ایران خودروپژو

بررسی پژو 207 جدید ایران‌خودرو

تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آن‌را فیس‌لیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیس‌لیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو به‌طور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینه‌ها فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.

پژو 207 اصلی
پژو ۲۰۷ اصلی

در سال ۱۳۸۹ ایران‌خودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را به‌عنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آن‌هم درحالی‌که ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااین‌حال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و به‌تبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایران‌خودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.

نسخۀ قبلی پژو 206+ یا 207i
نسخۀ قبلی پژو ۲۰۶+ یا ۲۰۷i

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

xbpzn000vr

البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است. بااین‌حال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایران‌خودرو تولید آن متوقف شد؟

jl0uikmkya

علاوه بر این، گزارشاتی نشان می‌دهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایران‌خودرو، به‌صورت رایگان راه‌اندازی کرده و گفته می‌شود راه‌اندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایران‌خودرو به‌صورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازی‌های آن می‌پردازیم.

mvhv2axjtp

تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید

در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخلی

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

i7uz2invxj

تجهیزات و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

موتور و گیربکس پژو ۲۰۷

۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونه‌های قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.

قیمت و رقبا

هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایران‌خودرو اعلام‌نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب می‌شود. در این بازهٔ قیمتی، اصلی‌ترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارس‌خودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار می‌روند.

سخن پایانی

درحالی‌که دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضه‌شده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغ‌ها و داشبوردِ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آن‌را بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشین‌های قدیمی نیز برای خرید آن هجوم می‌آورند درحالی‌که هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهم‌تر باوجودی که چندهفته‌ای بیشتر به موعد تحویل نمونه‌های پیش‌فروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایران‌خودرو هنوز تولید آن‌را آغاز نکرده و یکه‌زارع تاریخ تولید آن‌را احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷۲ دیدگاه‌ها

  1. ميلاد

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از کسانی که تحویل گرفتند لطفا از گیربکس و کیفیتش توضیح بدهند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. اشکان

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت تمامی دوستان عزیز . پژو 207 کاملا ایرانیه . ساندرو هم همینطور . ساندرو اتومات گرفتم ولی تفاوتی با ال 90 نداره با همون امکانات . ولی دعوت نامه تکمیل وجه 207 واسم اومده 15000000 قبل دادم 22/3610000 دوباره دادم . منتظره تحویلم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      شما کی ثبت نام کردی؟از چه شهری؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. پدرام

      ۲۲ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام،پژو ٢٠۶ مدل ٨٧ دارم…از اول دست خودمه…٢٠٧ تحویل آذر دارم که فعلا خبری نیست…میخواستم بپرسم بنظرتون صلاح میدونید ماشین صفر رو بخرم و نگه دارم؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. سامان

    ۱۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام آقا اشکان این اطلاعات و از کجا آوردید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سعید

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این چرا هم رو فرمون دکمه واسه کنترل ضبط داره هم اینترفیس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سهيل

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    تحویل ابان رو دادن به کسی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهداد

      ۲۰ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (19 ديدگاه)

      نه خیری نیست امروز به من زنگ زدن میگن تاخیر داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Dr.Elyas

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    تحویل آبان ماه رو کسی تحویل گرفته؟
    دعوتنتامه واسه تحویل آبان اومده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سامان

    ۲۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام Dr بفرماییدشما کل پول شو پرداخت کردین؟ کی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام.
      من هم تحویل آذر هستم .
      فردا کارگزار ایران خودرو قرا که خبر بده در مورد دعوتناممم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Dr.Elyas

      ۲۲ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      سلام آقاسامان.
      من تحویل آبان بودم ولی هنوز دعوتنامه نیومده.همون ۲۰تومن رو فعلا دادم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. سامان

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    متشکرمdr تحویل گرفتید لطف کنید خبر بدین،

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dr.Elyas

      ۲۲ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      حتما آقاسامان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. هومن

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من تحویل مهر بودم. 10 روزه کل پولشو دادم ولی هنوز خبری نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. پوارو

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (114 ديدگاه)

    فکر کنم بعضی از عزیزان ماشین رو برای کسب سود بفروشن بنابراین باید دید کی نگه می داره .یه مدتی باید بگذره تامصرف کننده های واقعی نظرشون رو راجع به207اعلام کنند.این نظراتی که 2روزه ماشینو تحویل گرفته هنوز برای نتیجه گیری زوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امیرحسین

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    دوستان اگر کسی تحویل گرفته بگه با مشخصات کد ۶۰۰۰۱ گرفته یا ۶۰۰۰۲ و گیربکس ۴۰۵ یا همون قبلی ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امير

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که تحویل گرفتن، میشه لطف کنن بگن واقعا نمونه ی گیربکس دستی ٢٠٧ کروز کنترل داره یا نه؟ ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حسین

    ۲۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم تو خط تولیدش دارم کار میکنم باید عرض کنم تمام قطعات چینی هست . کامپیوترش رو ببینید متوجه بقیه اش میشید . تا مدل 91 قطعات فرانسوی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پاشا

      ۲۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      اولا ecu این ماشین ساخت خود psa هست. بعدشم قسمتی از قطعات این ماشین داخل سازیه مثل ساندرو.
      در ضمن خیلی از ماشینهای اروپایی و ژاپنی و آمریکایی که توی آسیا هستن ساخت چین هستن و حتی ب ام و چینی هم داره که توی ایران هم هست و توسط برلیانس تولید می شه ولی هرگز نباید با ماشین چینی مقایسه کنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. سامان

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام حسین آقا شما تو کدوم قسمت کار میکنید ؟ بیشتر توضیح بدهید لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. masoud

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    دوستانی که میگن قطعاتش چینی هست ، چرا ایران خودرو تا الان تولیدش نمیکرد با همین قطعات چینی؟ چرا منتظر رابطش با پژو شد بعد شروع به تولید کرد اونم با قطعات چینی؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سهيل

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    چون بعد از تحریما امتیاز ٢٠۶+ به ایران واگذار شد ..
    به همین دلیل ایرانی چینی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. سامان

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام حسین آقا میشه بفرمایید کدوم قسمت هستید؟ واضح تر توضیح بدین ممنون میشم.ی خرده نگران شدم اگه واقعا اینطور باشه انصراف میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حمید

    ۲۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من از نمایندگی سوال کردم گفتن از نظر فنی با 206 هیچ تفاوتی نداره فقط اپشن اضافه شده. بعد دیدم راست میگه با این اپشنها و قطعات فرانسوی 41900 امکان نداره . مطمئن باشید اگه می خواستند با قطعات فرانسه بدن بالای 50 بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. حامد

    ۲۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من هم پرسیدم قطعا از لحاظ فنی مانند 206هست.برای تاخیرش هم باید به کارگذار بگویید براتون نامه تسریع بزنه- در خصوص دعوتنامه هم شک نکنید خودرو باز هم با تاخیر میاد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حامد

    ۲۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    در ضمن حتما از طریق کارگزار نمایندگی ها ی ایران خودروپیگیر باشید ،چون کارگذار از تولید هم خبر داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. sein

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام مجدد
    همکار من به سلامتی ماشینش رو امروز عصر تحویل گرفت
    لیست مشاهدات من

    چراغ عقب مارک کروز و برجسته ، به نظر من زیبا بودن و در شب هم درخشندگی بسیار خوبی دارن
    آینه ها بزرگ تر شدن ، مارک کروز و چرخش اونها به نرمی و راحتی صورت می گرفت
    گیربکس نرم و بدون صدا
    کلاچ بسیار نرم
    روانی دنده ها بسیار خوب
    شتاب اولیه بسیار خوب
    چون درون شهر بودیم امکان تست کروز رو نداشتم
    مانیتور خوش کیفیت ، کیفیت صدای باندها هم خوب
    دوربین دنده عقب خوب
    یکپارپگی نوار پلاستیکی بالای پلاک عقب با محل دوربین دنده عقب
    چراغ های جلو بدون مارک ولی زیبا
    سواری ماشین از ماشین های طرح 206 خیلی بهتر بود
    بخاری و کولر به خوبی جواب داد
    کلیدهای صدا روی فرمان تست شد و خوب و روون حرکت می کردن

    روکش صندلی ها می تونست بهتر باشه
    سپر جلو چندجا لقی داره
    سپر عقب هم به کیفیت ماشین خودم (207 اتومات مدل 1390) نیست
    سپر جلو تراز روی ماشین بسته نشده انگار (دقت پایین رگلاژ خط تولید)
    بوق به وسط فرمون منتقل شده
    لاستیک های یزد مدل اورانوس!!!!
    رینگ های ایرانی طرح تورنادو بدون درپوش پیچ!!!!

    با توجه به تفاوت وضعیت کلیدهای کنترلی روی فرمون ، فکر نکنم بشه از این سیستم مالتی مدیا روی ماشین های فرانسوی جواب گرفت ، حداقل دسته کنترل صدا فکر نکنم جواب بده
    آنتن ، شکل فرانسوی نیست و پایه اون ضخیم تر شده ، شکل خود آنتن هم کوتاه تر ، ضخیم تر و مارپیچی شده ، فکر کنم مث آنتن پارس شده
    ماشین فقط با آچار چرخ و مثلث خطر تحویل داده شد و خبری از جعبه آچار نبود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سامان

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوست گرامی seinعزیز توضیحات تون کامل بود .تشکر .میشه بفرمایید فاصله واریز آخرین وجه پرداختی و دعوتنامه وتحویل چه مدت طول کشید؟تحویل طبق زمانبندی اعلام شده از طرف شرکت بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوست گرامی sein
    لطفا در خصوص گیربکس ماشین- موتورش و سیستم برقی کمی توضیح بدهید. تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. پوارو

    ۲۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (114 ديدگاه)

    جالبه پهباد میسازیم ولیECUنمیتونیم!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محسن

    ۲۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان.۲۰۷ رو از نزدیک تو نمایندگی دیدم.انژکتور آلمانی.ecu فرانسوی.ترمز فرانسوی.گیربکس مشخص نبود ولی دنده هاش خیلی نرم بود.خوشم اومد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      منم ۲۰۶ صفر خریدم دندش عین دمبه بود ولی بعد ۲۰۰ کیلو متر پدرمو در اورد دوست عزیز ۲۰۷ جدید موتورش موتور ۲۰۶ ه و گیربکسش برای ۴۰۵

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. کیوان

    ۲۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی وقته منتظر بودنم که بیاد آمد اما
    متاسفانه چند جا نگاه کردم قطعات و کیفیت ماشین اصلا در حد فرانسوی نیست قیمتش نمی ارزه مردم قیمت هایی که گذاشتن برای برای فروش برا ماشین فرانسوی می ارزه اما برای این ماشین با این قیمت واقعا گرونه همون 42 که خود ایران خودرو گذاشته به سرش زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. رضا حسنی

    ۳۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من تحویل گرفتم کیفیت خیلی از قسمتها خیلی بهتر از نسل قبل شده مخصوصا رنگ و بدنه یه استحکام خاصی داخلش داره داشبوردش یکم کیفیتش اومده پایین ولی نسبت به تیپ ۵ صفر توی نمایندگی مقایسه کردم ربطی به هم نداشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. مصطفی

    ۳۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    باسلام.نمیدونم چرا اینقد حرفاباهم فرق میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اقامحسن میگه خوبه!!!!!!اقاکیوان میگه بده!!!!!!!!!!!چرا اینقدر در شکو تردیده این 207؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سامان

    ۳۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    با سلام خدمت تمام دوستان عزیز توقعات باید در حدو اندازی قیمت خودرو و توانمندی خودرو ساز داخلی باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محسن

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان.آقا مصطفی، به چند نکته باید توجه کرد. ۱.دیدگاه ها و سطح انتظار افراد با هم فرق می کنه.۲.من قطعات اصلی رو گفتم خارجیه و خیلی از قطعات داخل و بدنه ایرانیه.۳.از این ماشین بهتر توماشینای ایرانی پیدا نمی کنی مگر ایرانخودرو کیفیت ما بقی محصولات رو بالا ببره ولی به این نکته باید اشاره کرد که این ماشین تحت لیسانس فرانسه داره ساخته می شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۴ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خدا کنه اینجور کمیگید باشه
      من ک یکی ثبت نام کردم
      میترسم رفته باشه تو پاچم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن

        ۵ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (6 ديدگاه)

        آقا سجاد مبارکت باشه.ماشین خوبی ثبت نام کردی.خیالت راحت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. بی نام

        ۱۵ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (8 ديدگاه)

        خیلی عالیه.من حدود یک ماهه تحویل گرفتم.قبلا یه مدل 90 داشتم زمین تا اسمون با اون فرق داره.خیلی هم نرم تره

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا