ایران خودروایستگاه خبر

رونمایی از وانت جدید PU1 ایران خودرو [ویدئو]

پی.یو.وان محصول جدید ایران خودرو تبریز با حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. این خودرو وانت بار که با پلت فرم پژو ۴۰۵ طراحی شده دارای موتور ۱۷۰۰ سی سی، ترمزهای ای بی اس بوده و دوگانه سوز بودن، داشتن کیسه های هوا و همچنین جای گیری مخزن سوخت زیر اتاق از مشخصات این محصول جدید ایران خودرو است.

تا آخر سال شاهد قرارگرفتن این محصول در خط تولید شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.
تا آخر سال شاهد قرارگرفتن این محصول در خط تولید شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.

محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در آیین رونمایی از این محصول اعلام کرد: تا آخر سال شاهد قرار گرفتن این محصول در خط تولید شرکت ایران خودرو تبریز خواهیم بود.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز هم با اعلام اینکه وانت PU1 در ۱۸ ماه و با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار طراحی و ساخته شده، پیش بینی کرد: قیمت این ماشین با توجه به حجم سرمایه گذاری کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال باشد.

[jwplayer mediaid=”49128″] غلامرضا صادقیان گفت: شرکت ایران خودرو تبریز در سال آینده ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو را به صورت انبوه به بازار عرضه خواهد کرد. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۳۵ دیدگاه‌ها

  1. تکنولوژی

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان خوبم,تاچندسال پیش گفتن پیکان از خط خارج میشه ولی 12 سال همون موتور برای روآ وپیکان وانت تولید شد وحالا اومدن همون موتورو گذاشتن روی وانت مزدا واسمشو گذاشتن کارا و دوباره همون موتورو میخان بزارن روی یک اطاقی که پلت فرمش مال دهه 70 اوروپاس, بخدا تو اینن مملکت مغز زیاده چرا استفاده نمیشه وباید فقط از اولین نون گرمی که انگلیس پدر سوخته 60 سال پیش گذاشت تو دامن ما هی کپی بزنیم.درحسرت تولید چیزای خوب بمیریم وهی به ایران خودرو وسایپای […] بگیم آفرین!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. افشین

    ۲۷ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    متاسفانه متاسفانه مهندسین کار بلد خودرو سازی ایران که اگه بدون دست اندازی به خودروهایی که ساخت کشورهای دیگه است به حال خودشون بگذاری حتی نمیتونن یک درشکه کار درست رو بسازند اره کردن بریدن اتاق یک ماشین یا تعویض چراغ و داشبورد و جلو پنجره شده اوج خلاقیت و هنر نمایی مهندسان ما هر چی به ما بشه حقمونه چرا که دولتمون خودرو سازی در ایران را انحصاری کرده و نه رقابتی هست و نه به روز رسانی و ما حق انتخاب نداریم و آقایان هم نیاز به پیشرفت ندارن چرا که اگه از این بدتر هم تحویلمون بدم پیش خرید هم خواهیم کرد تنها راه نجات از دست ایرانخودرو و سایپا و… نخریدن است و بس میگفتن موتور پیکان خیلی آلایندگی داره و باید جلو تولیدشو بگیرن الان دارن همون موتور آلاینده رو رو وانت اریسان گذاشتن و فقط اتاق پیکان بود که باعث آلایندگی میشد نه موتورش خدا عاقبت ما رو به خیر کنه با این خودرو سازان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ج

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفا ترتیبی اتخاذ کنید تا مردم بتوانند هر خودرویی که تمایل دارند خودشان بسازند یا لااقل بتوانند انواع گاردهای محکم را به سپر بیفزایند حداقل اینست که امنیت فرد بیشتر میشود . لطفا پاسخ بدهید در تصادفات رو به رو چه اتفاقی می افتد زمانی ۲ خودرو با گارد و سپر محکم بهم برخورد میکنند لااقل ضربه اولیه گرفته میشود و شانس نجات افزوده میگردد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mustangbrc

    ۱۴ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    سمند وانت 👊 🗿

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا