افزایش قیمت خودرو فعلاً منتفی شد

روز گذشته مدیران دو خودروساز بزرگ کشور همراه با معاون وزیر صنایع در شرکت پارس خودرو گرد هم آمدند تا التهابی را که هفته گذشته با حمایت وزیر صنایع و سایر بازیگران عرصه خودرو ایجاد کرده بودند، پس از بازخورد منفی بازار رفع و رجوع کنند.

مهندس نعمت زاده
مخالفتهای شدید با بازی‌های تکراری خودروسازان در این مقطع توسط مردم و رسانه‌ها بیشتر به سمت دولت جدید جهت گیری شد تا نهایتاً همین دلیل برای بازگشت از رای پیشین و لااقل عقب نشینی موقت کافی باشد. خودروسازان اما هنوز رای خود را مشروط به شرایطی نظیر گشایش اعتبارات بانکی، نوسانات قیمت ارز، و بهبود فضای سیاسی کشور کرده‌اند.
هرچند خودروسازان فعلاً به هدف بزرگ‌تر خود در افزایش قیمت‌ها نرسیدند، اما لااقل ترمز روند نزولی قیمت‌ها را کشیدند و امیدوارند تا رکود بازار را نیز با این بازی از بین برده باشند.

مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکید مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با افزایش تیراژ تولید و بهره‌وری در کنار کاهش هزینه های سربار، قیمت محصولات خود را در سطح فعلی حفظ کند.

مهندس سعید مدنی، مدیرعامل گروه سایپا : با توجه به سیاست حمایت از مصرف کنندگان و با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت در خصوص رعایت حقوق مشتریان سعی خواهیم کرد قیمت خودروهای تولیدی خود را در همین سطح نگه‌داریم و افزایش قیمت محسوسی ندهیم.

دبیر انجمن خودروسازان: عقب نشینی خودروسازان از افزایش قیمت دستوری است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران: ایران خودرو و سایپا به رغم زیان دهی، قیمت خودروهای تولیدی خود را به منظور همراهی با مردم تا پایان سال افزایش نمی‌دهند.

120 دیدگاه

  1. امین
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    نه ماشالله کیفیت محصولاتشون خوبه قیمتو هم بالا میبرن تف به این زندگی خدا لعنتتون کنه

    پاسخ
  2. امین
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    اقایون فرغون ساز مردم خونشون به جوش اومده قیمتا رو دوسه برابر کردید دیگه چیزی نمونده بریزن سرتونو پدرتونو دربیارن قربون خدا برم اون بالا نشسته وداره ظلم اینا رومیبینه…

    پاسخ
  3. امین
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    میدونید چرا دلم پره سال 87 بود که با یه پراید آشغال قاتل این مردم بدبخت چپ کردم کمرم شکسته نخام تا قطع شدن رفته هنوزم زمین گیرم نمیتونم راه برم نفرین من واین مردم تا ابد پشت سر این فرغون سازا هست امیدوارم سر بچه هاشون بیاد تا بفهمن

    پاسخ
    1. amiman
      سوابق: (18 دیدگاه) ,

      داداش امین امیدوارم سلامتیت رو به دست بیاری .

      پاسخ
    2. lمجید
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      داش امین ایشالله هرچه زودتر سلامتیت رو بدست بیاری ، درکت می کنم چون منم با همین آشغالا چپ کردم ، خدا لعنتشون کنه آخه اینا انقدر پوست کلفت شدن لعنت تاثیر نداره ……

      به امید بهبودیت داداش ….

      پاسخ
    3. جامانده
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      امین جون تو دلت شکسته . تو نفرینشون کن . خدا دعای دل شکسته ها رو زودتر برآورده می کنه . انشائالله که همه بانی و باعثهای انجور فجایع رو یه روز روی ویلچر پشت تریلی دور شهرا بچرخونند….. زن و بچه هاشونم پشت سرشون سوار پراید باشن و از خجالت بلاهایی که بخاطر جیبشون سر این ملت مظلوم آوردن بمیرن. هرچند که تا اون موقع جوونی ماها گذشته و دیگه تو پیری لذت سوار شدن یه ماشین درست و حسابی رو شاید درک نکنیم………..

      پاسخ
    4. تصویر پروفایل ==ARASH==1987==MITSUBISHI===
      ==ARASH==1987==MITSUBISHI===
      سوابق: (89 دیدگاه) ,

      امین الهی فدای کمر شکستت بشم داداش.. امین اوناییم که سر پان دادا شکستن کمره غیرتشون شکسته و گرنه به خاطر امثال تو ماشین از این بی شرفا نمیخریدن تا کمرشون بشکنه اونایی که میخوان کمر راست کنه امین بسم ………………

      پاسخ
  4. سعید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به نظر من مشکل قیمت ماشین اینقدر پیچیده نیست که این مسولین هنوز نتونستند برطرفش کنن. فقط کافیه در گمرک رو بروی ماشین های خارجی باز کنن و در این دوتا کارخونه به قول دوستمون فرقون سازی رو کل بکیرن. چرا واسه منه تولید کننده محصولات خارجی مخصوصا چینی شده بلای جون اما واسه این کارخونه های دولتی… من معتقدم تا همه چی خصوصی سازی نشه همین آشه و همین کاسه

    پاسخ
    1. هع
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      نمیدونم اتیش جهنم چطور اینا را هضم میکنه 4

      پاسخ
    2. جامانده
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      اگه تو صنعت خودرو 1 میلیون شاغل داشته باشیم و حقوق هرکدوم رو هم ماهانه 1 میلیون بگیریم. کلا ایران خودرو و سایپا رو هم منهدم کنیم، سالی 2 میلیون خودرو هم وارد کنیم (کمتر از تولید سالیانه پراید و مشتقاتش و پژو و سمندو..) اونوقت با عوارض گمرکی هر خودرو 6 میلیون ( که البته بنا به نسبت قیمت خوروها میشه این رو تعدیلش کرد) میشه همه اون 1 میلیوت نفر رو نون!!!!! داد!!!!!!!!!
      بعدش میشه ایران خودرو و سایپا رو به موزه!!!!!! تبدیل کرد ( موزه هایی که میشه عنوان جنایتکار جنگی روشون گذاشت چون در خلال این سی سال صدها هزاران نفر رو کشتند!!)و با درآمد اون موزه ها هم میشه بخشی از اون پولی رو که قراره بدن به مثلا شاغلین!!!! صنعت جبران کرد
      میشه یه چند نفری از مدیران اون شرکتها رو تو این موزه ها مشغول به خدمت کرد تا یه وقت خدای نکرده از خدمت مقدس جا نمونن!!!!
      درآمدی که از محل صرفه جویی مصرف سوخت و هزینه های ناشی از تصادفات صرفه جویی میشه رو هم میشه تو افزایش خدمات بیمارستانی ( همون بیمه سلامت ایرانیان) هزینه کرد

      باور کنید با یه دو دو تا چارتای ساده هم میشه فهمید که این خودروسازا چه غده های سرطانی هستند که افتادند به جون اقتصاد و سلامت ایرانیان!!!!!

      پاسخ
  5. رحمان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    بابا خداییش چه خبره قیمتا خیلی بالاس ای کاش محصولاتشون کیفیت داشت.بخدا فقظ کافیه گمرک رو بر دارن تا اینا قیمتارو بیارن پایین خدایی ارزش نداره 17 میلیون به یه پراید آشغال بدیم واقعا دارم تاسف میخورم

    پاسخ
  6. بنیامین
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    من که یه 5 6 تومن میدم ی پیکان میخرم اونم فقط بخاطر اینکه خیلی به ماشین احتیاج دارم دیگه هم تا روزی که این دوتا کارخونه لگن سازی تعطیل نشن ماشین نمیخرم.شما هم همینکارو بکنین.شاید این دوتا کارخانه مایه ننگ ورشکست وتعطیل بشن به امید خدا.

    پاسخ
  7. محمدرضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    دوستان یک سال از این آشغال سازهای بی وجدان ماشین نخریم ورشکست میشن.
    آخه پراید چی داره 17 تومن. چرا باید بنزین قیمتش آزاد باشه ولی ماشین انحصاری.
    چرا باید بخاطر 3 میلیون شاغل در این حوزه (که بهانه است) 70 میلیون ضرر بکنن و کشته بشن.
    اگه واردات خودروهای خارجی آزاد بشه من قول میدم 5 میلیون اشتغال زایی میشه مثل بازار موباید

    پاسخ
  8. reza
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    کاهش شدید قیمت خودرو در اولی روز مذاکرات

    پاسخ
  9. سینا
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اگر کسی در این بازار قیمت خودرو رو منوط بر عرضه و تقاضا بدونه یا نا آگاهه یا داره شوخی میکنه
    قیمت گذاری خودرو ارز و خیلی چیز های دیگه همگی دست دولته
    چرا ارز کاهش داره اما خودرو همچنان افزایش؟
    برای اینکه هر ماشینی که از خط تولید این دو خودرو ساز بزرگ میاد بیرون ( که 95 درصد تولید خودروها دستشونه)مبالغی میره به جیب ارکان دولتی …
    ارکانی که روحانی که روحانیه خیلی بزرگ تر از اینهاش هم متاسفانه توان مبارزه و نه گفتن بهشون رو ندارن…

    پاسخ
  10. امیر
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اخه دارین به کی میگین اینا ا% نه برا جون مردم ارزش قائل میشن نه واسه راحتیشون-فقط از خدا میخوام جواب کاراشونو بده از خدا میخوام که انقدر بهشونن پول بده تا خفه شن بجز پول هیچی نبینن فقط نفرینشون میکنم

    پاسخ
  11. امین
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اگر اسم افزایش قیمت هست یعنی باید گرون تر شه.
    اما اونطوری که من می بینم اکثرقیمت ها ازون چیزی که هست با توجه به اینکه گرون شدن بازم خیلی ارزون تر از قبل میشه.
    حالا چرا خودروسازها قیمت های دروغ و کاذب ساختن !!!
    کی این وسط دروغ میگه ؟!
    کی دزدی میکنه؟!
    من که بهش فکر نمیکنم ولی نخریدن بهترین گزینه است.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.