ام وی ام MVMایستگاه خبر

تیگو 5 و ام‌وی‌ام 110 جدید در نمایشگاه مشهد

شاسی‌بلند جدید مدیران خودرو یعنی تیگو ۵ در نمایشگاه بین المللی مشهد رونمایی می‌شود.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به سابقه بیش از ۱۰ ساله فعالیت و تولید ام‌وی‌ام در ایران دراین‌ارتباط می‌گوید: شرکت مدیران خودرو به‌عنوان قطب سوم خودروسازی کشور سهم قابل‌توجهی از تولید و بازار را در اختیار دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز بخش خصوصی موجب اشتغال‌زایی مستقیم بیش از ۳ هزار نفر و غیرمستقیم برای حدود ۱۰ هزار نفر شده است.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
همکاری‌های بلندمدت دو شرکت مدیران خودرو و چری منتج به تولید خودروهای چری با برند MVM طی سال‌های متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی‌های فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند که این استراتژی برگرفته از برندهای برتر دنیا است که تصمیم گرفته شده مدل‌های لوکس مدیران خودرو با برند چری عرضه شود.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
وی افزود: این خودرو در شرکت مدیران خودرو در کشورمان تولید خواهد شد و خودروی داخلی محسوب می‌گردد. در حال حاضر نیز زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول فراهم شده است.
امیری ادامه داد: خودروی شاسی‌بلند تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتاً از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ خودروی Tiggo 5 به‌عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپ‌های مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC و ABS, EBD صندلی راننده برقی، استارتر، سانروف برقی، صندلی‌های چرمی، ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7 اینچی لمسی و دوربین دنده‌عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات به‌روز رفاهی در سطح بسیار بالا است.

Chery Tiggo 5 interior
Chery Tiggo 5 interior
وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سال‌های اخیر، سگمنت خودروهای شاسی‌بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن، انتظار فروش موفقیت‌آمیز آن در بازار وجود دارد. وی همچنین تأکید کرد این خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد که در این کلاس خودرو در کشور بی‌رقیب خواهد بود. این گارانتی بلندمدت تضمین‌کننده کیفیت بالای این محصول می‌باشد.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
امیری خاطرنشان کرد: شرکت مدیران خودرو با همکاری چری برنامه گسترده‌ای را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.
مهندس امیری عنوان کرد: خودروی دیگری با نام New 110 MVM با نام تجاری MVM 110s نیز در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد که در دو نوع برقی و بنزینی عرضه می‌گردد و خودرویی کم‌مصرف، جذاب و جوان‌پسند است. همچنین خودرو MVM 110 s در مدل بنزینی به‌زودی با قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان وارد بازار می‌شود. لازم به توضیح است که حرف S اضافه شده به نام این خودرو مخفف کلمه Sport می‌باشد که بیانگر جوان‌پسند و جذاب بودن این خودرو می‌باشد.

CHERY QQ New MVM 110S
CHERY QQ New MVM 110S
CHERY QQ New MVM 110S
CHERY QQ New MVM 110S
وی در ادامه ضمن اشاره به عرضه ۳ محصول جدید در شرکت مدیران خودرو در سال آینده اظهار داشت: بازار خودرو کشور از انحصار خارج شده و اکنون نیمه رقابتی است و این خبر خوبی برای مشتریان است که به‌واسطه این تحول در بازار می‌توانند حق انتخاب داشته باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازار رقابتی کامل در کشور باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. gader

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستانی که میگن این لگنهای چینی خوبه و ازش طرفداری میکنن فقط وفقط جیب دلالان ماشین رو پر میکنن و صنعت سست و بی اصالت شرکتهای چینی رو بد نیسنت بدونید این گاریهای به اصطلاح ماشین که فقط ظاهر داره یه دونشرو توخیابانهای اروپا ویا همین همسایگان خودمون وحتی خود چین هم نمیتونی پیداش کنی فقط لایق ماشین اغده های مملکت خودمون و بس

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. gader

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عوض اینکه با نخریدن این اشغالهای چینی راه ورود ماشینهای اروپایی رو به کشومون باز کنیم با( برندهای معتبر)اتازه طرفداری هم میکنیم اجازه بدید از عمرشون یه ده سال بگذره اونوقته که کندشون تمام خیابانهارو میگیره….خوب داریم واسه پیشرفت چینها استینهامونو بالا میزنیم بدبختیه بخدا بدبختی

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. حامد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا تو گوگل بزن CHERY NEW QQ تا ببینی این آشغالی که اسم بردی کجاها فروش میشه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Alish

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    والا شماها راس میگین اما به نظرتون با این درامدی که مردم ایران دارن میتونن ماشین لوکس اروپایی سوار شن؟ملت لنگ پرایدن هنوز شما کجای کاری ندیدی واس یه وام که دوبله باید پس بدن سرو دست شکوندن؟اونم.واس پراااااید.میفهمی برای پرااااید.اینا بد باشن از پراید که بهترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر بنده باتوجه به تولید بی کیفیت خودرو های ایران خودرو و سایپا و امکانات اتومبیل ایرانی در برابر اتومبیل چینی من ترجیم میدم جنسی رو بخرم که لااقل هم رخ داشته باشه هم دوتا آپشن بهتر بعد دوسه سال هم بفروشمش دوباره یکی دیگه بخرم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. جلال

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز بازار ما چون اصلا رقابتی نیست و اجازه ورود کالای خوب بدون دخالت سیاستگذاری ایرانی توش امکانپذیر نیست پس مجبوریم به تحمل همین کالاهای معیوب و حقیر عمدتا آسیایی و داخلی. و اگر دخالت در سیاست فروش شرکتهای بزرگ خارجی نکنیم و تعرفه های گمرکی کمرشکن جهت حمایت از آشغال داخلی نکنیم بهترین کالاهای روز دنیا با قیمت پایینتر از این چینیهارو میتونیم بخریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا