اشکودا

سیتی گو، اولین خودروی الکتریکی برند اشکودا

اشکودا هم‌اکنون با خودروی الکتریکی ویژن E کانسپت در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور دارد اما این خودرو اولین محصول الکتریکی این برند اهل جمهوری چک نخواهد بود. به احتمال زیاد، اولین خودروی الکتریکی این برند نسخه‌ی الکتریکی خودروی شهری و کوچک سیتی گو خواهد بود.

electric-skoda-ev-coming-3
اخیراً اتواکسپرس با یکی از مدیران رده بالای این برند مصاحبه کرده و اگرچه او به‌طور خاص نگفته که سیتی گو اولین خودروی الکتریکی اشکودا خواهد بود اما در کل تأیید کرده که مدل مفهومی ویژن E اولین محصول الکتریکی تولیدی این برند نیست.

این مدیر رده بالا گفته است:

ما می‌گوییم که ویژن E اولین خودروی اشکودا است که بر پایه‌ی معماری MEB ساخته شده است. و گفته‌ایم که این خودرو اولین محصول نمایشی الکتریکی ماست؛ اما نگفته‌ایم که ویژن E اولین خودروی الکتریکی تولیدی ما خواهد بود.

electric-skoda-ev-coming-6
خواهر اشکودا سیتی گو یعنی فولکس‌واگن آپ قبلاً نسخه‌ای تمام الکتریکی داشته و سئات نیز نسخه‌ی الکتریکی خودروی شهری Mii خود را ارائه کرده و به همین ترتیب تولید سیتی گو الکتریکی برای تکمیل سه‌گانه‌های سوپرمینی های الکتریکی گروه فولکس چندان دور از ذهن نخواهد بود.

نسخه‌ی پلاگین هیبریدی ساپرب در سال ۲۰۱۹ تولید خواهد شد بنابراین این احتمال وجود دارد که سیتی گوی الکتریکی نیز اندکی پس از ساپرب پلاگین هیبریدی عرضه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمدرضا

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (56 ديدگاه)

    قیمتش خوب باشه واسه شهر های شلوغ خیلی خوب?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا