آکورا

تصاویر جاسوسی آکورا TLX مدل ۲۰۱۸

گاهی اوقات، کاورهای موجود روی خودروهای تستی فقط آنچه خودروسازها قصد پنهان کردنش دارند را برجسته‌تر می‌کنند. این موضوع بدون شک در مورد این نمونه اولیه آکورا کاملاً صادق است، خودرویی که نتوانسته سپر جلوی پنج‌ضلعی جدید خود را در این تصاویر پنهان کند.

2018-acura-tlx-prototype-front-three-quarters
ما نخستین بار این طراحی جلوپنجره را در کانسپت آکورا Precision دیدیم، و بعدها روی نسخه به‌روزرسانی شده آکورا MDX مدل ۲۰۱۷ که از اوایل امسال وارد بازار شد آن را مشاهده کردیم. در این نمونه اولیه، که ما اعتقاد داریم آکورا TLX مدل ۲۰۱۸ می‌باشد، جلوپنجره ظاهری اسپرت تر به طراحی قسمت جلو خودرو داده است که خیلی‌ها انتظار داشتند چنین چیزی را روی یک سدان تولیدی آکورا ببینند. چراغ‌های جلو شکل باریک و زاویه‌دار خود را همانند گذشته حفظ کرده‌اند، ولی این نمونه اولیه‌تریم نقره‌ای پنجره‌ها که معمولاً در مدل‌های TLX دیده بودیم را ندارد. اگر کمی با دقت به طراحی قسمت عقب خودرو نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که آکورا شکل آن را کمی تغییر داده است.

2018-acura-tlx-prototype-rear-end-02
مدتی قبل، آکورا یک نسخه TLX را به نمایش گذاشت که آماده ورود به خط تولید بود. سراگزوزهای این مدل قابل مشاهده بودند. احتمال می‌رود این سبک اگزوزها قرار است روی مدل‌های کمپانی مورد استفاده قرار بگیرند زیرا مشتریان آکورا مدام این موضوع را از شرکت درخواست می‌کنند. در تمامی مدل‌های فعلی آکورا سراگزوزهای خودروها پنهان می‌باشند. در زمان رونمایی از مدل کانسپت، دیو مارک یکی از مدیران آکورا به ما توضیح داد که نسخه به‌روزرسانی شده TLX طراحی ظاهری فوق‌العاده جذاب‌تری خواهد داشت. وی در بخش‌هایی از صحبت‌های خود می‌گوید:

مرحله بعدی طراحی ظاهری درجه یک‌تر بوده و حس و حال یک خودروی پرفورمنس قوی را خواهد داشت و به‌خوبی قابل‌تشخیص خواهد بود.

نسل فعلی آکورا TLX در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان یک مدل ۲۰۱۵ وارد بازار شد. ازاین‌رو در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود یک نسخه به‌روزرسانی شده از این خودرو به بازار خواهیم بود. مدل فعلی TLX با دو نوع موتور ارائه می‌شود: یک چهار سیلندر خطی ۲.۴ لیتری ۲۰۶ اسب بخاری و یک موتور شش سیلندر V شکل ۳.۵ لیتری ۲۹۰ اسب بخاری.

2015 Acura TLX
۲۰۱۵ Acura TLX

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (751 ديدگاه)

    آکورا قصد نداره دست از این طراحی مخصوصا اون جلو پنجرش برداره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (3680 ديدگاه)

      عوض کرده دیگه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. X6

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (572 ديدگاه)

    تویوتا کمری قدیم جولوش این شکلی بود خیلی قدیمی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا