ایستگاه خبر

توافق مرسدس بنز و نیسان برای تولید موتور مشترک

بعد از اینکه تویوتا و بی ام و برای تولید موتورهای دیزلی تویوتا به توافق رسیدند، اینک نیسان نیز قبول کرده که از سال ۲۰۱۴ موتورهای چهار سیلندر بنزینی مرسدس بنز را در تاسیسات خود در ایالت تنسی تولید نماید. تولید این موتورها در آمریکا بسیار ارزانتر از اروپا برای بنز آب می خورد. این موتورها شامل ۱.۸ لیتری توربوشارژر و دو لیتری توربو است که بین ۲۱۰ تا ۲۳۰ اسب بخار نیرو تولید می کنند. خودروهای کلاس C بنز نیز کاندیدای دریافت این موتورها خواهند بود.

Renault Nissan Daimler Partnership
ظرفیت تولید این موتورها ۲۵۰ هزار دستگاه می باشد. از سوی دیگر اینفینیتی هم مشتری دیگر این موتورها خواهد بود. این اشتراک گذاری موتور بین محصولات بنز، نیسان و رنو در آینده احتمالا رشد خواهد داشت و موتورهای دیگری از جمله موتورهای شش سیلندر و موتورهای دیزلی را شامل خواهد شد. همچنین امکان استفاده از موتور سه سیلندر نسل جدید رنو توینگو در مرسدس بنز اسمارت نیز وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Ali/n

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (102 ديدگاه)

    ببین چه ماشینی شه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا