اوپل

اینسیگنیا تورر کراس فور محصول اپل و ایرمشر

شایعات از محصول جدید اُپل نشانگر این موضوع هستند که این خودروساز بدنبال ساخت مدلی اسپرت برای رقابت با فولکس پاسات alltrack و آئودی A4 allroad می باشد. این سبک از خودروها ظاهری شبیه مدلهای استیشن داشته اما با دارا بودن چرخهای بزرگ و ارتفاع بالاتر، تواناییهای آفرود اندکی به آنها اضافه می شود. اُپل اینسیگنیا  Sport Tourer CrossFour توسط  ایرمشر (Irmscher) که شریک تیونینگ اُپل محسوب می شود، طراحی گردیده است.

Opel Insignia Sport Tourer CrossFour
Opel Insignia Sport Tourer CrossFour

انتقال نیرو در حالت عادی به تمام چرخها صورت می گیرد. بعلاوه امکان قفل دیفرانسیل عقب نیز وجود دارد. سیستم تعلیق قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا ست. فضای داخلی نیز بصورت ویژه و اسپرت طراحی شده است. فعلا نیز همین دو تصویر از این خودرو منتشر شده است.
سیستم محرکه این خودرو ۱۶۰ اسب بخار نیرو را از موتور ۲ لیتری CDi آن بیرون می کشد. سیستم استارت -استاپ نیز برای کاهش مصرف سوخت در ترافیک روی آن نصب گردیده است. این خودرو در آلمان ۳۵ هزار یورو قیمت خواهد داشت.

Opel Insignia Sport Tourer CrossFour
Opel Insignia Sport Tourer CrossFour

یک موتور دو لیتری توربو هم با قدرت ۱۹۵ اسب بخار موجود است. گیربکس نیز بطور انتخابی شش سرعته اتومات خواهد بود. در این صورت قیمت به ۳۷ هزار و ۶۰۰ یورو بالغ می گردد. بنظر من اُپل باید علاوه بر تجدید نظر در طراحی قسمت عقب خودرو، فکری بحال اسم عجیب و غریب و طولانی آن هم بکند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حمادی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    میتوان گفت …… زشت است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sajad Z B

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    رینگاش منو کشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمید

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین بی نهایت عالیه. سدانش با رنگ مشکی فوق العاده زییاست. صفر تا صد 2 اتوماتیک توربوش 6 ثانیه هستش که بیرقیبه میشه گفت در این کلاس و این قیمت. داخلش هم کاملا کامپیوتریه .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا