ایستگاه خبر

سیستم خرید و فروش خودرو از طریق تلگرام

اگر شما قصد فروش و یا خرید خودرویی را داشته باشید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. مراجعه حضوری به نمایشگاه‌ها، مراکز همگانی فروش، بنگاه‌ها و یا آگهی دادن به نیازمندی‌های چاپی روزنامه‌ها، سایت‌های اینترنتی و یا از طریق اپلیکیشن ها می‌تواند راهی برای دستیابی شما به هدف فروش خودروی شما یا یافتن خودرویی جدید باشد. در این میان هر کدام از این راه‌ها با مزایا و معایبی همراه‌اند.

buy a car online
مهم‌ترین خواسته‌های فروشندگان، سهولت در معرفی کالای خود، سرعت در فروش و همچنین هزینه پایین این فرایند است. بنابراین بسیاری ترجیح می‌دهند که به راهکارهای تبلیغاتی آنلاین روی بیاورند. راهی که اینک می‌تواند مخاطبان زیادی را برای آنها فراهم سازد. این سیستم‌ها علاوه بر هزینه پایین‌تر، مخاطبان بیشتر و همچنین سرعت نتیجه‌گیری بالاتری به همراه دارند. در حال حاضر تعداد زیادی سایت اینترنتی نیز به‌صورت عمومی یا تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند. اخیراً اپلیکیشن‌های نیازمندی نیز به این حوزه وارد شده‌اند. در این میان، دامنه نفوذ و میزان مخاطبان بیشتر، بر تأثیرگذاری بهتر هرکدام از روش‌های یادشده خواهد انجامید. سایت‌ها معمولاً از مخاطبان محدودتری برخوردارند و نیازمندی‌های کاغذی نیز دامنه نشر محدود و هزینه بالایی دارند. اپلیکیشن‌ها بسیار کم اثر بوده و سیستم‌های تبلیغی رایگان نیز بازخورد مهمی ندارند. جدیدترین راهکار در این زمینه، استفاده از برنامه بسیار محبوب و پرمخاطب تلگرام است.

فرابازار به‌عنوان نخستین و تنها ربات رسمی نیازمندی‌های تلگرامی، بالاترین شعاع نفوذ بین کاربران را داراست. به‌گونه‌ای که ده‌ها میلیون کاربر ایرانی تلگرام را می‌توان، اهداف بالقوه آن دانست.

unnamed3
از آنجا که تقریباً تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند در ایران از تلگرام نیز استفاده می‌کنند، این فرصت بی‌نظیر فراهم گردیده تا یک سیستم نیازمندی کارآمد، وسیع، تأثیرگذار و دقیق مبتنی بر تلگرام راه‌اندازی شود.

فرایند ثبت آگهی فروش خودرو در فرابازار بسیار ساده و سرراست است. ابتدا دسته‌بندی نزدیک به خودرویی که می‌خواهید آگهی نمایید را انتخاب می‌کنید و سپس در چند مرحله مشخصات و توضیحات آگهی را درج می‌نمایید.

buyacar
سرویس فروش در فرابازار رایگان نیست اما تنها هزار تومان تعرفه برای آن در نظر گرفته شده است. دلیل این موضوع، جلوگیری از ثبت آگهی‌های تفننی، تستی، غیر جدی و نامربوط است که در سایت‌های نیازمندی رایگان به‌وفور دیده شده و باعث مزاحمت و دردسر برای کاربران واقعی می‌شود. جستجوی آگهی خودرو نیز کاملاً رایگان است.

فرابازار
فرابازار، شعار سرعت، امنیت و سهولت را برگزیده و راهکاری مدرن و فرصتی کم‌نظیر را فراهم ساخته است. این استارت آپ در سال جدید راه‌اندازی شده و به‌زودی خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید. همین حالا می‌توانید فرابازار را استارت کنید یا آن را برای استفاده در زمان آینده در سیستم خود ذخیره نمایید. برای این کار می‌توانید در تلگرام عبارت @farabazarbot را تایپ نمایید.

ورود مستقیم به فرابازار در محیط تلگرام

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا