ایران خودروایستگاه خبر

محصولات جدید پژو برای بازار ایران

ظاهراً پژو به هیچ عنوان حاضر نیست بازار پر منفعت ایران را از دست بدهد. حتی با وجود اظهارات ضد و نقیض فراوان در این شرکت و اینکه ایران سودآوری یا زیان خاصی برای این شرکت به همراه نداشته، مدیرعامل پژو به ایران آمد تا راه برگشت را همچنان باز نگاه دارد.

2014 peugeot 2008
۲۰۱۴ peugeot 2008
اعلام و معرفی دو خودروی پژو برای بازار ایران در توافق با ایران‌خودرو در حالی است که بارها پیش از این از مدل‌های جدید پژو برای مونتاژ در ایران در مقاطع گوناگون سخن گفته شده بود. از جمله ون پارتنر و همین کراس اوور ۲۰۰۸. آیا این بار شاهد تحقق این وعده‌ها خواهیم بود یا باز هم بازی دیگری برای کسب منفعت بیشتر پژو در ایران در جریان است؟
پژو ۲۰۰۸ و پژو ۳۰۱ خودروهای تعیین شده برای مونتاژ در ایران هستند. ۲۰۰۸ یک مینی کراس اوور است ولی ۳۰۱ یک سدان محصول مشترک با شرکت چینی دانگ فنگ می‌باشد.
ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران‌خودرو در مورد زمینه‌های جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکه‌زارع مدیرعامل ایران‌خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای مونتاژ این دو محصول در ایران برنامه‌ریزی کند.

Peugeot 301 2013
Peugeot 301 2013
هنوز معلوم نیست که این دو خودرو در چه زمانی و با چه میزانی از داخلی سازی در ایران ساخته خواهند شد و یا قیمت فروش آن‌ها به چه میزان می‌باشد. حتی از سرمایه‌گذاری احتمالی پژو در ساخت این دو خودرو همانند رنو در پروژه لوگان نیز اطلاعاتی منتشر نشده است. چیزی که البته از پژو و سابقه استثمار صنعت خودروی ایران، بعید به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۴۲ دیدگاه‌ها

  1. پارسا

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    پس کی پژو های جدید تو ایران تولید میشن ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMIR

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    فقط PEUGEOT

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محسن

    ۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کلا خودروهایی که قراره تو کشور تولید بشه توان موتورشون زیاد جالب نیست
    ای کاش قویتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا