اشکودا

فولکس‌واگن: ورود اشکودا به آمریکا خودکشی خواهد بود

درحالی‌که اشکودا در حال بحث و برسی و امکان‌سنجی حضور در ایالات‌متحده است، کمپانی مادر یعنی فولکس‌واگن می‌گوید انجام چنین کاری یک نوع خودکشی خواهد بود.

skoda-octavia-facelift8
یکی از اعضای بلندپایه‌ی کمپانی اخیراً گفته که چنین ایده‌ای کاملاً دیوانه‌وار بوده و هیچ معنی‌ای ندارد.

2017-skoda-kodiaq-60-1
او گفته است:

شاید ما دیوانه باشیم اما مجنون نیستیم. ورود به چنین بازار بزرگی با یک برند ناشناخته که مدل‌هایی متمرکز بر بازار اروپا داشته و نمایندگی‌ای نیز در آمریکا ندارد یک خودکشی محض است. علاوه بر این آخرین چیزی که فولکس‌واگن آمریکا نیاز دارد یکی همکاری و پشتیبانی داخلی است.

بدون تصویب مقامات رده‌بالای آلمانی اشکودا شانس ورود به بازار آمریکا را ندارد و بجای آن باید تمرکز اصلی خود را روی بازار اروپایی بگذارد.

2017-skoda-kodiaq-46
قطعاً مهم‌ترین مدل جدید این شرکت شاسی‌بلند کودیاک است که بازیگری تازه‌وارد در کلاس خود به شمار می‌رود و مدلی اساسی برای کمک به جلب برخی از تقاضاهای کراس اوورها و شاسی بلندها به‌سوی اشکودا محسوب می‌شود. اگرچه که هنوز تحویل نمونه‌های اولیه‌ی کودیاک آغاز نشده اما قبلاً تأیید شده که سال آینده نسخه‌ی کوپه‌ی این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی خواهد شد.

skoda-kodiaq

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3193 ديدگاه)

    اشکودا ماشینهای باکیفیت و زیبایی میسازه ولی زیرساخت های مناسب رو تو امریکا نداره
    شاسی بلند کودیاک باید تو امریکا حریفهای بسیار قدری از لکسوس بنز بی ام و .لینکلن و … داره که رقابت با اونا خیلی سخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    فکر کنم حق با فولکس واگن باشه، بدون داشت هیچ شرایط و امکاناتی، نمیشه حضور موفقی رو تجربه کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بنزما

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (505 ديدگاه)

    تو بازار امریکا خدمات پس از فروش خیلی تعیین کنندست وزخیلی چیزای دیگه مثل کم اصطلاک بودن خیلی مهمه که حداقل تو اولی اشکودا حرفی واسه
    گفتن نداره .کمپانی مادرش با اون اسم و رسم فولوکس واگن اون موقع که فکر کنم ٢٠١٢ بود پاسات بهترین ماشین جهان شد خیلی کمتر از سدان های هم رده ژاپنی فروش کرد از کمری و اکوردو تینا و مزدا ۶
    حالا چه برسه به اشکودا که با همه ی خوبیهاش
    اسم و رسم خاصی نداره اونم تو امریکایی که هیچ وقت نبوده. واقعیت اینه که امریکایی ها علاقه زیادی به خودروهای ژاپنی در سطح غیر لوکس دارن به گونه ای که فولوکس با همه ی مزایا و خوبیهاش رقابت به ژاپنی ها باخته تو بازار امریکا با این که تو اروپا فرمانروایی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سیاوش

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (85 ديدگاه)

    بجای امریکا بیا اسیا
    بیا ایران خودمون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاسین

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    اشکودا و سئات برندهایی که باید برن تو کار بازار کشورهای در حال توسعه تو اسیا افریقا امریکای جنوبی ،بازار این کشورها مثل خودمون نیازمند ماشینیه که با اصالت ایمن و متناسب با سلیقه های دنیای مدرن باشه همه دوست داریم ماشینامون به روز ترین ماشین های دنیا از نظر تکنولوژی باشه چیزی که واقعا راجع به اشکودا و سئات مطرحه چون از تکنولوژی بزرگان استفاده میکنن چی بهتر از ماشینی که اصالت و کیفیت اروپایی رو داره و المان به کاراش نظارت میکنه من به شخصه خیلی خوشحال شدم که سئات اومد ایران و خدا کنه قیمت گذاری درست انجام بشه تا این برند خوب تو ایران جای خودشو پیدا کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا