدم وقتى باهاش رانندگى کردم دیوانه شدم چون حس فرارى و مازراتى رو بهم داد
    واقعا عالیه فقط نمیدونم چرا بازار دست دوم
    این ماشین اینقدر بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. عليرضا

    ۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من حدود ساعت ۶ این ماشینو خریدم که پشیمون شدم چرا اپتیما نخریدم بعد یه مقایسه در سوخت و اسب بخار و … تصمیم عوض شد
    دوستان یه مقدار میکوبه فکر کنم به خاطر اسپورت بودنشه یا خیر ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حسین

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام به همگی
    من یک طراح خودرو ام و در ایتالیا تحصیل میکنم
    خواستم بهتون بگم که بعضی ها شاید از ظاهر اون متعجب بشن و نظر های مختلفی بدن اما اما اما شما با یک ماشینی سر و کار دارین که مهندسان فراری اونو برای شما تهیه و تدارک دیدند و در نهایت برای شما سرو میکنند!!
    و شاید قیمتش در ایران کمی زیاد باشه اما مطمن باشید که ارزششو داره و غیر قابل مقایسه با کره ای ها ست هم چیز در حد عالی هست و در اینده هم مدل جولیا به بازار ایران میاد که اون هم سنگ تموم گذاشتند.
    در یک کلام پسر این ماشین فوق العادست!!
    البته خودم یک 2016 شو دارم.. من که عاشق مرسدس هستم البته..!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مم

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تفاوت جولیتا فول و نیمه فول در چى هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حسين

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی از بدی های جولیتا که هیچکی بهش اشاره نکرده
    صدایه ریزیه که بعده یه مددت تو اوتاق میافته. دید خیلی کم راننده به عقب خودرو توجه بیشتری رو تو رانندگی میطلبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. M

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    وقتی که سوارش میشی میفهمی چیه و چه شاهکاریه

    به قول یکی از نمایشگاه دارای تبریزی وقتی آلفا سوار میشی میفهمی ایتالیایی چه لذتی داره و ماشین های آلمانی از چشمت میفتن

    راستی یه سوال دارم ایتالیایی ها اگه اینو سوارن سن میگه این است خودرو ملی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Reza

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عشقه اول و آخره من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. behnam

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین زیباییه
    دو عیب بزرگ داره 1-هزینه بالای تعمیرات و نگهداری
    2-افت شدید قیمت و خریدار نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. صفا مقدم

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان، من قصد خرید این ماشین رو دارم (مدل ٢٠١٧) بسیار دوست داشتنی و خوش قیافست ! اما چیزیکه من رو نگران میکنه فقط بحث هزینه نیست بلکه تأمین قطعات در نمایندگیهاست !!
    برای مثال دوست من مدل ٢٠١۴ جولیتا رو داره متاسفانه دسته موتورش پاره شده که بعد از بردن به نمایندگی بهش گفتن ٢ ماه دیگه بیا الان نداریم !!!! حالا اگر مشکل جدی تَر باشه و نتونن جوابگو باشن چه باید کرد ؟! من خودم پرادو ٢٠١١ دارم تا حالا که مشکلی نداشتم ولی این و میدونم که همیشه انبارهاشون پر از جنسه و حداکثر زمان معطلی یکهفتست !
    خب حالا چه باید کرد ؟! آلفا و زیباییهاش ولی نگرانی تأمین قطعات یا تویوتا و زمختیش ولی آینده ای مطمئن ؟!!!
    دوستان جولیتا سوار رو بیارید نظر بدن لطفا !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Amir

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده ای وقتی سوارش میشی جذب کیفیت اجزای داخل کابین میشی و رانندگی باهاش حالت رو خوب میکنه و در کل خیلی خیلی از ماشین های کره ای بهتره ولی یه ایراد داره به دلیل این که خیلی تو ایران شناخته شده نیست افت قیمت زیادی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مسعود

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام . از کسانی که چند ساله این خودرو رو دارن نظرشون در باره قیمت قطعات و هزینه های نگهداری چیه .اگر یه مدل 2013 کم کارد گیر بیارم منو از لحاظ هزینه تعمیرات گرفتار نمیکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مهدی

    ۱۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت شما من حدود یکساله که جولیتا مدل ۲۰۱۵ خریدم و با کارکرد حدود ۵۰هزارکیلومتر واقعا اتومبیل بسیار خوبی هست و قبل از این بی ام و اتاق ۳ داشتم و جنسیس کوپه به نظر من کسی با مبلغ حدود ۳۰۰ میلیون و کارکردکم اتومبیل بهتر دست دوم اسپورت نمیتونه خرید کنه با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. احسان

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان این ماشین مگه دو در نیست،
    پس چرا به نظر میاد که درب عقبم داره،
    چون خطش مشخصه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا