اشکودا

جزئیات تکنولوژی‌های جدید اشکودا اوکتاویا 2017

پس از فیس لیفتی در پاییز امسال، اشکودا اوکتاویا ۲۰۱۷ طیف جدیدی از به‌روزرسانی‌های تکنولوژیک را دریافت نموده است.

2017-skoda-octavia-connect
مهندسان کمپانی سرویس های ارتباطی جدیدی را با نام اشکودا به خودرو اضافه کرده‌اند. گفته شده که این تکنولوژی‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند: سرویس‌های آنلاین اطلاعات سرگرمی و سرویس‌های ارتباطی.

در بخش اول شاهد اضافه شدن اطلاعات ترافیک آنلاین به خودرو هستیم که جریان لحظه‌به‌لحظه ترافیک را در مسیرهای انتخاب شده نشان می‌دهد. همچنین ویژگی‌ای وجود دارد که بهای سوخت، اطلاعات پارکینگ، اخبار و آب‌وهوا را نشان می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق کامپیوترهای خود مقاصد و مکان‌های جالب‌توجه خود را وارد سیستم ناوبری کنند. از دیگر سیستم‌های مفید اضافه شده در اوکتاویا ۲۰۱۷ می‌توان به Google Earth، Google Street View و به‌روزرسانی آنلاین نقشه‌ها اشاره کرد.

2017-skoda-octavia-2
اشکودا می‌گوید یکی از مهم‌ترین تجهیزات سرویس‌های ارتباطی eCall (تماس اضطراری) است که در مواقع ضروری با سرویس‌های اضطراری تماس برقرار می‌کند. همچنین عملکردی آگاه‌سازی برای تصادفات کوچک وجود دارد.

2017-skoda-octavia-6
با استفاده از برنامه‌ی ارتباطی جدید اشکودا می‌توان از وضعیت خودرو همانند روشن بودن چراغ‌ها و باز و بسته بودن درب‌ها اطلاع پیدا کرد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به عملکرد پیدا کردن موقعیت پارک خودرو که نشان‌دهنده‌ی محل خودرو است اشاره کرد.

skoda-octavia-2017-1024-05
تکمیل کننده‌ی لیست به‌روزرسانی‌های اشکودا اوکتاویا ۲۰۱۷ سیستم‌های کمک‌راننده است که دربردارنده‌ی حفاظت از عابران پیاده می‌باشد. این سیستم شامل ترمز اضطراری شهری، تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، دستیار تریلر و دستیار مانور می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    سئات و‌ اشکودا از اون کمپانی‌های بی حاشیه‌ای هستن که با کم‌ترین سر و صدا، روز به روز دارن پیشرفت می‌کنن؛ براشون آرزوی موفقیت دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یوسف

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (742 ديدگاه)

    اشکودا به عنوان یک برند باکیفیت و مقرون به صرفه تو اروپا محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده و مدل اکتاویا محبوب ترین مدل شرکته، تو گرجستان از اکتاویا به عنوان ماشین پلیس استفاده میکنن و تو ترکیه هم جدیدا به عنوان تاکسی به چشم میخوره که مجموع این موارد نشون میدن به دوام و کیفیت اشکودا باور دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ASA

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    آپشن هایش اضافه شونده به ماشین های ما: چراغ، چرخ، بدنه به همراه موتور

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا