ایران خودروپژو

بررسی پژو 207 جدید ایران‌خودرو

تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آن‌را فیس‌لیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیس‌لیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو به‌طور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینه‌ها فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.

پژو 207 اصلی
پژو ۲۰۷ اصلی

در سال ۱۳۸۹ ایران‌خودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را به‌عنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آن‌هم درحالی‌که ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااین‌حال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و به‌تبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایران‌خودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.

نسخۀ قبلی پژو 206+ یا 207i
نسخۀ قبلی پژو ۲۰۶+ یا ۲۰۷i

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

xbpzn000vr

البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است. بااین‌حال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایران‌خودرو تولید آن متوقف شد؟

jl0uikmkya

علاوه بر این، گزارشاتی نشان می‌دهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایران‌خودرو، به‌صورت رایگان راه‌اندازی کرده و گفته می‌شود راه‌اندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایران‌خودرو به‌صورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازی‌های آن می‌پردازیم.

mvhv2axjtp

تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید

در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخلی

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

i7uz2invxj

تجهیزات و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

موتور و گیربکس پژو ۲۰۷

۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونه‌های قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.

قیمت و رقبا

هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایران‌خودرو اعلام‌نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب می‌شود. در این بازهٔ قیمتی، اصلی‌ترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارس‌خودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار می‌روند.

سخن پایانی

درحالی‌که دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضه‌شده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغ‌ها و داشبوردِ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آن‌را بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشین‌های قدیمی نیز برای خرید آن هجوم می‌آورند درحالی‌که هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهم‌تر باوجودی که چندهفته‌ای بیشتر به موعد تحویل نمونه‌های پیش‌فروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایران‌خودرو هنوز تولید آن‌را آغاز نکرده و یکه‌زارع تاریخ تولید آن‌را احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷۲ دیدگاه‌ها

  1. فرام

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من تحویل دی بودم دیروز تحویل گرفتم بعد ازکلی زنگ زدن .ماشین خوبیه دنده خیلی نرمه نصبت به 206که داشتم، کیفیت مدیا عالیه زاپاس از زیر جا میره صدا داخل ماشین نمیاد تنها ایرادش وقتی زاپاسو داشتم جامیزاشتم متوجه سپر عقبش شدم خیلی زپرتیه نمیدونم مدلش اینجوریه یا نه فشار که میدی خیلی راحت میره تو کسایی که گرفتن امتحان کنن شاید من وسواسم.درکل خیلی خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۳ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      سلام
      ماشین خوبیه ولی همونطورکه فرمودین سپرعقب خیلی افتضاحه باانگشت فشاربدی میره تو . من فکرکردم ماشین من اینطوره ولی مثل اینکه همشون همینجورن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سامان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام خدمت علی آقا هروقت ماشین و تحویل گرفتید اطلاع رسانی کنید لطفا. بخاطر این که ثبت نام من و شما باهم بوده تحویل هم احتمالا با هم باشه.متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کیا

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام تجربه رانندگی بعد از هزار کیلومتر با ۲۰۷ جدید
    لرزش شدید دنده در دنده ۱ و ۲
    تغ صدا دادن دنده در ابتدای حرکت
    شتاب گیری خیلی کند ۴۰۵ مدل ۸۳ و ۵۰۰ هزار کیلومتر راه رفته خیلی بهتر شتاب میگیره نرمتر تعویض دنده میشه
    سخت جا رفتن دنده ها خیلی خیلی ازار دهنده
    لرزش و صدای تغ تغ موتور در زمان درجا کار کردن که احتمالا از استکانی هاست
    ال سی دی و نویگیشن ام پردازنده خیلی خیلی ضعیفی داره اینو زمانی که ال سی دی تاچ میکنید تا زمانی گه فرمان اجرا میکنه میشه کاملا حس کرد تقویمش ام هر روز میره به سال ۱۴۲۰ انگار ماشین از اینده اومده مال این دوران نیست
    و واسه ای سی یوش چون سوکتش از بالاست نمیشه محافظ انداخت که البته انتظار داشتم که کاش ایران خودرو یه کوچولو به فکر بود و یه تغییری تو طراحی میداد تا این قطعه گران و حساس و کمیابو دور از دست قرار میداد که به چند دقیقه نشه وا کرد و رفت
    و در نهایت دزدگیر اگه بخوایید براش بندارید از گارانتی خارج میشه و باید حتما دزدگیر اپکو ببندید روش که ۵۳۰ هزار تومنه که مارکش ماتریکس ۵۵۰۰ هستش و قیمش واقعیش ۳۵۰ هزار تومنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام من دو هفتس تحویل گرفتم
      فکر کنم برای شما مشکلاتی داشته باشه چون برای من این اتفاقاتی که میگید نیافتاده وخیلی ماشین نرمیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سام

      ۳ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      سلام
      ای سی یودقیقا کجا قرارداره ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علی

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من امروز تحویل گرفتم. البته نقاط قوت زیادی داره. تنها چیزی که توجه من را به خود جلب کرد صدای غیر عادی موتوره. همچنین ماشین که قفل میشه صندوق عقب را میشه باز کرد. یعنی قفل نمیشه. شنبه باید ببرم نمایندگی. مبارک همه باشه و امیدوارم همه لذت ببرند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سامان

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام مبارکتون باشه علی آقا چندم تکمیل وجه کردین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سامان

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام علی آقا من نظرات روزهای قبل شما رو دو باره مرور کردم فکر کنم شرایط ثبت نام شما با ما تفاوت داشته.بشرمنده سوالاتم گاهی تکراری بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر شما دوستان پژو ۲۰۷ جدید بهتره یا اچ سی کراس لطفا راهنمایی کنید ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حاج محسن

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ضمن عرض سلام خدمت همه دوستان
    میخواستم عرض کنم که خوشبختانه امروز 14 اسفند ماه، خودرو 207 خود را که مرداد ماه ثبت نام کرده بودم و قرار بود بهمن ماه به من تحویل دهند، تحویل گرفتم.
    شکر خدا همانطور که سایر دوستان هم قبلا فرموده بودند، ماشین خوبی بنظر می رسد.
    من خودرو را از پارکینگ مرکزی ایران خودرو تحویل گرفتم و با مختصر سوالاتی که پرسیدم، مهندسان تحویل خیلی از محاسن این خودرو می گفتند. به قول خودشان، فعلا بعد از سوزوکی بهترین ماشین تولید ایران خودرو است.ظاهرا از پولی که دریافت می کنند حدود 12 میلیون هزینه داشبورد این خودرو است. همچنین چراغ ها و گیربکس و سیستم نرم افزار و کروز آن وارداتی است. بدنه کاملا ساخت وطن است. انصافا بسیار نرم تر و کم صدا تر از 206 است و دنده خیلی نرم و بدون تکان خودرو عوض می شود. اگر همین کیفیت باقی بماند خیلی عالی است. هرچند همه میدانیم که کلا خودرو در ایران بطور نامعقولی گران است ولی در مقایسه با سایر محصولات ایران خودرو، با این مبلغی که حتی دربازار آزاد خرید وفروش می شود بسیار مناسب تر از سایر محصولات ایران خودرو است.
    راستی تا یادم نرفته عرض کنم که ابتدا که سوار شدم احساس کردم که درب موتور خیلی لرزش دارد که وقتی پیاده شدم متوجه شدم که درب موتور نیمه باز است که خودم درب موتور را بستم . شما هم به این نکته دقت فرمایید.
    برای همه شما سلامتی ،سعادت و پیشاپیش سالی خوش آرزومندم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نیما

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    ایران خودرو داره ثبت نام میکنه تحویل 14 روزه برای فردا، به نظرتون من الان یه حواله تحویل اردیبهست دارم اون رو بدم 14 روزه بگیرم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حاج محسن

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      اگر 14 روز کاری باشد که هست فکر نکنم تا عید خودرو را تحویل دهند. مضاف بر اینکه باز پس گیری وجه واریزی از ایران خودرو، معمولا 20 روز کاری زمان می برد. در این صورت همین حواله شما که تحویل اردیبهشت است زودتر به خودرو تبدیل می گردد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. علی

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من ازسری اول سری جدید207برسی کردم سری اولشون بعضی قطعاتش با206های قدیمی یکیه ولی متاسفانه این چندوقت هرچی دیدم بوش چین بودوترمزشم ماندوگذاشته بوذن که خودتون درموردش تحقیق کنیدبهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علي

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    اگه پول داری اره بنویس
    پس گیربکسش که میگفتن ایرانیه اینجور نیس؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علي

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    لطفا در خصوص اصالت گیربکس نظر بدین دوستانی که گرفتند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. منصور

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (89 ديدگاه)

    دوستان عزیز من پانزدهم اسفند تحویل فوری ثبت نام کردم امروز نامه تحویل پلاک اومد و فردا ماشین تحویل میشه. لطفا دوستانی که ماشین خودشون رو تحویل گرفتن بفرمایید اقلام همراه ماشین چی بوده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دوستان سلام
    لطفا در خصوص تجربه سواری خود با خودرو 207 جدید نظر بدید.
    من حدود یک هقته تحویل گرفته ام. تنها مشکلی که دیدم ماشین در سرعت کم ریپ می زنه. به نمایندگی بردم. گفت فعلا مقداری راه برو. اگه حل نشد دوباره مراجعه کن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. منصور

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (89 ديدگاه)

      علی اقا لطفا بفرمایید چه لوازمی همراه ماشین تحویل دادن
      ایا لاستیک زاپاس قالپاق بود یا رینگ؟
      جعبه اچار داره یا نه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. منصور

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (89 ديدگاه)

        ضمنا بنده 207مدل 90 داشتم این مشکل ریپ زدن رو داشت که بعلت ضعف دیسک و صفحه بود با افزایش کارکرد خود بخود حل نمیشه بهتره الان که گارانتی داره ببرین نمایندگی و پیگیر بشین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. فرزان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان . چرا هیچکس در مورد اصالت گیربکس 207 جدید هیچ توضیحی نمیده؟ آخه حرفهای زیادی در موردش میگن … بعضیا میگن خوبه ، فقط همین .. بدون توضیحات فنی و بعضی ها هم میگن همون 206 هست با همون مشکلات زیادش … ممنون میشم اگه دوستان به صورت فنی نگاهی به گیربکس 207 جدید تحویلی خودشون بندازن و نظرشون رو اینجا مطرح کنن . با سپاس فراوان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دوستان سلام.
    ماشین جعبه اچار نداره. فقط اچار چرخ داره. بعلاوه زاپاس معمولی است. رینگ الومینیوم نیست!!!!
    آقا منصور لطفا بفرمایید مشکل ریپ زدن خودرو را چگونه حل کردید. ایا همنجوری را رفتید. اگه پیگیری نکنم ممکنه مشکلی پیش بیاره. تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. منصور

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (89 ديدگاه)

      علی اقای عزیز سلام ممنون که پاسخ دادین. خدمتتون عرض کردم ریپ زدن ماشین من از ضعف دیسک و صفحه بود که نمایندگی قبول نکرد و من هم حاضر نشدم بیرون با صرف هزینه اونم با نمونه غیر شرکتی تعویض کنم ناچار همونطوری استفاده کردم و سال 93فروختم. البته ممکنه مال شما مشکل دیسک و صفحه نباشه و انشالله نمایندگی برطرف میکنه, حرف بنده اینه که پیگیر باشین و حقتون رو بگیرین و مورد رو برطرف کنین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. فرام

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    عالی عالی عالی تو این رنج قیمت خیلی خوبه تا شمال رفتم و اومدم حرف نداشت هیچ اذیتی نداشت کروز عالیهبی سر صدا مبارک همتون باشه برد کردیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهران

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیفرانسیل چینیه یا فرانسه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محمد

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این ماشین خیلی نرمه
    هم دنا سوار شدم هم پارس سال فقط یه مشکلی داره که در دنده یک و دو زیر پات یه صداهایی میده(موقع عوض کردن دنده)که هزارتا کار کنه میبرمش نمایندگی
    در کل ماشین خیلی خوبیه
    ایشاالله هرکی خریده مبارکش باشه و چرخش براش بچرخه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. منصور

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (89 ديدگاه)

    دوستان سلام
    امروز ماشین رو تحویل کرفتم و حسب وظیفه برای دوستان اون رو بررسی کردم
    بعوان کسی که 207 مدل 90 هم داشتم موارد زیر رو مقایسه ای بیان میکنم
    1- از نظر کیفیت قطعات موتور و بدنه کاملا ایرانیزه شده و یقین بدونین گیربکس هم ایرانیه
    2- صدای موتور بسیار پایینه و کارکرد بسیار خوب و نرمی داره نسبت به 207قبلی بنده که صدای موتور بالا بود در عین اینکه نمد کاپوت رو در سری جدید برداشتن!
    3- لیور دنده در دنده 1 و 2 لرزش داره
    4- کیفیت رنگ با قبل برابره
    5- همونطور که گفتم کیفیت داشبورد بسیار پایین اومده و به راحتی خش میفته
    6- اما بطور کلی باید اینو بپذیریم که در طول چند سال گدشته تمام خودروهای داخلی افت کیفیت داشتن و با این حال 207 جدید در مقایسه با سایر خودروها در این رنج قیمت عالی و بی نظیر هستش و بهترین انتخاب محسوب میشه و به تمام دوستان تبریک میگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. hasan m

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان من 207 جدید ثبت نام کردم تحویل خرداد از بعضی ها شندیم که چراغ جلوش بخار میکنه، امروز خودمم یکی از این 207جدیدا بیرون دیدم که دو تا چراغ جلوش بخار داشت، اون دوستانی که تحویل گرفت یا دارن از این جدیدا واسه شماهم اینجوریه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ميلاد

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان من فروشگاه لوکس اسپرت سیستم حفاظتی دارم خودم تصمیم داشتم این ماشین بگیرم تا یه مشتری اورد پیشم برسی کردم کیفیت داشپرت افتضاح بود که حتی با ناخن خط خش برمیداره از بغل که نگاه به ماشین میندازی چراغ ماشین خیلی بیرونه که البته سری قبل هم همینطوریه و توی ذوق میزنه راجب موتور هم که من دیدم با تیپ ۵ کاملا یکی هستن کامپیوتر و سیم کشی ماشین هم کاملا مثل سری ٢٠۶ هست .درکل کیفیت داشپرت ماشین افتضاح بود تصمیم گرفتم همون ٢٠۶ بگیرم و اینکه موقع فروش راحتر میخرن و پولمو میگیرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. فرام

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اونی که پیش شما اوردن شاید یه چیز دیگس ناخناتونم کوتاه کننین که خط نیفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. hasan m

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان کسی جواب نداد؟ الان چراغ جلو هاش بخار می کنه؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      به نظر بنده با توجه به قیمتش بهترینه بهترین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. علي

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ١۴ روزه ها رو تحویل دادن؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. منصور

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (89 ديدگاه)

      من 14روزه ثبت نام کردم اما 4روزه تحویل دادن گویا خودروها اماده تحویل و داخل انبار ایران خودرو بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. علي

    ۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    منصور خان متعلقات همراه خودرو چی بوده؟
    در کل نظرت در مورد ماشین چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. منصور

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (89 ديدگاه)

      متعلقات که جز مثلث خطر و اچارچرخ چیزی نبوده, حتی نمد کاپوت هم نداره! ماشین به نسبت قیمت عالیه و امکانات بسیار خوبی داره بسیار راضی هستم. دوستان عزیز این ماشین تولید داخله هنگام تحویل کیفیت اون رو به نسبت ماشینهای هم قیمت مقایسه کنین متوجه انتخاب عالی و صحیح خودتون میشین اما اگه انتظار کیفیت میتسو و مزدا دارین دنبال این ماشین نیاین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. حمید

    ۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشینه عالی هستش نسبت به قیمتش از اچ سی که داشتم خیلی بهتره چون جون نداشت اون ماشین تحویل 14 روزه بودم 2 روزه تحویل داده شد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. رضا

    ۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام فقط کیفیت گیربکس و موتورش مهمه آیا گیربکس al4که مال 207 فرانسویه یا ایرانی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. پدرام

    ۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام دوستان
    بنده نزدیک ٢ ماهه ماشین رو تحویل گرفتم
    مشکل برق دزدی داره
    هیچ کس هم پاسخگو نیست
    تعطیلات عید مارو خانه نشین کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رضا

    ۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام ممنون میشم اگه کسی تجربه رانندگی 207iمدل 96 رو داشته باشه تا ما روهم جریان بزاره.مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا