اشکودا

حضور کانسپت اشکودا ویژن E در شانگهای

جدیدترین کانسپت کمپانی اشکودا با نام ویژن E ماه آینده در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش در خواهد آمد و البته این خودرو قول داده چیزی بیشتر از یک کودیاک کوپه باشد.

skoda-vision-e-concept-1
در حقیقت برخلاف برادران خود، ویژن E از دو پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت ۳۰۲ اسب بخار و مجموعه باتری لیتیوم-یونی سود خواهد برد. این مجموعه محدوده‌ی حرکتی ۵۰۰ کیلومتری را برای خودرو ایجاد خواهند کرد.

معرفی این خودرو بخشی از برنامه‌های الکتریکی سازی کمپانی است که طی آن ۵ خودروی بدون آلایندگی در کلاس‌های مختلف تا سال ۲۰۲۵ تولید خواهند شد.

علاوه بر قوای محرکه‌ی الکتریکی، ویژن E دارای سیستم رانندگی خودرانی خواهد بود که توانایی برآورده کردن نیازهای سطح ۳ را دارد. بدین ترتیب ویژن E می‌تواند به لطف حسگرها و دوربین‌های متعددی که بی‌وقفه ترافیک را دنبال می‌کنند، به‌صورت مستقل در ترافیک حرکت نموده و اقدام به سبقت‌گیری نماید و همچنین به دنبال فضاهای پارک بگردد.

skoda-vision-e-concept-2
در جدیدترین اسکچ های طراحی می‌توان خودرویی کوپه مانند با دستگیره‌های درب مخفی و نمای جلوی برجسته با چراغ‌هایی بلند و باریک را دید. در بخش دیگر نیز میله‌ی روشنایی پهنی را می‌بینیم که در بخش پایینی سپر نشسته است. در بخش عقب شاهد چراغ‌های نازک، درب عقب کمی ساده و نواری میله‌ای هستیم. رینگ‌های بزرگ خودرو نیز باعث افزایش ظاهر اسپورتی خودرو شده‌اند.

هنوز تصویری از کابین منتشر نشده اما به لطف طول/عرض/ارتفاع ۴۶۴۵/۱۹۱۷/۱۵۵۰ میلی‌متر و فاصله‌ی ۲۸۵۰ میلی‌متری بین محورها، این خودروی مفهومی، کابینی جادار خواهد داشت.

اشکودا این خودرو را به‌صورت رسمی در نوزدهم آوریل و در شانگهای معرفی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Madjid

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    یه دفعه یاد پورشه میژن ئی افتادم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا