آکورا

آکورا RDX ؛ مدل 2013

فروش رسمی مدل جدید RDX که کمتر از دوماه پیش در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شده بود، همانگونه که مدیران هوندا قولش را داده‌ بودند آغاز شده؛ قیمت پایه‌ای این کراس‌اور ژاپنی ۳۲,۲۵۰ دلار است . . .

۲۰۱۳ Acura RDX

با پرداخت این مبلغ شما یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۷۳ اسب‌بخار در اختیار خواهید داشت که قدرتش توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک جدید آکورا منتقل می‌شود. مدل‌های استاندارد آن بصورت دیفرانسیل جلو (FWD) عرضه شده اما با پرداخت مبلغ ۱,۴۰۰ دلار می‌توان نمونه‌های همه‌چرخ‌های متحرک (AWD) آنرا نیز سفارش داد.

مصرف سوخت RDX در مدل‌های FWD برابر با ۱۱.۷ لیتر در شهر و ۸.۴ لیتر در جاده و برای مدل‌های AWD نیز معادل ۱۲.۳ لیتر در شهر و ۸.۷ لیتر در جاده است.

۲۰۱۳ Acura RDX

Technology Package نام مجموعه امکانات جدیدی است که آکورا با دریافت مبلغ ۳,۷۰۰ دلار به مشتریان تحویل می‌دهد؛ بخشی از این امکانات عبارتند از: AcuraLink برای دسترسی به ارتباطات ماهواره‌ای به همراه سیستم راهیبای با سامانه تشخیص صدا، حافظه داخلی ۶۰ گیگابابیتی برای سیستم چندرسانه‌ای خودرو، Time Weather برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت جوی به همراه دیدن نقشه منطقه موردنظر، Traffic Rerouting برای امکان تشخیص ترافیک‌های محلی و تغییر خودکار مسیر، Acura/ELS Surround به عنوان سیستم پخش جدید، تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک کابین، بازشدن بدون کلید درب صندوق، چراغ‌های بای‌زنون به همراه پروژکتور و مه ‌شکن‌های جلو و …

۲۰۱۳ Acura RDX

مدل‌های RDX 2013 همگی در کارخانه لیبرتی آکورا واقع در ایالت اوهایو آمریکا تولید خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا