ایستگاه خبر

افزایش قیمت خودروها با بهانه یورو4

دوباره مناقشه بین سازمانهایی نظیر محیط زیست و پلیس با خودروسازان، کار دست خریداران خودرو داده و فرصتی به تولیدکننده های سودجوی خودروی ایرانی بخشیده تا ۳ میلیون تومان ناقابل را به قیمت خودروهای تولیدی خود بیافزایند.

استاندارد یورو4 و افزایش قیمت شدید خودروها
استاندارد یورو۴ و افزایش قیمت شدید خودروها
این درحالیست که بازی های قدیمی بین سازمانهای حمایت و رقابت نیز دیگر نخ نما شده و باز هم وزارت صنایع به دنبال یک متولی دیگر برای قیمت گذاری خودرو است. در این بین مصرف کنندگان ناچارند، خودروهای از رده گذشته، قدیمی، پر مصرف، نا امن، نا زیبا، کم امکانات و کم کیفیت را با بهایی گزاف و در حد خودروهای روز و مدرن دنیا خریداری کنند.

  • آخرین قیمت مدلهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷i
  • مدل خودرو

    قیمت مدل یورو۲

    قیمت مدل یورو۴

  • تیبا

    ۱۸,۸۹۰,۰۰۰

    ۲۰,۸۹۰,۰۰۰

  • پراید

    ۱۴,۴۴۰,۰۰۰

    ۱۶,۴۴۰,۰۰۰

  • سمند LX پایه گازسوز

    ۲۵,۷۰۰,۰۰۰

    ۲۸,۷۰۰,۰۰۰

  • سورن ELX با موتور EF7

    ۳۲,۰۰۰,۰۰۰

    ۳۵,۰۰۰,۰۰۰

  • سمند LX بنزینی

    ۲۳,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۵,۵۰۰,۰۰۰

  • سمند SE

    ۲۰,۶۰۰,۰۰۰

    ۲۳,۶۰۰,۰۰۰

  • پژو پارس سال

    ۲۷,۰۰۰,۰۰۰

    ۳۰,۰۰۰,۰۰۰

  • پژو ۴۰۵

    ۲۲,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۵,۰۰۰,۰۰۰

  • وانت باردو دوگانه سوز

    ۱۲,۸۰۰,۰۰۰

    ۱۴,۳۰۰,۰۰۰

یورو ۴ که قرار است دود خودروها را کم کند اما دود آن بد جوری به چشم خریداران می رود!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. امید

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این مردمی که من میبینم و میشناسم پراید 50 میلیونم بشه بازم میرن میخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sajjad

      ۹ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (89 ديدگاه)

      پدال سیاسی شدی.خطناک مینی .فیلترت میکنن.البته اشتباه نشه .بنده ساندیس خور نیستم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بی نام

        ۱۰ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        هرگونه نوسان دلار، بازار خودرو را با نوسان روبرو می کند، نوساناتی که به نظر می آید بیش از آنکه اقتصادی باشند ناشی از جو روانی بازار هستند. همین نوسانات خریداران ایرانی خود را یا به بازار می کشانند یا باعث قهر آنها با بازار خودرو می شود. اما در خارج از کشور وضع خودروسازان به گونه ای دیگر است. اروپایی ها چندین سال است که با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. حتی بحران باعث شد تا چندین خودروساز تا مرز ورشکستگی پیش بروند اما با این حال آنها در قیمت گذاری خودروهایشان همواره نهایت دقت را به عمل آوردند تا مبادا مشتریانشان را از دست بدهند. هیچگاه به یاد نداریم که مصرف کنندگان خارجی به علت قیمت های بالای خودروها یا کیفیت پایین آنها دست به تظاهرات یا اعتراض زده باشند اما کافیست در ایران نظرسنجی برای محبوبیت خودروهای داخلی در مقایسه با خارجی ها برگزار شود، آنگاه همه چیز مشخص خواهد شد. تصمیم داریم شرایط اقساط فروش خودرو را در کشورایتالیا بررسی کنیم.

        فیات
        این کارخانه ایتالیایی برای فروش اقساط خودروی مدل فیات ۵۰۰، شرایط اقساط جالبی را در نظر گرفته است. فیات ۵۰۰ ایتالیایی ۱۶هزار دلار قیمت دارد که در فروش اقساط آن، ۲هزار و ۵۰۰دلار پول پیش در ابتدا باید پرداخت کرد. اقساط این خودرو نیز ماهیانه ۱۶۳دلار در ۳۶ماه تعیین شده است. البته فیات ایتالیایی شرایط متفاوتی را برای خرید اقساط درنظر گرفته است تا همه دوستداران فیات بتوانند مالک آن شوند. به طور مثال برای همین مدل خودرو، می توان ۹۹۹دلار پول پیش پرداخت کرد ولی در عوض به جای ماهیانه ۱۶۳دلار، ۱۹۹دلار به حساب نمایندگی واریز کرد.برای فروش اقساط فیات ۵۰۰سی، که ۱۹هزار و ۵۰۰دلار قیمت دارد، شرایط آسانی درنظر گرفته شده است. ماهیانه ۲۲۲دلار در کنار ۳هزار دلار پیش پرداخت اولیه، شرایط اقساط این ایتالیایی پرطرفدار است.

        آلفارومئو
        این خودروسازی ایتالیایی از معروف ترین های اروپاست. آلفا رومئو یکی از معدودترین های مشهور جهان است که در بازار ایران به رغم تحریم ها حضور دارد با اینکه آلفا رومئو در داخل ایران در رده لوکس هاست و هرکسی توانایی یا بهتر بگوییم اجازه سوار شدن بر آن را ندارد، در اروپا شرایط ویژه و اسانی برای خرید این خودروی خاص تعیین شده است.به طور مثال در انگلستان هواداران آلفا رومئوی میتو که ۱۴هزار و ۱۵۹پوند قیمت دارد، در ابتدای امضای قرارداد ۳هزار و ۴۰۰پوند و بعد از پرداخت ماهیانه ۱۳۹پوند در ۴۸ماه، ۴هزار پوند نیز در آخر پرداخت می کند. نکته جالب توجه آنجاست که بعد از ۴سال، تنها ۵۰۰پوند اضافه تر از قمت اصلی خودرو از مشتری دریافت می شود.مدل جولیتای این خودروسازی با اینکه کمی گران تر است اما شرایط اقساط اسان تری دارد. پرداخت ۴۸ماهه ۱۹۹پوند در کنار ۱۹۹۹پوند آورده اولیه و ۵۴۰۰پوند پرداخت آخر، شرایط اقساط خرید این خودرو است.

        لوکس های ایتالیایی
        فراری، مازراتی و لامبورگینی لوکس های معروف جهان هستند که هر کدام ابهت خاص خود را دارند. درحالی که بعد از مازراتی زمزمه حضور لامبورگینی، یکی از غول های اتومبیل سازی جهان در ایران به گوش می رسید که اکنون با تشدید تحریم ها و فشار لابی صهیونیستی آمریکا، مازراتی نیز بازار ایران را ترک کرد و البته دیگر نام این خودرو در فهرست مجازهای وارداتی به کشور دیده نمی شود.یکی از مزایای مازراتی این است که علاوه بر خرید نقد و اقساط خودروهای نو، خود کارخانه زمینه فروش اقساط خودروهای دست دوم و کارکرده را فراهم کرده است. برای خرید قسطی مازراتی، شرایط دقیقی عنوان نشده است. اما اقساط ۸۴ماهه برای خودروهای نو، اقساط ۷۲ماهه برای خودروهای کارکرده و حتی اقساط ۶۰ماهه، از شرایط فروش قسطی این لوکس ایتالیایی است.دو لوکس ایتالیایی دیگر یعنی لامبورگینی و فراری نیز فعلا شرایط فروش اقساط ندارند ولی این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده اند که خودروی دلخواه خود را طراحی و سفارش دهند. از نکات جالب توجه دیگر این دو لوکس فروشگاه لوازمجانبی است. شاید بسیاری از طرفداران فراری و لامبورگینی به علت قیمت آنها نتوانند این خودروها را خریداری کنند اما می توانند محصولاتی نظیر ساعت، عینک آفتابی، لباس و کلاه را که در نوع خود بسیار شیک و جالب توجه هستند، از وبسایت این دو خودروساز معروف تهیه کنند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ایرونی

      ۱۰ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      پدال طرف مردمه پس جای تشکر داره.چنتا سایت سراغ دارین که اینجور باشن؟؟ من سردبیر پدال نیستم که دارم اینو میگم!ولی دلم برا کشورم و مردمش میسوزه
      به این دزدها امید نداشته باشید.اینا همشون تو دزدی و مال مردم خوری همکارن.

      بیاید این کارو انجام بدیم که بعدا لا اقل خودمونو سرزنش نکنیم که چرا انجام ندادیم.اونوقت دیگه کسی نمیتونه بگه: مردم که راجع به وضعیت خودرو از رئیس جمهور چیزی نخواستن.

      تا کی میخوایم آرزوی داشتن یه ماشین با کیفیت معمولی خارجی رو داشته باشیم؟؟؟؟؟ تا کی میخوایم لگنای 30 سال پیشو بخریم و به خودمون احسنت بگیم؟؟!!!!

      وقتی خودمون دلمون به حال خودمون نسوزه کی میخواد برای ما دلسوزی کنه؟؟؟؟

      دوستان یک نفر که نوشتنش خوب هست زحمت بکشه این نامه رو برای بیان انتظارات مردم ازرئیس جمهور در حوزه ی خودرو ویرایش کنه تا در یک وبسایت قرار دهیم و همه امضا کنند و به گوش آقای روحانی برسد

      جناب آقای دکتر حسن روحانی٬ ریاست جمهور منتخب مردم ایران٬
      انتخاب شما به این مقام مهم را تبریک می‌گوییم. شادمانی دوستان ما در شهرهای مختلف ایران و کشورهای دیگر به ما نشان می‌دهد که ایرانیان زیادی به شما امید بسته‌اند که زندگی بهتری برای آن‌ها فراهم کنید.

      ما دیدیم که شما هم از اینترنت برای ارتباط با ایرانیان استفاده کردید. حضور شما در توییتر و شبکه‌های مجازی دیگر به ما نشان داد که شما هم از اهمیت اینترنت در زندگی در این روزگار مطلع هستید.

      جناب آقای روحانی! وضعیت اینترنت[خودروسازی قیمت گذاری و تعرفه واردات خودروهای ارزان قیمت خارجی] در ایران به هیچ وجه مناسب نیست. اینترنت در ایران کند است و نظام فیلترینگ افراد را از دسترسی به اطلاعات منع می‌کند. فعالیت اقتصادی مبتنی بر اینترنت در ایران بسیار پرخطر است. اطمینان داریم که مشاورین شما با شما درباره‌ی این موضوعات صحبت کرده‌اند.

      اینترنت{خودروسازی} همانند هر موجودیت دیگر نیازمند سامان‌دهی و نظام‌بخشی است. ما از شما می‌خواهیم ایجاد سازوکار مناسبی برای مدیریت اینترنت را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید. به نظر ما، اینترنت در ایران می‌تواند با سرعت‌های بسیاری بالاتری عرضه شود. ما معتقدیم مدیریت اینترنت باید توسط نهادهایی انجام شود که با رای مردم انتخاب شده‌اند و سازوکار این ساختار باید شفاف بوده و در دسترس شهروندان باشد. ما از شما می‌خواهیم که به‌عنوان منتخب بیش از نیمی از رای‌دهندگان٬ با دستگاه‌های مرتبط برای تعریف دقیق‌تر مصادیق عمل مجرمانه در اینترنت وارد مذاکره شوید.

      جناب آقای روحانی! ما در اینترنتی که سرعت آن در معیارهای امروز غیرقابل پذیرش است و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی‌ای که حضور در آن‌ها منع شده است٬ ایرانیان را به شرکت در حیات سیاسی خود ترغیب کردیم. ما از شما می‌خواهیم که شرایطی را فراهم آورید که در سال ۱۳۹۶ قادر باشیم و انگیزه‌ای برای دعوت دوباره‌ی ایرانیان به ریختن رای خود به نام شما در صندوق‌های رای داشته باشیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. x-master

      ۱۰ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (97 ديدگاه)

      دوستان زنگ زدیم امروز ایران خودرو گفتن شما لازم نیست پول اضافه بدین(چون یورو2 هست)ولی تیبا و پراید به بهانه ی اینکه میخوایم به کشور خدمت کنیم باید موتور یورو4 بذاریم و شما مشتریان گرامی باید(به این کلمه توجه شود):باید 2 میلیون دیگه بدین و با این حساب میبینیم که سمند se ما از تیبا بهتره چون تیبا حتی یه میلیون گرونتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. آقای آشنایی

      ۱۱ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این کار هاشون که همه عادی هست … فقط من یه چیزیو موندم … اینکه موتور 8 سوپاپ سمند رو چطوری یورو 4 کردن … و مهم تر اینکه از جون این پیکان چی میخوان و موتور یورو 4 پیکان رو دیگه چجوری باور کنم ؟ از مدیران سایت خواهش مندم یه توضیحی در این ضمینه بدن ..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Ali Rashidi

      ۱۱ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      یورو 4؟
      اصلا واسه چی داریم سعی میکنیم استانداردای ماشینامون بین المللی باشه در حالی که نه ماشینامون نه قیمت ماشینامون نه مدیریت و مدیرامون نه آمارامون از تلفات رانندگی و هر چیزی نه اقتصادمون نه خیابونامون نه سیاستمون و سیاستمدارامون نه زندگیمون و حتی خودمون …..(هر چی …) نباید بین المللی و یورو 4 باشه؟ چرا موقع سود خودشون میرسه باید ما با جهان پیش بریم و به اصطلاح یورو 4 باشیم و به ضررشون که میشه هزاران هزار سازمانو آدم جمع میشن (سازمان حمایت از پولاشون و منافعشون) تا نمیدونم بگن اروپا و غرب بده و نمیدونم نباید راه اونارو رفتو ببینین ما ایرانییم و هزاران هزار دروغ ریا …..

      ببینین همه ما قبل از هر چیز انسانیمو با هم برابریم و حق اینو داریم که مثل هم زندگی کنیم.
      خودمونیم که انتخاب میکنیم حتی اگه واسمون حق انتخاب نمی گذارن ………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. VAHID JINPACHI

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    من که از حرف های اب دوقی خودرو سازان خسته شدم .
    تو این مملکت هیچ قانونی وجود نداره فقططططط پارتی بازی ..
    جون مردم براشون عینه…. هست.
    اقای نعمت بخش بدون که روز قیامت من با یک چوبه دوسر منتظرتم .تااااااااا………………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. BmB

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (168 ديدگاه)

    یورو 4 عنـــــــــه ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سینا

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با عرض سلام خدمت هم وطنان عزیز

    متاسفانه بیشتر اقشار کشور ما امکان سفر از یک شهر به یک شهر دیگر را شاید یک یا دو مرتبه دست بالا در یک سال داشته باشند اما یک سوال از بین این تعداد نفرات چند نفر امکان سفر به خارج از کشور را دارند؟
    من به شخصه به عراق رفتم و دیدم در چه شرایط بدی از نظر زندگی به سر می برند چیزی که خیلی جالب بود این بود که بهترین مو متنوع ترین خودروها از کمپانی های مختلف در این کشور است که اصلا نمی دانیم این خودرو تولید کجا است سرتان را درد نیاورم ما متاسفانه به هر 4 چرخی خودرو می گوییم همین قدر که حرکت کند کافی است ولی نمی دانیم ما بعنوان یک مصرف کننده چه حقی داریم این 4 چرخ ها از امکانات ایمنی گرفته تا… فاقد استاندارد است فعلا برای اینکه 5/1 میلیون نفر در ایران خودرو بیکار نشوند جان 75 میلیون نفر باید در معرض خطر اینگونه خودورها غیره استاندارد باشد شما خودتان قضاوت کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۹ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      اون یک و نیم میلیون بهانه اند چون با ورود شرکتهای بزرگ خارجی تعداد زیادی از شرکتهای فعلی تبدیل به قطعه ساز مونتاژکار و خدمات دهنده به اونها و هنوز شاید شغل بیشتری ایجاد بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. اشكان

        ۱۰ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (258 ديدگاه)

        حرف مسعود کاملا درسته********مهم*********

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. جاوید

        ۱۰ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (55 ديدگاه)

        دقیقا، چندین برابر کار بوجود میاد غیر از شرکت های فعلی ممکنه شرکت ها و کارخانه های خیلی بیشتری بوجود بیاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. دانیال

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    دوستان بخدا از ماست که بر ماست . یکم به خودمون بیایم . بخدا همش تقصیر خودمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sina

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (811 ديدگاه)

    بدبختیه مردم جهان سوم(در راسشون ایران) از این است که در تلاش برای بهبود شرایط نیستند بلکه تلاش میکنند تا خود را به بهترین نحو با شرایط موجود وفق دهند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. الف

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    سلام فقط اینو میدونم که خیلی بدبختم عین بز ایستادیم و نگاه می کنیم اوف بر ما،دلمون به این خوشه که زنده ایم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احسان

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    از وقتی که یادم میاد اسم ماشینها توی لیست بالا همین بوده اما تنها تفاوتی که این لیست نسبت به قبل داره این هست که 1 رقم به قیمتها اضافه میشه.2-3 سال پیش زانتیا ماشین لوکس و گرونی حساب میشد چون 19 میلیون قیمت داشت(به تیبا خسته نباشید میگم).کسی که میخواد باردو بگیره احتمالن از سر ناچاری و نبود شغل وانت میخره.از کجاش 14-15 میلیون میخواد بیاره؟اصلن خودروسازای ایرانی میدونن ما در موردشون چجوری فکر میکنیم؟وقتی با ماشینای خارجی خودشون توی خیابونای ایران تردد میکنن عذاب وجدان بهشون دست نمیده؟
    سال 1986 اولین پراید به اسم ford festiva ساخته شد.شرکت فورد اون رو فقط سه سال تولید کرد چون هیچ مزیتی نسبت به رقیباش نداشت اما توی ایران عزیزمون هنوز داره تولید میشه
    توی اروپا استاندارد یورو 5 داره به یورو 6 تغییر پیدا میکنه.توی امریکا هنوز پژو و رنو صلاحیت وارد شدن به بازار این کشور رو ندارن.شرق اسیا که نیازی به گفتن نیست چجور ماشینای متوسطی تولید میشه.توی کشورای عربی خاورمیانه که هر ماشینی از ارزونترین ماشینای چینی تا بوگاتی وجود داره با کمترین مالیاتها و تعرفه ها.فقط ما ایرانیا هستیم که باید توی 4چرخای ساخت داخل قصابی بشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sunmartin

      ۱۳ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (1919 ديدگاه)

      لطفا ای میل بدید واقعا با شما موافقم دفقیقا همینطور هست بعد از سه سال تولید به شرکت مزدا منتقل شد تا سال 92 این خودرو در مزدا به نام مزدا 2 تولید شد سپس شرکت کیا-هیوندا این خودروی 2 درب رو به 4 درب تغیر و تا سال 96 تولید کرد و سپس برای قرنها در ایران تولید شد ممنون احسان و قصه 405 هم به همین صورت هست با کمی تفصیل لیست خوردروها در ایران سالیان ساله که تغیر نکرده این ما و قیمت ها هستیم که تغیر میکنیم و یکی از دوستان یک جمله معنا دار گفت : در ایارن مردم سعی میکنند به بهترین شکل خودشون رو با شرایط وفق بدن جالبه دچار انتخاب طبیعی شدیم ازین بحث های جبر و اختیار بدم میاد ..کم کم داریم فلسفی میشیم اما اینو بی ریا میگم “روز به روز بدتر از دیروز”

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. رضا

    ۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    به خدا قسم اگه پول خوبی دستم بیاد قاچاقی از این مملکت میزنم بیرون.واقعا دیگه تحمل نداریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سعید از بوشهر

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    دیگه داره حالم بهم میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BMW

      ۱۰ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      سعید کسی هست که حالش بهم نخوره؟ همه ی ماشین های ایرانی یکی از یکی آشغال تر مجبوریم بخریم کسی هم که به فکر کیفیت نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سید علیرضا

        ۱۱ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (28 ديدگاه)

        واقعا همینطوره تو ایران اکثریت ترجیح می دن جنس ارزون بخرند تا با کیفیت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. BMW

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    ایشالا 100 سال دیگه ماشینامون کیفیتش به 200 سال قبل ماشین های آلمان میرسن !!!

    واسه یه اشغال مثل تیبا که اصلا ماشین نیست باید نزدیک 21 میلیون پول بدیم

    خنده داره واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. amir

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (66 ديدگاه)

    خوردوسازداخلی و بازار خودرو در ایران با وجود تعرفه 110 درصد واردات خودرو خارجی و …. انحصاری و در اختیار دولت هست و مردم ایران هیچ حق انتخابی ندارند و ناچارهستند خودرو از رده خارج و بی کیفیت و با قطعات درجه چندم چینی و …. خودروساز داخلی و دولتی رو با چند برابر قیمت که به عراق و سوریه و …. فروخته میشه و یا مجانی داده میشه در بازار انحصاری خودرو داخلی با وجود تعرفه 110 درصد واردات و … خریداری کنند و تا زمانی که مردم به شرایط اعتراض نکنند قیمت خودرو داخلی به صد میلیارد هم برسه بازهم فروش خودش رو داره و مردم به خاطر بازار دولتی و انحصاری خودر داخلی ناچار به خرید خودرو بی کیفیت و از رده خارج و با قطعات درجه چندم چینی و … داخلی در بازار انحصاری و دولتی خودرو در ایران هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. میثم

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان واقعا نمیدونم چی باید بگم!!
    فحش بدم؟ بخندم ؟ گریه کنم ؟ بی تفاوت باشم؟؟
    فقط میتونم بگم خدا … لعنت کنه … این دزدهای انسان خوار رو…
    من و همه کسایی که این متنو میخونن مطمئنم حتی یه درصد خودروسازا رو حلال نمیکنیم و اومیدواریم همه این پولا از حلقومشون بیاد بیرون! اینا پوله حرومه!!
    روزی که دلار رفت بالا همه قیمتا یه دفعه رفت بالا، ولی چرا وقتی دلار واسه یکی دو روز اومد پایین یه دفعه قیمتا همونقدر موند و شد موجودیه قبلی؟؟؟
    واگذارشون میکنیم به خدا… اقای مدیرعامل سایپا و ایرانخودرو نکن این کارا رو … زن و بچه ت بد جور جوابه این کارا رو میدنا… نکن […]

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. fleetwood

      ۱۰ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (125 ديدگاه)

      دوستان از پدربزرگم شنیدم که در زمان پادشاهی رضاشاه ، چندتا مهندس ایرانی به کمک چند تا مهندس انگلیسی یه پل بزرگ ساختند، زمانی که پل به مرحله افتتاح رسید ، رضا شاه دستور داد که اول سازندگان اصلی پل به همراه همسر و بچه هاشون باید با ماشین از روی پل رد شوند بعدش مردم عادی رد شوند،
      هالا برعکس مسولان خودروسازی ما ماشین آلمانی و ژاپنی سوار میشوند و اگر مردم در مورد آشغال های سایپا و ایران فرغون نظر بدهند میگن که مردم عادی صلاحیت کارشناسی را ندارند. و به قول سینا ، ایران باید سالی 24000 نفر کشته بده که 1.5 ملیون نفر بیکار نشوند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سید علیرضا

        ۱۱ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (28 ديدگاه)

        آره کاملا درسته پل ورسک در فیروزکوه؛ مهندس پل آلمانی بود نه انگلیسی! رضا شاه به مهندس آلمانی دستور داد که با خانوادش بره زیر پل بشینه تا پل باز شه و عبور وسائل نقلیه صورت بگیره. اون هم بدون حتی یک لحظه شک دستور رو پذیرفت و زیر پل نشست تا پل باز بشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. علیرضا

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    داداش درس شدنی نیس بایدبسوزیم وبسازیم باهمین لگنا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. يعقوب

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    والا من الان 8 ساله تویوتا کریسیدا مدل ٩٢ میلادی دارم بعد این همه سال میخواستم یه مگان بخرم ولی حالا که اینطوری این اشغال سازا وشورای مسخره رقابت و این […] به شعور ادم توهین میکنن تا ابد همین تویوتا رو سوار میشم خدایی هرکی میتونه اقامت خارج رو بگیره بره بخدا اینده یمن از ایران روشن تره دولت نمیتونه در برابر این مافیاهایی که تو این دوره کابوس وار ٧-٨ ساله اقایون درست کردن کاری کنه ملتم که اصلا عین خیالشون نی شاید هممون جهنمی که خدا تو قران وعده داده همینجاست البته دیگه ایران مال ثروتمندای تو شهرای بزرگه وبرای اونا بهشته وهرروز بیشتر حال میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حامد

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خداوندا کمی ازت دلگیرم تو که اون بالایی یه نگاهی به ما مردمی که همیشه با سخت ترین شرایط ساخته ایم بنداز مگه ما با اروپایی ها و یا …….. چه فرقی داریم ، خودمون که جرات و یا توان و یا ….. مقابله با این انسان نما ها رو نداریم خدایا تو کمکمون کن .
    آمین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمدرضا

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان هر روز که قیمت ها رو بالا می برند هیچ کیفیت هم روز به روز بدتر و بدتر میشه خود من یک پراید دارم تا الان نزدیک 1.200.000 تومن فقط خرج کولرش کردم تعمیر کاره می گفت کمپرسور هاشون کلا چینیه و تا دمای 30 درجه بیشتر جواب نمیده و زود خراب میشه این فقط یک نمونه اش هستش قبلا مردم پراید یا پیکان می گرفتن و باحاش کار میکردن یا با یک وامی مردم کم درامد ماشین دار می شدند ولی الان چند تا وام بگیری که بشه یک پراید مزخرف با اون قطعات بی کیفیت را خرید؟؟؟ واقعا تحریم کنیم اصلا نخریم همین الانش کلی مشکل دارند تحریمم شدن ولی یک مشکل هم اینکه دلال ها از افزایش قیمت خوب سو استفاده می کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سینا

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان و تشکر از نظرات همه
    دوست دارم یک مطلب جالبی از دهان یکی از بستگان خدمتتان عرض کنم ایشان ساکن آلمان است ایشان از اول دوره نوجوانی عاشق ماشین بود بدون گواهی نامه در دوره راهنمایی می رفت دورهایش را در کوچه ها با آخرین سرعت می زد و وقتی پدرش می امد دم پنجره به موقع با ماشین دم در بود ایشان الان به من می گوید به راحتی من خودروی بی- ام- و سال آلمان را به راحتی با قیمت مناسب وحتی با قسط کم تهیه می کنم سر سال هم دلم خواست یک مدل دیگر می خرم نکته جالب اینجاست می گوید قشر ضعیف تر آلمان ماشین های شرقی چون تویوتا و … سوار می شوند و این خودرو ها در آنجا آمار ندارد حالا چرا وقتی ما می بینیم یک نفر در کشور ما یک ماشین ژاپنی یا … سوار شده آنقد سرش را بالا می گیرد که جلویش را نمی تواند ببیند!؟
    جالب است در عراق این ماشین بعنوان تاکسی با رنگ زرد جهت مصرف حمل ونقل عمومی استفاده می گردد
    ضمنا دوستان قیمت پراید در عراق 5/2 میلیون سمند 7 میلیون و … دوستان نظرتان را راجع به ظرفیمت ما ایرانی ها بعد از سوار شدن ماشین مدل بالا بگویید وفکر می کنید وظیفه گمرک در خصوص ورود خودرو و سود حاصل از ان برای بعضی ها … در کشور ما چیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.اقای سردبیر دیشب یک کامنت گذاشتم.الان نیست شده.همون موقع هم نبود.خواهشا رسیدگی فرمایید.
    V12

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. فقیر

    ۱۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (168 ديدگاه)

    دوستان مژده نفسای اخره این دو شرکت دزد و گرانفروش داره با تحریم مستقیم بند میاد
    دعا کنید ایشاا… زمین گیر بشن و برای همیشه به زباله دان تاریخ خودرو سپرده شن..

    متاسفم که به عنوان ایرانی ارزوی مرگ صنعت مملکتمو میکنم چون هیچ ارزشی برا جان و سرمایه و ….من و هموطنانم قائل نیست………
    یاحق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امین

    ۱۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    بابا برین جعمش کنین به هر بهونه ای میخوان از مردم پول بچاپن …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. اشكان

    ۱۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (258 ديدگاه)

    ای خداااااااااااااااااااااااااااااا کمکمون کن از دست این دو شرکت دزد و گرانفروش خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. برديا

    ۱۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خلایق هر چه لایق
    تنها راه فقط تحریم شرکت های خودرو سازیه
    اگه بخوایم می تونیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. x-master

    ۱۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (97 ديدگاه)

    من از دسته ی شماها نیستم و راضیم.
    برین ببینین روزانه چند نفر تو آفریقا از گرسنگی میمیرن بعد بیاین بگین مملکت ما فلانه.
    بله مملکت ما همچینم خوب نیست ولی فکر نکنین جاهای دیگه از اینجا خیلی بهترن.
    هرکی دوست داره بره اونور آب بره لاتاری شرکت کنه بهش اقامت امریکا بدن ولی من(چون از اولشم تو سری خور بودم)همینجا میمونم.از کسانی یاد بگیرین که موقع انقلاب رفتن اونجا و دیگه بر نگشتن.
    دوست دارین خانوادتون از دوری شما هلاک بشن؟واقع بین باشین از دست ما هیچ کاری بر نمیاد هیچی.
    […]

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. علیرضا

    ۱۲ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من 2سال پیش پراید132گرفتم امسال میخاستم پارس سال بگیرم امااا…پشیمون شدم.چون به بهانه یورو4 قیمتشو 3م بردن بالا.پولمم به قیمت بازار آزاد تو مشهد که تا38م رسیده هم نمیرسه.از اول سال منتظر بودم و خوشحال که27م جور کردم که تا سایت بازشد برم بنویسم.اما این بی انصافا tu5فقط میدادن که موتورش به بدنه سنگین پارس نمیخوره اونم تحویل45روزه و خدا میدونه کی تحویل واقعیشه.همین دوست من ماشین نوشته همه مدارک تا حتی کارت سوختشم اومده اما از خود ماشین هنوز که1ماه از موعد تحویلش گذشته خبری نیس! فقط خدا لعنت کنه شما خودروسازا رو که یه جوونی مثه من با هزار تا آرزو یه پولی جور میکنه 1ی از لگناتونو بخره اما شما اینقد اذیتش میکنه.ایشالاه آه ما دامن گیرتون بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. فواد

    ۱۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من فوق لیسانس اقتصاد دارم
    تو مباحث اقتصاد بین الملل مزیت نسبی یکی از مبحث های مهمه
    به این صورت که ایران تو خودرو مزیت نسبی نداره ولی ژاپن و آلمان چرا برعکس
    ایران تو محصولات کشاورزی نفت صنایع دستی شیلات و بسیاری موارد دیگه مزیت نسبی داره
    حالا خیلی ساده میتونه رو این ها سرمایه گذاری کنه و صادرات انجام بده
    خیلی ساده ست ………….
    وقتی نمیتونی خودروی با کیفیت تولید کنی خوب تولید نکن به جاش وارد کن مثله اکثر کشورهای دنیا
    از اون ور آلودگی کم ، تصادفات کم ، میزان بیماری های ریه و تنفسی کم ، رفاه مردم زیاد ، امنیت خانواده بیشتر ، سوخت و بنزین کمتر ، و خیلی مزیت های دیگه داره
    اون کارگرهای بیکار هم نمی مونند یا توش رکتهای مونتاژ و قطعه سازی کار میکنند یا تو پالایشگاه تهیه بنزین (حتی خود کارگران هم راضیترند)
    به خدا خیلی معادله سختی نیست
    مسئولانم خودشون این رو میدونن ولی این دو شرکت خودروساز عمدا تولید میکنند یه دستهای پشت پرده هست
    به امید روزی که هر ایرانی یه خودروی باکیفیت و در شان یک ایرانی فرهیخته داشته باشه
    توکلت علی الله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. sunmartin

    ۱۳ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    عجب گیری کردیم آ آ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محسن

    ۱۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    آقایان خودروساز روز قیامتی هم هست که باید جواب پس بدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. جمال

    ۱۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نگووووووووووووووووووووووووو
    ماشین با این همه امکانات:
    مثلا یکیـــــــــــــــــــــــــش چراغ در مدلهای مختلف
    دیگه دیگه دیگه ………… اها ….. ایمو بلایزر ………………… ABS……..
    بدنه تقویت شده با حلب روغن نباتی …
    مدل سال که معلوم نیست چیش به سال ربط داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قیمتش یا امکاناتش
    و خیلی چیزلی دیگه
    پس دقت که میکنی گرون نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. حسین

    ۱۴ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (54 ديدگاه)

    واقعا که مسخره س.این چیزا باید روی یه ماشین باشه نه اینکه به خاطرش 2 تا3 میلیون پول اضافه بگیرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا