ایران خودروپژو

بررسی پژو 207 جدید ایران‌خودرو

تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آن‌را فیس‌لیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیس‌لیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو به‌طور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینه‌ها فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.

پژو 207 اصلی
پژو ۲۰۷ اصلی

در سال ۱۳۸۹ ایران‌خودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را به‌عنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آن‌هم درحالی‌که ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااین‌حال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و به‌تبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایران‌خودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.

نسخۀ قبلی پژو 206+ یا 207i
نسخۀ قبلی پژو ۲۰۶+ یا ۲۰۷i

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

xbpzn000vr

البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است. بااین‌حال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایران‌خودرو تولید آن متوقف شد؟

jl0uikmkya

علاوه بر این، گزارشاتی نشان می‌دهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایران‌خودرو، به‌صورت رایگان راه‌اندازی کرده و گفته می‌شود راه‌اندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایران‌خودرو به‌صورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازی‌های آن می‌پردازیم.

mvhv2axjtp

تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید

در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخلی

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

i7uz2invxj

تجهیزات و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

موتور و گیربکس پژو ۲۰۷

۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونه‌های قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.

قیمت و رقبا

هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایران‌خودرو اعلام‌نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب می‌شود. در این بازهٔ قیمتی، اصلی‌ترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارس‌خودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار می‌روند.

سخن پایانی

درحالی‌که دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضه‌شده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغ‌ها و داشبوردِ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آن‌را بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشین‌های قدیمی نیز برای خرید آن هجوم می‌آورند درحالی‌که هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهم‌تر باوجودی که چندهفته‌ای بیشتر به موعد تحویل نمونه‌های پیش‌فروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایران‌خودرو هنوز تولید آن‌را آغاز نکرده و یکه‌زارع تاریخ تولید آن‌را احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷۲ دیدگاه‌ها

  1. کاوه

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همگی
    دوستان من دو سالی میشه 206 تیپ 5 مدل 90 خریدم ولی خیلی دوست دارم 207 جدید
    سوار شم …از این ماشین 206 م تقریبا راضی ام و خرجی نداره
    به نظر شما 206 مو بفروشم یه 207 جدید صفر بخرم ؟؟آیا ارزش داره ؟
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حاج محسن

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      سلام
      در پاسخ به سوال شما، آنچه که خودم طی چندین ماه تحقیق کسب کرده ام خدمت شما تقدیم میکنم. امیدوارم در اخذ تصمیم مثبت برای جنابعالی مفید باشد.
      اولا که فلسفه خرید 207 (بعنوان خودرو فیس لیفت 206) و توجیه پرداخت وجه بیشتر نسبت به 206 ، رفع مشکلات حداقل ظاهری و ارتقای رفاهی خودرو 206 است که به چند مورد به شرح زیر اشاره می کنم:
      1- در تصادف از جلو هر چند با سرعت پایین، خودرو 206 بشدت از جانب کاپوت آسیب پذیر است بگونه ای که نوک کاپوت دقیقا در نقطه دریافت تنش بوده و مالک مجبور به تعویض کاپوت و سایر هزینه های ناشی از رنگ و افت قیمت و …. است که در 207 ، مگان و نیو مزدا 3 و سایر خودروهای طراحی نوین، این مورد با شکستن سپر مهار می شود.
      2- گلگیر 206 ، کنار چراغ، اکثرا دچار سایش و رنگ میشود که در 207 همچون سایر خودرو ها این ریسک به سپر منتقل شده است.
      3- در تصادف ارز عقب با کوچکترین ضربه مه شکن عقب 206 خواهد شکست که در این خودرو مه شکن از نقطه مرکز تنش به جناحین منتقل شده است.
      4- به لحاظ فرهنگی در جامعه، خودرو 206 که از سال 82 تاکنون تولید شده تقریبا همه گیر و عادی شده ولی 207 جلوه ای از تازگی را تداعی می کند.
      5- عایق کاری صوتی 207 نسبت به 206 کامل تر و گیریبکس به روزتر شده است هر چند اصالتش را نمیدانم ولی دیگر مشکلات 206 را ندارد.تغییرات ضد سرقتی کامپیوتر و …. هم نشان از رفع مشکلات امنیتی دارد.
      6- آپشن های خودرو خصوصا پدال گاز برقی و سیستم کروز نصب شده، اطمینان از محصول تحت نظر حرفه ای ها را به خریدار می دهد.
      هرچند خودرو جنابعالی از لحاظ فنی قطعا دارای اندکی قطعات فابریک می باشد که شاید در این خودرو نباشد ولی 207 جدید با توجه به حداقل موارد شش گانه مشروح فوق، خیلی بین مشتریان و خصوصا جوانان طالب پیدا کرده است.
      شاد و سلامت باشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حسن

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام آقا حمید مبارکت باشه من هنوز تو شک تردید موندم و آسه خرید ۲۰۷ حقیقت ش الان اس ال ایکس tu5 دارم دوسالی هست خسته شدم می خوام تعویض کنم ماشین رو به نظر شما و دوستان بین ساندرو و ۲۰۷ کدوم رو انتخاب کنم چون راجع به گریبکس ۲۰۷ زیاد تعریف نمیکن ولی در خصوص ساندرو کیفیتش زیاد تعریف می کنن هرچند مه آپشن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. hamzeh

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دوستان من امروز ثبت نام کردم
    خواهش میکنم از کسانی که تحویل گرفتن از کیفیت موتور و گیربکس بگن و اینکه صدای موتور و لاستیکها نسبت به ٢٠۶ کمتر شده ؟
    ایا داخل کیلومتر یا مانیتور باز بودن درها رو به صورت گرافیکی نشون میده ؟ (مثل ٢٠۶) ؟؟؟؟؟
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهروز

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اره نشون میده.باز بودن درب ها و عیب یابی و …کم صداست از 206 صداش کمتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hamzeh

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (5 ديدگاه)

        ممنون از پاسخ شما

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. فراز

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (8 ديدگاه)

      سلام
      لاستیک هاش ایران تایر بود اگر اشتباه نکنم ک من با یوکوهاما عوض کردم
      در ها رو زمانی ک باز میشه ب صورت گرافیکی اما در کاپوت و صندق عقب چک نکردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علی

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام دوستان
    ما تحویل اسفندیم. هنوز از دعوتنامه خبری نیست.!!!! آیا کسی اطاعی داره. تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سامان

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    با سلام علی آقا من هم تحویل اسفند م خبری نیست. اگه خبری شد اعلام بفرمایید. من هم اگه زودتر اطلاع پیدا کردم خبر میدم. متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مرتضی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من ماشین و تحویل فوری خریدم.
    تو این مدتی که باهاش رانندگی کردم (1000 k) ماشین بی نقصی بوده.
    البته برای عید یه سفر طولانی 2 – 3 هزار کیلومتری دارم که اونجا باید دید به چه صورت عمل می کنه. در کل با 206 نباید مقایسه بشه. به نظر من در امتیاز کل از ساندرو نیز بهتره. (برادر من ساندرو گرفته و با دیدن ماشین من از خریدش پشیمونه. به نظرش سواری و امکانات 207 بیشتر و جذاب تر بوده).
    دوستان 207 سوار لطفا یه گروه تلگرامی بزنین و همه بیان اونجا تبادل نظر کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان و آقا سامان عزیز
    من به 09466 زنگ زدم. قرار شده تا روز 2 شنبه – 2 اسفند فاکتور شه. پیگیری می کنم اگه نشد دوباره باید زنگ بزنم تا با واحد فروش ایران خودرو دوباره گوشزد کنند. شماره واحد فروش 4- 44538090 است. چند بار هم اونجا زنگ زدم گسی پاسخگو نیست. امیدوارم قبل عید تحویل بدهند.
    راستی ، دوستان درباره رنگ ماشین نظر بدهند. سفید بهتره یا مشکی ؟؟؟ تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. افشین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام‌ببخشید اونایی که به تازگی ماشین تحویل گرفتن قیمتش براتون چقدر تموم شد ممنون میشم جواب بدید؟؟
    چون منم پیش خرید کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام،دوستانی که تحویل گرفتن، قیمت نهائی چقدر شد؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سامان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    با سلام خدمت علی آقا ممنونم که پیگیری کردین باز هم اگر خبری شد اطلاع بدین لطفا. متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سامان

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    با سلام من تحویل اسفند بودم امروز از نمایندگی زنگ زدن دعوتنامه آماده است و تا 10 روز باید تکمیل وجه کنم .کسی میدونه حدودا چند روز بعد تحویل می شه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سبحان

      ۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      20 روز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. افشین

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بچه های یکی جواب منو بده لطفا میدونید چقدر قیمت ماشین تموم‌میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فراز

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (8 ديدگاه)

      41900

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. فرام

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    شانسیه الان من ۱۵روزه تکمیل وجه کردم هنوز میگن فاکتور نشده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با سلام
    من هم تحویل اسفند بودم. امروز از نمایندگی زنگ زد گفت دعوتنامه اومد و باید تکمیل وجه کنیم. دوستانی که اطلاع دارن یعنی ممکنه قبل از عید تحویل بدهند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. سامان

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام علی آقا ما هم دردیم شما کدوم شهرین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علیرضا

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    لطفا جواب بدید دوستان،قیمت ماشین چقدر تموم میشه؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام . خدا نکنه . همدرد نه هم سعادتیم . شهر رشت.شما از کدوم شهرید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سامان

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام مشهد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. اسی

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام دوستان.
    من دهم بهمن ماشین رو تحویل گرفتم.موتور دقیقا همون موتور 206 هستش.بعد از چهارصد کیلومتر،هنگام سردی ماشین بعد از استارت صدای چرق چرق از محل اتصال تسمه تایم به موتور شروع شد.بعد از گرم شدن قطع میشد.در جا کار کردن ماشین،ریپ میزد و دور متور بازی میکرد و ماشین به سمت خاموشی میرفت ولی خاموش نمیشد.داشبورد هم که در دست انداز کوچک هم کلی صدا داره،،،،،
    در شروع حرکت در دنده های دو و سه و عقب ماشین و سردنده لرزش دارد.پریروز وقت گرفتم بردم نماینده گی.الان هزارتا راه رفته!!!!!
    الان دوروز گذشته و هیچ خبری نیست.زنگ نزدن بگن که مثلا فهمیدیم فلان مشکل رو داره یا نداره.بعد از ده ماه انتظار و تبلیغ رفع تحریم و غیره این اولین ماشینه که داده بیرون.
    هیچ ارتقایی در کیفیت خودرو نبوده،هیچ ارتقایی در کیفیت خدمات پس از فروش نبوده،فقط چنتا آپشن گذاشتن رو ماشین که پولش هم گرفتن.اما به قول بعضی دوستان خر،همونه و فقط پالونش عوض شده و خانه از پای بست ویران است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. اسی

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دوماه پیش یه ساندرو هم گرفته بودم برا استفاده خانمم.یعنی تو بیست روز گذشته هردو ماشین رو سوار شدم و میشم.به نظر من ساندرو از نظر فنی،امنیت،سواری،احاطه راننده به محیط پیرامون بسیار بهتر از 207 هستش.
    فقط ساندرو کمی خشکتر بوده و قیافه داشبورد ساده تر و آپشنهای کمتر داره.همین
    لذا برای افرادی که امنیت و فنی بهتر میخوان ساندرو خیلی بهتره.
    207 تیزتر،نرم تر،شیکتر ،ضعیفتر،میباشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اميرحسين رادفر

      ۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (52 ديدگاه)

      میشه لطف کنى بگى امنیت و چه جورى از سوار شدن تشخیص دادى !!؟ دوست عزیز امنیت و موسسه هاى تست تصادف و اپشن هاى ایمنى و طراحى شاسى و… مشخص مى کنه نه سوارى روز مره البته گفتن این چیزا براى شما فاییده نداره چون همه سعیت و مى کنى که بگى این ماشین بده و مطمئنم حتى یه بارم پشت فرمونش حتى نشستى

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. Ali

    ۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام
    دوستان ازماشین بد تعریف می کنم
    فکر کنم پولمون به فنا رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علیرضا

    ۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان من بین ساندرو اتومات و ۲۰۷ دنده ای‌ واقعا موندم کدومو انتخاب کنم راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. احمد

    ۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عزیزان من پولاتونو بابت این اشغالا هدر ندید اخه یعنی چی ماشین صفر بخری بعد هر روز بری تا نمایندگی که درستش کنن معمولا کسانی که ماشین دست دوم میخرن این گرفتاری رو دارن که اخرش میگن ماشینمون دست دومه ولی کسی نو میخره که میخواد چند سال راحت و بی دغدغه باشه در ضمن خودروسازا پر رو تر میشن ماشینا رو بی کیفیت تر میدن بیرون خودم یه پراید مدل ۸۶ دارم میخوام ارتقا بدم ولی با این کیفیتا متوقف میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. آزاد

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من 207 رو از بازار آزاد خریدم، از هر نظر عالیه، بنوعی ارتقا فنی کیفی 206 هست و ایراداتش رفع شده،به روز شده و از صدای موتور گرفته تا نرمی خودرو و هماهنگی گیربکس و پدال ها و حتی چینش ادوات داخل موتور و سیستم برق همه بهبود پیدا کرده، تنها یک چیز تو ذوقم زد و اون باتری بی کیفیت ایرانی درجه 2 اون و کیفیت معمولی و بهبود نیافته رینگ ها و صندلی هاش بود که همون تنظیم دستی بودن، اما ازش راضی ام.. قبل این هم 206 تیپ 5 و 207 مدل 89 داشتم..
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali

      ۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام چند گرفتید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آزاد

        ۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        سلام 47 تومن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. سامان

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام علی آقا شما تکمیل وجه کرد ین؟ گفتن چه تاریخی تحویل میدن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali

      ۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام
      ما اردیبهشتیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. علی

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام آقا سامان
    بله تکمیل وجه کردم. گفتند دهم فاکتور میشه. احتمالا تا 15 سفند تحویل بگیریم. به شما چی گفتند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سامان

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام علی آقا من دهم تکمیل وجه میکنم .هنوز جور نشده.
    شما چقدر واریز کردین؟ چندم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. علی

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام
    من چهارشنبه قبل 25 واریز کردم. قیمت 41900 است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سامان

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام مجدد خدمت علی آقا بفرمایید نقدا چقدر پرداخت کردید سود هم محاسبه شد یا نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. ساسان

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودرو من تحویل بهمن بوده اما هنوز خبری نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا