آزمون توجه، تبلیغی برای اشکودا

اشکودا برای تبلیغ فابیای جدید از یک تبلیغ خلاقانه بهره برده است. در این آگهی یک اشکودا فابیای هاچ بک آبی رنگ را می‌بینید و باید به تغییرات توجه کنید.

skoda fabia
چشم از این اشکودای ارزان‌قیمت برندارید. در انتهای ویدئو، بار دیگر تغییرات صورت گرفته را می‌بینید. شما روی چه چیزی تمرکز کردید؟ اشکودا یا محیط اطراف آن؟

[jwplayer mediaid=”105202″]
[دانلود ویدئو]

7 دیدگاه

  1. شاهین
    سوابق: (3138 دیدگاه) ,

    با دیدن این ویدئو به این موارد در خودم پی بردم:
    1.عینکمو باید کلا عوض کنم.
    2.کلا کورم.
    3.قدرت توجه در حد جلبک
    پ.ن: از اون همه تغییر فقط عوض شدن ماشین جلویی با تاکسی رو متوجه شدم 😐

    پاسخ
    1. احسان(احسان سابق)
      سوابق: (2211 دیدگاه) ,

      داداش شاهین مغز همه هنگ کرده شما مشکل خاصی تو این زمینه نداری.خدا لعنتشون کنه با این خلاقیتشون که ملت فکر میکنن مشکل دارن

      پاسخ
  2. سرباز وظیفه احسان آرسنالی
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    من موندم قدرت تحلیل مغز من پایین هستش یا همه مثل من نمی تونن د تغییرات رو ببین

    پاسخ
  3. محمد A
    سوابق: (30 دیدگاه) ,

    مگه تغییر داشت؟؟
    خدایی هیچی تغییر نکرد که !!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.